- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sau alt tester
Tu lasa setarea de km sau ani, sa ai grija la maxim 1,5 ani sau 10,000km schimb ulei, daca mergi mult extern hai 15,000km dar nu e indicat. Vezi daca ai DPF ca trebuie alt ulei si filtru motorina Delphi sau Purflux sunt cele mai bune. Admisia o cureti inainte de a se rupe ca e boala lor... CAUTARE !
Tu lasa setarea de km sau ani, sa ai grija la maxim 1,5 ani sau 10,000km schimb ulei, daca mergi mult extern hai 15,000km dar nu e indicat. Vezi daca ai DPF ca trebuie alt ulei si filtru motorina Delphi sau Purflux sunt cele mai bune. Admisia o cureti inainte de a se rupe ca e boala lor... CAUTARE !
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cand zici admisie te referi la clapeta de acceleratie? Aia o am noua dar am de gand sa o curat cat de curand pt ca imi porneste cam aiurea (am postat in alta parte simptomele) si cam tremura cand o opresc. Am auzit ca o curatare face minuni.
Cat despre ulei, am mobil 1 esp verde, e pentru dpf. Eu oricum nu mai am dpf pt ca s-a infundat, nu se mai regenera si l-am anulat din soft. Scoate ceva fum dar nu eram dispus sa dau o caruta de bani pe filtru nou (second e cam loterie si tot scump era,undeva la 500-600 eur).
Mai vin totusi cu cateva intrebari pe tema uleiului. Cand am ridicat masina am vazut niste scurgeri pe sub. Nu sunt neaparat la surubul ala unde dai drumu la ulei,parca vine de undeva de mai sus. La service mi-au zis ca-s niste senzori ceva si ca in timp transpira pe acolo ulei din cauza ca se uzeaza niste garnituri de la senzorii aia. Asa o fi? Mi-ar fi util daca cineva mi-ar da niste detalii sa stiu ce fac pt ca oricum se apropie momentul schimbarii uleiului.
Multumesc.
Cat despre ulei, am mobil 1 esp verde, e pentru dpf. Eu oricum nu mai am dpf pt ca s-a infundat, nu se mai regenera si l-am anulat din soft. Scoate ceva fum dar nu eram dispus sa dau o caruta de bani pe filtru nou (second e cam loterie si tot scump era,undeva la 500-600 eur).
Mai vin totusi cu cateva intrebari pe tema uleiului. Cand am ridicat masina am vazut niste scurgeri pe sub. Nu sunt neaparat la surubul ala unde dai drumu la ulei,parca vine de undeva de mai sus. La service mi-au zis ca-s niste senzori ceva si ca in timp transpira pe acolo ulei din cauza ca se uzeaza niste garnituri de la senzorii aia. Asa o fi? Mi-ar fi util daca cineva mi-ar da niste detalii sa stiu ce fac pt ca oricum se apropie momentul schimbarii uleiului.
Multumesc.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
liviusbr
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Alin, si eu aveam cam aceeasi problema cu uleiul pe motor, am fost la service si era un simering de la motor.
M-am gandit ca n-ar fi o idee rea sa le zic la baieti sa dea si cureaua jos sa nu fi ajuns ulei pe curea. Cand au desfacut ce crezi : jumatate de curea era plina de ulei.
Asa ca am luat alta curea si am platit manopera ca si cum as fi schimbat intreg kitul de distributie . Paguba : vreo 400 de RON.
Dar macar stau fara griji ca ma lasa cureaua in mers, si atunci ar fi mult mai mare distractia!
Succes!
M-am gandit ca n-ar fi o idee rea sa le zic la baieti sa dea si cureaua jos sa nu fi ajuns ulei pe curea. Cand au desfacut ce crezi : jumatate de curea era plina de ulei.
Asa ca am luat alta curea si am platit manopera ca si cum as fi schimbat intreg kitul de distributie . Paguba : vreo 400 de RON.
Dar macar stau fara griji ca ma lasa cureaua in mers, si atunci ar fi mult mai mare distractia!
Succes!
- deleted-67352
- **
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
dumitru florin a scris:Astazi in mers m-i sau aprins urmatori martori in bord:
daca poate cineva sa ma ajute... este grav? e ceva cu servo?
servo il simt ca merge un pic mai greu.
am cautat o discutie similara dar nu am gasit ceva asemanator cu problema mea. de se intampla astfel de lucruri?
va rog sa ma ajutati..
daca poate cineva sa ma ajute... este grav? e ceva cu servo?
servo il simt ca merge un pic mai greu.
am cautat o discutie similara dar nu am gasit ceva asemanator cu problema mea. de se intampla astfel de lucruri?
va rog sa ma ajutati..
Incearca asta - https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=93098 , eu asa am scapat si de eroare, si de cauzele ei
- uskt2005
- ****
- 2,093 mesaje
- din 04 Sep 2008
- Astra 2008 Z16XEP
- Anglia
uskt2005
- Mesaje scrise: 2,093
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
looneyz
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 X22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
salut! am o nelamurire legata de martorii din bord mai exact acel mic display! am vazut pe forum ca unora le arata ca au usile deschise si rolul lui mai este de a indica eventuale erori! mie in schimb nu mi se aprinde niciodata nici macar cand am usile deschise! am fost acum doua zile la un tester si aveam cateva erori (B596,8670 SRS,A128,E1050,E108CAN,E111) despre care nu prea am gasit raspuns nici pe internet, insa mecanicul a spus ca pot fi erori vechi pe care fostul proprietar nu le-a sters! eu ma intrebam daca nu cumva am probleme cu acel mic display si daca as avea nu ar trebui sa ma avertizeze cumva masina asa cum face pentru becuri arse de exemplu? mentionz ca in ciuda faptului ca erau stocate acele erori masina nu are probleme,tocmai de aceea tind sa-l cred pe mecanic ca ar fi erori reparate si nesterse!testul nu a fost facut cu un Tech 2 si nu am putut verifica prezenta martorilor din bord! prefer sa caut un raspuns la voi inainte sa ma duc la Opel stiind ca ma costa 55€/ora +TVA si la ei un simplu test dureaza in jur de doua ore(am mai patit)! va multumesc anticipat! numai bine tuturor!
sfinx
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z22yh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-55100
- **
- 113 mesaje
- din 29 Oct 2010
deleted-55100
- Mesaje scrise: 113
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2010
- Mesaj Privat
Stiti cumva daca se poate schimba/repara acel display de care vorbea looneyz? La mine se aprinde, dar are niste pixeli morti care stau aprinsi cand pe display apare un simbol (de exemplu usi deschise). Acum cateva luni au fost doar 2-3 pixeli care faceau probleme si nu i-am bagat in seama, dar au inceput sa se inmulteasca.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-55100
- **
- 113 mesaje
- din 29 Oct 2010
deleted-55100
- Mesaje scrise: 113
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-55100
- **
- 113 mesaje
- din 29 Oct 2010
deleted-55100
- Mesaje scrise: 113
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2010
- Mesaj Privat
sfinx
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z22yh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2008
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:deci cele fara facelift nu mai au nici asta?
ciudat...
eu am vazut la 3 bucati
probabil depinde de dotari...
ciudat...
eu am vazut la 3 bucati
probabil depinde de dotari...
Exact. La facelift s-a scos display-ul respectiv de la dotarile de serie (elegance sigur nu are) insa optional il puteai adauga(s-ar putea ca la versiunea COSMO sa fi fost inclus dar nu sunt sigur.)
glo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sosoriso
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut! Am o Vectra C 2005 1,9cdti, 150 CP si de azi nu imi mai trage... se simte ca nu mai intra turbo. Am oprit motorul, am repornit si apoi la 3500 rpm mi-a murit si nu mai depasea 3000 rpm cu pedala la fund. Am mers maxim 2-3 km si cand am parcat am simtit miros de incins, cauciuc incins. In bord aveam deja masina cu cheita aprinsa pt ca urmeaza sa schimb senzorul de temperatura de dupa filtru de particule (cel putin asa mi-a spus la tester) care este defect numai ca nu am inca 600 de lei pentru asta.
Va rog daca imi puteti da vreun sfat. Sper sa nu fie prea grav. Multumesc.
Va rog daca imi puteti da vreun sfat. Sper sa nu fie prea grav. Multumesc.
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat