Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • georgesand

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Avand probleme cu instalatia de racire (Astra G Y17DT-2001) cu prezenta uleiului in vasul de expansiune (inlocuit termoflot, oringuri calorifer, spalat circuit de racire) si demontand filtrul de aer si celelalte componente imprejuratoare, am vrut sa schimb si distributia (curea+role), masina avand peste 120000 Km. Totul bine pana am ajuns la demontarea fuliei curelei de accesorii de pe arborele cotit. Acolo am ramas in ceata. Stie cineva etapele si sculele necesare pentru demontare? Dupa scoaterea celor 4 suruburi ale fuliei nu vrea sa se miste de pe arbore. Trebuie cumva desfacut si surubul de 24 din capul arborelui? Trebuie un extractor pentru fulie? Mentionez ca la interiorul fuliei exista un element metalic imbracat in cauciuc (amortizor vibratii). Se demonteaza separat, sau impreuna cu fulia?
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • valeriu_48

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y 17 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cauta la tutoriale este un topic de inlocuirea curelei de distributie
  • georgesand

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2007

  • Mesaj Privat
merci, valeriu_48, crezi ca n-am studiat topicul in cauza (si nu numai) inainte de a posta? M-a intereseaza cum au demontat cei care poseda o Astra G Y17DT fulia. Am urmat pasii din acel topic, numai ca fulia parca e "sudata" de arbore, nu pot s-o misc cu niciun chip. Ce ar trebui sa mai fac dupa ce am desurubat cele 4 suruburi ale flansei? Ce alte scule si dispozitive sunt necesare pentru a o demonta?
  • valeriu_48

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y 17 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca este gripata da-i mult degripant mai ciocaneste usor si trebuie sa iasa bafta
Skip ads

  • georgesand

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o, in sfarsit, cu sfatul unui meserias (clasica cheie universala a romanului, "ciocanul"). A fost suficienta o lovitura mai cu "nadejde" si s-a desprins. Thanks pentru sfaturi si solicitudine, o vara placuta forumistilor si multumesc ca existati!
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu astazi fulia de la arborele cotit la Meriva Z17DTH, dar din cauza ca suruburile au fost intepenite...s-a rotit partial arborele...practic nu cred ca afecteaza cu ceva, deoarece doar la accesorii era data cureaua jos...
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Poate sa imi spuna cineva daca afecteaza cu ceva? multumesc!
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
alin1988 , daca nu ai slabit si surubul central din mijlocul fuliei e OK .
  • alin1988

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Normal ca nu am slabit surubul central,doar cele 4 cand am schimbat fulia...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR