Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • Florin Luca

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Signum Y20DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
au dat pompa de inalta jos , dar puteau sa fixeze fulia de la pompa cu 2 suruburi si nu trebuia data jos distributia
  • cristicojo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
cristicojo a scris:Salutare.
Am schimbat galeria de admisie in iulie 2012. De atunci am mai facut cam 45 000 km si acum 2 saptamani a cazut tija; este si ceva mizerie, dar nu prea multa.
Cred ca totusi cea mai buna solutie este cea cu ambutisarea. Pana atunci, lipici si la drum...
Smile

Salutare.
Am hotarat, de abia acum, sa las cele 3 clapete pe deschis si sa le lipesc (un adeziv de la Bison pentru metale, care cica rezista si la temperaturi). Am curatat pe acolo si le-am "cimentuit" bine. La clapeta nr. 3 am reusit sa scot acel plastic cu gamalia aia pe care statea tija, am confectionat un fel de tub din 3 saibe late pe care l-am pus exact peste spatiul ramas, am lipit bine in jur si dupa ce s-a intarit (am pornit motorul sa vad daca se invarte clapeta - ca se vede partea de sus in care venea acel plastic cu care se roteau impreuna) am pus un "10 bani" peste tubulet si am cimentuit cu totul.
Proba: drum Adjud-Braila-2 Mai si retur (aprox. 850 km, consum 6.2%, masina plina-2 adulti, 2 copii + porbagaj full; stil de mers - 90% mers sportiv, autostrada 140-180, drumurile celelalte 120-160). Parca si-a revenit la viata, trage frumos, nu mai scoate nici fum.
Intrebarea mea este urmatoarea: stie cineva daca la clapeta 3 (dedesubt unde este actionata de motoras) se pierde presiune? S-a uitat un mecanic pe sub masina si a zis ca nu pare murdar (asa cum era pe sus la cele 4 clapete). As vrea sa dau galeria jos sa o ambutisez, dar sa fac si distributia si asta inseamna cam peste 2 ani.
Smile

PS: postarea din quote este din iulie 2016
PS2: mentionez ca dupa ce mi-a cazut tija si pana acum cand am "reparat" admisia masina incepuse sa traga greut, scotea fum
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,055
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Normal ca e actionata de un motoras si da, va pierde si pe acolo presiune.
  • cristicojo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Si daca las motorasul sa mearga in gol si "chituiesc" si pe acolo ...pana dau jos admisia?
Ar fi vreo problema daca mai merg asa cu ea inca vreun 1 si jumatate? (sau mai mult)
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,055
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu, daca nu ai decplat motorasul nu fa nimic, daca e demontat atunci faci ce doresti
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu e musai sa piarda presiune pe acolo, intrucat spatiul este ingust. In general pierde in partea de sus. Cand am dat jos clapetele la masina mea, in partea de jos, la motoras nu era nicio scurgere.
  • sebyutza

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
salut, am si problema cu tija care ii cazuta si cu clapetele care au joc. vreau sa le anulez, stie cineva un service sau vreun nene prin timisoara care face treaba buna?
  • B7866

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj
  • Masina: GT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit pe net kitu-ul pentru inlocuirea valvelor uzate , stie cineva daca accestea se monteaza in locul celor vechi sau trebuie date alte gauri ?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,055
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Rasfoieste forumul... daca rasfoiai ultimele 3-4 pagini aflai raspunsul. Spor la lins soricelul
  • Adytzu79

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa anulare clapete la un 1.9 dth vreau sa spun ca a crescut consumul mediu cu 0.8-1 litru,(cu clapete era 6-6.2 acum fara e 7-7.2) la relanti a scazut de la 0.9 la 0.7 iar la sprinturi mai in forta se duce instantaneul la 28-30, care inainte cu clapete nu sarea mai mult de 18. La voi care ati anulat clapetele tot asa este?
  • extremefyoo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am o Vectra c din 2007 combi și km bate undeva la 280.000km. Cam de o săptămână mia căzut prima data tija swirl. Vreau să bucsez locul valvelor. Menționez ca codul motor este Z19DTH. Sunt și ceva garnituri ce ar trebui sa le iau în calcul ptr. schimbat?
  • mirciulik

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Astazi am citit acest topic de la primul pana la ultimul mesaj, ocazie cu care am constatat ca am o problema destul de grava la masina...desi am facut 20.000 km in ultimul an cu ea asa si aveam senzatia ca motorul merge foarte bine (ce-i drept, consumul e rezonabil, Viteza maxima data de producator, atinsa).

Tija lipseste cu desavarsire si pe la clapeta 1 pierd presiune. se simte la mana si cel mai tare se aude la oprirea motorului.


Aveam cumparata o alta galerie sh de cateva luni. Spre norocul meu, codul este de la varianta noua.
Totusi am o nelamurire. As dori sa stiu daca zonele incercuite de mine reprezinta anul de fabricatie: Pe o parte vad scris un 15 iar pe cealalta parte 16 . Sa fie oare acestia anii de constructie/ turnare a materialului?

In prima faza voi monta aceasta galerie...urmand ca cea veche sa o obturez si sa o pastrez de rezerva.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,055
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Da da, acolo este stanta de fabricare... nu ar fi mai usor sa o dopuiesti pe aceasta demontata si sa nu platesti de doua ori manopera? De ce ai pune o admisie ce va avea probleme pe viitor cand poti pune una si nu mai ai treaba urmatorii 10 ani pana la curatare...
  • mirciulik

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru ca o interventie de 500-1000 lei imi va oferi satisfactia de a vedea cum merge masina pentru prima data cu toti calutii la locul lor.

Ca sa fiu sincer innainte de a posta am desfacut si curatat egr si clapeta de acceleratie. Ocazie cu care am vazut ca erau destul de curate. La modul de ceva funingine de 1mm grosime (doar la partea admisie aer. in zona solenoidului metalul straluceste). (cred ca normal pentru o masina cu 250.000km). si foarte putin ulei in clapeta.

Merg destul de turat cu masina si cred ca pot prelungi viata noii galerii. Ma bate gandul si la montarea unei garnituri mai mici la egr...eventual anularea lui complete. Am inteles ca de la el vine mare parte din mazga si fortarea clapetelor.

Intre timp voi ambutisa si galeria data jos de pe masina....si daca reusesc sa fac 50.000 km cu tija functionala consider ca a meritat efortul de a plati de 2 ori manopera.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,055
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Bine, tu fa cum crezi tu. Diferenta intre admisia dopuita si cea cu tija este aproape nesemnificativa si nu o simti decat la regim de subturare... dar ma rog fa cum vrei. Daca tu crezi ca o admisie SH ni va scapa ulei in viitorul apropiat gen unbannmaxim
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 5,238
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Signum z19dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
o admisie noua costa 750-850lei. o curatare de admisie si dopuri (350lei + 150lei). daca anulezi egr-ul poti merge pe ambele variante.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,055
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Manopera la admisie scade daca se face impreuna cu distributia. Dopuirea se poate face si cu 10-15 lei, 2 tarozi si 5 suruburi
  • mirciulik

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Masina o am de 1-an de zile...Innaintea mea a adus-o cineva in romania inca 1 an. Acum are 244.000 km , am tuv-uri din germania din 2 in 2 ani plus o factura de service pe seria de sasiu de 800 euro cu distributie schimbata in 2015 la 199.000 km.

Din ce am inteles oricum e obligatoriu sa se schimbe distributia daca se umbla la admisie. Intrucat am rate la ea si implicit mai tin masina 3-4 ani ~100.000 km....o sa schimb tot pe acolo. Distributie, role, pompa de apa, curea accesorii.

Masina mergea bine si innainte...dar acum dupa curatarea egr si clapeta acceleratie nu mai da fum deloc in accelerari puternice. EGR si clapeta erau curate, dar intrarea de la egr spre admisie si canalele de acolo erau obturate in proportie de 80%. Deasemeni parca are mai multa vlaga decat innainte la turatii de 1200-1500. Sa nu se inteleaga ca asa merg mereu....dar la stat bara la bara....aia e turatia mea. Masina vede zilnic toate regimurile de turatie de la 1200 la 4500
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 5,238
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Signum z19dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
horaa a scris:Manopera la admisie scade daca se face impreuna cu distributia. Dopuirea se poate face si cu 10-15 lei, 2 tarozi si 5 suruburi

am pus preturi orientative Wink pentru utilizatorii care folosesc service-ul auto pentru rezolvarea problemelor
  • Adytzu79

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jun 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu codul de galerie pt facelift, cea care se spune ca a fost revizuita?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata