Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
masina consuma la relanti 1.1, 1.2 in oras 17-19 si in exterior 9.5 - 10.5
am schimbat pana acum: sonda lambda, evacuare (inainte era evacuare obisnuita de cielo acum am pus cap-coada borla inox pe 50), masina merge destul de bine zic eu nu are intreruperi nu variaza relanti porneste bine ...etc

aveti idee de ce ar consuma atat ?

eu banuiesc ca ar fi o problema cu debitmetrul dar nu am avut altul sa fac un test .
Skip ads

  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Stilul de condus? Vad consumul aproape dublu in oras, de aceea banuiesc ca unul din factori este acesta. Eu unul sunt putin agresiv, dar nu exagerat. Am comparat de mai multe ori consumul meu fata de media stocata in computerul de bord al masinii si am depasit-o cu 1-1,5 l la suta de km. Mentionez ca e vorba de masina condusa de mai multe persoane, pe trasee asemanatoare.
  • kata

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Pe Vectra pe care am avut-o, cu aceasi motor (masina era sport, respectiv Vectra 2000) consumul in ultima perioada era identic .. n-am reusit sa-mi dau seama de ce , dar am dat-o asa , lasand pe altul sa-si bata capul cu problema consumului. Insa : am reusit sa scot un consum in Bucuresti, pe undeva pe 8 % (cand am luat masina + 2 - 3 luni), apoi a inceput sa creasca incet incet, pana pe la 15 - 16 % . (ce-i drept, ma dadeam la ea, aveam tobe de calibra cap-coada, plus filtru aer sport Very Happy )
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Greu de crezut ca un C20XE care nu "aprinde" check-ul sa consume atat de mult dar nu imposibil Sad recomand ca intr-o prima faza sa verifici sonda pentru temperatura motorului aferenta ECU-ului. Daca stii engleza te va ajuta link-ul urmator http://www.topbuzz.co.uk/ma...nance/cts/cts.htm
scrie in continuare daca nu ai rezolvat sau intampini probleme
Skip ads

  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
in oras nu prea trag de masina.

am schimbat si CTS-ul si termostatul, check-engine nu se aprinde
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ar fi util daca ai posta de la bun inceput ce anume ai schimbat de cand au aparut problemele, incearca sa verifici CTS-ul daca cel pe care l-ai montat nu este nou, deoarece acesta este princilpalul factor de corectie la acest tip de injectie, problema aceasta mai poate fi si de la regulatorul de presiune din rampa de injectie, Ce tip de pompa de benzina folosesti este cea originala de Cielo din rezervor? Ai facut un test cu "agrafa" sa vezi daca ECU are stocat ceva in memorie?
  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
la inceput am avut probleme cu chiuluasa, era fisurata, si masina mergea cam in trei si consuma, (credeam ca de aici este consumul mare la masina), dupa ce am schimbat chiluasa, pe care am montato cu tot cu partea de amisie + rampa injectoare , masina mergea destul de bine dar tot consuma, am crezut ca este de la lambda am schimbat si lambda, apoi am zis este sigur de la evacuare era cea de cielo si era prea mica, am pus inox pe 50 cap coada acelasi consum, acum am schimbat si cts-ul intradevar nu cu unul nou cu cel de la chiluasa veche, am masurat si amandoua dau aprox acelasi valori. (am masurat rezistenta la amandoua.)

pe masina acum sunt 2 pompe (cea de cielo + una de calibra) care duc benzina printr-un Y.
am facut teste si cu una si cu alta si cu amandoua si tot asa .

pe masina mai sunt 2 modificari :
- 1 (un filtru sport no-name)
- 2 cutie de viteza f16 lunga

da am facut si testul cu agrfa si nici un cod de eroare .
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Este exagerat consumul pe care il ai, consumul l-ai facut in functie de calculatorul de bord sau la statie?
Ar fi bine daca ai reusi sa masori care este presiunea pe care o ai in rampa de injectie, sunt doua modele de C20XE primul cu rotor distribuitor(M2.5) de al doilea fara (M 2.Cool cel de-al doilea lucreaza cu alte injectoare/regulator de presiune in rampa de injectie, sa nu ai o incompatibilitate undeva....
M2.5/2.8 reprezinta modelul de injectie Bosch Motronic 2.5 respectiv 2.8
Skip ads

  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
consumul de la statie bate cu cel de la BC, dupa calculele facute de mine.
este M2.5
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca este de la debitmetru, posteaza codul de pe regulatorul de presiune sa verific de care este, injectorele cand le-ai verificat ultima data, cum sunt? pulverizeaza benzina?
Cand mergi cu o singura pompa pe care o folosesti?
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
sunt departe de a fi un cunoscator in motoare dar stiu pe cineva care a acuzat un consum foarte mare (aproape dublu) pe o vectra 1.8i. era din cauza valvei EGR. din pacate a costat cateva milioane inlocuirea.
  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Eu nu cred ca este de la debitmetru, posteaza codul de pe regulatorul de presiune sa verific de care este, injectorele cand le-ai verificat ultima data, cum sunt? pulverizeaza benzina?
Cand mergi cu o singura pompa pe care o folosesti?


o sa il postez cand ajung acasa.

injectoarele nu le'am verificat deloc o sa le verific in weekend.

cel mai mult o folosesc pe cea de cielo.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
motorul de calibra nu cu m2.5 nu are valva EGR, alea-s doar la ecotecuri (exhaust gas recirculation)

e posibil daca e regulatoru busit sa-ti consume masina mult ? ca doar injectoarele pulverizeaza in miimea aia de secunda doar cati cmc au ei din fabrica, iar daca presiunea este mica, atunci nu poti tura motorul
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
omu mi-a zis ceva de genul: ciuperca aia galbena Laughing si eu am presupus ca asa se cheama, oricum zicea ca a dat vreo 3-4 milioane pe ea noua.
  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Eu nu cred ca este de la debitmetru, posteaza codul de pe regulatorul de presiune sa verific de care este, injectorele cand le-ai verificat ultima data, cum sunt? pulverizeaza benzina?
Cand mergi cu o singura pompa pe care o folosesti?


codul de la regulatorul de presiune este 0280160703,

maine o sa incerc sa verific si injectoarele si cts (care eu zic ca este ok).
va tin la curent Smile
  • did

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am verificat cts-ul si injectoarele si sunt ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR