Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toti ! Am si eu o problema cu vectra mea y20dth din 2001! Ieri cand meream cu ea am obs o scadere brusca de putere....ca si cum sia dat in nas sau nustiu cum sa ma explic! Eram in viteza 3 si aveam 120 spre 130 si dintro data sa aprins becu check engine si a avut lipsa aia de putere! dupaia am lasato la noramal...adica nam mai accelerato si becu sa stins....! Idee e in felu urmator cred.... cum o fortez mai tare si urca in ture si e pe la 4000...4500 rpm atunci are tendinta sa aiba pierderi bruste....parca are un gol de aer....sau poate chiar un gol de motorina! Astept idei ...sfaturi....si dc a mai patit cineva asa ceva! ps. pe tester nu aparea abs nimic!
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
cauta furtunasul de la wastegate sa nu fie crapat
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
apa in motorina?!
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai simplu e sa faci o testare,vezi codul si te orientezi- spre ex. la prima mea masina cu 20 dth ca al tau in prezenta unor simptome asemanatoare a fost senzorul de turatie,la actuala cu PSG 16 a fost EGR....
Skip ads

  • davidfish

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 Vectra B X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o vectra B 1,6 16v din '96 benzina si are cam aceleasi sintome
stie cineva care ar fi cauza ?
  • baldea_daniel

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Incearca asta

1. prima data verifici furtunul de la vacuum wastegate, si vezi sa nu fie crapat sau strangulat, in cazul meu a fost o data prins sub tubul de legatura filtru aer-admisie turbo, am astra h 1.7 cdti 100 cai

2. daca totul e in regula vezi sa culizeze tija de la wastegate, pt ca si acolo am avut probleme

sa iti zic cum se manifesta, dupa ce am rezolvat furtunasul de vacuum, acceleram si cum ajungeam la 3000 si peste si o tineam asa ceva timp mi se aprindea beculetul buclucas, ma limita si daca o tineam la o turatie joasa isi revenea, pe tester imi dadea erori legat throtle si senzor viteza, le-am curatat si la fel imi dadea, pana cand intr-o zi am observat ca la pornirea motorului, la relanti tija de la wastegate nu era trasa de vacuum de tot, si de aici mi-am dar seama ca am o problema, am tras de ea si se misca putin, zis si facut, dat cu spray degripant pe tija si la imbinarea de pe turbo, miscat la inceput mai fortat apoi si-a dat drumul si merge brici, s-a schimbat si sunetul motorului.
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
asa....sa povestesc ce am patit azi ! in 1 rand vreau sa zic ca la masina am facut 3 teste dintre care 1 si pe la opel! nici o eroare nimic ...tot e in parametri cica! mai departe...azi am pornit masina si am obs ca pe la 60 la ora...avea iara pierderi din alea bruste...pana cand la un moment dat sa de toprit ooot! am stat am scos cheeia si am dat cam un minut la cheie pana a pornit .... dupa ce a pornit am vazut ca fluctua turatia fara sa apas pedala...de la 700 cat e la relanti...merea pana in 1000 si in plus de asta se auzea un ciocanit ciudat la motor...pe langa sunetu lui normal de dissel!asa am mers cu ea chinuit pana acasa...tot se oprea si dadeam mult la cheie pana pornea iara! avea un mers prost ....foarte neregulat...fara vlaga!ce recomandari aveti in afara...de wesgate...care habar nam ce e ! luni sper sa ajung cu ea la un mecanic...sa vad ce zice si el! ms
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:apa in motorina?!

am bagat din omv....am incercat si lukoil....si rompetrol! aceleasi simtome!
Skip ads

  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:Cel mai simplu e sa faci o testare,vezi codul si te orientezi- spre ex. la prima mea masina cu 20 dth ca al tau in prezenta unor simptome asemanatoare a fost senzorul de turatie,la actuala cu PSG 16 a fost EGR....

senzorul de turiatie...nam umblat nimic la el inca! egr a fost curatat de curand!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
und_alexx a scris:asa....sa povestesc ce am patit azi ! in 1 rand vreau sa zic ca la masina am facut 3 teste dintre care 1 si pe la opel! nici o eroare nimic ...tot e in parametri cica! mai departe...azi am pornit masina si am obs ca pe la 60 la ora...avea iara pierderi din alea bruste...pana cand la un moment dat sa de toprit ooot! am stat am scos cheeia si am dat cam un minut la cheie pana a pornit .... dupa ce a pornit am vazut ca fluctua turatia fara sa apas pedala...de la 700 cat e la relanti...merea pana in 1000 si in plus de asta se auzea un ciocanit ciudat la motor...pe langa sunetu lui normal de dissel!asa am mers cu ea chinuit pana acasa...tot se oprea si dadeam mult la cheie pana pornea iara! avea un mers prost ....foarte neregulat...fara vlaga!ce recomandari aveti in afara...de wesgate...care habar nam ce e ! luni sper sa ajung cu ea la un mecanic...sa vad ce zice si el! ms

Si dupa toate astea tot nu s-a aprins nici-un bec in bord?
hmmm, ciudat...ar fii trebuit sa se aprinda, sa-ti semnalizeze o anomalie in functionarea motorului...
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
check enginu....da putin statea aprins...si dupa se stingea la loc! am uitat sa zic asta!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca s-a aprins,atunci s-a stocat o eroare in memoria calculatorului si acum sigur ai ceva pe tester.
mai fa o testare!
Skip ads

  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi chestie....am mai patito acu o luna ! si am duso la tester si mio dat o singura eroare....si aia era legata de buji! erau 2 duse...leam schimbat toate 4....! nush de ce nu ramane eroare....! sa aprins putin becu...si dupa sa stins la loc...
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Verifica toata instalatia de vacuum. Daca scapa pe undeva nu mai lucreaza EGR, turbina etc. Pierderea de putere si aprinderea check-ului sunt simptome clasice pentru vacuum insuficient.
  • baldea_daniel

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mergi la tester si vezi ce eroare ai stocata , poate fi de la ce am zis mai sus, sau dupa ce ai povestit chestia cu pornirea greoaie si oprirea in mers, banuiesc si senzorul crankshaft - adica acel senzor de pe cutia de viteze ce transmite si turatiile motorului si coreleaza si momentul injectiei, se cam buleste din cand in cand sau e plin de pilitura de la ambreiaj, fiind un senzor magnetic se cam aduna, face urat motorul cand acest senzor cedeaza. opriri din mers, porniri greoaie sau mai deloc, demaraj slab etc. , probleme intalnite si la opel, si la alte masini, ex si la ford-urile TDCI, va zic asta ca am si ford , si mai vb si cu baietii cu forduri, si acolo unii au avut probleme asemanatoare. bafta.
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pfuu...ms! iimii scriu toate chestile astea pe o foaie si maine merg la mecanic! cei care mai au idei...presupuneri postati aici iar celor care au postat multe multumiri ! sper sai dau de capat! aaaaa....si mai ceva! cauzele enumerat mai sus.....poate sa aiba perioadde! de exeplu de la ultima faza de genu ....sami moara masina din mers am consumat 30 L motorina....deci am mers ceva! e posibil....ca uneori sami faca figuri si uneori nu .....senzorul ala....wastegatu....furtunele etc? ca din cate am simittit eu....masina o mers ok vreo 250km sau cat am facut....de cand mia facut figura!
  • slickest

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
verifica si electrovalva de langa turbina ; sunt multe sanse ca de acolo sa fie problema

este una din probleme care nu da eroare pe tester

l.e. @34KLA foarte bine ai facut, asta inseamna ca si tu ca si mine ai trecut prin chestia asta si stii ce vorbesti. nu vrea nimeni sa iti ia meritele doar ca nu citisem postul tau.


Ultima modificare facuta de slickest la Lun 26 Jan, 2009 4:12 pm
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
asta am scris in postul nr 2, nu face vacuum nu mai intra turbo
  • und_alexx

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
alt indiciu care poate ajuta...! dupa ce dau la cheie cam un minut....si masina porneste pe langa ca mere foarte prost si tooot da sa moara...se aude un tacanit foarte ciudat la motor in plus...si se aude destul de tare! dupa care....se opreste nu mai tacane! deci....un fel de recapitulare :
1.masina se opreste din mers(ca si cum iar taia cineva alimentarea cu motorina)
2.dau la cheie arpox 1 min dupa care porneste
3.becu check engine sta aprins un pic dupa care se stinge ....
4.fluctueaza turatiile 700-1000 rot
5.se aude un tacanit la motor in plus fata de sunetu normal de disel(numi dau seama de unde se aude)
6.masina mere foarte prost....fara vlaga....cu o tendinta accentuata de a se opri
7.in cele din urma se opreste
8.repet fazele enumerate mai sus....pentru a reusi in cele din urma sa ajung acasa

Deci ideea e...din chestile de mai sus enumerate de voi care poate sa:opreasca masina sa tacane si sa tina foarte putin becu de motor aprins? Masina dupa ce stationeaza 1 ...2 zile mere brici la loc fara sai fac nimic!De data asta am reusit sa fac 250 km de la ultima faza de genu...adica sa mi se opreasca asa din senin! Va multumesc
  • badeaalexx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ai incercat sa faci macar unul din lucrurile spuse de catre colegi,masina nu se poate repara singura,intreb pentru ca nu am vazut sa fi spus"am facut asta si tot nu merge"macar stim si noi ce,cum si in ce fel se prezinta umflatura....nu o lua in nume de rau...spor la treaba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR