Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
buna. probleme la un astra g z16xe.dupa ce s-a aprins martor check engine in bord am facut testul pseudo agrafa si apar erorile 0300 si 0400.
masina porneste destul de greu si scoate un fum alb destul de tare.
a mai intalnit cineva problema asta? ma poate ajuta? ce ar putea fi?
multumesc
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incepe cu EGR scoate mufa de la el si vezi - eventual dat jos si vazut valva sa nu fie deschisa curatat cu decarbusolv.
Pune un blind ca in video si vezi daca merge mai bine... dar ceva mai turata.
http://www.youtube.com/watch?v=8YRq2Xl58Oo
http://www.youtube.com/watch?v=qGCZN2oj1DQ -(impulsuri de pe baterie altfel se arde el merge 5v)
P0400 - EGR
P0300 - Random or multiple misfire.

EGR-ul si ECU - cam este boala lui Z16XE
Si citeste si celelate pagini poate raspunsul este aici daca il cauti.
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu partea de feedback de la EGR se alimenteaza la 5V, insa bobina se alimenteaza la 12V.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu am blindat egr-ul al XEP-ul meu si masina merge boboc. Am pus poza cu blind-ul la topicul BLind egr. PS: nu am nici martor aprins cu blindul ala, daca pui blind total apare P0170 (parca)
Skip ads

  • nick_florin

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ce se poate intampla la motor daca fac acest blind la egr?
am citit tot topicul dar nu am gasit caz sa aiba aceleasi simptome ca si la al meu.
nu am gasit un raspuns clar de aceea am intrebat.
o sa incerc si cu alt ecu...ideea e ca daca pun alt ecu de la un z16xe trebuie sa scot si imo si cheia de la acel motor ca sa il pot porni pe la meu...sau e nevoie doar de ecu? multumesc
  • cephalophodes

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2006 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eu i-am luat EGR nou....n-am mai avut probleme....am 2000 de km si nicio eroare...masina trage de rupe....
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
@nick_florin Daca vrei sa faci o proba trebuie sa muti tot: ECU + IMMO + cipul din cheie
(butucul il lasi pe masina doar cipul din cheie il schimbi.)
Blind EGR - nu il afecteaza cu nimic dar ca o sa ai eroare in bord si creste consumul nu stiu cat citeste pe forum sa scris.
https://www.clubopel.com/rez...+EGR&sa=Cauta
Verifica EGR-ul vezi dupa aceea daca este altceva.

Sub ECU eu iti recomand sa pui "Patura Fibra Ceramica (de semine) 13mm sau 25mm - punct de lucru 1350°C | punct de topire 1800°C" intre ECU si suportul lui eventual alte suruburi ceva mai lungi M6 si cu cap hexagonal, rotunde se gasesc ceva mai greu cred, acum fiecare ce gaseste.
13mm presat are 5mm deci o pun in doua 10mm + suruburi M6 mai lungi.
Fara temperatura cam greu cred ca se mai dilata sudurile-legaturilor de aluminiu din ECU.

Eu unul am ajuns la concluzia ca sudura legaturilor din ECU cedeaza in timp de atata temperatura-dilatare/contractare a legaturilor de aluminiu si de aici sudurile cedeaza in timp plus si vibratia la motor care agraveaza si mai mult deplasarea sudurilor.
Deci fara temperatura nu se mai dilata sudurile chiar daca vibreaza motorul. - Faza cu bila de aluminiu de la Fizica se aplica si aici.

Este doar parerea mea. - care deja o pun si in practica preventiv.

Schimbarea pozitiei ECU si EDU (calculator injectie)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88390
Cand termin o sa pun si poze la subiectul din link, ca sa vada fiecare care doreste sa isi puna preventiv.
Valabil si pentru celelante motoare care au ECU pe motor Z16XE, Z18XE etc...

Sper sa va fie de folos.

  • ParereaMea

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2000 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ParereaMea a scris:
cephalophodes a scris:vad ca toti se plang dar niciunul nu scrie revolvarea problemei....

am aceeasi problema....trepidatii..eroare cilindru 3....0303 mai exact.....dupa diagnoza si stergere erori, merge perfect....am 50 de km fara probleme....

masina nu mai trage ca inainte (chiar fara eroare in bord...se simte, si pe GLP si pe benzina)...
masina porneste greu - la prima cheie dar invarte mai mult decat un diesel...
verificat presiune la pompa de benzina=buna
schimbat bujii + bobina (am mers cu ea 3 luni, apoi iarasi eroare...).....

sa fie din calculator? teoretic asa arata testerul: eroare aprindere pe cilindru: bujii/bobina/calculator...ce mama masii are?

motor 1,6 xep

Ulei papa cam 800 ml la 10.000 dar in conditii de 120+km/h
Nu da fum, relantiul e normal....

A scris cineva mai sus o posibila rezolvare; ca a schimbat un oring la injector si a facut o curatare . eu inclin sa cred ca acolo e buba . daca compresia este buna ,bujiile bune , bobina buna ... parerea mea este ca este de la injectoare infundate .eu am aceiasi probl si am bagat un aditiv de curatare , am bagat o forja si a mers bine o perioada scurta(cateva saptamani a mers perfect ) de aici am tras concluzia ca nu este de la ecu , cum se grabesc multi sa spuna ci este probl de mecanica respective injectoare ! o sa fac o curatare competenta sapt viit si o sa va transmit !drum bun si fara incidente !

am curatat injectoarele cum mi am propus, cu decarbusolv si impulsuri de la baterie . ma dusesem intr un service si mi a cerut 100 curatarea si 100 montarea demontare .am decis sa le demontez eu dar cand m am vazu cu ele n mana nu m am putut abtine sa nu incerc sa le curat eu Smile. asta am facut o pe 24 ianuarie ! de atunci masina merge perfect ! nu mai tremura ,trage , mai mare dragul !daca era sa ma iau dupa mecanicii nostril bravi schimbam cam asa ; bobina inductie ,supape ,egr ,ecu,bujii si nu mai tin minte ce minuni ! cat o tine minunea Smile.ce este cert ca nu mi a mai mers masina o luna impecabil de vre un an si ceva !
Skip ads

  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna la toata lumea,

Am citit topicul din scoarta in scoarta si ma gandesc ca trebuie sa schimb masina Very Happy, la cate cheltuieli am de facut pana sa-i dau de capat.

Sau, poate ma ajuta cineva sa reduc cheltuielile cu P0301.

Acum 30.000 km, la drum intins, a inceput sa mearga in 3 pistoane pe GPL, am oprit la un service, mi-au schimbat bobina si bujiile si pana de curand n-am avut probleme.

Acum, dupa vreo 30.000 km, a inceput din nou sa mearga in 3. Pentru ca aveam deja experienta, am mai intins-o asa vreo 2.000 km, trecand-o pe benzina pana isi revenea (1-3 minute), pana n-a mai vrut nici pe benzina. Am cumparat o bobina noua, a mers bine pana acasa si a doua zi a inceput din nou sa mearga in 3. Merh la service, schimb bujiile, NGK, merge ce merge si din nou motorasul aprins in bord si eroarea P0301.

Am schimbat bujia 1 cu 4, a mai mers vreo 2 zile si iar P0301.

Dupa ce sterg erorile, putin timp merge, desi mai da rateuri la relanti pe GPL. Pe benzina se comporta mai bine.

Am citit cu Opcomul si vad anomalii precum

Temperatura aer admisie,2.8 V
Temperatura aer admisie,-23 °C

si ce mi se pare dubios

ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 1,-48 grade
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 2,12 grade
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 3,-48 grade
ÃŽntârziere din detonþie Cil. 4,12 grade

In fine, situatia completa sta cam asa:

Modelul ales>,2000,Zafira,Motor,X 18 XE1

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

"systemSupplierSpecific: L  "
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF7512055871
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09158726
systemSupplierECUHardwareNumber: SIE 0116003000
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6586055127
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0300
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S01005
NumeSistemSauTipMotor: Z18XE1
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF

Identificare: 1605

Data de fabricatie: O107201C
Numar aparat de calibrare: n2c7200a
Data initializare ECU: 6586055203
Specific marcii: 3200

Valori reale:

Tensiune baterie,0.0 V
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal control clapeta,2.0 V
Semnal potenþiometru clapetã,0.0 V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,0 %
Contact virtual poziþie ralanti,Inactiv
Contact simulat de poziþie de sarcinã parþialã,Activ
Contact virtual de sarcinã maximã,Activ
Temperaturã lichid rãcire,-48 °C
Temperaturã lichid rãcire,0.9 V
Temperatura aer admisie,2.8 V
Temperatura aer admisie,-23 °C
Senzor masã aer,0.4 V
Senzor masã aer,61.5 kg/h
Contact Park/Neutral,P - N 0V
Codare cutie,Cutie manualã
Comutator info climã,0V inactiv
Factor umplere PWM la presiune climã,0 %
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 1,-48 grade
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 2,12 grade
ÃŽntârziere din detonaþie Cil. 3,-48 grade
ÃŽntârziere din detonþie Cil. 4,12 grade
Factor de umplere AGR,0 %
Confirmare EGR,4.9 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Buclã senzor O2,Deschis
Senzor O2,1.328 mV
Integrator O2,68 Paºi
Circuit O2 - mapa ralanti(valoare învãþatã),4 Paºi
Circuit O2 - mapa sarcinã parþialã,1 Paºi
Turaþie motor,0 RPM
Turaþie prescrisã de ralanti,3.412 RPM
Integrator reglaj aer ralanti,0 Paºi
Deviaþie de adaptare la control aer ralanti,-32 Paºi
Ventil galerie de admisie,Activ
Solicitare climã,0V activ
Vitezã vehicul,211 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),-24 grade
Impuls injecþie,77.8 ms
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
Control aer la ralanti,0 Paºi
Ventilator-treapta micã,12V inactiv
Ventilator-treapta mare,0V activ

Ma poate ajuta cineva sa scap de beleaua asta?
Cand merge, masina se comporta impecabil, toarce rotund, fara nici un zgomot, demaraj bun, doar ca cei de la GPL mi-au spus ca amestecul e bogat si, din ce am mai discutat si cu alti Zafiristi 1,8, consumul lor pe GPL este de maxim 8 - 8.5, cand la mine e 11-12. Acum cu mersul in 3, a ajuns si la 15.

Si ca sa nu uit, acum, cand mi se aprinde martorul cu motorul in bord, mi se aprinde si triunghiul de la ESP. Dupa ce opresc si repornesc motorul, ESPul se stinge.

Testul video cu Op Com-ul aici https://youtube.com/watch?v=4vPVOekr9ok

Multumesc tuturor celor care ma pot ajuta.

Daniel
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
De ce nu apare tensiune la baterie?
  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Oscila la relanti când am fãcut screenul, chiar și viteza, deși eram pe loc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Valorile prezentate sunt total atipice...,ceva nu-i in regula,soft,interfata...! Verifica cu alt tester,de proba...
Skip ads

  • danielX

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da, asa este, abia acum m-am prins, dupa ce i-am dat identificare automata, m-a dus pe anul 2001 si nu 2000 cum e in certificat.
Sper sa intelegi ce e aici si sa-mi traduci ce am de facut.
Multumesc.

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora,27/07/2016. 17:5101

Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Z 18 XE

Modul de comandã:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

"systemSupplierSpecific: L  "
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF7512055871
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09158726
systemSupplierECUHardwareNumber: SIE 0116003000
systemSupplierECUSoftwareNumber: 6586055127
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0300
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: S01005
NumeSistemSauTipMotor: Z18XE1
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF

Identificare: 1605

Data de fabricatie: O107201C
Numar aparat de calibrare: n2c7200a
Data initializare ECU: 6586055203
Specific marcii: 3200

Valori reale:

Tensiune baterie,13.2 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.96 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.47 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.61 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.47 V
Poziþie clapetã - calculatã,6 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,906 RPM
Senzor masã aer,0.94 V
Senzor masã aer,17 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,1.40 V
Temperaturã lichid rãcire,96 °C
Temperatura aer admisie,0.73 V
Temperatura aer admisie,60 °C
Senzor rezervor,5.02 V
Comutator info climã,Activ
Presiune sistem climã,1.740 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Sistem de menþinere vitezã,Inactiv
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Inactiv
Ventil pentru aerisire rezervor,2 %
Control detonaþie,Inactiv
Ventil 1 - galerie admisie,Inactiv
ÃŽncãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),764 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
ÃŽncãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),274 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,ÃŽnchis
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),3
Releu climã,Activ
Clima în regim blocat,Sistem OK
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,906 RPM
Turaþie prescrisã,900 RPM
Deviaþie de ralanti,Clima
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Unghi Dwell,2.2 ms
Timp de injecþie,4.2 ms
Unghi de aprindere,7.2 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.4 V
ÃŽntârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
ÃŽntârziere aprindere cil. 4 cauza->detonaþii,0 grade
Sarcina relativã de motor,12 %
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,0
Ventil pentru aerisire rezervor,Inactiv

Video testul aici https://youtube.com/watch?v=ylKF4LInsc8
  • jcodrin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Z14XEP-astra H 2007
Buna seara,

In ianuarie 2016 am pus o instalatie de gaz pe masina. Sfatuit de cei de la service am ales una recomandata de producatorul de instalatii de gaz pentru acest motor. La circa o luna dupa ce am montat instalatia de GPL am inceput sa observ probleme la pornire constand in:
-la cateva secunde dupa pornire imi scadea turatia pe la 100 de ture si motorul nu se mai auzea rotund si trepida
-se mentinea in starea asta timp de 5-10 secunde apoi turatia si sunetul motorului isi reveneau
-in timpul celor 5-10 secunde dubioase apasam pedala de acceleratie fara nici cel mai mic efect
-aceste simptome se repetau cel putin o data chiar daca incercam sa misc masina din loc(nu doar la relanti)
-dupa ce "isi facea ea numarul" nu se mai intampla nimic in neregula pana la destinatie
Toate aceste simptome se intamplau doar la pornirea la rece.
Am fost cu ea la un mecanic si a cam dat din umeri si mi-a spus ca e posibil sa fie de la sonda lambda dar ca nu baga mana in foc pentru ca masina nu da nici o eroare si ca parametrii ar putea fi putin schimbati din cauza noilor noxe(de GPL) care circula pe acolo.
Prin august problemele au inceput sa se intensifice. Adica pornea abia la a treia a patra cheie si cand ii scadeau turatiile murea si motorul.
Am fost cu ea la alt mecanic mi-a schimbat bujiile, fara efect(am pus unele pt GPL pt ca mecanicul mi-a spus asa, cica GPL-ul le-ar arde mai repede pe cele de benzina. L-am crezut pe cuvant). Mi-a spus ca am si doua fise cam afumate la bobina dar ca nu crede ca e de schimbat inca.
Am fost la cei de la GPL, mi-au deconectat fizic instalatia si au mufat circuitele originale. Problema a persistat.
Am mai fost cu ea in Buzau la alti trei mecanici diferiti in trei zile consecutive fiecare a dat din umeri si si-a dat cu parerea ca ar fi o alta problema decat cele presupuse anterior: unul de sonda, altul de pompa de benzina, altul de filtru(ceilalti mi-au spus ca modelul asta nici nu are filtru), in schimb toti m-au intrebat de unde am pus benzina. Le-am spus de unde si m-am simtit obligat sa le precizez ca in ianuarie cand am montat GPL am facut si plinul de benzina si de atunci am reusit sa consum daor 50% din rezervor. Toti cei trei au spus ca sigur e de la benzina, ca, citez "si-a pierdut calitatile".
M-au sfatuit sa consum gazul din ea, apoi benzina.
Asta am facut am consumat gazul foarte repede(nu mai era mult) si tot drumul Buzau->Bucuresti l-am facut pe benzina. Tot drumul motorul mi s-a parut putin cam zgomotos.
A doua zi de dimineata la pornire abia la a 5a - a6-a cheie a pornit si a fost si mai zgomotos sunetul motorului.
Dupa 8 ore cat am stat la serviciu, cand sa plec nu a mai pornit si s-au aprins senzorii Check Engine si cel reprezentand masina cu cheia pe ea. Am lasat-o acolo in parcare.
A doua zi am reusit sa o pornesc dar se aude groaznic de zgomotos motorul. Nu am mai umblat la ea pana azi.
Azi am aflat despre citirea erorilor prin metoda agrafa. Am incercat sa pornesc din nou, am observat aceleasi simptome dupa care am facut testul. Mi-a afisat urmatoarele ecn: 30001,30101,30301,30401,30201. Exact in aceasta ordine.
Dupa cateva cautari pe net am dedus ca acestea ar insemna p0300,p0301,p0303,p0304,p0302. Ma insel cumva?
Ce inseamna toate aceste erori corelate? Sper sa ma ajute cineva ca m-am saturat de mecanici care dau din umeri!

Multumesc aticipat!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ai alimentat cu benzina de foarte mult timp,intradevar e o problema...,deoarece benzina e volatila si isi pierde din proprietati in timp. Calculatorul motorului nu mai poate modifica avansul conform cifrei octanice deteriorate si atunci apar erorile precizate(aprindere proasta).Inlocuieste combustibilul cu unul proaspat si calitativ,si e posibil sa scapi de probleme...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scuze pentru post dublu...
  • Nickulaie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Eroare. Mutat postul
  • iulica1978

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
astazi am inlocuit bujiile si masina a inceput sa tremure , s-a apris si becul in bord , le-am pus din nou pe cele vechi si tremuratul a disparut , la fel si becul s-a stins dar la testul cu pedala i-mi da erorile 0300 si 0304 de la ce sa fie si cum le sterg , am scos si bateria si tot degeaba .
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ce bujii sunt cele vechi si ce bujii sunt cele noi si ce distanta intre electrozi are fiecare...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1588271
Poate si bobina verifica pipele (crapaturi), mufa, punctul de masa cel de deasupra la ECU...
Verifica si arcurile din pipe...

Ca sa le stergi erorile scoti borna 30min (eventual 60 min) - dupa pornesti masina si o lasi sa isi invete valorile... pana atinge temperatura 92 grade. (dupa verifici daca daca mai sunt erorile)

Probabil bujile, distanta dintre electrozi, sau nu sunt compatibile cu motorul.
Ai umblat si la punctul de masa... - fara el nu porneste nimic.
  • iulica1978

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
bujiile vechi dar si cele noi sunt NGK -bkr5ek , le-am pus din nou pe cele vechi si masina merge bine nu mai intrerupe , becul in bord nu se mai aprinde dar am stocate erorile in continoare desi am scos bornele vreo ora cred. Mentionez ca am si gpl
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR