Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut 2 experiente nasoale pana acum...la DIBAS unde mi-au schimbat distributia si un simering si a doua zi imi curgea ulei p-acolo ca la balamuc.....si la cat de buni au fost mi-au strans cureaua in asa hal de mai avea putin si crapa.....deci..sa nu mai aud de DIBAS ceea ce va recomand si vous....
Skip ads

  • cezarud

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu sunt proaspat intrat in acest club desi din 1995 si pana acum am schimbat 4 Vectra A,3 Vectra B si actualul Vectra C Caravan.In toti acesti ani am incercat (pt. mecanica in general), cam toate reprezentantele din Bucuresti.Din experienta mea va pot spune ca Erebus si Radacini(Bd. Timisoara ) si Radacini Brasov sunt cele care de-alungul anilor au incercat si au reusit sa schimbe in bine mentalitatea angajatilor .In rest exista si service-uri mai mici cum spunea un coleg mai sus dar ca sa ai o garantie la o lucrare cu piese originale trb sa apelezi o reprezentanta.Manopera nu este asa scumpa tinand cont de cei pana la 45% reducere(la Erebus)
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cine a mai avut experiente recente cu Erebus? Vreau sa imi fac distributia la ei si nu stiu daca sa-mi las masina pe mainile lor? any ideas?
  • beast

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z12-XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
guliver a scris:cine a mai avut experiente recente cu Erebus? Vreau sa imi fac distributia la ei si nu stiu daca sa-mi las masina pe mainile lor? any ideas?


O sa-ti raspund eu in cateva zile.....astept sa vina programarea. Din ce am vazut eu arata OK service-ul de mecanica. Am luat legatura si cu doktorwagen care lucreaza la ei - am avut o experienta neplacuta cu cei de la DiBas.
Skip ads

  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut...numai ce m-am intors de la Erebus unde mi-am facut distributia...baietii super de treaba...inclusiv dl Panait care mi-a dat acceptul sa vad de aproape lucrarea la masina mea.....mi-au facut o impresia buna mai ales ca a fost o reducere la piese de 40% si manopera 10%.......spre deosebire de DIBAS unde am zis ca nu mai calc, Erebus mi-a lasat o impresie buna.....
  • beast

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z12-XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit cu cateva informatii despre service-ul Erebus. Anul trecut in luna noiembrie am achizitionat un Opel Corsa D 1.2(80 CP) de la DiBas Fundeni la care am constat dupa primii aprox.3000 km(peste 80% facuti in afara oraselor) o trepidatie a masinii din ambreiaj la plecarea de pe loc in treapta 1. Masina mergea bine, vitezele se schimbau usor, dar in trafic aglomerat unde mai mult se sta pe loc simteam aceasta trepidatie la plecarea de pe loc in treapta 1. Cand am facut primul an(aprox 14.000 km) m-am dus la DiBas pentru a face revizia si le-am explicat aceasta simptoma a ambreiajului. Dupa ce s-a terminat revizia, 2 mecanici au mers cu mine in masina pt.a constata trepidatia respectiva - mentionez ca tot spuneau ca poate plec cu ea subturata sau ca moare motorul. In fine s-au convins si ei ca este ceva la ambreiaj si au vorbit cu seful(nu-i retin numele) lor pt.a vedea si el despre ce este vorba. Directorul de la DiBas s-a urcat cu mine in masina si a incercat sa ma convinga ca este totul in regula si pe deasupra asa trebuie sa faca deoarece este un motor mai mic. Dansul sustinea ca si el are un astra 1.6 si face la fel. In fine dupa ce am mai purtat o conversatie de vreo 10 min m-am enervat si le-am spus ca o sa le fac o reclamatie si ca mai sunt si alte service-uri autorizate OPEL pt.a putea afla si alte opinii. Indirect, directorul de la DiBas s-a exprimat ca lor nu le prea convine sa faca masina pe garantie si chiar daca va schimba acest disc de ambreiaj masina va face la fel. Am plecat din Fundeni si m-am dus prima oara la Radacini Obor(nu aveau pe nimeni liber pt.a-si da cu parerea) si apoi la Erebus(aproape de Gara de Nord). Au mers cu mine 2 persoane de la Erebus si au constatat trepidatia din ambreiaj(arcuri slabe), care m-au sfatuit sa fac o reclamatie pe www.opel.ro si eventual General Motors Romania. Am asteptat vreo 2 saptamani un raspuns la reclamatia de pe site-ul Opel dupa care am luat legatura cu doktorwagen(Panait Cristi - directorul atelierului de mecanica Erebus). Aceasta m-a invitat sa vin pt.un mic test drive concluzionand ca in principiu discul de ambreiaj are arcurile slabe si ca va face dansul o solicitare la GM pt.a primi unda verde sa faca masina pe garantie. Dupa vreo 10 zile am fost sunat de cei de la Erebus ca s-a aprobat aceasta interventie pe garantie si ca ma cheama la service.

Concluzie service Dibas: - mecanicul a facut revizia destul de OK si am fost lasat sa vad de aproape ce se intampla acolo;
- au folosit ulei si filtre GM, iar pe cele vechi m-au intrebat daca vreau sa le pastrez;
- atitudinea directorului de la DiBas a fost destul de jenanta prin felul in care a spus ca este normal sa faca asa si pe deasupra ca nu prea ii convine sa faca masina pe garantie.

Concluzie service Erebus: - atitudinea destul de profesionista a mecanicilor;
- pt.revizie am vazut ca filtrele si uleiul ramas sunt puse clientului in portbagajul masinii;
- in service pe durata interventiei se poate intra mai greu, dar se pot face si exceptii - cu acordul d-lui Panait am vazut reparatia de aproape;
- mecanicul care a facut reparatia stia perfect ce are de facut; in mai putin de 3 ore a schimbat discul de ambreiaj si am facut si o proba in oras de aprox.15 min; mentionez ca se desfac cateva suruburi de prindere ale motorului, se ridica putin mai sus, dupa care se desface cutia de viteza si teava de evacuare a gazelor pt.a se putea ajunge in final la ambreiaj; lucrarea a fost realizata rapid, curat si corect(parerea mea) - acum intra si mai usor in treapta 1(automat trebuie reglata timoneria dupa o astfel de operatie), iar pedala de ambreiaj este mai moale la apasare(se aeriseste instalatie de lichid de frana).

Dupa 2 experiente la DiBas(cealalta a fost in care am avut un cablu ros de sobolan sau atins de catre bratul stergatorului fata si nu mai aveam ABS) si 1 la Erebus consider ca pe parte de mecanica sunt mai buni cei de la Erebus. De asemenea atitudinea celor de la DiBas referitoare la garantie m-a dezamagit, daca stiam de la inceput cum va reactiona directorul de service probabil imi luam un reportofon ca sa il inregistrez. Personal o sa ma indrept cu orice problema pe viitor(sper sa nu fie cazul) si revizia de 2 ani la Erebus.

PS pt.cine nu stie: Orice service autorizat Opel are pe an o anumita suma alocata pt.interventiile facute pe garantie(de ex.100.000 euro). La sfarsitul anului sunt premiate de GM service-urile care au folosit cei mai putini bani pe aceste reparatii facute pe garantie - probabil asa se explica atitudinea directorului de la DiBas. De exemplu la Erebus am inteles ca au teminat acest fond din august sau septembrie, iar toate reparatiile pe garantie care le fac in continuare sunt efectiv din banii sau profitul lor. Pe termen scurt si mediu vor avea de castigat cei de la DiBas, dar pe termen lung si in special in relatia cu clientul castigul va fi de partea celor de la Erebus. Personal o sa merg pe "mana" celor de la Erebus, iar la DiBas nu voi mai face nici o revizie sau reparatie Evil or Very Mad .
  • beast

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z12-XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
tannu a scris:Daca ar fi sa imi spun parerea despre Erebus folosind primele cuvinte care mi-ar iesi pe gura despre ei... as fi banat pe viata de pe forum Smile)

Mi-e foarte lene sa scriu la ora asta, altfel as scrie vreo 2 pagini despre ei. Nu cred ca ar exista si vreun lucru pozitiv in activitatile lor (vis-a-vis de mine, cel putin) pe care sa il mentionez. Si toate astea in numai 3-4 vizite la ei.


Am revenit cu cateva informatii despre service-ul Erebus. Anul trecut in luna noiembrie am achizitionat un Opel Corsa D 1.2(80 CP) de la DiBas Fundeni la care am constat dupa primii aprox.3000 km(peste 80% facuti in afara oraselor) o trepidatie a masinii din ambreiaj la plecarea de pe loc in treapta 1. Masina mergea bine, vitezele se schimbau usor, dar in trafic aglomerat unde mai mult se sta pe loc simteam aceasta trepidatie la plecarea de pe loc in treapta 1. Cand am facut primul an(aprox 14.000 km) m-am dus la DiBas pentru a face revizia si le-am explicat aceasta simptoma a ambreiajului. Dupa ce s-a terminat revizia, 2 mecanici au mers cu mine in masina pt.a constata trepidatia respectiva - mentionez ca tot spuneau ca poate plec cu ea subturata sau ca moare motorul. In fine s-au convins si ei ca este ceva la ambreiaj si au vorbit cu seful(nu-i retin numele) lor pt.a vedea si el despre ce este vorba. Directorul de la DiBas s-a urcat cu mine in masina si a incercat sa ma convinga ca este totul in regula si pe deasupra asa trebuie sa faca deoarece este un motor mai mic. Dansul sustinea ca si el are un astra 1.6 si face la fel. In fine dupa ce am mai purtat o conversatie de vreo 10 min m-am enervat si le-am spus ca o sa le fac o reclamatie si ca mai sunt si alte service-uri autorizate OPEL pt.a putea afla si alte opinii. Indirect, directorul de la DiBas s-a exprimat ca lor nu le prea convine sa faca masina pe garantie si chiar daca va schimba acest disc de ambreiaj masina va face la fel. Am plecat din Fundeni si m-am dus prima oara la Radacini Obor(nu aveau pe nimeni liber pt.a-si da cu parerea) si apoi la Erebus(aproape de Gara de Nord). Au mers cu mine 2 persoane de la Erebus si au constatat trepidatia din ambreiaj(arcuri slabe), care m-au sfatuit sa fac o reclamatie pe www.opel.ro si eventual General Motors Romania. Am asteptat vreo 2 saptamani un raspuns la reclamatia de pe site-ul Opel dupa care am luat legatura cu doktorwagen(Panait Cristi - directorul atelierului de mecanica Erebus). Aceasta m-a invitat sa vin pt.un mic test drive concluzionand ca in principiu discul de ambreiaj are arcurile slabe si ca va face dansul o solicitare la GM pt.a primi unda verde sa faca masina pe garantie. Dupa vreo 10 zile am fost sunat de cei de la Erebus ca s-a aprobat aceasta interventie pe garantie si ca ma cheama la service.

Concluzie service Dibas: - mecanicul a facut revizia destul de OK si am fost lasat sa vad de aproape ce se intampla acolo;
- au folosit ulei si filtre GM, iar pe cele vechi m-au intrebat daca vreau sa le pastrez;
- atitudinea directorului de la DiBas a fost destul de jenanta prin felul in care a spus ca este normal sa faca asa si pe deasupra ca nu prea ii convine sa faca masina pe garantie.

Concluzie service Erebus: - atitudinea destul de profesionista a mecanicilor;
- pt.revizie am vazut ca filtrele si uleiul ramas sunt puse clientului in portbagajul masinii;
- in service pe durata interventiei se poate intra mai greu, dar se pot face si exceptii - cu acordul d-lui Panait am vazut reparatia de aproape;
- mecanicul care a facut reparatia stia perfect ce are de facut; in mai putin de 3 ore a schimbat discul de ambreiaj si am facut si o proba in oras de aprox.15 min; mentionez ca se desfac cateva suruburi de prindere ale motorului, se ridica putin mai sus, dupa care se desface cutia de viteza si teava de evacuare a gazelor pt.a se putea ajunge in final la ambreiaj; lucrarea a fost realizata rapid, curat si corect(parerea mea) - acum intra si mai usor in treapta 1(automat trebuie reglata timoneria dupa o astfel de operatie), iar pedala de ambreiaj este mai moale la apasare(se aeriseste instalatie de lichid de frana).

Dupa 2 experiente la DiBas(cealalta a fost in care am avut un cablu ros de sobolan sau atins de catre bratul stergatorului fata si nu mai aveam ABS) si 1 la Erebus consider ca pe parte de mecanica sunt mai buni cei de la Erebus. De asemenea atitudinea celor de la DiBas referitoare la garantie m-a dezamagit, daca stiam de la inceput cum va reactiona directorul de service probabil imi luam un reportofon ca sa il inregistrez. Personal o sa ma indrept cu orice problema pe viitor(sper sa nu fie cazul) si revizia de 2 ani la Erebus.

PS pt.cine nu stie: Orice service autorizat Opel are pe an o anumita suma alocata pt.interventiile facute pe garantie(de ex.100.000 euro). La sfarsitul anului sunt premiate de GM service-urile care au folosit cei mai putini bani pe aceste reparatii facute pe garantie - probabil asa se explica atitudinea directorului de la DiBas. De exemplu la Erebus am inteles ca au teminat acest fond din august sau septembrie, iar toate reparatiile pe garantie care le fac in continuare sunt efectiv din banii sau profitul lor. Pe termen scurt si mediu vor avea de castigat cei de la DiBas, dar pe termen lung si in special in relatia cu clientul castigul va fi de partea celor de la Erebus. Personal o sa merg pe "mana" celor de la Erebus, iar la DiBas nu voi mai face nici o revizie sau reparatie Evil or Very Mad .
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Faza cu trepidatia este veche si relativ normala; nu te-a mintit directorul de la DiBas. Pana si Vectra mea din '98 face asa, la fel facea si Corsa D. Face cand vrei sa pleci ceva mai tare de pe loc, dar nu cu scartait de roti si mai ales cand pleci in curba.
Skip ads

  • beast

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z12-XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
tannu a scris:Faza cu trepidatia este veche si relativ normala; nu te-a mintit directorul de la DiBas. Pana si Vectra mea din '98 face asa, la fel facea si Corsa D. Face cand vrei sa pleci ceva mai tare de pe loc, dar nu cu scartait de roti si mai ales cand pleci in curba.


La mine facea si daca vroiam sa plec incet sau tare.....chiar si pe drum drept......cateodata o simteam mai usor ce-i drept si in marsarier. Evident era ceva in neregula cu discul de ambreiaj. In cei 30 km facuti numai in Bucuresti cu noul disc de ambreiaj nu am simtit nici macar o tentativa de trepidatie. Sper totusi sa nu ai dreptate - directorul de la DiBas mi-a spus ca o sa faca la fel dupa un timp Sad .
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sa speram ca nu o sa mai faca.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa revenim on-topic...

Desi ziceam ca stau pana la 100000 km, azi, la 85220 am hotarat sa schimb distributia...

Incercam sa mai salvez niste bani, m-am interesat de piese, dar nu ma gandeam pentru distributie decat la GM

Fiind si pompa de apa pe circuit, am inlocuit-o si pe aia, deci aveam nevoie de kit distributie, pompa de apa si daca tot umbla pe acolo, am inlocuit si cureaua de accesorii

In total piesele erau in jur de 10000 lei la care se adauga manopera, dar majoritatea celor care vand produse GM, nu ofera garantie decat daca sunt montate in service autorizat Opel...

Am zis: hai sa incerc sa vad ce enormitati de preturi cer si reprezentantele Opel

Am inceput sa dau email-uri si pe la reprezentante, si din raspunsuri mi-a facut cu ochiu' unul: de la OPEL EREBUS - preturile erau de reprezentanta dar au spus ceva magic pentru mine : "Daca montati piesele la noi, aveti reducere la ele de 40%: - zic hopa, si cat e manopera?... pai 290 lei mi-au raspuns - mi s-a parut mai mult decat acceptabil pentru o reprezentanta Opel din Romania, si am ales...

Ca sa nu fie vreo tzeapa, am cerut o proforma sa fiu sigur si am rezolvat problema... La motorizarea mea, kit + pompa de apa + antigel + curea accesorii = 1315 lei - eu zic ca e un pret bun, probabil si criza a contat la treaba asta, dar stau acum linistit, am garantie 60000 km sau 2 ani, asa poate mai salvam putin, dar nu foarte mult si cine stie pe unde mai ajungeam sa-mi faca manopera...

Toata operatiunea a durat in jur de 4 ore, dar am pierdut ceva timp spre final, ca incepusera toti sa se uite la masina, sa ma intrebe cum am modificat aia, cum am pus aia, cat m-a costa cealalta, etc. Very Happy

Nu mai vreau sa dau exemplu celelelate reprezentante, pot sa spun ca diferenta cea mai mica era de 500 lei (da, 5 milioane)

Serviciile impecabile, dar nu ma mir, ca asa sunt toti cand faci o treaba pe banii tai in ziua de azi, probabil altfel se comporta daca mergi la garantie, aici doar presupun, pentru ca nu am avut de-a face cu ei

Deci, recomand cu caldura OPEL EREBUS pentru servicii post garantie
  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Revizie de 30.000...
Programare pentru ora 8.15 ...la 8.30 masina era sus pe rampa cu rotile date jos.
S-au verificat bucsi, pivoti, sistem directie, sistem de evacuare, lumini, au schimbat rotile fata-spate, gresat balamale usi, schimbat filtre+ ulei. Au verificat toate cele semnalate de mine (paranoia mea)...totul este OK.
La cererea mea au dat cu niste unsoare la mecanismul din interior al schimbatorul de viteza. La sfarsit au verificat franele pe stand.

S-au mai reparat mici "defecte", provenite de la revizia trecuta. (furtune de vacum strangulate, suruburi lipsa...)

Incepand de la receptia masinii si pana la predare totul a decurs asa cum trebuie.
Per total, multumit de serviciile Erebus.

Recomand!

PS: In comparatie cu Dibas este o diferenta uriasa in ceea ce priveste calitatea serviciilor.
Skip ads

  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am revenit la Erebus pentru o revizie completa....am plecat multumit cu o singura exceptie.....pierdeam ulei pe la busonul de la baie...mi l-au schimbat.....cand am vazut cat costa nu mi-a venit a crede....120 lei...un surub cu o garnitura atatia bani....incredibil.....in rest extrem de multumit...dl Panait e un super baiat........
  • Viz

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Acum 2 saptamani am schimbat parbrizul. Totul s-a decurs normal, facut programare, prezentat dimineata, seara am luat masina. S-a lucrat cu grija si curat.
Astazi, am ridicat masina de la tinichigerie pentru cateva retusuri. la fel, s-a lucrat curat, si cu atentie. Fara diferente de culoare, geamuri gazate sau altele....
In ambele cazuri acelasi profesionalism, de la receptie pana la predarea masinii.

Recomand!
  • tudor006

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand asa-zisa politica de programari: am vazut si oameni care vin fara programare si sunt primiti
Apoi punctualitatea sau mai bine zis lipsa ei. Cheama pe toata lumea dimineata la 8.15 si iau masinile pe rand: a mea a intrat pe stand la 12.30.
Lipsa de onestitate: dupa 2 ore de cautat la masina mi-au zis ca are probleme cu solenoidul (s-a mai scris pe forum despre asta si exista si un tutorial despre cum sa rezolvi pb singur) si ca pentru asta trebuie sa schimb galeria de admisie. Fiindca masina mea e "antica" (din 2008) nu se mai fac galerii pentru ea si trebuie si niste piese in plus pentru adaptare: total piese 4100 RON. La asta se adauga desigur si niste ore de manopera. Mi s-a parut incredibil ceea ce mi-au spus (dar nu au scris pe nici un document) referitor la acest solenoid si anume ca nu exista ca piesa de schimb seperata si trebuie musai inlocuita galeria, asa ca am cautat pe forum si am gasit un service serios unde, dupa o diagnoza minutioasa, au ajuns la concluzia ca am un senzor de pozitie a solenoidului defect. Au incercat intai sa il repare/recalibreze si abia apoi au decis ca trebuie inlocuit. SURPRIZAAAA!!!!! solenoidul exista ca piesa de schimb GM si costa fix 1000 RON.
Concluzie: daca nu eram atent si daca nu gaseam informatii serioase pe acest forum as fi platit aproape 5000 RON pentru un job de 1100!!!!
PS problema mi-au rezolvat-o Marius si Mihai de la EDS, cunoscuti pe forum ca maiandrei
  • tudor006

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Viz a scris:Acum 2 saptamani am schimbat parbrizul. Totul s-a decurs normal, facut programare, prezentat dimineata, seara am luat masina. S-a lucrat cu grija si curat.
Astazi, am ridicat masina de la tinichigerie pentru cateva retusuri. la fel, s-a lucrat curat, si cu atentie. Fara diferente de culoare, geamuri gazate sau altele....
In ambele cazuri acelasi profesionalism, de la receptie pana la predarea masinii.

Recomand!


Cum iti merg stergatoarele? Cumnata mea a schimbat la ei perbrizul la o Corsa in garantie si a constatat ca stergatorul stg loveste in rama. Dupa cateva tentative nereusite de reglare a pozitie am desfacut ansamblul cu paralelogram si am gasit ambele axe ale stergatoarelor iesite accidental din lagare. Le-am bagar la loc si uite asa i-am pagubit pe baieti de o inlocuire de piese (bune) in garantie pe semnatura unei blonde
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR