Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Domnule gobelu, va invit la sediul firmei saptamana aceasta de la 7.30-16.30. Va rog sa ma chemati de la biroul informatii.
Va doresc o zii buna.
Skip ads

  • aslanenderfilip

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.7dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am achizitionat o masina Opel Astra H in luna decembrie a anului 2007 de la Opel Erebus. In acest moment am efectuati 6800km si totodata am si unele probleme:
1-memoria geamurilor mi se pierde 1 data pe luna!
2-la franare, placutele de frana scartie la o viteza de sub 50 km/h!
3-la rulare, volanul masinii trage spre partea dreapta si in acceleratie si la franare!
4-kilometrajul mic (cel de deasupra kilometrajului afisat cu cifre mari) mi s-a resetat singur!
As dorisa stiu si cate ceva despre acest motor:
1-Din cate am inteles, este un motor de generatie noua Common Rail cu o turbina cu geometrie variabila. as dori sa stiu cam la ce turatie, mai exact, se activeaza turbina, cum poate fi curatata, cum pot prevenii depunerea de funingine pe palele acesteia. Totodata as dori sa stiu sub ce forma sunt controlate palele turbinei (electric sau nu).
2-As dori sa stiu daca pistoanele sunt forjate.
3-As dori sa stiu daca servo directia este asistata electronic.

Va cer scuze pentru lungimea mesajului si astept cu nerabdare un raspuns de la Dvs.

Cu stima si consideratie,
Ender Aslan
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut .
Imi permit sa-ti raspund eu mai repede decat reprezentantul Erebus

1. turbina cu geometrie variabila nu exista la Opel , poate peste 30 de ani .
2. pistoanele sunt forjate
3. servo e asistata electronic
4. memoria geamurilor daca se pierde , poate fi din cauza deconectarii bateriei .
5. daca trage dreapta volanul si masina ai condus-o doar tu , incearca o echilibrare a rotilor + verificarea presiunii in ele ( eventual baga azot ca sa fii mai sigur )
6. kilometrajul mic se reseteaza la implinirea a 2000 de km . E un ciclu

In general e bine sa citesti cu incredere manualul de utilizare primit cu masina
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
aslanenderfilip a scris:Buna ziua,

Am achizitionat o masina Opel Astra H in luna decembrie a anului 2007 de la Opel Erebus. In acest moment am efectuati 6800km si totodata am si unele probleme:
1-memoria geamurilor mi se pierde 1 data pe luna!
2-la franare, placutele de frana scartie la o viteza de sub 50 km/h!
3-la rulare, volanul masinii trage spre partea dreapta si in acceleratie si la franare!
4-kilometrajul mic (cel de deasupra kilometrajului afisat cu cifre mari) mi s-a resetat singur!
As dorisa stiu si cate ceva despre acest motor:
1-Din cate am inteles, este un motor de generatie noua Common Rail cu o turbina cu geometrie variabila. as dori sa stiu cam la ce turatie, mai exact, se activeaza turbina, cum poate fi curatata, cum pot prevenii depunerea de funingine pe palele acesteia. Totodata as dori sa stiu sub ce forma sunt controlate palele turbinei (electric sau nu).
2-As dori sa stiu daca pistoanele sunt forjate.
3-As dori sa stiu daca servo directia este asistata electronic.

Va cer scuze pentru lungimea mesajului si astept cu nerabdare un raspuns de la Dvs.

Cu stima si consideratie,
Ender Aslan



Buna ziua Domnule Aslan, buna ziua tuturor

Va multumesc pentru ca a-ti ales service-ul nostru pentru a achizitiona un autoturism si va asiguram ca va vom sprijinii in continuare. Am sa va raspund punctual si cat mai concis.

1 si 4. Sunt legate de o pierdere a tensiunii intr-unul din calculatoare(posibil BCM sau UEC).
2 Din pacate garniturile de frictiune (popular ferodo-ul) de pe placutele de frana nu mai contine asbest si s-a inlocuit succesiv cu tot felul de substante. In final s-a gasit un echilibru intre, a nu uza discul prematur, sau a nu se uza placutele prea repede. Dar cum nimic nu este perfect, exista si un "dar", fenomenul pe care-l descrieti este prezent mai mult sau mai putin la toti fabricantii. Daca franele sunt solicitate intensiv se formeaza o crusta mai dura la suprafeta de contact, care si in situatia in care se indeparteaza prin slefuire va reaparea in scurt timp.
3 Din ce descrieti, geometria trenului de rulare este afectata dintr-un motiv oarecare si este necesara corectarea.

Oricum tot ce v-am spus sunt presupuneri si este necesara o verificare in service, unde va invit atunci cand aveti timp. Ma puteti contacta la tel 0744366282.

Pentru a doua etapa nu va pot raspunde decat ca intradevar directia este asistata electronic de mai multe calculatoare, dar despre motor va rog sa precizati tipul , desi banuiesc ca este vorba despre un Z17DTR.


Va doresc o zi buna.
Skip ads

  • gobelu

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Domnule Cristian,

Tin sa va multumesc in mod deosebit si public pentru ceea ce ati facut pentru mine.M-am simtit de parca as fi fost posesorul vreunui Bugatti,asa m-am simtit tratat.
Daca ar fi mai multi in Romania ca dumneavoasta sunt convins ca am recupera cei 30-40 de ani care ne desparte de tarile civilizate.
Nu vreau sa para un elogiu(desi este), dar un asemenea comportament fata de client am intalnit foarte rar si tocmai de aceea trebuie laudat.

Respectele mele EREBUS!
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc foarte mult pentru aprecierea dumneavoastra, si va doresc toate cele bune.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cand va spun ca stikerul(calitatea de membru in clubopel) ajuta foarte mult la opertiunile efectuate la dealer Very Happy

Oricum, admirabila prezenta d-lui Panait.

Ca o paranteza: Se da delerul expocar din targoviste si masina mea, reparatie/vopsire aripa. Operatiunea trebuia sa dureze cam o saptamana, da o saptamana pentru o aripa. A iesit seful de service sa vada despre ce e vorba, a vazut stikerul si toata treaba a durat o zi. Comparativ cu alte masini vopsirea a iesit mai bine........
La fel am patit si la dibas, de unde am cumparat pentru cunostinte mai multe masini second. Dupa ce au vazut stikerul....., s-a schimbat comportamentul.

Concluzia este ca se poate si mai bine, ori de frica unei reclame negative, ori cu spaga. Si nu, nu-mi spuneti domnule Panait ca in service nu se da spaga Very Happy
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Cand va spun ca stikerul(calitatea de membru in clubopel) ajuta foarte mult la opertiunile efectuate la dealer Very Happy

Oricum, admirabila prezenta d-lui Panait.

Ca o paranteza: Se da delerul expocar din targoviste si masina mea, reparatie/vopsire aripa. Operatiunea trebuia sa dureze cam o saptamana, da o saptamana pentru o aripa. A iesit seful de service sa vada despre ce e vorba, a vazut stikerul si toata treaba a durat o zi. Comparativ cu alte masini vopsirea a iesit mai bine........
La fel am patit si la dibas, de unde am cumparat pentru cunostinte mai multe masini second. Dupa ce au vazut stikerul....., s-a schimbat comportamentul.

Concluzia este ca se poate si mai bine, ori de frica unei reclame negative, ori cu spaga. Si nu, nu-mi spuneti domnule Panait ca in service nu se da spaga Very Happy


Fie ca ma credeti, fie ca nu, nu-mi pasa de nici un stiker (pe care oricum nu l-am vazut). Toti clientii sunt egali, dealtfel pot sa spun ca uneori am chiar neplaceri din cauza aceasta........ si chiar credeti ca in tara asta nu se poate face nimic decat de frica?
Sincer este trist daca nici macar nu speram ca se poate schimba ceva.
Da, este adevarat in service-uri se ia spaga, dar va rog sa ma anuntati atunci cand vi s-a cerut spaga in atelierul mecanic la Erebus. Chiar vreau sa stiu nume si date foarte exacte.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
doktorwagen a scris:
Da, este adevarat in service-uri se ia spaga, dar va rog sa ma anuntati atunci cand vi s-a cerut spaga in atelierul mecanic la Erebus. Chiar vreau sa stiu nume si date foarte exacte.

Stimate domnule Panait, din pacate sau din fericire nu am ocazia de a pierde mult timp prin serviceuri, mai ales in Bucuresti. Sub nici o forma nu i-mi pot exprima parerea despre Erebus. Totusi este un lucru imbucurator ca seful atelierului mecanic este aici pe forum, astfel erebus incepe sa-mi inspire incredere.
Spaga in service este de doua tipuri, Cand dai mai mult pentru ca tia placut cum au lucrat, sau cand dai spaga ca sa se lucreze. Depinde ce tip de spaga se parcatica la Erebus. Spaga se ofera, nu se cere.
De la Dibas am achizitionat recent o corsa rulata, baiatul de la vanzari auto rulate a fost mai mult decat oki, nefiind la prima masina cumparata astfel de la ei. Cum expira in curand ITP-ul, am vrut sa-l facem la ei, desi nu ne-a dat intr-a buna baiatul care ne-a vandut-o, deorece a spus ca garanteaza pentru masina. Masina a trecut ITP-ul, nu a stat mai mult de 30 min pe langa masina, insa factura s-a facut pe 2 ore de manopera. Bineteles ca nu s-a mai dat spaga tipului de la ITP in situatia in care eu am facut ITP-ul cu 50 ron la masina mea, iar la Dibas am fost taxati cu 200 ron pentru aceiasi operatiune. Inginerul care a facut ITP se cam uita dupa noi sa-i lasam ceva, chiar a insista sa-i dam banii sa platesca el la caserie. Baiatul care ne-a vandut masina s-a ocupat si de actele necesare pentru inmatricularea provizorie, desi nu era obligatia lui, ne-a scos numere+asigurare pe numele nostru, acete ce au costat aprox 170 ron. Bineteles ca i-am dat 200 ron, desi a vrut sa ne dea restul, nu l-am mai luat.
Cunosc cazuri unde s-a dat spaga inainte pentru a se lucra cum trebuie, si chiar si asa, au ajuns acasa cu alta pompa de injectie dupa reparatia capotei+spoiler, au venit acasa cu acelasi ulei si filtru dupa schimbul de ulei. Exemplele pot continua pana la munca prost facuta. Marea dezamagire este ca in service o ora de manopera a ajuns la 25 euro, facturile se umfla, calitatea lucrarilor este mai mult decat jalnica.
Cu stima, Angi Olteanu.
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
bertone a scris:Salut .
Imi permit sa-ti raspund eu mai repede decat reprezentantul Erebus

1. turbina cu geometrie variabila nu exista la Opel , poate peste 30 de ani .
2. pistoanele sunt forjate
3. servo e asistata electronic
4. memoria geamurilor daca se pierde , poate fi din cauza deconectarii bateriei .
5. daca trage dreapta volanul si masina ai condus-o doar tu , incearca o echilibrare a rotilor + verificarea presiunii in ele ( eventual baga azot ca sa fii mai sigur )
6. kilometrajul mic se reseteaza la implinirea a 2000 de km . E un ciclu

In general e bine sa citesti cu incredere manualul de utilizare primit cu masina


Apropo, turbina cu geometrie variabila exista pe automobilele Opel cam de vreo 4ani. In acest moment exista pe cateva motoare pe benzina in 4cil, pe alte cateva diesel in 4cil si pe un V6 diesel (nu mai intru in amanunte sa enumar exact tipul motoarelor, nu cred ca este relevant).
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:
doktorwagen a scris:
Da, este adevarat in service-uri se ia spaga, dar va rog sa ma anuntati atunci cand vi s-a cerut spaga in atelierul mecanic la Erebus. Chiar vreau sa stiu nume si date foarte exacte.

Stimate domnule Panait, din pacate sau din fericire nu am ocazia de a pierde mult timp prin serviceuri, mai ales in Bucuresti. Sub nici o forma nu i-mi pot exprima parerea despre Erebus. Totusi este un lucru imbucurator ca seful atelierului mecanic este aici pe forum, astfel erebus incepe sa-mi inspire incredere.
Spaga in service este de doua tipuri, Cand dai mai mult pentru ca tia placut cum au lucrat, sau cand dai spaga ca sa se lucreze. Depinde ce tip de spaga se parcatica la Erebus. Spaga se ofera, nu se cere.
De la Dibas am achizitionat recent o corsa rulata, baiatul de la vanzari auto rulate a fost mai mult decat oki, nefiind la prima masina cumparata astfel de la ei. Cum expira in curand ITP-ul, am vrut sa-l facem la ei, desi nu ne-a dat intr-a buna baiatul care ne-a vandut-o, deorece a spus ca garanteaza pentru masina. Masina a trecut ITP-ul, nu a stat mai mult de 30 min pe langa masina, insa factura s-a facut pe 2 ore de manopera. Bineteles ca nu s-a mai dat spaga tipului de la ITP in situatia in care eu am facut ITP-ul cu 50 ron la masina mea, iar la Dibas am fost taxati cu 200 ron pentru aceiasi operatiune. Inginerul care a facut ITP se cam uita dupa noi sa-i lasam ceva, chiar a insista sa-i dam banii sa platesca el la caserie. Baiatul care ne-a vandut masina s-a ocupat si de actele necesare pentru inmatricularea provizorie, desi nu era obligatia lui, ne-a scos numere+asigurare pe numele nostru, acete ce au costat aprox 170 ron. Bineteles ca i-am dat 200 ron, desi a vrut sa ne dea restul, nu l-am mai luat.
Cunosc cazuri unde s-a dat spaga inainte pentru a se lucra cum trebuie, si chiar si asa, au ajuns acasa cu alta pompa de injectie dupa reparatia capotei+spoiler, au venit acasa cu acelasi ulei si filtru dupa schimbul de ulei. Exemplele pot continua pana la munca prost facuta. Marea dezamagire este ca in service o ora de manopera a ajuns la 25 euro, facturile se umfla, calitatea lucrarilor este mai mult decat jalnica.
Cu stima, Angi Olteanu.


Buna ziua Domnule Olteanu

I-mi pare rau pentru experienta trista pe care a-ti avut-o. Totusi chiar daca si la Erebus anul trecut ora de manopera a crescut, normarea se face conform normativelor Opel (TIS), nu o sa gasiti operatii de genul prelucrari mecanice, degripat, spalat piese samd. In ce priveste pretul pieselor discounturile merg pana la 45% in functie de factura totala, macar cu atat sa ajutam in vemurilea astea de restriste.

Totusi, inca mai exista un neajuns care nu am reusit sa-l eliminam complect. Si anume, asa zisul" telefon fara fir", clientul incearca sa descrie un defect si poate din diverse motive nu reuseste sa exprime exact defectul( sau spune foarte precis, dar...), receptionerul intelege ce vrea el, pasul urmator este ca in atelier, lucratorul poate spune uitandu-se la cu totul altceva ca masina nu are nimic, ba mai mult testerea sau verificare se si poate factura si toata lumea este cu inima impacata ca si-a facut datoria.

De acea va rog ca sa ma contactati direct, in situatia in care aveti probleme de orice natura chiar si simple intrebari. Telefonul meu este 0744366282 si este deschis de la 7AM pana la 22PM.

Va urez tuturor o seara placuta.
  • sectorash

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Spuneti ca nu se ia spaga la Erebus.

Tocmai am fost atentionat ca nu am dat nimic la baieti si data viitoare nu vor fii la fel de operativi, si chiar mi-au urat cele bune si ca ma asteapta cat de curand cu acceiasi problema. (ce treaba buna au facut)

Masina in garantie. Cumparata de la EREBUS.
Eu stiu ca pe contract este o rubrica destul de importanta CLIENT.
Platesc acel om pentru munca care o face nu este corect sa mai dau si in plus.

"Ai masina de 20.000 EUR si nu ai 100 RON sa dai si la beiti?"
Skip ads

  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sectorash a scris:Spuneti ca nu se ia spaga la Erebus.

Tocmai am fost atentionat ca nu am dat nimic la baieti si data viitoare nu vor fii la fel de operativi, si chiar mi-au urat cele bune si ca ma asteapta cat de curand cu acceiasi problema. (ce treaba buna au facut)

Masina in garantie. Cumparata de la EREBUS.
Eu stiu ca pe contract este o rubrica destul de importanta CLIENT.
Platesc acel om pentru munca care o face nu este corect sa mai dau si in plus.

"Ai masina de 20.000 EUR si nu ai 100 RON sa dai si la beiti?"


Buna ziua Domnule Sectorash

Daca doriti sa rezolvam probleme de genul acesta, va rog insistent sa iesiti din anonimat si sa ne dati toate amanuntele: firma sau persoana pe care s-a deschis comanda, data , operatia si pesoana care se face vinovata. Daca doriti sa ne ajutati si sa fiti credibil in fata tuturor va rog insistent sa ne dati toate amanuntele. Cum se fac restructurari peste tot, momentul este prielnic.............................nu avem nevoie de cineva care sa ne distruga toate eforturile.

Inca o data va multumesc foarte mult pentru ca ne-ati atras atentia.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
doktorwagen a scris:
bertone a scris:Salut .
Imi permit sa-ti raspund eu mai repede decat reprezentantul Erebus

1. turbina cu geometrie variabila nu exista la Opel , poate peste 30 de ani .
2. pistoanele sunt forjate
3. servo e asistata electronic
4. memoria geamurilor daca se pierde , poate fi din cauza deconectarii bateriei .
5. daca trage dreapta volanul si masina ai condus-o doar tu , incearca o echilibrare a rotilor + verificarea presiunii in ele ( eventual baga azot ca sa fii mai sigur )
6. kilometrajul mic se reseteaza la implinirea a 2000 de km . E un ciclu

In general e bine sa citesti cu incredere manualul de utilizare primit cu masina


Apropo, turbina cu geometrie variabila exista pe automobilele Opel cam de vreo 4ani. In acest moment exista pe cateva motoare pe benzina in 4cil, pe alte cateva diesel in 4cil si pe un V6 diesel (nu mai intru in amanunte sa enumar exact tipul motoarelor, nu cred ca este relevant).


Adica 2.0 turbo benzina ( LEL , LER si LEH ) au geometrie variabila ? Sau 1.6 turbo ? Nu ma lasa cu ochii in soare , te rog Laughing
  • dr
  • **
  • 98 mesaje
  • din 06 Nov 2007
  • Astra 2008 Z14XEP
  • Bucuresti
  • dr

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Intrebare pentru @doktorwagen

La dumneavoastra in service aveti bari fata cu locas de proiectoare pentru Astra Classic II?

Intreb deoarece la o alta reprezentanta din Bucuresti mi s-a montat pe masina o bara obisnuita careia i s-au facut decupaje.

Multumesc!

P.S. Este un lucru bun ca reprezentanti ai service-urilor incep sa fie prezenti pe forum. Sa speram ca asta va aduce o imbunatatire a reletiei cu detinatorii de OPEL.
  • Jojo7

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Merg la Opel-Erebus de multi ani, profesionalism si corectitudine cum rar intalnesti in Romania.
Am fost servit si ajutat de fiecare data foarte prompt, si corect. Nu se schimba piesele daca nu este cazul.
Am avut reparatii si la motor ( shimbare axa cu came, segmentare ) si articulatii ( capete de bara, bucsi, pivoti )
Mentionez ca am avut un Astra Clasic, iar acum sunt fericitul posesor al unui Astra H.
Spagi? Nu mi s-a sugerat niciodata ca ar trebui, am incercat, eu nu am reusit.
Multe multumiri echipei de profesionisti Opel-Erebus.
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
"Merg la Opel-Erebus de multi ani, profesionalism si corectitudine cum rar intalnesti in Romania.
Am fost servit si ajutat de fiecare data foarte prompt, si corect. Nu se schimba piesele daca nu este cazul.
Am avut reparatii si la motor ( shimbare axa cu came, segmentare ) si articulatii ( capete de bara, bucsi, pivoti )
Mentionez ca am avut un Astra Clasic, iar acum sunt fericitul posesor al unui Astra H.
Spagi? Nu mi s-a sugerat niciodata ca ar trebui, am incercat, eu nu am reusit.
Multe multumiri echipei de profesionisti Opel-Erebus. "



Ce reclama frate......primul post pe site si prima reclama dulceaga...ti se face rau nu alta...

Asta e tare,ce sa mai zic...
"Spagi? Nu mi s-a sugerat niciodata ca ar trebui, am incercat, eu nu am reusit. "
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dr a scris:Intrebare pentru @doktorwagen

La dumneavoastra in service aveti bari fata cu locas de proiectoare pentru Astra Classic II?

Intreb deoarece la o alta reprezentanta din Bucuresti mi s-a montat pe masina o bara obisnuita careia i s-au facut decupaje.

Multumesc!

P.S. Este un lucru bun ca reprezentanti ai service-urilor incep sa fie prezenti pe forum. Sa speram ca asta va aduce o imbunatatire a reletiei
cu detinatorii de OPEL.


Din pacate nu exista bari fata pentru Astra G, cu decupaje ptr proiectoare. Decuparea orificiilor este procedura standard Opel.
  • doktorwagen

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sectorash a scris:Spuneti ca nu se ia spaga la Erebus.

Tocmai am fost atentionat ca nu am dat nimic la baieti si data viitoare nu vor fii la fel de operativi, si chiar mi-au urat cele bune si ca ma asteapta cat de curand cu acceiasi problema. (ce treaba buna au facut)

Masina in garantie. Cumparata de la EREBUS.
Eu stiu ca pe contract este o rubrica destul de importanta CLIENT.
Platesc acel om pentru munca care o face nu este corect sa mai dau si in plus.

"Ai masina de 20.000 EUR si nu ai 100 RON sa dai si la beiti?"


Domule Sectorash

In urma convobirii telefonice cu dv. si a discutiei cu colegul meu pot sa va spun ca razbunarile personale nu-si au locul pe acest forum. Am fost oarecum mirat de lipsa amanuntelor in discutia cu dv, dar acum am inteles ca de fapt nu vroiati altceva decat sa faceti rau unei persoane, indiferet de metode. Este pacat ca procedati in acest mod si faptul ca termeni ca , cinste, corectitudine, fairplay sau chiar bun simt, va sunt total necunoscuti.
Va doresc toate cele bune in continuare.

P.S. Nu va obositi sa-mi raspundeti.
  • sectorash

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Austria
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Domnule Erebus.

Se pare ca nu sunteti bine informat de catre domunl Cristi (cu sau fara intentie).
Daca aveam ceva de impartit cu cineva va rog sa ma credeti ca forumul ar fii chiar ultimul lucru la care as apela.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR