Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Fie,...............
oricum e masinutza buna .
Take care !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masina da, motorul dupa cum e starea lui...nemtii schimba uleiul la 15 sau 30,000km cind e deja apa, normal ca se produc vapori, le mai dau in gura rau de tot pe autobahn si pe urma incep sa se plinga ca le papa ulei. Da' papa bine de tot nu joaca, daca nu te mai uiti la el risti sa ramii fara https://www.clubopel.com/vie...asc&start=180
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
cosminc2009 a scris: da-i benzina buna. Very Happy, nu ..... pacurina Smile)


de rautati si ironici de astia ca tine nu prea ducem lipsa, daca eu ii pun pacurina inseamna ca si tu pui acelasi lucru, deoarece cred ca tot din Romanica alimentezi si tu. ca si benzina folosesc fix 95. mizeria adunata a fost adunata in timp cu ,,pacurina'' din germania.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
e prea de tot la tine acolo, ce dracu e locomotiva ?
ai grija de ea si nu o mai da in bisericisme.
C'ya !
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cosminc, aduni posturi pe thread-ul asta ? sunteti offtopic cam de multa vreme, In orice caz, am curatat si eu in WE-ul acesta throttle body si EGR-ul cum am putut. Motoarele X16XEL sunt cunoscute de mancatoare de ulei, si bineinteles ca uleiul acela ars trebuie sa se depuna pe undeva. Parca se simte o diferenta in felul in care trage motorul - in bine, mai ales la turatii joase.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
omule , nu generaliza.
aici vorbim la concret.
  • gicudumdum

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Am o Vectra din '97, motor X16XEL si de cateva zile motorul se manifesta curios. Porneste usor, nu pot sa ma plang, dar la relanti turatia creste pana la 5000 sau char peste, daca nu-l opresc la timp. Comportamentul e acelasi indiferent daca pornesc cu motorul rece sau cald. In sarcina se comporta la fel. Am scos borna de la baterie, dar nu a fost nici o schimbare. La bord nu se aprinde nici un martor.
Care ar putea fi cauza? Sa incerc sa curat carburatorul?
Multumesc anticipat!
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
gicule, nu ai nici un carburator. Shocked Ecotec-ul tãu e construit cu câteva generaþii dupã motoarele cu carburator. Þie îþi trebuie un mecanic bun, care sã-þi schimbe motoraºul de relanti ºi sã-þi verifice circuitul electric al acestuia. Motoraºul (IAC - Idle Air Control stepper) costã ceva bani (în jur de 200 RON nou) ºi nu recomand sã iei de la dezmembrãri. Cu ocazia schimbului merge ºi o curãþare a throttle body ºi a EGR-ului ºi maºina ta se va comporta altfel.
baftã!
Skip ads

  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
gicudumdum a scris:Salut!Am o Vectra din '97, motor X16XEL

inainte de a cumpara IAC-ul incearca sa-l cureti,poate scapi mai ieftin.ai in pagina 1 pe la sfarsit cam cum se face curatirea.
  • gicudumdum

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multam pentru raspuns. Am sapat pe forum si m-am inspirat din topicul asta:
https://www.clubopel.com/link.ph...topic.php?t=16473
Dupa jumatate de ora de yoga cu mana prin motor am identificat hiba. Racordul dintre throttle body si galeria de admisie avea o crevasa de toata frumusetea. Dupa ce am astupat spartura cu o laveta (deh, asta am avut la indemana) turatia s-a stabilizat la 1300 si mai suiera putin. Ramane sa cumpar racordul si sa-l inlocuiesc. Cu ocazia asta incerc sa curat si throttle body.
Thanks again!
  • stefanN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
intrebare pt Radovan:
Mane in poza am incercuit clapeta de acceleratie?
daca aia e clapeta de acc...at unde mama ei e EGR?


  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
stefanN a scris:unde mama ei e EGR?


maneee, ia uitate prin prima pagina sau mai bine aici ca se vede bine in poza asta



urmareste chenarul Idea
Skip ads

  • stefanN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
gata m-am prins.
cu egr e mai simplu de curatat, mai ales ca nu trebe demontat aspiratia, da cu clapeta de acceleratie...kam complicat rau..mai bine o las asea...
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
stefanN a scris:.kam complicat rau.


e mai simpla clapeta, la egr sa ai grija la montat ca e destul de urat sa pui suruburile la loc si ai grija si de garnitura de tabla sa nu o scapi pe la motor
  • stefanN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am demontat egr.
L-am lasat in decarburol in seara asta si maine il pun la loc.
peretii erau plini de un fel de funingine neagra la interior si oricat am frecat cu periuta de dinti, bete chibrit, scobitori nu am reusit sa il curat.
a sta cateva ore in solutie din aia si am vazut ca incepe sa cada , asa ca il las o seara ca sa pice tot si il pun la loc.
din pacate nu am facut poze ca eram jegos pe maini de ziceam ca sunt salahor.
Radovan_eu, e kam greu de crezut ca e mai simplu la clapeta ca am vazut o caruta de cabluri ce trebuie date jos.
oricum daca totul ieise bine, urmeaza clapeta ...si atunci o sa mai am nevoie de ceva sfaturi. multam!
  • stefanN

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
inca o intrebare, am scapat un bit tx40 prin motor....o avea ceva?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu aº zice cã ar cam trebui sã-l gãseºti înainte sã porneºti motorul. Bãnuiesc cã nu l-ai scãpat chiar în interiorul motorului, adicã prin throttle body, cã nu ar fi foarte roz în cazul acela. Pe-aici pe la noi se mai zice ºi ... "noah, pãþãºti" Confused
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Datorita acestui post ieri am reusit si eu sa curat clapeta de acceleratie care era extrem de murdara circa 2cm de funingine depus pe ea, (nu exagerez) asa am scapat si de fluctuatiile de turatie la relantii.Multumiri Tuturor!
  • brandas_style

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 ecotec x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
radovan ,, tu ai desfacut ? galeria sau egr cum se mai cheama ? apropo care este egr chestia aia cu 4 gauri de admisie sau evacuare ? eu am fost la mecanic si mia desfacut astea de pe motor a stat mecanicu jumatate de zi e mult de munca nu sfatuiesc pe nimeni sa se apuce de capul lui ca de jale la montat ,si mia curatat clapeta si iacu , mia luat mecanicu vreo 400 ronl daca ami aduc bine aminte atunci si mia curatat si injectoarele ,dar rezultat sub asteptari am motoru ,,nu mai trage ca inainte asa bine,, dar consuma mai putin benzina in schimb ami intrerupe motorul la relanti dar in sarcina e ok si am schimbate buji noi boch filrtu aier schimbat distributie fisele par ok ma gandesc daca ar fi din bujii ar intrrupe si in sarcina nu ? o zi placuta
  • brandas_style

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 ecotec x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
[quote="brandas_style"] radovan ,, tu ai desfacut ? galeria sau egr cum se mai cheama ? apropo care este egr? chestia aia cu 4 gauri de admisie sau evacuare ? eu am fost la mecanic si mia desfacut astea de pe motor a stat mecanicu jumatate de zi e mult de munca nu sfatuiesc pe nimeni sa se apuce de capul lui ca de jale la montat ,si mia curatat clapeta si iacu , mia luat mecanicu vreo 400 ron daca ami aduc bine aminte ,, . si miaM curatat si injectoarele ,, ,dar rezultat sub asteptari motoru ,,nu mai trage ca inainte asa bine,, dar consuma mai putin benzina javascript:emoticon('Very Happy') in schimb ami intrerupe motorul la relanti dar in sarcina e ok si am schimbate buji noi boch filrtu aier schimbat distributie Fisele par ok ma gandesc daca ar fi din bujii ar intrrupe si in sarcina nu ? DACA AI TImp da si mie un sfat o zi buna
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR