Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multi cred ca poluarea duce la incalzirea globala a planetei. Nu incerc sa combat ideea pentru ca nu sunt specialist in domeniu. Am insa o intrebare fara raspuns: Cine si cum a poluat planeta in era glaciara? Ca aceasta era s-a terminat tocmai prin incalzirea excesiva a planetei.
Revenind acum la taxa de poluare sau ce fel de taxa ar fi ea, constat ca cei mai infocati sustinatori ai ideii de micsorare a ei sunt cei care au achizitionat (pentru uzul propriu sau pentru revanzare) masini care se incadreaza in normele de poluare mai mici de euro 3 sau masini cu vechime mai mare de 12 ani. Se mai vorbea intr-un post de mai sus ca nu s-a facut nimic cu banii incasati pe taxa de poluare. Contrazic autorul si-i spun ca s-a facut. S-au platit cei 800 euro pentru harburile care impanzeu orasele si ocupau locurile de parcare sau mai scurt, programul rabla. Si pentru ca tot am ajuns la rabla, vine si marea contradictie a siatemului legislativ romanesc: ai un program de innoire a parcului dar totusi permiti inmatricularea (pentru prima data in ro) a unei masini mai vechi decat cea care a indeplinit norma de casare. Nu zic ca nu ar exista masini in stare tehnica buna la varsta asta dar cum innoiesti parcul? Ca mai degraba il imbatranesti.
Cat despre impozitul diferentiat pe norma de poluare, daca veti citi topicurile din perioada ianuarie 2007 - iulie 2008 (cand se aplica prima taxa si se achizitionau masini cel putin euro 3) veti constata ca solutia era tocmai acest impozit. Imediat cum au vazut romanasii ca se poate inmatricula o epava platind doar 2-3 sute de euro, nu mai e bine pentru ca ii va lovi tot pe ei, si ma refer aici la cei cu masini foarte vechi.

L.E. @phyton
Nu are treaba locul de munca al fiecaruia. Indiferent cati bani castiga, ii ia fiindca munceste si asta nu inseamna automat ca vrea sa-i dea la stat. Eu sunt pentru impozitul diferentiat in functie de norma de poluare. Daca o familie insi permite 2 masini euro 2 nu vad de ce nu si-ar fi permis una euro 3 sau 4. Fac remarca asta fara a avea intentia de a incepe o polemica privind numarul de persoane dintr-o familie sau cum se analizeaza familia pe generatii.
Skip ads

  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cei 800 de euro acordati in programul rabla nu au venit in sprijinul populatiei sa fim seriosi cine avea o dacie din 84 nu isi permitea una noua,decat cu mici exceptii,acesti bani au fost un ajutor acordat APIA ,un ajutor de stat mascat atat.
@bandi dece gandesti ca ii afecteaza numai pe cei care au masini euro 1 ,2? Eu am un E4 din 2001 si dece sa platesc 1400 de euro in plus fata de unu de isi ia o dacie si probabil ca intr-un an va polua mai mult ca mine.Daca privesti mai atent cei care aduc masini nu le si inmatriculeaza deci nu platesc ei in mod direct taxa (stiu ca ii afecteaza ca nu mai vand nimic),in final tot utilizatorul final plateste ,asta este daca ne permiteam toti mercedesuri euro 4 nu se mai punea problema groapei de gunoi a europei,mai smecheri sunt bulgari care ne inmatriculeaza si rablele noastre si poluam aerul nostru!La un euro 2 care era 207 euro taxa nu e mare diferenta sa mai pui 400 si sa o inmatriculezi,mai rau e la un euro 3 ce inainte era 1000 sa mai adaugi 2000 nu e chiar asa de usor !Mare e gradina lui Dumnezeu si usor de prostit !
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa zicem ca tine ca s-a facut ceva cu banii astia...sa presupunem ca au intrat in programul rabla 100 000 de masini (desi nu cred) ==> 80 milioane euro cheltuiti
din cate stiu eu s-au incasat aproape 500 milioane euro din taxa asta din 2007 si pana acum...restul de bani unde sunt? era o discutie la televizor pe la sfarsitul lui 2007 in care se certau aia de la mediu cu aia de la finante ca nu aveau nici unii banii in nici un cont si nu stiau unde au disparut.
am pus link-ul de mai sus cu un scop, dar vad ca lumea prefera sa se certe in loc sa se lamureasca cum e treaba (adica sa citeasca niste argumente concrete).
tin sa va reamintesc ca masinile care vin din Germania aka "harburi", "gunoaie" polueaza la fel ca masinile voastre euro 3 si euro 4... toate au catalizatoare D3, D4 care nu sunt recunoscute de nesimtitii de la RAR pentru ca nu sunt montate din fabrica.
am vazut la televizor acum cateva zile solutiile referitoare la taxa de poluare (daca se schimba si se baga la impozit) propuse in mare pentru proprietarii de Dacii : sa-si monteze catalizatoare pe masini ( 1100 euro catalizatorul, 400 euro omologarea)
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, cum zicea Badea, pe care de altfel vi-l recomand celor care s-au intoxicat cu prosteala de la televizor si din ziare si au impresia ca institutiile lucreaza pentru ei
  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:
L.E. @phyton
Eu sunt pentru impozitul diferentiat in functie de norma de poluare. Daca o familie insi permite 2 masini euro 2 nu vad de ce nu si-ar fi permis una euro 3 sau 4. Fac remarca asta fara a avea intentia de a incepe o polemica privind numarul de persoane dintr-o familie sau cum se analizeaza familia pe generatii.

Si eu sunt pentru diferentierea impozitului functie de norma de poluare ! Dar sa nu uitam ca pe forumul acesta sunt sute poate mii de useri care au masini mai vechi ca ale familiei mele! Useri in care voi, in calitate de "colegi" cam loviti cu barda ! Nu este necesar sa-ti dau o explicatie la "atacul" familiei mele...dar iti pot spune ca fiul meu locuieste la aprox. 20 Km...de aici poti trage niste concluzii...iar felul in care imi fac eu calculele financiare si ce doresc sa-mi cumpar....nu suporta sfaturi si discutii! Chiar ma deranjaza anumite delatiuni pe teme personale!
In alta ordine de idei, maine seara am sa va postez aici doua buletine RAR extrase din aparatele lor de noxe ..unu E2, unu E4...ca sa va puteti convinge singuri ca diferenta intre aceste doua norme este isesizabila! Niciodata nu v-ati intrebat de ce aceste norme (pragul lor superior) nu este accesibil publicului si sunt catalogate informatii de "uz intern"! Dar...discutam si iar discutam fara sa fim in cunostinta de cauza! Adevarul este unul singur...statul are nevoie de bani...si trebuie sa inventeze tertipuri prin care sa ne bage mana in buzunar! Eu stiu ca poluarea aerului nu are nici frontiere si nici pasaport..asa ca vorbim discutii pe aceasta tema!
Si ca o competare...in locul lui Nemirschi eu procedam asa....fiecare detinator de masina sa fie obligat sa cumpere cate 10 arbori si intr-un cadru legal si bine definit in toata tara, sa-i planteze! In urma acestui gest de omenie sa optina o chitanta pe care sa o prezinte la fisc! Ar fi o masura cu adevarat ...antipoluanta si benefica pentru toata populatia ! Numai ca lor le trebuie bani.....
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@phyton
Mi-am exprimat punctul de vedere strict la modul cum vad eu rezolvarea privind taxa de poluare si am dat si un argument. Exemplul meu era generic si nu ma refeream la tine in mod special. Tocmai de aceea am mentionat ca nu trebuie analizate cazurile particulare. Spre exemplu, eu platest un spor de impozit (cred ca este o norma locala) pentru ca am inmatriculata pe numele meu o masina pe care o foloseste tata si suntem nu la catva km ci in alte judete.
Nu am avut si nici nu voi avea vreodata intentia de a analiza ce fac altii cu banii lor. E o prblema care ii priveste direct si personal.
@gsi_master
Ma refeream la faptul ca ii afecteaza in primul rand si mai ales mai tare pe cei cu masini vechi intrucat impozitul va fi mai mare pentru ei, iar teoretic au mai putini bani deci impozitul va fi mai greu de suportat. Orice impozit, oricat de mic, afecteaza populatia in totalitatea ei.
  • phyton

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Bandi...daca tu ai impresia ca eu sunt un tinerel fara experienta vietii...te cam inseli! "Daca o familie insi permite 2 masini euro 2 nu vad de ce nu si-ar fi permis una euro 3 sau 4." Fraza asta a avut o timitrre directa la mine...in urma vizualizarii "garajului" meu...macar un pic de sinceritate este binevenita! Treaba cu exemplul generic....pica...in rest toate cele bune si sa te bucuri de masinuta ta la fel cum ma bucur si eu de "gunoiul" meu!
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nu ii afecteaza pentru ca deocamdata platim la prima inmatriculare o sa vedem de acu in colo ce va fi,oricum sa nu ne asteptam la bine ca fiecare conducator trage pentru el , am fost optimisti 20 de ani pe sistemul ca, cat or sa fure si lasa ca o da Domnu si uite unde am ajuns ,sa vedeti de acu incolo ce bine o sa fie !
@pyton sunt de aceiasi parere cu tine,nu conteaza ca o familie are 2 masini euro 2 si nu una euro 4, daca cel putin doi mebri ai familiei au permis de conducere atunci se justifica si cu partea cu diferentele intre norme sunt de acord , am vazut eu cum respingeau aia la rar la noxe masina noua si cand au realizat ca masina e noua au recalibrat aparatul.
daca se opteaza pentru un sistem de introducere a unei taxe de poluare in impozit diferentele intre normele euro nu ar trebui sa fie exagerate chiar ar trebui sa fie mici ,hibridele sa fie scutite si masinile non euro ar trebui sa fie taxate mai bine !Norma de casare ar trebui acordata oricarui ciuvei casat ,cazanele sa fie maxim euro 2 si cel care opteaza sa isi caseze masina sa isi poate cumpara si una sh cu norma de poluare minim E3 !
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si chiar mai mult. Sa pot sa-mi casez rabla si, la alegere, sa pot sa-mi iau scuter sau bicicleta . Mr. Green
Skip ads

  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am fost astazi si am facut RAR-ul, dupa multe lupte duse cu sistemul.

Si la noxe baiatu se chinuia rau, nedumerit il intreb care este problema insa raspunsul lui ma lasa cu gura cascata "ies prea putin pentru un Euro 2, si trebuie sa fac sa iasa in norma", ce sa mai spun am ramas mut si pe ganduri (adevarat ca sistemul de evacuare pare a fi nou, recent schimbat, dar ma indoiesc ca a fost upgradat).

Deci eu in situatia asta ce as putea sa fac, el figureaza E2, insa la iei aparatul indica altceva in favoarea mea.

Apropo se mai stie care este taxa de prima inmatriculare/mediu/fiscala, acum am la dispozite 60 de zile sper sa se hotarasca baietii la o varianta.
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pana una alta poate iesim in strada pe 7 feb in toata tara !cine vrea detalii sa dea add pe messenger id: antitaxa !locatiile nu sunt inca 100% certe marsurile sunt in curs de aprobare din ce stiu eu! ARAD (Primarie) BISTRITA (Parcare Kaufland) BRASOV (Tarlungeni) BUCURESTI (Piata Victoriei) CLUJ (Sala Sporturilor) CONSTANTA (Casa de Cultura) DEVA (Parcare Real) IASI (Palatul Culturii) MURES (Parcarea Auchan) ORADEA (Parc 1 Decembrie) PITESTI (Stadion Nicolae Dobrin) PLOIESTI (Casa Sindicatelor) SUCEAVA (Cumparatura) TIMISOARA (Stadion Dan Paltinisan)
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ni se da arme si munitie tot degeaba Twisted Evil
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu se dau pentru ca se presupune ca vine fiecare cu a lui de acasa.
Skip ads

  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nastrut a scris:Eu sincer sunt PRO taxa de poluare pentru masinile non-euro , euro1 si euro2 ...de cand s-a scos aceasta taxa , numai HARBURI s-au adus in tzara si majoritatea care protesteaza impotriva acestei taxe sunt copilashii care abia si-au luat permisul si vor sa-si ia vreun bmw la 1000 de euro cu 3253453 de cai putere si BISNITARII. Din partea mea sa ramana taxa de prima inmatriculare pentru masinile sub euro3. Sper ca nu ma veti injura pentru punctul de vedere expus aici , si cine vrea sa ma ,,curenteze'' ma gaseste joi dupa 18 00 la Polivalenta Smile. Apropo aceasta taxa o sa mai remedieze problema industriei auto din Romania ..dar asa e romanul..sa economiseasca el 500 de euro si sa se duca tzara de tot in jos..si ne mai laudam ca suntem nationalisti ..BAD JOKE. Toate cele bune !


Spre informarea ta (ca se vede ca n-ai nici o treaba cu subiectul asta) cea mai dureorasa taxa este pentru masinile din '99 euro 2 (pentru ca romanii considera orice masinisa sub anul 2000 ca fiind euro 2, odata laguna era singura din 99 ce era considerata e3 dar s-au importat cam multe si nu le-a convenit la marlani si au scoso si pe aia) pentru ca in 99 sunt masini reusite, am un prieten cu passat vr6 il costra 3900e, si taxa e mai putin dureroasa pana prin '95 , masinile cu 1000e de care zici tu prietene sunt din 92-93, motorizari 1.1- 2.0 la care taxa de mediu (era si va reveni) ca sa vezi : 300-800e , prietena mea are un honda prelude 2.0 din '93 care taxa costa 700e , daca-ai sti ce ireprosabil merge "harbu" ala de 15 ani , si sa vorbim si despre noxe sau gaze eliminate , iarna , la relanti, scoate aceasi cantitate de aburi pe esapament ca un matiz, si o masina decenta euro 3 costa peste 3500e.

Rezumat: taxa e mare la masinile intre 95-99 , sunt foarte multe masini reusite intre anii aia, o masinia din '92 motor de 4000 euro1 o sa vezi ca va avea aceasi taxa cu o masina din 99, motor 2.2 euro 2, zi-mi prietene unde e dreptatea?
  • lucasss

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Catalln a scris:Daca nu ni se da arme si munitie tot degeaba Twisted Evil




  • cosmin_sibiu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 2.2 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2008

  • Mesaj Privat
gsi_master a scris:pana una alta poate iesim in strada pe 7 feb in toata tara !cine vrea detalii sa dea add pe messenger id: antitaxa !locatiile nu sunt inca 100% certe marsurile sunt in curs de aprobare din ce stiu eu! ARAD (Primarie) BISTRITA (Parcare Kaufland) BRASOV (Tarlungeni) BUCURESTI (Piata Victoriei) CLUJ (Sala Sporturilor) CONSTANTA (Casa de Cultura) DEVA (Parcare Real) IASI (Palatul Culturii) MURES (Parcarea Auchan) ORADEA (Parc 1 Decembrie) PITESTI (Stadion Nicolae Dobrin) PLOIESTI (Casa Sindicatelor) SUCEAVA (Cumparatura) TIMISOARA (Stadion Dan Paltinisan)


numai asa putem atrage atentia din nou asupra acestei probleme.
in plus .... "analistii" care vad in taxa auto salvarea industriei auto... sa se gandeasca la veniturile statului din taxa:
- 100 de oameni platesc taxa de 2000 de euro ==> 200.000 euro
- 10.000 de oameni platesc taxa de 6-700 de euro ==> 600-700.000 euro la bugetul tarii
lasand la o parte ca nu simt cu nimic mediul mai curat sau mai ingrijit urmare a "taxei de poluare"
pe ce se cheltuie banii astia? pe luxul celor care au instaurat taxa ilegala. dar unii care nu muncesc pt bani pot da din gura ca sunt de acord cu taxa. sau poate sunt mai frustrati pe alte motive si nu stiu cum sa iasa in evidenta pe un forum.
  • nastrut

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ca am treaba ca n-am treaba , eu mi-am spus doar punctul meu de vedere Smile ..vad ca daca cineva pe subiectul asta e PRO taxa..ceilalti ii sar in cap...o discutie cat mai placuta in continuare...astia mai fara minte ca mine n-au ce cauta printre genii. salutare
  • KlubbHead

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1998 MARE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nastrut a scris:ca am treaba ca n-am treaba , eu mi-am spus doar punctul meu de vedere Smile ..vad ca daca cineva pe subiectul asta e PRO taxa..ceilalti ii sar in cap...o discutie cat mai placuta in continuare...astia mai fara minte ca mine n-au ce cauta printre genii. salutare


Nu ma intelege gresit si raspunde la ce te-am intrebat daca tot dai reply , de ce eu cu opel vectra B din 97 cu motor de 2.5 euro 2 motor ECO TEC briefu mare scrie D4 , placesc aceasi taxa (2600euro) ca si unu cu motor de 3500 masina euro 1 peste 15 ani vechime, zi-mi teorg, sustine-ti in continuare parerea despre taxa asta, argumenteaza!
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Argumentarea guvernantilor a fost ca masina de peste 15 ani va iesi din circulatie mai repede decat alta mai noua. Este normal sa fii indignat intrucat si a ta are deja 12 iar la o diferenta de doar 3 ani nu mai e sigur care va circula mai mult. Diferenta de la timpul de exploatare este anulata de diferenta de capacitate cilindrica si de aici echivalenta taxei. Mai vorbea cineva mai sus de parcarea intr-un pom sau un crater din drum, situatie care duce la scoaterea din circulatie a autovehiculului dar nu are ca efect restituirea diferentei de taxa. Si sunt convins ca lista de exemple poate continua.
Tocmai de aceea suntem unii care sustinem impozitarea diferentiata in functie de norma de poluare si atunci, cine isi permite masini de 100 de ani, indiferent de starea lor tehnica, nu are decat sa plateasca pe masura gazelor pe care le produce.
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
nastrut a scris:ca am treaba ca n-am treaba , eu mi-am spus doar punctul meu de vedere Smile ..vad ca daca cineva pe subiectul asta e PRO taxa..ceilalti ii sar in cap...o discutie cat mai placuta in continuare...astia mai fara minte ca mine n-au ce cauta printre genii. salutare

ti-o spun eu in fata nastrut ca esti cum zici !Si argumentez :
1.UE = piata comuna de orice de la harburi sh la ultimile noutati in materie auto,nu am fost invitati sa aderam acolo sa ne plimbam liberi prin europa sau ne dea aia bani sa ne dezvoltam sau sa faca parte cu noi la locurile de munca ,asta e UE cu bune si cu rele!
2.Diferentele intre euro 2 si euro 4 sunt foarte mici ,mare diferenta intre efectele produse asupra mediului nu este !
3.Multi prosti cred ca ne merge bine ,ca economia merge,realitatea este dura suntem saraci ,stai la bloc in 2 camere si vrei sa ai la scara mert hibrid?am fost in multe tari mai bogate ca a noastra si au si aia golf 3 si bmw-uri pisicuta si tot felul de cazane euro 1 si non euro si incepatori acolo nu isi cumpara masini noi tot ciuveie !
4."Prost" ca ai pus botul la mangleala lui Tariceanu ca taxa este pentru mediu ,daca caseaza rablele o fac ca sa vanda ei masini noi nu ca tin ei la mediul inconjurator !Smecheri fac bani si fraieri platesc,la partea cu bisnitari iti spun ca e mai bine sa aduca aia decat sa se duca toti prostani in germania sa ne faca de rasul europei,cine stie si poate sa ajunga direct la sursa se duc singuri si bisnitari sunt in toate tarile ue stai linistit !
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ne vrem o tara europeana, copiem preturile europenilor, dar nu copiem salariile lor, le copiem taxele lor de drum, dar nu avem drumurile lor, vrem sa ajungem la nivelul lor de civilizatie cu 3 lei remuneratie si 1 leu kilu de lapte... le interzicem masinile lor vechi sa protejam "LOGANU" national, dar nu facem o proba sa vedem (de ex HONDA colegului de mai sus) la un impact care masina ofera mai multa protectie... cat despre tehnologie nu ne intereseaza ca neamtzu era cu 50 de ani inaintea noastra acum 10 ani... protejam economia nationala (cazul DACIA) imbracati in haine si papuci chinezesti, in timp ce producatorii autohtoni mor de foame, bilbaim taxa auto/de prima inmatriculare/de mediu, adica tot un fel de taxa pe prostie, in timp ce nu afisam nici un proiect de mediu in derulare cu banii confiscati de la popor... bleah

Concret, despre taxa, EU PERSONAL o consider o timpenie, un mod de a strange bani cu japca pentru a acoperi gaurile facute in buget in interese personale. Nu are nici un temei juridic, dar se aplica.

Nici nu ma gandesc daca ar fi logic sa fie diferentiata pe norme de poluare sau nu, pentru ca o consider ilogica. Cazul de mai sus cu copacii plantati ar fi un gest de necomentat... dar asta implica "bun simt si responsabilitate"

Momentan sunt multi romani care isi iau "cadavre" de astea pentru ca NU ISI PERMIT altceva. Poate nici ei nu sunt bucurosi, dar nu au de ales. Aici nu copiem EUROPA, unde oamenii AU DE ALES si SUNT MOTIVATI sa scape de rable - GERMANIA - Prima de casare 2500 EURO. Nu, noi punem pumnul in gura cu taxe astfel incat sa nu-si mai permita nimeni altceva decat cazatura aia de LOGAN.
Si de ce n-am face-o daca poporul tace si inghite?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR