- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
astazi am pus tija pe masina si am folosit si ideea aceea cu spita de bicicleta care impinge tija si nu o mai lasa sa iasa. Am fixat spita cu un colier metalic si functioneaza f bine. Sper sa fie si de durata reparatia. Oricum e alta masina ... daca pana acum se oprea mereu la semafor acum fuge de mananca pamantul.
PAB
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Vectra c GTS 150cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
salut... am patit-o si eu cu tija aiea e cazuta am 60000km nu stiu de cand a cazut ajutati-ma si pe mine va rog; vectra c gts 1.9cdti 2006 150 cp tip motor Z19DTH am gasit galeria dar mi-a cerut un cod am inteles ca e un cod pt aiea veche si alt cod pt aiea model nou,modelu nou ma intereseaza stie cineva sa-mi zica codu
Multumesc!
asta e motoru!!!
Multumesc!
asta e motoru!!!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
55210201- noul model de admisie. Sa nu uiti de sa iei si garnitura si sa o montezi.
Se oprea de tot motorul? Nu vad legatura....
bazare a scris:astazi am pus tija pe masina si am folosit si ideea aceea cu spita de bicicleta care impinge tija si nu o mai lasa sa iasa. Am fixat spita cu un colier metalic si functioneaza f bine. Sper sa fie si de durata reparatia. Oricum e alta masina ... daca pana acum se oprea mereu la semafor acum fuge de mananca pamantul.
Se oprea de tot motorul? Nu vad legatura....
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
da probabil ca mai e undeva o buba ... inainte se oprea daca era la ralanti si pornea aerul. si dupa ce se oprea pornea fff greu dadea omu la automat mult si bine. Dupa repararea tijei nu s-a mai oprit decat odata si a pornit imediat. Problema e ca nu returneaza nici o eroare si pe tester nu vad nimic anormal la parametrii de functionare.
atasez si poza cum am pus eu spita de bicicleta.
atasez si poza cum am pus eu spita de bicicleta.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ovidonster
- *
- 6 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Arad
ovidonster
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
gaches a scris:
Am facut si eu o reconditionare dar ceva mai profesionista cred eu, fara sa fiu lipsit de modestie.
Am cautat un strungar bun care a largit gaurile de prindere pe galerie ale tijei si a pus in aceste gauri niste bucse din bronz cu diametrul gaurii exact cat sa vina perfect. Atasez si niste poze.
bazare a scris:am incercat si eu azi o reparatie la o tija swirl. Maine o pun pe masina si vedem cum merge. Daca totul e ok mai asteapta o vectra cu aceeasi problema. Multumesc colegului care a postat tutorialul. Pun si niste poze ... eventual daca vedeti pe undeva o problema o rezolvam romaneste ... mai iau la pila
http://img714.imageshack.us...342/dsc01719u.jpg
http://img715.imageshack.us...292/dsc01720w.jpg
http://img638.imageshack.us...10/dsc01721pi.jpg
http://img714.imageshack.us...342/dsc01719u.jpg
http://img715.imageshack.us...292/dsc01720w.jpg
http://img638.imageshack.us...10/dsc01721pi.jpg
Am facut si eu o reconditionare dar ceva mai profesionista cred eu, fara sa fiu lipsit de modestie.
Am cautat un strungar bun care a largit gaurile de prindere pe galerie ale tijei si a pus in aceste gauri niste bucse din bronz cu diametrul gaurii exact cat sa vina perfect. Atasez si niste poze.
Intr-adevar e o lucrare mai profi, dar te-ai gandit ca acum se vor uza capetele ciupercuta ale valvelor, deoarece ai frecare intre bronz si un plastic dur (care va ceda), in consecinta o sa creasca jocul si ... va sari afara....
- ovidonster
- *
- 6 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Astra 2005 Z19DTH
- Arad
ovidonster
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
Acum lucrez si eu la repararea tijei, ca am gasit-o picata...
Am gasit pe-aici o folie de plastic pe care am testat-o la 120 'C si nu s-a topit , asa ca o s-o lipesc cu Bison Epoxy universal (seringa din aceea dubla).
Diametrul interior al partii mai stramte prin care trece capul ciuperca al valvelor este de 4,5mm, ca apoi sa se largeasca usor pana la 5mm.
Va tin la curent, caci nu stiu daca acest plastic va face priza cu lipiciul epoxy.
Numai bine.
Am gasit pe-aici o folie de plastic pe care am testat-o la 120 'C si nu s-a topit , asa ca o s-o lipesc cu Bison Epoxy universal (seringa din aceea dubla).
Diametrul interior al partii mai stramte prin care trece capul ciuperca al valvelor este de 4,5mm, ca apoi sa se largeasca usor pana la 5mm.
Va tin la curent, caci nu stiu daca acest plastic va face priza cu lipiciul epoxy.
Numai bine.
- AdryanX
- **
- 111 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Astra 1997 16DA :))
- Bucuresti
AdryanX
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 16DA :))
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- AdryanX
- **
- 111 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Astra 1997 16DA :))
- Bucuresti
AdryanX
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 16DA :))
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Galeriile de tip nou au altfel de bucsi, parerea mea este ca sunt mai rezistente deci mazga aceea care tradeaza pierderea de presiune cred ca va aparea ceva mai greu (nu dupa 60 000 km ci poate dupa 120 000 km - zic si eu, nu stiu exact). Cu toate astea, vad la mine ca dupa un an desi este curata galeria pe exterior, tija da semne de oboseala, are joc din ce in ce mai mare si probabil peste un an maxim doi va cadea din nou. Atunci devin utile metodele de reparatie a tijei.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 137 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
astazi am constatat ca acea tija este cazuta (probabil de foarte multi km., acum am ''71.700 km.''), clapetele ramasesera pe deschis, cu tija montata la loc imi da eroare, o clapeta blocata, una are joc si pierde presiune, doua inca mai functioneaza. deci trebuie schimbata turbina ''cod. 55194739''. stie careva un magazin cu preturi mai omenesti, ca-mi trebuie si pompa de ambreiaj. (simtom la pompa '' dupa forja stat ,masina o zi , pornit masina pedala ambreiaj s-a blocat la jumatate, nu mai intra in viteza si m-am uitat la ea ca vitelu'')
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
*Pentru posesorii de 1.9 CDTi 150 CP: cei de la EDS Germania au ajuns la concluzia ca pe furtunul de la epurator la conducta care intra in turbina vine prea mult ulei in full boost, ceea ce inseamna ca paleta de admisie a acesteia se invarte in prea mult ulei, ceea ce duce la uzura prematura a turbinei. Solutia propusa de ei este un reductor care se monteaza pe acest furtun.
http://eds-motorsport.de/sh.../product?info=577
Mi am cumparat si eu un reductor de genul acesta, pe care l-am montat acum o ora.
Pozitia exacta unde trebuie montat:
Mai am unul, pentru cine doreste, pretul de pe site (aprox. 40 Ron).
Scuze de off topic.
http://eds-motorsport.de/sh.../product?info=577
Mi am cumparat si eu un reductor de genul acesta, pe care l-am montat acum o ora.
Pozitia exacta unde trebuie montat:
Mai am unul, pentru cine doreste, pretul de pe site (aprox. 40 Ron).
Scuze de off topic.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
kseba70 a scris:astazi am constatat ca acea tija este cazuta (probabil de foarte multi km., acum am ''71.700 km.''), clapetele ramasesera pe deschis, cu tija montata la loc imi da eroare, o clapeta blocata, una are joc si pierde presiune, doua inca mai functioneaza. deci trebuie schimbata turbina ''cod. 55194739''. stie careva un magazin cu preturi mai omenesti, ca-mi trebuie si pompa de ambreiaj. (simtom la pompa '' dupa forja stat ,masina o zi , pornit masina pedala ambreiaj s-a blocat la jumatate, nu mai intra in viteza si m-am uitat la ea ca vitelu'')
e-bay. codul 55194739 e cel vechi, cauta pe topicul asta codul pt modelul nou
LE: 55210201
- kseba70
- **
- 137 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
azi am schimbat galeria si pompa de ambreiaj.
piesele si manopera m-au costat 1700 roni (la un service in Brasov), daca este mult sau putin nu stiu, dar sunt multumit ca trage mult mai bine mi-a scazut consumul si nu mai agata cand schimb vitezele
uleiul si filtre schimbate la 12500 km. parcursi (adica saptamana trecuta)
acum trebuie sa-mi iau 4 gume de iarna, si gata cu cheltuielile la masina pe anul asta
piesele si manopera m-au costat 1700 roni (la un service in Brasov), daca este mult sau putin nu stiu, dar sunt multumit ca trage mult mai bine mi-a scazut consumul si nu mai agata cand schimb vitezele
uleiul si filtre schimbate la 12500 km. parcursi (adica saptamana trecuta)
acum trebuie sa-mi iau 4 gume de iarna, si gata cu cheltuielile la masina pe anul asta
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Un sfat calduros pentru cititorii acestui topic: NU SPALATI MOTORUL!
Detaliez:
Zilele trecute a venit pe platforma un Z19DTH cu apa in motor. Explicatie: fusese spalat motorul si se adunase apa in zona tijei swirl. La pornirea motorului, apa a fost absorbita in admisie. Proprietarul a fost suficient de inspirat si a oprit imediat motorul, care acum este OK.
Detaliez:
Zilele trecute a venit pe platforma un Z19DTH cu apa in motor. Explicatie: fusese spalat motorul si se adunase apa in zona tijei swirl. La pornirea motorului, apa a fost absorbita in admisie. Proprietarul a fost suficient de inspirat si a oprit imediat motorul, care acum este OK.