Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • sabyony

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu e foarte scump,maxim 100lei, mai mult o sa te coste manopera
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cred ca are dreptate colegul
nu e scump vreo 45-75 de lei,manopera va fi cu muuult mai scumpa
  • cristi -fcfaa7aa2

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspunsuri, cred ca saptamana viitoare am sa merg sa rezolv prb. si o sa spun exact cat a fost, merci inca odata
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
chiar as fi si eu curios, e posibil sa fie manopera vreo 250 de lei din ce -mi aduc aminte,e posibil sa si gresesc.e mult de munca
Skip ads

  • cristi -fcfaa7aa2

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
tot ce e posibil la service
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cristi-fcfaa7aa2 Ala este simeringul de la distributie ,n-are de-a face cu palierul care se afla exact la celalalt capat al vibrochenului.
  • sabyony

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK-palier ii zice si in partea din fata, adica la distributie , si in partea din spate, la cutie, mai exact Simering arbore cotit
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sabyony- Simering palier sau manson de etansare radial palier se gaseste la capatul dinspre cutie,cel din fata de la distributie este simering de distributie care poate fi de la vibrochen,de la axa cu came ,ori de la axul pompei de ulei ....depinde de tipul motorului.
Am precizat asta deoarece schimbarea simering distributie inseamna demontat curea accesorii,si distributie care este un pret ,pe cand schimbarea simering palier inseamna demontat cutie,ansamblu ambreiaj si volanta ceea ce este alt pret de cele mai multe ori mai mult decat dublu ori triplu.
Skip ads

  • sabyony

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2010

  • Mesaj Privat
in primul rand pinionul de la distributie e prins pe arborele cotit, la toate masinile, nu exista simering de distributie, e prima oara cand aud asa ceva, in partea din fata e simering arbore cotit, si simering de la axu cu came, intra pe un site de piese online si o sa te convingi(simering arbore cotit parte montare fata sau spate), iar daca se duce simeringul de la pompa de ulei nu da uleiul afara. in cazul lui cristi -fcfaa7aa2 e sigur simeringul de la arborele cotit.
  • cristi -fcfaa7aa2

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1998 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pt toate aceste detalii, un singur lucru as vrea sa spun ca dupa ce am scris prima data despre aceasta prb am sters bine toata pata de ulei si vad ca nu s-a mai observat dar am uitat sa spun ca nivelul de ulei nu a scazut deloc la joja si nici becul martor de la bord care indica avaria la ulei nu s-a aprins dar oricum trebuie sa vad ce are exact.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
a reusit cineva sa rezolve pierderea de ulei de la pompa de vacuum de la y20dth?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da..au reusit foarte multi cu conditia sa spui de unde crezi ca iese de la asezarea pe chiulasa ori dintre corpurile care compun pompa...si una si alta se rezolva.
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
sincer sa fiu nu stiu exact pe unde pierde. nu am inteles defapt nici cum este montata acolo. din cate am inteles are o garnitura si un semering pe unde ar putea pierde? un mecanic mi-a zis ca si pedala de frana nu prea e in regula si ar avea un rol aceasta pompa. pedala este cam tare a zis mecanicul. eu nu am sesizat, deoarece lucrez pe o duba si dupa ce ma dau jos de pe ea si urc in masina mea, totul parca merge mai usor decat pe duba.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Acea pompa asigura vacuumul pentru servofrana de aceea poate si remarca mecanicului ca pedala e in neregula adica ar trebui sa fie mai tare sa nu simti ajutorul servoasistarii vacuumatice,tot cu acelasi vacuum functioneaza si egr-ul,si turbina.Daca ar fi sa nu fie suficient vacuum cand e masina incarcata trebuie efort mai mare pe pedala ...sa o opresti peste o anumita limita daca scade merge motorul prost si se aprinde checkeungine-ul ,referitor la scurgerea de ulei se rezolva usor prin schimbare Oring sau etansare cu mastic siliconic eventual ceva mai de calitate .
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si pentru asta ar trebuii dat capacul de la motor jos? si nu ma refer la cel de plastic. spunemi te rog aceasta pompa poate fi stricata? am vazut ca are niste furtunase subtiri care ies de sub ea si merg undeva, dar nu am fost curios sa vad unde. si alea sunt pline de ulei.
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
da 50 lei manopera la servis ca numai ei au pistol pneumatic, fara el nu poti desface surubul de la fulie care ,sa nu te sperii dar e cel mai mare de la masina.
SI NU mai folositi ulei 5w LA Y20DTH peste 100 mii km ca este subtire si il papa.
iar la pompa de vacuum dupa ce degresati bine dati cu gaschet negru de la Victor Reintz si nu mai curge ,testat de mine.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
gaschet asta ce e? pasta de etansare?
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
gaschet negru ,dar este superior la elasticitate, etansare si temperatura(250 grade)
stiti voi pompa de vac. are un sant in care vine garnitura de cauciuc,se dedreseaza se umple cu gaschet desta ,se pune garnitura de cauciuc peste si se ficseaza pe chiuloasa.
oricum colegului ii manca ulei din cauza vascozitatii mici 5w,stiu eu asta din propria experienta
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
in jur de 50 RON pe original a fost la mine dar la tine nu stiu nici ce motorizare ai ca nu ai pus in semnatura dar nu poate fi mult mai mult... atentie insa mare cand il schimbi cum il montezi si eventual intins putin mai mult arculetul ca sa preia din uzura. daca nu sti cum mergi la un mecanic priceput si stai langa el sa il verifici sa il puna cu mana semeringul si sa il puna drept si sa stranga arculetul (ii spui tu daca vezi ca da sa monteze fara sa il stranga putin)
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
marius apostol, pompa de vid se duce atunci cand nu mai face vid suficient sau deloc, sau cand BAGA ulei pe furtunasele subtiri de vac.
LA TINE EXPRESIA SUNT PLINE DE ULEI te referi pe dinafara, sa fim intelesi nu? asta se datoreaza neetanseri dintre pompa si chiuloasa, OK ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR