Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • sfinx

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z22yh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sa va spun si parerea mea. Am fost posesor de Skoda, am avut treaba cu service-ul Brady Trade, urata specie, desi sunt cativa oameni ok acolo. Sa trecem peste asta, s-a incheiat capitolul, revenim la erebus. A trebuit sa schimb distributia, si totul s-a desfasurat ca la manual, multa amabilitate, piesele uzate in portbagaj, trebuie sa admit totusi ca la faza finala se cam grabeau sa scape de mine, dar asta pot sa intelet. Din punctul meu si-au facut treaba, nu e prima oara cand merg acolo, si sincer sa fiu fata de aia de la dibas (am un coleg de serviciu care a avut "relatii" cu ei, citez: "niste spagari") totusi nu a trebuit sa "ung" nimic sa mearga treaba. Nu contest eventuale probleme, nu am istoric cu ei, doar am mentionat o prima experienta. Personal, desi mi se par scumpi, cred ca o sa ma mai duc la ei.
Skip ads

  • SergiuP

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 A-H BN11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Asa au spus.Chiar nu am stiut ca dupa o ora se stinge lumina singura si nici nu am lasat-o sa vad,atuci poate ca au ascultat muzica la ea tota ziua,bateria avea cam 9 luni,sau poate nu a fost bateria buna.
  • catalinb

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred totusi ca ai avut o problema cu bateria daca zici ca avea noua luni........
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
deci ziceti sa nu-mi duc masina pt reparat acolo . de radacini stie cineva ceva ?
Skip ads

  • doycer

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1993 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
un service pentru model mai vechi de exemplu din anul 93 Very Happy
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
satan3l a scris:Un service ce functioneaza pe premisa pur romaneasca si autentica " las' bha k merge s`asha ! " , din pacate foarte trist ceea ce se intampla acolo cu masinile ce vin la revizii.

Eu personal am avut o siguranta de schimbat si mi-au pus o sarma.. oricum trecem peste asta.. problema principala este k am fost la prima revizie, unde trebuiau schimbate filtrele si uleiul.. filtrele nu stiu daca le-au schimbat pentru ca nu am acces la ele fiind in garantie, dar la ulei m-am uitat dupa ce am ajuns acasa si SIGUR nu l-au schimbat, era la fel de negru, inadmisibil pt o masina noua la care tocmai i s-a facut schimbul de ulei (motor pe benzina), ce suspectez ca au facut baietii: au mazgalit unpic de ulei capacul si blocul motor ca sa se vada ca au "turnat"... au completat unpic si gata.. cica "au schimbat uleiul" , de aceea nu au vrut sa-mi dea nici bidonul de ulei in care mai ramasese ~1l de ulei.. pt k si l-au insusit ei fara sa beneficiez deloc de el cu riscul de a mi se strica motorul, penibil pentru o tara europeana in anul 2009.


Numele meu este Panait Cristian si sunt seful atelierului mecanic la service Erebus, lucrez de 25 de ani in domeniul acesta, din care 9 la Mercedes si alti 8 pentru Opel. Asa cum vedeti nu ma ascund si am sa fiu foarte sincer cu toata lumea.Am gasit intamplator aceasta discutie si simt nevoia unor rectificari. Nu contest ca se intimpla multe lucruri neplacute in service-uri dar, ne dam toata silinta sa facem lucrurile cat mai bine.
Ptr dl Satan31. Va cer scuze daca a-ti avut neplaceri si va asigur ca vom rezolva inpreuna toate neintelegerile. Mai inainte de toate recomand tuturor clientilor actuali sau viitori ai service-ului Erebus sa reclame orice situatie neplacuta. Nu tratam reclamatiile ca pe o pacoste, pentru ca oricare reclamatie intemeiata ne poate arata unde gresim, de acea va rog sa semnalati toate problemele dv iediat ce le observati.
Revin la dl Satan31 si incerc sa impart reclamatia dv pe puncte.
1. Sincer cred ca este o neintelegere, dar nu cred ca cineva in service pune o sirma in loc sa puna o siguranta pentru ca intre altele menirea service-ului este si acea de a vinde piese.
2.Din pacate functia de recirculare a gazelor arse(EGR) ajunge sa colmateze carterul motor,asa ca acum nici macar motorul pe benzina nu este scutit de inegrire. Impuritatile din carter nu dauneaza motorului si nu este necesara curatarea motorului in momentul schimbarii uleiului. Daca totusi clientul doreste putem folosii agenti chimici de curatare, dar cum suntem in criza fiecare leu conteza mai ales ca spalarea interioara a carterului nu este justificate la un schimb normal de ulei la 15.000km.
Desigur ce va spun seamana mult cu un fel de bla,bla,bla............si atunci va invit la sediul firmei la urmatoarea revizie si efectuam un schimb de ulei in prezenta dv, tinem pornit motorul 5min si verificati uleiul. Daca uleiul este negru am sa va rog sa platiti revizia, daca nu este am sa va ofer revizia gratuit.
3.Nu cred ca a-ti vazut un bidon cu ~1l ulei in el pentru ca daca ar fi fost, l-ati fi avut, nimeni nu va opreste bunurile. Uleiul de motor este livrat si vrac pentru reducerea costurilor si de acea nu avem cum sa punem resturi de ulei in portbagaj, dar incercam mai nou sa fractionam cantitatile.
4.Ne pare rau ca nu a-ti gasit filtrele in portbagaj, sigur au fost uitate pe banc, dar va promit ca nu se va mai itinpla asa ceva deoarece acum exista o persoana angajata special pentru efectuarea controlului final.

Daca tot am intervenit acum, am sa incerc in limita timpului disponibil sa va ajut cu tot ce pot, asa ca va rog sa ma intrebati orice doriti si am sa va raspund atit timp cat indiferent de parerea dv ne vom pastra opiniile in limitele decentei.

Va doresc tuturor o zii buna si un weekend placut.
  • viorel2123

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara domnul Panait!
Am cumparat de la Erebus anul trecut un Opel Astra Classic (1.4) si am fost multumit de serviciile oferite.
Trebuie sa fac revizia de un an si as avea cateva intrebari daca se poate.
1. Cat costa revizia?
2. Daca se poate supraveghea masina in timpul operatiilor.
  • costinvasile

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sigur esti panait cristian?
dupa voce nu prea semeni cu el!
Skip ads

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Revin si eu din nou cu o constatare facuta dupa ce mi-au fost montate boxele spate si twiterele fata/spate . Am constatat neplacut ca twiterele fata erau inadite la instalatia masinii . Nu tu conectori nimic , doar o inadire si banda izolatoare verde , care incepuse sa se desfaca . Firele de lagatura dintre twitere si instalatie erau foarte subtiri .Iti era frica sa nu sa rupa .Suruburile pe usa spate au fost stranse pana la deformarea plasticului ( in partea de jos) . Chiar nu spune in manualul de interventii ca se strange cu o anumita forta ? Imi pare rau , sunt lucruri pe care le platim ca-n afara si avem calitate de Romania . Vorbesc de o masina noua luata de la Erebus Bucuresti .Daca-ti pui tu boxele sau twiterele te lasa fara garantie , dar nu au nici un fel de bun simt fata de client .Chiar daca cineva de la Erebus incerca sa mai dreaga apele , mai au multe de facut . De aceea nici nu am facut revizia de 15.000 km la Erebus si am facut-o la Di-Bas . Mi-au pus filtrele in sacosa , toate in afara de cel de ulei si bidoanele in care a fost uleiul .Si aici am avut intrebari , stiind ca intra 4.5 l si mi-au facturat 5 l neavand cei 0.5 inapoi .Raspunsul Di-Bas a fost ca e o eroare de traducere a manualului si ca intra de fapt 5l .Nici aici nu sunt lamurit dar sunt peste Erebus .Tot aici mi-am montat volanul cu comenzi si am fost super multumit .
Parerea mea este ca doar clientii pot cerne piata de dealeri de carton care au umplut Romania , si-si bat joc de clienti pe banii lor .Trebuie sa nu mai mergem la ei si sa-i reclamam pe toate canalele media si IT pana or sa faca ceva in acest sens .As vrea ca firmele auto din afara sa fie mai exigente fata de dealeri de la noi . Dar asta nu se face .Stau de capul tau pana ei masina de la ei si dupa aceea pa si n-am cuvinte .Criza asta auto chiar ma bucura ca-i loveste . Sa-i vezi nene acum comportament din partea lor la un client pe luna . Basca preturile rusinos de mari pe care le practica .Ei nu inteleg sa faca volum de munca calitativa .Ei se pricep sa calculeze factura cat ai de plata nu cum sa-si faca treaba .De aceea sper ca toti opelistii sa evite pe cat posibil Erebus Bucuresti .

Multumesc .
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am ramas impresionat vineri de promptitudinea celor de la Erebus, legat de o piesa pentru un Astra h. Rapid si ieftin.
De montat am montat o singur, nu stiu cum ar fi fost daca o montam la ei.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Sper sa se fi schimbat lucrurile si pe acolo dar raman la parerea ca nu se lucreaza cum scrie la manual si sa se faca treaba cu simpt de raspundere , cand se monteaza , demonteaza ceva de pe o masina .Inca se lucreaza ca in service-urile Dacia de pe timpuri . Cand o sa se lucreze cum se cere in afara poate o sa le fie si lor mai bine dar consider ca ar trebui sa li se retraga licenta de dealer si sa se autorizeze anual ca sa nu mai faca treaba de mantuiala .Exact cum spunea directorul economic de acolo , padure fara uscaturi nu exista dar se pare ca sunt prea multe uscaturi si o sa dureze pana se schimba ceva .Numai bine si sper sa ma contraziceti numai cu vesti bune despre cum se lucreaza acolo .
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
viorel2123 a scris:Buna seara domnul Panait!
Am cumparat de la Erebus anul trecut un Opel Astra Classic (1.4) si am fost multumit de serviciile oferite.
Trebuie sa fac revizia de un an si as avea cateva intrebari daca se poate.
1. Cat costa revizia?
2. Daca se poate supraveghea masina in timpul operatiilor.

BUNA ZIUA
1. Va rog mult sa precizati numarul de kilometrii. Daca efectuati revizia la un an si nu aveti inca 10000km, este posibil sa nu fie necesara inlocuirea filtrului de aer si polen.( integral costa aprox 850ron, la care mai puteti beneficia de discounturi )
2.Din motive de securitate a muncii, nu puteti stationa in atelier pe toata durata reviziei, dar puteti solicita receptionerului sa va conduca in atelier in oricare moment pentru a vedea orice. De asemenea din showroom se poate vedea atelierul.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
doktorwagen a scris:
viorel2123 a scris:Buna seara domnul Panait!
Am cumparat de la Erebus anul trecut un Opel Astra Classic (1.4) si am fost multumit de serviciile oferite.
Trebuie sa fac revizia de un an si as avea cateva intrebari daca se poate.
1. Cat costa revizia?
2. Daca se poate supraveghea masina in timpul operatiilor.

BUNA ZIUA
1. Va rog mult sa precizati numarul de kilometrii. Daca efectuati revizia la un an si nu aveti inca 10000km, este posibil sa nu fie necesara inlocuirea filtrului de aer si polen.( integral costa aprox 850ron, la care mai puteti beneficia de discounturi )
2.Din motive de securitate a muncii, nu puteti stationa in atelier pe toata durata reviziei, dar puteti solicita receptionerului sa va conduca in atelier in oricare moment pentru a vedea orice. De asemenea din showroom se poate vedea atelierul.


Revin cu o completare la 2 . Daca il puneti pe om sa semneze ca a luat la cunostinta de prevederile de securitate in munca si ca a fost instruit SE POATE sa stea si el sa vada ce fac baietii la masina . Noi cel putin asa procedam pt a a sigura vizibilitate si a ne apropia clientul .


@Satan31 - Iti dai seama ca nu risca nimeni sa nu-ti schimbe uleiul ( intamplarile anilor 90 s-au dus , cand mai era posibil ) , pt ca o simpla proba din uleiul ala , intr-o ora la un laborator , arata clar uzura lui si ar iesi un tam tam de s-ar lasa cu multi bani in buzunarul tau .. Asa ca da-mi voie sa ma indoiesc .
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bertone a scris:
Revin cu o completare la 2 . Daca il puneti pe om sa semneze ca a luat la cunostinta de prevederile de securitate in munca si ca a fost instruit SE POATE sa stea si el sa vada ce fac baietii la masina . Noi cel putin asa procedam pt a a sigura vizibilitate si a ne apropia clientul .


@Satan31 - Iti dai seama ca nu risca nimeni sa nu-ti schimbe uleiul ( intamplarile anilor 90 s-au dus , cand mai era posibil ) , pt ca o simpla proba din uleiul ala , intr-o ora la un laborator , arata clar uzura lui si ar iesi un tam tam de s-ar lasa cu multi bani in buzunarul tau .. Asa ca da-mi voie sa ma indoiesc .


ptr dl Bertone.

Clientul nu trebuie sa semneze ca a luat la cunostinta, TREBUIE sa i-a la cunostinta. Adica un instructaj minim care poate dura cat reparatia, daca se executa o reparatie minora. Bineinteles daca doreste expres sa asiste la reparatie se pot face exceptii.
  • blind
  • Suspendat
  • 107 mesaje
  • din 09 Nov 2007
  • Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Bucuresti
  • blind

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu recomand service-ul de la BADSI - NISSAN (chiar daca e vorba de service-uri axate in special pe opel..cine stie cum ajungeti pe acolo). Angajatii de la service sunt in mare parte niste incompetenti; ca sa imi sustin afirmatiile va relatez cateva intamplari petrecute la ei.
1) la control rampa mi-au spus ca discurile si placutele sunt uzate (masina este un nissan din '97); nu au observat spartura uriasa din condensatorul de AC
Am pus botul si mi-am cumparat de unul singur placute si tamburi. Am desfacut rotile fata, etrierii, am scos placutele. Am constatat cu stupoare ca placutele erau APROAPE NOI (extrem de putin uzate), iar discurile aveau uzura normala insa nu necesitau inlocuire.
2) am cerut sa imi faca o aerisire a franelor
au comentat intr-una, spunandu-mi ca aerisirea sa o fac dupa inlocuirea placutelor si discurilor (insa eu m-am dus doar pentru un control, neavand bani indeajuns de multi la mine...si bine am facut ca n-am avut). Dupa ce au vazut ca ma tin tare in incapatanarea mea, au facut aerisirea, DOAR la rotile din fata, de parca masina in spate nu are frane, iar la aerisire au folosit chei fixe, nu pentru conducte, si mi-au stricat hexagonul la ventilurile de aerisire (dovada de profesionalism, n-am ce spune)
3) am cerut sa imi puna testerul pe motor, deoarece imi parea ca nu mai trage calumea.
Omul care a facut acest lucru (un domn mai in varsta, la ~1,65m, al carui nume nu il mai retin) a dat dovada de profesionalism, apoi am mers la un mini test-drive cu masina, sa vada exact cum merge. A spus ca debitmetrul de aer trebuie curatat si le-a spus la 2 mecanici aciuati pe acolo sa faca chestia asta. Proasta alegere. Cei 2 pustani, dupa ce au curatat debitmetrul si cuiul, nu au avut indeajuns de multa rabdare sa regleze cuiul astfel incat amestecul sa fie cat mai aproape de cel ideal, desi aveau testerul in mana (nu poti sa te pui cu lenea mecanicului roman). Nu am observat asta pe moment ci dupa aceea, deoarece masina statea o idee mai turata, insa din lipsa de timp nu m-am mai intors.

Toate astea se intamplau in vara, pe la inceput.
Acum 2 saptamani am mers la ei cu o masina identica cu a mea, la care stergatoarele nu functionau pe prima viteza, pentru investigare, iar ei mi-au spus ca este defecta maneta de la stergatoare si ca trebuie schimbata!
Am desfacut maneta, am montat-o pe a mea si surpriza...functiona fara nici o jena, defectul venind din alta parte. Au dat inca o dovada de profesionalism, ce pot sa spun.

Faptul ca cei de la relatii cu clientii sunt nesimtiti si nu raspund solicitarilor clientilor decat daca au chef (adica mai niciodata); faptul ca acestia nu te anunta cand iti soseste o piesa comandata desi au spus ca fac chestia asta imediat ce soseste(am fost dupa o luna iar piesa venise de 2 saptamani deja); faptul ca iti tin masina 5 zile in service pentru un schimb de ambreiaj, spunandu-ti ca o poti ridica la o anumita data iar cand mergi acolo constati ca nu au reparat-o....sunt chestii cu care cred ca toti ne-am obisnuit deja.

NU recomand nimanui service-urile BADSI - nissan.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
doktorwagen a scris:
ptr dl Bertone.

Clientul nu trebuie sa semneze ca a luat la cunostinta, TREBUIE sa i-a la cunostinta. Adica un instructaj minim care poate dura cat reparatia, daca se executa o reparatie minora. Bineinteles daca doreste expres sa asiste la reparatie se pot face exceptii.


Asta spuneam si eu , ca daca se doreste neaprat este dreptul lui . Insa , hai sa fim seriosi cu instructajul care dureaza cateva ore Laughing
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Asta spuneam si eu , ca daca se doreste neaprat este dreptul lui . Insa , hai sa fim seriosi cu instructajul care dureaza cateva ore Laughing


Nu am vorbit de ore, dar sunt operatii care dureza sub o ora. Revin sa intaresc afirmatia ORICINE POATE SOLICITA SEFULUI DE ATELIER PREZENTA IN ATELIER IN PERIOADA REPARATIEI.
  • Marius88

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z 20 NET(1.8 ECOTECH)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
probleme si la radacini motors timisoara, baetzii nu au grija de masini, merg in parcare cu ele tare fara nici un stres, rece calda nu conteaza, muta masinile din parcarea pt clienti si service in cea a angajatilor, care e inainte d cea a clientilor si nu exista trecere intre cele 2 strazi dl ei, deci ies cu masinile pe sosele, completeaza benzina consumata cu apa, le lovesc, scimba piesele de la o masina la alta, am avuto in service au lovito, au schimbat iluminatorul din porbagaj(zafira b este masina), miau pus o siguranta ca sa fript au rupt un piciorut dl capacul de prindere care l-au luat dl alta masina si au zis ca cik era de test drive, miau schimbat senzorul dl relantiu si face urat, da nu vor sal schimbe k "MERGE DESTUL DE ROTUND" zic ei, dar da in gat de park ar muri, au vopsit o aripa si asa d bine au acoperit restul incat au gazato intrun colt, au avut nevoie de 2 incercari pt a face o treaba bine(asta dupa certuri care nu se mai termina).
FERITIVA DE SERVISUL RADACINI MOTORS TIMISOARA. E pt binele vostru.
  • adrian.cica

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am un Astra de 1,4 pe benzina cumparata de la Erebus. Si tot la ei am facut revizia de 15.000. Mi-au placut cum au lucrat, pe langa revizie, a trebuit sa mai merg la ei pentru montarea distantierilor pe spate....cunoscatorii sti despre ce vorbesc.
M-a impresionat prefesionalismul lor, asta pana la revizia de 30.000. Am dus masina, functiona normal, mi s-a facut revizia, mi s-a spus ca totul este ok, dar incepand imediat de a doua zi, se auzea la roata dreapta fata un zgomot ciudat, asemanator unei frecari. Am sunat din nou la Erebus, si mi-au spus ca este din cauza mizeriei acumulate....asa peste noapte...
M-am dus la un alt service si in urma verificarii rotii s-a constatat faptul ca garnitura de pe pistonul de frana era varza......
Ce sa zic profesionalism, in mod normal asta o vedea orcine la o inspectie vizuala.......
Am mers din nou la Erebus, de data asta schimbandu-mi garnitura, dar din pacate zgomotul tot persista...
Eu suspectez ca mi s-a schimbat etrierul cu totul in timpul reviziei.....
Imi poate spune Dl. Panait care ar fi cauza ?
Daca doriti documente sa stiti ca vi le pot pune la dispozitie.....
Oricum intentionez sa vin cu masina din nou la Erebus pentru alte investigatii, masina fiind inca in garantie......
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pentru domnul Panait Cristian.

Este salutara interventia dumneavoastra pe acest forum si va multumim ca va rapiti din timpul dumneavoastra liber pentru a raspunde anumitor mesaje, fara avantaje peniculare.

Problema mea este urmatoarea:
Am fost acum un an la dumneavoastra cu un opel astra Z16XE.Abia achizitionasem aceasta masina si am vrut sa ii fac o constatare generala si o resetare la climatronic deoarece nu baga aer rece.Aceasta problema din urma s-a rezolvat foarte bine,dar la prima am ramas putin dezamagit, in sensul ca la constatare mi s-a spus ca masina,citez "merge ceas".
In acel moment am cerut o a doua opinie si a venit seful de atelier(nu stiu daca erati dumneavoastra),asa ca am spus ceea ce ma nemultumeste la masina.

- Consumul exagerat: mai mult de 350 de km cu un rezervor de benzina nu faceam(fac) cu ea (in traficul din bucuresti e adevarat),dar problema e ca datorita programului atipic pe care il am la servici, circul cu ea mai mult noaptea si dimineata-contra traficului greu),iar in afara orasului incepand de la 120 consumul creste simtitor de la 8% in sus.Mentionez ca vitezele le schimb regulamentar in jur de 3000 de rotatii.
- O alta problema ar fi ca nu accelereaza asa cum trebuie.Ma cam rog de ea la intersectii sa plece mai repede cat despre depasiri in afara orasului nu mai zic.Prefer sa stau in spatele vreunuia decat sa am emotii.

Aceleasi probleme le am cu ea si in momentul de fata ca si atunci.Sincer as vrea sa-i descopar problema dar parca nu as mai arunca inca o data banii(mai ales in perioada aceasta de criza).

Daca puteti sa-mi dati un raspuns in acest sens as fi recunoscator.

Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR