Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • sorynel65

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 2007 z1,4xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
multumim ptr sfaturi ! Evil or Very Mad Question
Skip ads

  • remus81

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
adrianvoicu a scris:am si eu o problema cu un vectra c dti 2003: la ceva timp dupa pornire , in timpul mersului, la viraje mai stranse (cam dupa 10-15 km) se aprind in bord mai intai martorul de esp si apoi dupa vreo 10-15 secunde cel cu volan +semnul exclamarii si nu se mai sting pana la oprirea-pornirea din nou a motorului. Dupa pornire ,din nou, la viraje stranse se aprind. am verificat bateria, mufele la pompa de servo si la unitatea ESP, sigurantele, nivelul de la uleiul de servo. Ciudat este ca daca motorul este rece si facand viraje pe loc sau in mers nu se aprind. Se poate sa fie din cauza calitatii uleiului de servo care afost completat de proprietarul precedent?


Si la mine se aprind astia 2 martori si in plus clipeste cel cu farurile ( masina e dotata cu xenon adaptiv)...mentionez ca masina functioneaza normal. Este vorba de vectra an 2006, deci problema nu e numai la modelele pana in 2005. Trebuie sa imi fac griji,sau o las ca-i trece?
  • ionut codreanu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
remus81 a scris:
adrianvoicu a scris:am si eu o problema cu un vectra c dti 2003: la ceva timp dupa pornire , in timpul mersului, la viraje mai stranse (cam dupa 10-15 km) se aprind in bord mai intai martorul de esp si apoi dupa vreo 10-15 secunde cel cu volan +semnul exclamarii si nu se mai sting pana la oprirea-pornirea din nou a motorului. Dupa pornire ,din nou, la viraje stranse se aprind. am verificat bateria, mufele la pompa de servo si la unitatea ESP, sigurantele, nivelul de la uleiul de servo. Ciudat este ca daca motorul este rece si facand viraje pe loc sau in mers nu se aprind. Se poate sa fie din cauza calitatii uleiului de servo care afost completat de proprietarul precedent?


Si la mine se aprind astia 2 martori si in plus clipeste cel cu farurile ( masina e dotata cu xenon adaptiv)...mentionez ca masina functioneaza normal. Este vorba de vectra an 2006, deci problema nu e numai la modelele pana in 2005. Trebuie sa imi fac griji,sau o las ca-i trece?


exact asa se intampla si la mine,tot la fel am faruri adaptive....la mine a fost cim-ul
  • remus81

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
@Ionut
si ce ai facut,ai schimbat CIM-ul sau l-ai lasat asa? Ca la mine cand se aprind cand nu, inca nu imi dau seama ce declanseaza aprinderea lor dar masina funtioneaza normal...adica am si servo si farurile functioneaza normal...nu stiu ce sa zic.
Skip ads

  • cips_22

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y-22-dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Aveti grijaunde schimbati CIM ul si la ce preturi!Intrebati in mai multe locuri
Reprezentanta Braila 1900 ron cica promotie ca ma duc la ei meru
La reprezentanta Galati cu tot cu diagnoze si teste 1200 ron!
Bafta
  • micckkey

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut! am un opel vectra c din 2002 motor y22dtr si de curand am schimbat turbina pentru ca cea veche incepuse sa suiere si mai multi mecanici mi-au recomandat sa o schimb. am inlocuito cu o turbina dupa un vectra cu cutie automata. dupa ce m-am plimbat cateva ore mi-a aparut masinuta cu cheia si nu mai intra turbina nu se mai tureaza decat pana in 2700. problema este ca apare, sta o perioada si dispare, poate sa dureze 10 secunde sau chiar cateva minute. in unele cazuri daca o opresc si o pornesc din nou dispare dar de multe ori ramane prezenta. tin sa mentionez ca eroarea aceasta apare in momente in care masina se afla ''subturata'' adica sub 1700 de turatii cand nu lucreaza turbina. la peste 2000 de turatii nu face nicio figura. masina trage foarte bine nu imi face alte probleme dar problema apare cand o las ''moale''. la sfatul unor mecanici am curatat si EGR-ul si tot degeaba. va rog sa ma ajutati pana la urma o sa ajung si la un tester dar am vrut sa va dati si voi cu parerea... multumesc!
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
micckkey a scris:salut! am un opel vectra c din 2002 motor y22dtr si de curand am schimbat turbina pentru ca cea veche incepuse sa suiere si mai multi mecanici mi-au recomandat sa o schimb. am inlocuito cu o turbina dupa un vectra cu cutie automata. dupa ce m-am plimbat cateva ore mi-a aparut masinuta cu cheia si nu mai intra turbina nu se mai tureaza decat pana in 2700. problema este ca apare, sta o perioada si dispare, poate sa dureze 10 secunde sau chiar cateva minute. in unele cazuri daca o opresc si o pornesc din nou dispare dar de multe ori ramane prezenta. tin sa mentionez ca eroarea aceasta apare in momente in care masina se afla ''subturata'' adica sub 1700 de turatii cand nu lucreaza turbina. la peste 2000 de turatii nu face nicio figura. masina trage foarte bine nu imi face alte probleme dar problema apare cand o las ''moale''. la sfatul unor mecanici am curatat si EGR-ul si tot degeaba. va rog sa ma ajutati pana la urma o sa ajung si la un tester dar am vrut sa va dati si voi cu parerea... multumesc!



pot sa isi dea cu parerea 20 de oameni si sa schimbi jumatate de masina...si posibil sa fie degeaba...dar un tester e sfant...iti zice exact ce ai. Nu te lua dupa lume...du-te la tester.
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
te-ai gandit ca poate sa fie furtunul de la intercooler spart?de aici si suieratul.Verifica-l pe cel mai subtire din dreapta care trece peste capacul axelor.Acele se sparge cel mai des.
Skip ads

  • micckkey

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dupa ce am schimbat turbina nu a mai suierat. astazi am schimbat si egr-ul sa vad daca mai face acum. mi sa zic ca asta ar fi vinovatul. oricum daca era sa fie un furtunas spart turbina se taia la turatii mari cred dar la mine cand merg calm constant cu ea adica la 1500 de turatii pana in 2000 imi apare masina cu cheia in bord. acum cu schimbatul egrului sper sa nu mai faca figuri. daca tot asa o sa faca o sa apelez la un tester.Very Happy
  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut,am un opel vectra c din 2004 1.9 cdti, saptamana asta am fost la munte si din nefericire am luat o piatra sub masina si mi-a spart baia de ulei, asta nu a fost prob ca sa facut fara nici o prob, la service respectiv am lasat masina peste noapte si dimneata cand m-am dus au zis ca au pus ulei + filtru noi,ok nici o prob, am plecat cu masina si pe drum mi sa aprins beculetul cu nivelul uleiului ( o pompa si niste valuri jos) nu stiu de ce a aparut,am crezut ca nu are destul ulei si am mai completat eu putin,dar mi se pare ciudat ca se aprinde doar dupa ce merg 20-30 km si sta aprins pana ce opresc masina dupa aceea dispare si apare iar dupa aproximativ 20 km , un sfat ceva ?
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
senzorul de nivel din baia de ulei?
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca poti sa pui o poza cu bordul si cu acel simbol ar fi de un real folos
Skip ads

  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat


imi apare prima imagine sus dreapta
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
acela iti apare doar cand nivelul de ulei ii prea scazuta

apropo ce ulei au pus baietii?
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
in manual zice si de asta:
"
Diesel fuel filter
Check fuel filter for any water residue when
each engine oil change takes place. We
recommend that you consult a Vauxhall
Authorised Repairer.
Have filter checked at shorter intervals in
the case of ex treme opera ting conditions
such a s high humidity (primarily in coastal
areas), extremely high or low outside
temperatures and substantially varying
daytime and night-time temperatures.
"
  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mobil dar nu mai stiu sigur cat , o sa ma uit maine sigur dar parca era 5w30 dar pana acum am bagat numai 5w40 castrol sa ii schimb uleiul ?

pai ce legatura are cu filtrul de motorina ?
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sincer nu stiu sa-ti spun. Asta scrie in carticica la acel simbol in bord. La cauze, printre care se enumera si cea enuntata de mine.

Sincer imi e greu sa cred ca manca motorul atata ulei pe asa distanta. Desi ii motor nou nu cred ca trebuie ca baieti de la service sa-i fi facut si un "flush" (elimina orice depunere).
  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
m-am uitat pe ulei si este 10w40 diesel semi syntetic , este ok ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
full sintetic 5w30 5w40 ar trebui
  • alexboss89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca ar trebui sa schimb uleiul ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR