Ai uitat parola?


  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
http://www.informatiiauto.r...neva-sid3889.html
http://www.automarket.ro/st...ropean-18017.html


  • xisco

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 16 16v din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
frumos
  • yeti

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka B1.4NET din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
AMPER-ul e mai "tare" decat VOLT-ul (parerea mea)!

Astept cu interes noile modele WATT, COULMB si ...... Cos(phi) Very Happy
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,666
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Hertz (cu multiplii aferenti) cred ca o sa fie cel mai cel Esti OFF TOPIC

arata bine de tot ... probabil si pretul va fi la fel de "frumos" Rolling Eyes
  • CRISTIAN CRACANA

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra ECOTEC 1.3 120 CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ampera, surpriza electrica a Opel de la Salonul Auto de la Geneva
Opel a anuntat ca revolutionarul sau autovehicul electric cu autonomie extinsa se numeste Ampera. Modelul Opel Ampera cu patru locuri si cinci usi va fi prezentat la editia din 2009 a Salonului Auto de la Geneva (5-15 martie).
"Cu modelul Ampera, Opel va fi primul producator european care va scoate pe piata un autovehicul capabil de functionare electrica non-stop pentru cateva sute de kilometri", a declarat Alain Visser, director de marketing al GM Europe.
Tehnologia revolutionara de propulsie electrica a GM, ce poarta denumirea de Voltec, functioneaza diferit fata de alte sisteme de propulsie avansate. In cazul calatoriilor scurte, de pana la 60 km, Ampera ruleaza utilizand numai curentul electric de 230 V furnizat de bateria litiu-ion. Pentru distante mai mari, autovehiculul continua sa functioneze cu ajutorul curentului electric generat de un mic motor cu combustie interna.
Modelul Ampera se potriveste perfect pentru programul zilnic de conducere al majoritatii clientilor europeni. De exemplu, distanta pe care o parcurg zilnic la volan aproximativ 80% dintre conducatorii germani este mai mica de 50 km.

Informatii suplimentare privind modelul Opel Ampera vor fi dezvaluite pe 3 martie, la Salonul Auto de la Geneva.



  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,292
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z20LET din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
cu doar 4 linkuri mai jos

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=39794
  • CRISTIAN CRACANA

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra ECOTEC 1.3 120 CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Slick a scris:cu doar 4 linkuri mai jos

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=39794



nu am vazut Embarassed Sad
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 3,627
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 3.O DI din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca te electrocutezi cand deschizi usa pe ploaie..Daca nu porti cizme de cauciuc..Pan`la genunchi!
  • MIMul

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z16xep din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Din start nu-mi place.Sa vedem cum va arata in 2010.
  • florinel2000

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
arata bne!
  • florinel2000

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am vazut si eu acest model
mi sa parut interesant
va arat si niste poze

















sper sa va placa!
  • florinel2000

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
am vazut si eu acest model
mi sa parut interesant
va arat si niste poze

















sper sa va placa!
  • CRISTIAN CRACANA

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra ECOTEC 1.3 120 CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Arata super masina asta Smile
  • florinel2000

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra y20dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
ce distanta poti parcurge cu masina asta?adik ce autonomie are bateria
stie cnva?
  • blind

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare din 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ce aratare...
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 3,785
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil e ca la Toyota Prius. Este hybrid! Din poze se vede ca are si motor mecanic. Poti sa mergi electric pana la un anumit grad de descarcare a bateriei apoi iti porneste automat motorul mecanic pentru incarcare. Sau poti sa mergi mixt, cu amandoua motoarele iar bateria se incarca in functie de cum mergi. Si mai ai si varianta sa incarci bateria de la priza.
Am condus un Prius si e interesant ca idee. La Prius, abia la ultimul model, cel scos anul trecut, au montat si incarcare de la priza.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Primul Opel care se alimenteaza de la priza va fi disponibil din 2011.
Se apropie revolutia electrica! General Motors a prezentat la salonul auto de la Geneva modelul Ampera, versiunea europeana a lui Chevrolet Volt. Ampera este pusa in miscare de un motor electric, dar dispune si de unul de benzina. Modelul de serie se va vinde in Europa incepind cu finalul lui 2011. Autonomia cu motorul electric este de 60 km, iar cu cel pe benzina creste la 500 km.
Din 2011 vom putea cumpara o masina ce se alimenteaza de la priza - este vorba de Opel Ampera, sora geamana a modelului american Chevrolet Volt. Cu o singura incarcare a bateriilor, Ampera are o autonomie de 60 km, suficient pentru cei care se deplaseaza zilnic de la domiciliu pina la birou si inapoi. In momentul in care e nevoie sa se efectueze o deplasare mai lunga, intra in functiune motorul pe benzina, care are rolul de a genera curent pentru motorul electric. Asadar, doar motorul electric este cel care pune in miscare rotile, rolul celui pe benzina fiind doar de generator de curent electric. Emisiile de CO2 ale motorului pe benzina (1,4 litri, 72 CP) sint de 40g/km, iar consumul mediu este de aproape 6 litri/100 km.
Bateriile Litiu-Ion sint dispuse sub podea, fiind asezate in forma de T, si antreneaza un motor electric de 116 kW (putere - 150 CP si cuplu de 370 Nm, constant pe toata plaja de turatii). Performantele dinamice ale masinii electrice sint decente - viteza maxima de 161 km/h si acceleratie de la 0 la 100 km/h in 9 secunde.
Carl Peter Forster, seful GM Europe, spune ca masina e ideala pentru cei care fac zilnic naveta mai putin de 50 km. Acestia nu vor pune niciodata benzina in rezervor, pentru ca-si vor incarca acumulatorii masinii de la priza. Producatorul a anuntat ca incarcarea bateriilor dureaza cam trei ore la 220 V.
Cit despre pret, informatiile neoficiale care se refereau la Volt, indicau valori destul de ridicate: 30-40.000 dolari. Pina la momentul lansarii mai sint insa aproape trei ani, in care se pot schimba multe. GM investeste in perfectionarea bateriilor dar cauta si incheierea de parteneriate cu furnizorii de energie electrica, in vederea realizarii unei infrastructuri pentru reincarcarea bateriilor.
Diferenta esentiala intre Opel Ampera si modelele hibride deja existente pe piata, adica Toyota Prius si Honda Insight, este ca la cele japoneze, atunci cind se descarca bateriile, rotile devin antrenate de catre motorul pe benzina, pe cind la modelul proiectat de GM, doar motorul electric actioneaza rotile, cel pe benzina avind rolul de generator de energie pentru motorul electric. Un astfel de sistem este mai simplu din punct de vedere constructiv decit cel adoptat de japonezi. Sistemele necesare schimbarii din mers, fara socuri, a propulsiei de pe motorul electric pe cel cu ardere interna, sint foarte complexe.
In plus, motorul electric prezinta un mare avantaj fata de motorul cu ardere interna - cuplul este constant indiferent de turatie, pe cind la motoarele clasice, curba de cuplu atinge un maxim la o anumita valoare a turatiei. (Sursa:Ziarul de Iasi-16.03.2009)

  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Noi ipostaze cu Opel Ampera.Frumos hibrid...






La Expozitia de la Geneva a fost expusa la aceasta culoare de Diamant Pearl White,ce întărește această imagine de impuls,roti de 17-inch,care oferă o imagine foarte diferită de ceea ce aveți în vedere atunci când se vorbește despre autoturisme hibrid.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,217
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nou. In anul 2011 va fi realitate: Rolling Eyes


  • beu

  • Mesaje scrise: 697
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra x16xel din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Foarte frumos

Chestionar

Ce parere aveti?!
Arata excelent 72%
Acceptabil 21%
Nimic impresionant 6%
145 voturi

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata