Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • robert0724

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut

Cine stie sa-mi zica si mie cum se demonteaja injectoarele la o vectra b 2000 dti cod motor x 20 dti.
An fabricatie 2000.
Merci
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
robert0724 a scris:Salut

Cine stie sa-mi zica si mie cum se demonteaja injectoarele la o vectra b 2000 dti cod motor x 20 dti.
An fabricatie 2000.
Merci

Esti sigu ca este x20 dti?Nu cumva x20 dth sau dtl?
Ca sa demontezi injectoarele trebuie dat capacul de la colbutori jos,conductele de motorina furtunasele de retur si axa cu came.Aceasta operatiune este cat de cat dificila deoarece trebuie sa slabesti lantul de la distributi pentru a putea scoate axa cu came.Ce spun eu este doar teoretic pentru ca mai trebuie sa imobilizezi distributia pentru a nu sari de la punct!Oricum eu i-ti urez spor la treaba si succes!
Daca nu sant indiscret de ce vrei sa la dai jos?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Esti sigur de ce spui? Ce treaba are injectorul cu axa cu came? Poate nu stiu eu si mai invat ceva.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca am gresit te rog explica cum si vad si eu cu ocazia asta!
La mine asta s-a facut si se poate sa fi inteles eu asa pentru ca s-a schimbat si garnitura de chiulasa si din ce am vazut eu injectoarele sant sub axa cu came!
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Probabil ca din cauza ca trebuia schimbata si garnitura de chiulasa, a trebuit demontata axa cu came. Altfel, nu cred sau poate nu stiu.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Din ce am observat injectorul trece pe sub axa cu came!
Asta ma facut sa trag concluzia ca trebuie data jos
Chiar sant curios,maine desfac capacul si studiez si cu ocazia asta schimb si garnitura de la capac!
  • badeaalexx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da,trebuie desfacuta axa cu came pentru a putea demonta un injector sau mai multe(toate),altfel nu ai cum
  • robert0724

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scuze este dth
Sa le duc la curatat.
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si eu sunt curios in legatura cu acesta operatiune .
Poate ne lumineaza cineva !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Y17DT, Y20DTH cumperi un bidon cu solutie de curatat injectoare (bidon de tabla), e solutie speciala si a nu se confunda cu cele care se pun in rezervor. Acum scoti furtune de tur si retur din filtru si cu alte doua furtune banale faci prelungire pina la bidon. Pornesti masina si ea va functiona cu lichidul ala. Dupa 10 minute opresti si dai cheie din nou, abia acum incepi sa o turezi de umpli asfaltul cu fum Laughing .
Metoda simpla si garantata.
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La Y17DT, Y20DTH cumperi un bidon cu solutie de curatat injectoare (bidon de tabla), e solutie speciala si a nu se confunda cu cele care se pun in rezervor. Acum scoti furtune de tur si retur din filtru si cu alte doua furtune banale faci prelungire pina la bidon. Pornesti masina si ea va functiona cu lichidul ala. Dupa 10 minute opresti si dai cheie din nou, abia acum incepi sa o turezi de umpli asfaltul cu fum Laughing .
Metoda simpla si garantata.

La dtl merge varianta ta?
  • grasu_x20dth

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cum sa desfaci jumate de motor pentru niste injectoare!
trebuie sa dai capacul de plastic jos care acopera motorul si le vezi in fata ta. au conducte in cap si furtunase pe laterale si cu o cheie de 17 si una de 19 le desfaci. dar nu cred ca e nevoie atata timp cat masina merge bine si motoru' nu bate. incearca mai intai cu solutia care a dat-o dancuciureanu. oricum daca umblii la injectore (curatire) poti sa le decalibrezi asa ca dute la nenea doctoru' cu ea cand vrei sa faci pasu asta
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu mai discutati aiurea daca nu stiti despre ce este vorba :la 20 dth injectoarele sunt chiar sub axa,chiar in jumatatea capului pistonului -ce se vede in partea frontala sunt un fel de tije intermediare intre conducte ,furtune de retur si injectorul propriu-zis.Operatiunea este destul de laborioasa,se da axa jos,se demonteaza tijele si abia apoi se scot injectoarele.Dupa curatare si tarare se monteaza inlocuind si oringurile.Cred ca daca nu intrerupe mai intai faceti curatirea cu solutie si apoi treceti la demontat.Mai exista riscul sa necesite si una,doua bucati noi si atunci operatia deja costisitoare devine foarte scumpa....
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vali zak a scris:Nu mai discutati aiurea daca nu stiti despre ce este vorba :la 20 dth injectoarele sunt chiar sub axa,chiar in jumatatea capului pistonului -ce se vede in partea frontala sunt un fel de tije intermediare intre conducte ,furtune de retur si injectorul propriu-zis.Operatiunea este destul de laborioasa,se da axa jos,se demonteaza tijele si abia apoi se scot injectoarele.Dupa curatare si tarare se monteaza inlocuind si oringurile.Cred ca daca nu intrerupe mai intai faceti curatirea cu solutie si apoi treceti la demontat.Mai exista riscul sa necesite si una,doua bucati noi si atunci operatia deja costisitoare devine foarte scumpa....

Si cand spui ca asa se face sare lumea pe tine!
  • badeaalexx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
unii nu stie si vorbeste Shocked
  • grasu_x20dth

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ma scuzati. eu am desfacut un 16 tdi de la VW si a fost forte simplu asa ca ma gandeam ca nu e diferit fata de ala.
data viitoare am sa tac Embarassed
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,851
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@Dan, unde se gaseste in general solutia respectiva? In magazine de piese,...?
Mersi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La magazine de cartier cam greu, unul mai "dotat" sau importator.

Alte info pe http://www.wynns.eu/
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,851
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns!
As face o curatare cu ultrasunete dar, din cate am citit nu se poate (?)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curatare cu ultrasunete implica demontarea lor care e chinul dracului plus garnituri noi care sunt cam scumpe. Metoda asta este simpla, eficace si a dat rezultate. Multe service-uri o folosesc si abia daca nu reuseste (cazuri rare) se demonteaza si se trimit la ultrasunete unde se constata ca jumatate nu reusesc nici asa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR