Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Galeria trebuie schimbata daca au miscare verticala clapetele sau sunt blocate. Daca nu, ce ati facut voi arata foarte bine Wink
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
astazi am pus tija pe masina si am folosit si ideea aceea cu spita de bicicleta care impinge tija si nu o mai lasa sa iasa. Am fixat spita cu un colier metalic si functioneaza f bine. Sper sa fie si de durata reparatia. Oricum e alta masina ... daca pana acum se oprea mereu la semafor acum fuge de mananca pamantul.
  • PAB
  • *
  • 12 mesaje
  • din 25 Aug 2009
  • Vectra 2006 Vectra c GTS 150cp
  • Bucuresti
  • PAB

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Vectra c GTS 150cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut... am patit-o si eu cu tija aiea e cazuta am 60000km nu stiu de cand a cazut Sad ajutati-ma si pe mine va rog; vectra c gts 1.9cdti 2006 150 cp tip motor Z19DTH am gasit galeria dar mi-a cerut un cod am inteles ca e un cod pt aiea veche si alt cod pt aiea model nou,modelu nou ma intereseaza stie cineva sa-mi zica codu
Multumesc!
asta e motoru!!!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
55210201- noul model de admisie. Sa nu uiti de sa iei si garnitura si sa o montezi.

bazare a scris:astazi am pus tija pe masina si am folosit si ideea aceea cu spita de bicicleta care impinge tija si nu o mai lasa sa iasa. Am fixat spita cu un colier metalic si functioneaza f bine. Sper sa fie si de durata reparatia. Oricum e alta masina ... daca pana acum se oprea mereu la semafor acum fuge de mananca pamantul.

Se oprea de tot motorul? Nu vad legatura....
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
da probabil ca mai e undeva o buba ... inainte se oprea daca era la ralanti si pornea aerul. si dupa ce se oprea pornea fff greu dadea omu la automat mult si bine. Dupa repararea tijei nu s-a mai oprit decat odata si a pornit imediat. Problema e ca nu returneaza nici o eroare si pe tester nu vad nimic anormal la parametrii de functionare.
atasez si poza cum am pus eu spita de bicicleta.

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Valeu, cum arata acolo. Cat de curand i se vor bloca clapetele. Deja scapa presiune. Alta admisieeeeeee.
In legatura cu opritu motorului, curatati mufa injectorului nr. 3 si legati-o sa stea strans.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am vb cu omu si se pare ca a mai avut o reparatie la mufa de la injectorul 3. O sa prind mufa cu un colier cand o sa am timp si vedem cum stam. In legatura cu galeria iti dai seama ca dupa ce am reparat-o cat de cat nu e incantat sa dea banii pe una noua care si costa f mult. Ms de sfaturi!
  • ovidonster

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
gaches a scris:
bazare a scris:am incercat si eu azi o reparatie la o tija swirl. Maine o pun pe masina si vedem cum merge. Daca totul e ok mai asteapta o vectra cu aceeasi problema. Multumesc colegului care a postat tutorialul. Pun si niste poze ... eventual daca vedeti pe undeva o problema o rezolvam romaneste ... mai iau la pila Very Happy

http://img714.imageshack.us...342/dsc01719u.jpg
http://img715.imageshack.us...292/dsc01720w.jpg
http://img638.imageshack.us...10/dsc01721pi.jpg


Am facut si eu o reconditionare dar ceva mai profesionista cred eu, fara sa fiu lipsit de modestie. Smile
Am cautat un strungar bun care a largit gaurile de prindere pe galerie ale tijei si a pus in aceste gauri niste bucse din bronz cu diametrul gaurii exact cat sa vina perfect. Atasez si niste poze.



Intr-adevar e o lucrare mai profi, dar te-ai gandit ca acum se vor uza capetele ciupercuta ale valvelor, deoarece ai frecare intre bronz si un plastic dur (care va ceda), in consecinta o sa creasca jocul si ... va sari afara.... Sad
Skip ads

  • ovidonster

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Acum lucrez si eu la repararea tijei, ca am gasit-o picata... Sad
Am gasit pe-aici o folie de plastic pe care am testat-o la 120 'C si nu s-a topit , asa ca o s-o lipesc cu Bison Epoxy universal (seringa din aceea dubla).
Diametrul interior al partii mai stramte prin care trece capul ciuperca al valvelor este de 4,5mm, ca apoi sa se largeasca usor pana la 5mm.

Va tin la curent, caci nu stiu daca acest plastic va face priza cu lipiciul epoxy.

Numai bine.
  • AdryanX

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 16DA :))
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am si eu cv asemator facut dar cu 2 tije ce apasa intre clapeta 1-2 , 3-4 , rog pe cine a schimbat galeria si o mai are pe cea veche sa imi dea un mesaj , pt o incercare de reparare a acesteaia intrucat cred eu ca ar putea fi reparata
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ok, cu tija o rezolvam. Dar cu mazga aia urata ce facem?
  • gaches

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Ok, cu tija o rezolvam. Dar cu mazga aia urata ce facem?

Mai mult ca sigur trebuie sa schimbam cu totii galeriile. Se perde presiune daca e mazga aia prezenta si urmatorul pas e sa se blocheze clapetele. Eu unul asa cred.
Skip ads

  • AdryanX

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 16DA :))
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu e nimeni care poate sa imi dea o galerie stricata sa vad ce si cum daca se poate face cv pe acolo , mare chestie probabil nu faceti cu ele si de valorat valoreaza greutatea in aluminiu probabil (zic si eu , cine cumpara galerii stricate)
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Galeriile de tip nou au altfel de bucsi, parerea mea este ca sunt mai rezistente deci mazga aceea care tradeaza pierderea de presiune cred ca va aparea ceva mai greu (nu dupa 60 000 km ci poate dupa 120 000 km - zic si eu, nu stiu exact). Cu toate astea, vad la mine ca dupa un an desi este curata galeria pe exterior, tija da semne de oboseala, are joc din ce in ce mai mare si probabil peste un an maxim doi va cadea din nou. Atunci devin utile metodele de reparatie a tijei.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cati km ai ?
  • kseba70

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1977 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
astazi am constatat ca acea tija este cazuta (probabil de foarte multi km., acum am ''71.700 km.''), clapetele ramasesera pe deschis, cu tija montata la loc imi da eroare, o clapeta blocata, una are joc si pierde presiune, doua inca mai functioneaza. deci trebuie schimbata turbina ''cod. 55194739''. stie careva un magazin cu preturi mai omenesti, ca-mi trebuie si pompa de ambreiaj. (simtom la pompa '' dupa forja stat ,masina o zi , pornit masina pedala ambreiaj s-a blocat la jumatate, nu mai intra in viteza si m-am uitat la ea ca vitelu'')
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
*Pentru posesorii de 1.9 CDTi 150 CP: cei de la EDS Germania au ajuns la concluzia ca pe furtunul de la epurator la conducta care intra in turbina vine prea mult ulei in full boost, ceea ce inseamna ca paleta de admisie a acesteia se invarte in prea mult ulei, ceea ce duce la uzura prematura a turbinei. Solutia propusa de ei este un reductor care se monteaza pe acest furtun.

http://eds-motorsport.de/sh.../product?info=577

Mi am cumparat si eu un reductor de genul acesta, pe care l-am montat acum o ora.


Pozitia exacta unde trebuie montat:


Mai am unul, pentru cine doreste, pretul de pe site (aprox. 40 Ron).

Scuze de off topic.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
kseba70 a scris:astazi am constatat ca acea tija este cazuta (probabil de foarte multi km., acum am ''71.700 km.''), clapetele ramasesera pe deschis, cu tija montata la loc imi da eroare, o clapeta blocata, una are joc si pierde presiune, doua inca mai functioneaza. deci trebuie schimbata turbina ''cod. 55194739''. stie careva un magazin cu preturi mai omenesti, ca-mi trebuie si pompa de ambreiaj. (simtom la pompa '' dupa forja stat ,masina o zi , pornit masina pedala ambreiaj s-a blocat la jumatate, nu mai intra in viteza si m-am uitat la ea ca vitelu'')


e-bay. codul 55194739 e cel vechi, cauta pe topicul asta codul pt modelul nou
LE: 55210201
  • kseba70

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1977 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
azi am schimbat galeria si pompa de ambreiaj.
piesele si manopera m-au costat 1700 roni (la un service in Brasov), daca este mult sau putin nu stiu, dar sunt multumit ca trage mult mai bine mi-a scazut consumul si nu mai agata cand schimb vitezele
uleiul si filtre schimbate la 12500 km. parcursi (adica saptamana trecuta)
acum trebuie sa-mi iau 4 gume de iarna, si gata cu cheltuielile la masina pe anul asta
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Un sfat calduros pentru cititorii acestui topic: NU SPALATI MOTORUL!

Detaliez:
Zilele trecute a venit pe platforma un Z19DTH cu apa in motor. Explicatie: fusese spalat motorul si se adunase apa in zona tijei swirl. La pornirea motorului, apa a fost absorbita in admisie. Proprietarul a fost suficient de inspirat si a oprit imediat motorul, care acum este OK.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR