Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni. Am si eu un kadett d 1.3 sr de prin 81 toamna...Momentan am un carb Solex 30/35 PDSI (T)...cam asta scrie pe el. Asta e pus pe masina, insa mai am 2 solex C40 ADDHE de alfa 33 si unu de oltcit. acuma, toate astea 3 sunt dublu corp, iar ala de oltcit are si electrovalva.

de unde pot cumpara o admisie care sa se potriveasca preferabil la cel de alfa si ce modificari mai sunt necesare ?

multam anticipat.







Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
un solex 30/35 pdsi tre sa mearga impecabil daca e bine curatat si reglat.Asa ca nu merita sa faci modificari
Wink
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Wink) ala dezmembrat e solexu original. l-am curatat, fiert etc. acuma mai am de cumparat kit de garnituri si de nimerit tot la loc. cu partea 2-a am emotii.

io stiu ce sa zic...dublu corp e dublu corp... Question
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
carb solex 30/35 pdsi merge si pe motor de 1800 asa ca nu tre sa i-ti faci grija da am o intrebare chitul de reparatie pt solex unde l-ai gasit si cat costa?
Skip ads

  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
solex 30/35 pdsi e dublu-corp?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu e dublu corp da e bun daca e complet si functional 100% Wink
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cogi a scris:carb solex 30/35 pdsi merge si pe motor de 1800 asa ca nu tre sa i-ti faci grija da am o intrebare chitul de reparatie pt solex unde l-ai gasit si cat costa?


inca nu am cautat kitul respectiv dintr-o crunta lipsa de bani. am inteles ca se gaseste la al padrino si costa in jur de un mil.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
merci atunci il mai carpesc ca e prea mare pt buget mai ales ca asa merge destul de bine si chiar nu e greu de carpit Razz
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cogi a scris:merci atunci il mai carpesc ca e prea mare pt buget mai ales ca asa merge destul de bine si chiar nu e greu de carpit Razz


al meu e inca in starea din poza...3 bucati si-o mana de surube...e o garnitura ce se pare ca a avut niste carton in componenta si acu e rupt. nu stiu daca mai e buna sau nu. o sa-l pun cum o sa pot momentan ca s-o misc din parcare, ca imbatraneste dracu tot pe ea.

mai am o intrebare...e un furtun care vine din motor si intra in filtru de aer...ala prin care se aeriseste uleiu. ideea e ca la mine e plin de o pasta noroioasa care a ajuns pana in filtru. e de la ulei facut varza ? ca de asta am dat carbu jos, era plin de ulei, praf si crema aia... Question
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu are nimic pasta aia cafenie e de la condens si drumurile scurte pe timp de iarna.Mai exact ce nu facea?
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
faza naspa sta in velu urmator...acu vreo sapt sa zic m-am dus frumos jos, bagaj alea alea. dau la cheie, p''a...facea electromotoru clac si dadea sa plece da nu pornea. exact cum e cand n-ai benzina. da rezervoru e jumate de atunci, bujiile le-am ars, am verificat fisele tot. nimic.... Mad

am tras curent de la 2 masini, nimic, la fel facea. pe la 10 seara am coborat la o tigara, am mai miscat eu de niste fire pe la aprindere, am mai curatat bujiile si pana la urma a pornit...

am plecat e frumos, 60 si ceva, dau a4-a...60 si ceva. blana pedala, 60 si ceva. pana la urma si-a revenit s-asta dupa ce am plecat pe la 5 din nou spre casa. am mers frumos cu 100 si un pic.

a2-a zi, pornesc, incalzesc la pedala k soc n-am si relantiu meu zburda de la 500 pana la 2000, eu tinand picioru fix. si cald afara. cand se incalzeste, sta pe la 900 si ceva, da fluctueaza k toti dracii. so...surubelnita si jos cu el.

in plus...fisele papa curent, deci trebuie si alea schimbate.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da dupa poze tie i-ti lipseste ceva otija pe capac cu un arculetz si daca il cureti bine si-i complet tre sa il reglezi si merge traznet consumul e in functie de rabdare daca il reglezi bine si ai condus normal nu sportiv chiar faci economie.
Da cautare la documentatii kadett D si acolo gasesti si carbul detaliat i-ti tre un neamt sa i-ti traduca .Daca nu i-ti las pm nr meu de tel
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
multam, o sa ma uit. am si manualul masini in engleza si mi-e mai usor. pai din poza lipsesc multe pentru k nu am facut poza si la piesele mici. o sa fie destul de greu sa-l montez si sa-l reglez eu, pentru ca ultima oara cand m-am bagat intr-un carb a fost acu 10 ani la oltcitu lu taica-miu. carb pe care l-am pastrat si as vrea sa-l mut pe kadett daca da/u gres cel/cele de alfa.

din pacate conduc nu sportiv, ci uneori chiar agresiv. vreau sa bag masina intr-un program de transplant intensiv. carb, filtre, evacuare, suspensii lasate, ulei f bun, bujii denso clar etc....o sa urce pe la 100 de cai daca pun si axa cu came. la mecanica, ambreiaju, cutie cu 5 ca am numa 4, punte cu discuri, discuri ventilate fata si multe altele. din pacate, la o privire neatenta, vreo 2000eu tot intra, iar eu am fix 2000 de lei.vechi... Sad

o sa iasa o bestie dupa ce scapa de mine. Twisted Evil mai intai sa mearga insa.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mult succes la modificari!
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am reusit sa fac la loc solexul, cu ceva peripetii, da e gata. urmeaza kitu de reparatii, sa vedem cat o fi.

am facut poza la un prieten, el are 1.6, tot din 81. cam asa vreau sa pun si la mine.




el are 2 carb dellorto dhla, tot de 40. am gasit pana si dacie cu 2 carb duble, asa ca de ce sa nu mearga pe ale noastre ? Laughing
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am reusit s-o pornesc si sa reglez cat de cat, da nu sta nici batuta, mai ales ca nu am soc de nici un fel.

nu stiu insa de ce, da dupa ce se operste motoru ies vapori de benzina printr-un stut pe unde venea vacuumul de la fostul soc automat. ar trebui sa-l infund cumva?

de asemea, daca variez de clapa de aer, in afara ca risc sa-mi moara, nu se schimba nimic. nu se tureaza, nici nu sta calumea... Rolling Eyes
  • ioha2003

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
offtopic: White Tzuly...ziceai ca ai manualul in engleza ...ai putea sa mi-l trimiti si mie? Eu am facut rost de unul in germana dar nu ma ajuta prea mult...Ms anticipat...ym: ioha2003
On Topic: am o saptamana jumate de cand am un D din 83, motor 1.2 care are carburator de dacie si ma gandeam de unde as putea sa gasesc unul original sau unul mai bun, eventual si cat costa
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am manual de kadett E in pdf. pentru D, am normal.
  • yceboi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2008

  • Mesaj Privat
manualul pt kadett e este de la haynes,cumva pt mot 1.3 nb ai,merci
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
este. acopera toate modelele 1.3-2.0, carb si injectie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR