Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare revin dinou cu o problema de domeniu astra G. Ieri a mers foarte bine am parcat-o in fata blocului si cand sa ma duc pe seara sa o mut pun contactul se aprind martorii totul normal astept sa se stinga si cand dau la automat a facut tzac ca atunci cand sare borna. Si toate luminile inclusiv plafoaniera s-au aprins foarte slab. Masor cu aparatu bateria fara borne era in regula 12,7v. pun bornele si imi da 6-7V. CE oare sa fie in scurt? Cand pun borna si deschid usa tremura acele din bord plafoniera oscileaza si tzacane ceva usurel in bord asta fara sa fie contactul pus sau ceva.
Astept niste sfaturi si pareri!
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • schumy1502

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
a ramas bendixul blocat probabil .sau periile la electromotor
incearca la un meserias auto daca nu te pricepi
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cand pui borna la baterie face scanteie mare ? incearca sa pui un cleste ampermetric sa vezi curentul absorbit .
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca bornele acumulatorului sunt ok,verifica si celalalt capat al conductorilor de la acumulator(fixarea lor)pana la demaror.
Daca si conductorii sunt in regula este posibil sa se fi retezat un element
in interiorul acumulatorului(destul de putin probabil)
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Dupa simptom este acumulatorul sau cablul de masa.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ai grija ce faci ca asa se strica ECU.
Nu mai incerca sa dai la automat cu bateria slaba si nu pune redresorul pe bateria aflata pe masina si cu ambele borne conectate la masina.Poti avea surprize neplacute!
  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu am mai incercat deloc sa dau la automat. Problema este ca scurtul are loc si fara a fi contactul pus sau cheia in contact. Baterie pare in regula. Daca ar fi scurt la electromotor ramane si atunci cand nu e pus contactul?
Practic nu pot sa ii mai bun borna ca face un tzacanit in bord chiar daca cheile nu sunt in contact. Sper sa nu se fi stricat ceva daca a stat o noapte intreaga cu borna pusa. Acum o tin scoasa pana vine un electrician ceva sa vada despre ce e taina.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica puntea de diode de la alternator, vei gasi cel putin 2 diode (de pe ramuri diferite) arse (scurtcircuitate).
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Chiar fara contactul pus, alternatorul si electromotorul raman legate in circuit. Totusi, nu cred ca ai diode in scurt in alternator sau bobina electromotorului blocata, pentru ca ar iesi fum sau ar lua foc niste fire (in momentul in care pui borna ar scanteia foarte tare). Mai degeaba este un element al bateriei sau cablul de masa are contact imperfect. In cazul contactului imperfect, pentru ca nu se mai poate inchide circuitul pe calea ce mai scurta, apar curenti de circulatie care se inchid pe unde pot. Apare fenomenul in care acele indicatoare de la bord o iau razna, relee care cupleaza si decupleaza, martori care se aprind haotic etc.
  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu este de la baterie. Daca firul gros de la borna de plus, ala care duce la electromotor il scot, nu mai este in scurt cu bornele puse, imi da valoarea normala de 12,7V dar nu se aprinde nimic prin masina ca si cum ar fi borna scoasa. Sa fie de la electromotor?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mirceay17dt a scris:Nu este de la baterie. Daca firul gros de la borna de plus, ala care duce la electromotor il scot, nu mai este in scurt cu bornele puse, imi da valoarea normala de 12,7V dar nu se aprinde nimic prin masina ca si cum ar fi borna scoasa. Sa fie de la electromotor?

daca ai constatat sata, atunci logic,ar trebui sa fie de la elctromotor.
  • motardu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Daca tensiunea masurata la bornele bateriei (atentie ,direct pe borne)in momentul actionarii demarorului scade sub 10...10,5 V este clar bateria descarcata ,sau este prea veche si trebuie schimbata.Asta in cazul in care presupunem ca demarorul sau restul instalatiei este in perfecta stare de functionare.Invers ,presupunem ca acumulatorul este perfect si defectiunea este in alta parte pe instalatie.La o tensiune masurata de 6..7 V in sarcina un acumulator normal auto debiteaza cel putin 400...600 A un curent f.f. mare care ar fi dus sigur la arderea consumatorului ,a instalatiei ..etc.Deci cel mai probabil de vina este acumulatorul care este descarcat.
Daca este mai vechi de 3...4 ani ar trebui schimbat fara discutie.....Daca acumulatorul este bun se verifica in primul rind alternatorul sau intreaga instalatie......treaba migaloasa si de durata.....
Skip ads

  • mirceay17dt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.
se stricase solenoidul ala de sus al demarorului si a stricat si bateria stand in scurt. Le-am schimbat pe amandoua si merge. E in jur de un mil .
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR