Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Buna ,au baietii experienta cu amortizoarele ?Cineva a inlocuit amortizoare ?
Cati Km v-au tinut ? Ce marci ati folosit. De care sunteti mai multumiti? De cele hidraulice ,cele cu gaz sau cele combinate( gaz + ulei ) ?
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la Omega sunt cu gaz. alea germane parca sunt mai bune.
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Uita te pe www.ingraj.ro , am vazut acolo ca toate 4 amortizoarele pt Omega 2 costau in jur de 800 ron.
Shacs pe gaz.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Schimbat pe fata, Sachs pe gaz, nu m-au tinut ca am luat-o cu ele cam varza, pret 550 RON (ambele). Pe spate sunt mai ieftine (cu toate ca am cu perna de aer si daca vreau tot cu s-ar putea sa fie mai scumpe).
Skip ads

  • ion antonescu

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 Z22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
fabian a scris:Buna ,au baietii experienta cu amortizoarele ?Cineva a inlocuit amortizoare ?
Cati Km v-au tinut ? Ce marci ati folosit. De care sunteti mai multumiti? De cele hidraulice ,cele cu gaz sau cele combinate( gaz + ulei ) ?


Sfat f important: NU INLOCUITI AMOTIZOARELE FARA SA SCHIMBATI SI ARCURILE, in special pe fata. Arcurile se uzeaza in aceeasi masura cu amortizoarele, de unde si inclinarea rotilor spre interior. La Record se umbla la contraaripi, total gresit! Neschimbarea arcurilor odata cu amortizoarele, in special pe fata, scurteaza viata amortizoarelor cu peste 75%, a anvelopelor cu peste 50% si distruge geometria! Omega, in special varianta diesel este o masina grea pe fata si orice compromis duce la modificari plastice ale caroseriei iremediabile. Vedeti pe strada multe Omega cu rotile mult inclinate spre interior... multi d-au vina pe rulmenti, pivoti, bucsi , fuzete. Nimic mai gresit, durata de exploatare a suspensiei este aceeasi pt arcuri si amortizoare. Am avut clienti care aveau al 4-lea set de amortizoare pe aceleasi arcuri! Masina arata ca dracu , si mergea la fel...
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns ,cu o precizare lipsa si anume ce marca de telescoape va satisfacut.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Apropo de arcuri. Nu te supara dar eu unu nu am mai auzit de geometrie reglata din arcuri. Serios vorbind acum. Eu am schimbat amortizoarele fara sa schimb arcurile iar rotile stau perfect, cauciucurile se uzeaza uniform, etc. etc. Nu stiu de unde ai scos-o pe asta dar e prima data cand aud asa ceva.

Eu sunt mutumit de Sachs.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pt Ion Antonescu:
Cred ca ori nu te pricepi ori vrei sa-ti faci clienti. ceeace era valabil la Record 20 nu mai este valabil si la urmasi. Daca masina sta cracanata dupa schimbarea amortizoarelor se datoreaza faptului ca "meseriasii " nu stiu sa regleze amortizoarele. Amortizoarele de omega A si B au la cea dea 2-a gaura de prindere pe fuzeta posibilitatea unui reglaj (gaura este ovala). am vazut multi mecanici de la reglaje geometrie care nu stiu de unde se face acest reglaj si zic ca masina este cu probleme, faceau modificari la oale...etc. o intraga bataie de joc.
La o masina de 40 de ani poate sa se mai deformeze caroseria dar la cele care sunt in circulatie daca sta cracanata ori a fost lovita, ori reglajul meseriasilor.
oricum dupa schimbarea amortizoarelor treb facuta o vizita la geometrie pt acest reglaj.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asa arata un ansamblu fata
.
fuzeta (piesa nr 1Cool are posibilitatea unui reglaj din surubul de jos, parca, (gaura este ovala) de acolo se regleaza asazisul unghi de cadere.
nu bag mana in foc dar este posibil si la celelalte modele sa fie asa (ma refer la cele cu tractiune fata)
  • jamal

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut iulius.vad ca ai si tu un x20xev 16v si as vrea sa te intreb si eu cate ceva despre el in privat.poti sa mi dai adresa ta de mess pt ca eu sunt nou si nu ti pot trimite mesaj privat.mersi frumos!

salut
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
iulius a scris:la celelalte modele sa fie asa (ma refer la cele cu tractiune fata)

Nu cred ca te referi la Omega Shocked . Eu sincer am schimbat amortizoarele si nu am vazut gaura ovala. Ma mai documentez ca poate mi-a scapat.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La Omega A sigur era asa. la omega B nu am mai schimbat eu amortizoarele dar... ma indoiesc ca cei de la Opel au schimbat ideea. mai ales ca la partea din fata nu s-a modificat nimic incepand de la Omega A
Skip ads

  • chuckye2005

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Omega 1996 X30XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si un pret la tot ansamblul amortizor, arc stie cineva?Nu am probleme dar pe viitor cine stie?Si un pret la toata distributia daca imi poate spune si mie cineva.
Va multumesc
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pt preturi incearca mai bine la un magazin
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu aveam suspensie sport fata...si a trebuit sa schimb si arcurile si telescoapele fata,unii mari meseriasi ziceau sa schimb si pe spate sustineau ca va atarna spatele daca nu le schimb,si uite nu atarna pt ca toata greutatea masinii e pe fata
2 telescoape sach..am dat cam 450 ron..mai scumpe sunt arcurile
  • sfetcu viorel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
sal.am facut de 2 zile geometria (spate+fata) la opel omega-B ,si masina a inceput sa mearga din ce in ce mai prost.si anume: se tureaza mai mult inainte de a schimba vitezele (are cutie automata),am impresia ca merge putin infranata, se ridica nivelul apei la 100 (mai ales in oras) si porneste aeroterma cam la 5 minute, nu are aceeasi stabilitate (la 110-120km\h e barca Sad ).as vrea un sfat ,sau un mecanic bun daca se poate Very Happy .un id de mess iulius (ca am vazut ca te pricepi).multumesc anticipat
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pai cred ca ai mai multe probleme ce nu au legatura intre ele
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
apa la 100?!verifica termostatul..
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu este de acolo, are se pare o problema la racirea cutiei. poate-i spune cineva unde este si cum se schimba filtrul de ulei de la cutia automata.
omul deabea si-a luat masina si nu stie ce si cum
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vorbeam de amortizoare. Trebuie sa le schimb pe spate...care sunt cele mai bune? Sa iau codul celor pe care le am pe masina, sau sa caut ceva f bun? Care amortizor ar fi varf de gama? Vreau confort si nu circul in conditii sport "deosebite"
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR