- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:cauta la vanzari piese pe forum.avea un coleg din iasi unul.alexey parca.
L-a vandut, am cautat.
electronist,
ma bucur ca ai observat, si eu ma intrebam ce presiune ar trebui sa fie, ar insemna ca MAP sensor da informatii false...
Daca stii, te rog spune-mi ce presiune ar trebui sa fie la anumite turatii.
Din ce am observat eu, presiunea scadea o data cu turatia, adica se facea si 0.300, 0.400.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:cauta la vanzari piese pe forum.avea un coleg din iasi unul.alexey parca.
L-a vandut, am cautat.
electronist,
ma bucur ca ai observat, si eu ma intrebam ce presiune ar trebui sa fie, ar insemna ca MAP sensor da informatii false...
Daca stii, te rog spune-mi ce presiune ar trebui sa fie la anumite turatii.
Din ce am observat eu, presiunea scadea o data cu turatia, adica se facea si 0.300, 0.400.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:cauta la vanzari piese pe forum.avea un coleg din iasi unul.alexey parca.
L-a vandut, am cautat.
electronist,
ma bucur ca ai observat, si eu ma intrebam ce presiune ar trebui sa fie, ar insemna ca MAP sensor da informatii false...
Daca stii, te rog spune-mi ce presiune ar trebui sa fie la anumite turatii.
- UnIKuL
- **
- 417 mesaje
- din 04 Dec 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Bucuresti
UnIKuL
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2008
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
In cele din urma am cumparat un motoras nou.
Din pacate am "ascultat" de cineva de pe forum si am luat de Cielo, fiind mai ieftin.
Nu se potriveau la cap, dar l-am luat totusi, in speranta ca s-o potrivi la gaura...
L-am pus si ce credeti ?
Motorul statea la relanti perfect, numai ca la 3200 de ture.
Am facut cativa km, dar nimic, a fost un calvar, mai ales in viteza 1 sau 2.
Am revenit, si m-am apucat sa scot suruburile din fiecare motoras si cel vechi si cel nou, am vazut ca filetul si ghidajul sunt identice si le-am schimbat intre ele.
Am pus motorasul si la prima cheie a pornit, dar a crescut turatia pentru cateva secunde, apoi s-a stabilizat la 1200.
Am facut cativa km, am constatat cu placere ca defectul cu oprirea motorului cand scot la neutru nu se mai manifesta decat partial, adica scade turatia cam la 900-1000 apoi revine la turatia de relanti 1200 (cam mare, totusi).
In concluzie, am scapat de o problema, mai am de verificat daca merge cu amestecul bogat si innegreste bujiile si daca da, ma leg de injector.
Daca aveti si alte idei, va rog...
Din pacate am "ascultat" de cineva de pe forum si am luat de Cielo, fiind mai ieftin.
Nu se potriveau la cap, dar l-am luat totusi, in speranta ca s-o potrivi la gaura...
L-am pus si ce credeti ?
Motorul statea la relanti perfect, numai ca la 3200 de ture.
Am facut cativa km, dar nimic, a fost un calvar, mai ales in viteza 1 sau 2.
Am revenit, si m-am apucat sa scot suruburile din fiecare motoras si cel vechi si cel nou, am vazut ca filetul si ghidajul sunt identice si le-am schimbat intre ele.
Am pus motorasul si la prima cheie a pornit, dar a crescut turatia pentru cateva secunde, apoi s-a stabilizat la 1200.
Am facut cativa km, am constatat cu placere ca defectul cu oprirea motorului cand scot la neutru nu se mai manifesta decat partial, adica scade turatia cam la 900-1000 apoi revine la turatia de relanti 1200 (cam mare, totusi).
In concluzie, am scapat de o problema, mai am de verificat daca merge cu amestecul bogat si innegreste bujiile si daca da, ma leg de injector.
Daca aveti si alte idei, va rog...
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
In continuare defectul cu scaderea turatiei persista desi motorasul IAC e nou.
Asa ca, logica imi spune ca nu e de la el.
A mai aparut in plus, de cand l-am schimbat, o vibratie la relanti, cand motorul nu a atins temperatura normala.
Dupa ce se incalzeste, turatia este normala, dar cand scot din viteza, scade la 500, apoi revine la 900.
Idei ?
Asa ca, logica imi spune ca nu e de la el.
A mai aparut in plus, de cand l-am schimbat, o vibratie la relanti, cand motorul nu a atins temperatura normala.
Dupa ce se incalzeste, turatia este normala, dar cand scot din viteza, scade la 500, apoi revine la 900.
Idei ?
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Presiunea de benzina? e destul de importanta la motoarele pe injectie ,si inainte de a schimba injectorul puteti incerca o verificare si curatare la ultrasunete.In general ezitarile in a urca in turatie se datoreaza si presiunii insuficiente de benzina,si e simplu teu si manometru,valoarea nu o stiu pentru fiecare motor in parte dar o gasiti usor.Curatare ultrasunete 35 ron masurare presiune 30 ron total mai ieftin decat alte subansamble.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Da, multumesc de raspuns.
Am masurat presiunea si este aproape 1 bar, exact ca in manual.
Despre curatat injectorul, ce sa spun, am pus si un filmulet pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=xqVIDeDrIfI
Am masurat presiunea si este aproape 1 bar, exact ca in manual.
Despre curatat injectorul, ce sa spun, am pus si un filmulet pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=xqVIDeDrIfI
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
mariusgmg a scris:Incercati totusi o schimbare de IAC. Eventual gasiti un prieten care are aceeasi motorizare si nu are probleme cu turatia. Faceti schimb si o tura de cateva minute cu masina. Dar eu sunt sigur 90,90% ca turatia coboara foarte mult datorita IAC-ului.
Din pacate, sunt nevoit sa te rog sa reduci acel procent.
Am pus IAC nou.
In continuare am codul 15, desi senzorul e nou si firele pana la ECU sunt verificate.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni de ce turatia scade mai mult, aproape de 400 si cateodata se opreste ?
Asta numai cand rulez fara sa apas acceleratia si scot din viteza.
PS
Am observat o fanta de lumina intre peretii corpului injectorului si clapeta la pozitia ei cea mai de jos.
Oare asta sa fie cauza consumului marit si a turatiei ridicate la relanti ?
Menionez ca turatia revine la normal dupa ce se incalzeste motorul.
Asta numai cand rulez fara sa apas acceleratia si scot din viteza.
PS
Am observat o fanta de lumina intre peretii corpului injectorului si clapeta la pozitia ei cea mai de jos.
Oare asta sa fie cauza consumului marit si a turatiei ridicate la relanti ?
Menionez ca turatia revine la normal dupa ce se incalzeste motorul.
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
salut!am cumparat si eu opel astra F caravan din 1992 cu motorul 1.6-C16NZ...
Masina are si instalatie de gaz omologata...Amers perfect timp de o luna,dar nu-mi mergea kilometrajul,asa ca am desfacut ceasurile,am umblat pe la ele,l-am facut sa mearga(precizez asta ca poate am atins cumva ceva p'acolo...),dar dupa asta a inceput si pe benzina si pe gpl sa mi se opreasca motorul la fiecare lasare pe liber din mers,de exemplu daca merg cu masina si o accelerez normal cand schimb vitezele merge bine,chiar daca are niste ezitari,dar cand o las pe liber,scade relantiul la 500,dupa care moare motorul...pe langa asta,nu-mi creste nici temperatura motorului peste 35-40 grade cel mult...
Ma poate ajuta si pe mine cineva?sau sa-mi spuneti la ce sa ma uit?
Mentionez ca i-am schimbat distributia,bujiile,uleiul,filtru aer,filtru ulei!
Sau macar imi poate spune cineva mai exact ce este VSS-ul si unde se afla,sau macar sa imi spuns cineva unde mai exact sa ma uit dupa probleme ca nu mai stiu ce sa-i fac!
va multumesc!
Masina are si instalatie de gaz omologata...Amers perfect timp de o luna,dar nu-mi mergea kilometrajul,asa ca am desfacut ceasurile,am umblat pe la ele,l-am facut sa mearga(precizez asta ca poate am atins cumva ceva p'acolo...),dar dupa asta a inceput si pe benzina si pe gpl sa mi se opreasca motorul la fiecare lasare pe liber din mers,de exemplu daca merg cu masina si o accelerez normal cand schimb vitezele merge bine,chiar daca are niste ezitari,dar cand o las pe liber,scade relantiul la 500,dupa care moare motorul...pe langa asta,nu-mi creste nici temperatura motorului peste 35-40 grade cel mult...
Ma poate ajuta si pe mine cineva?sau sa-mi spuneti la ce sa ma uit?
Mentionez ca i-am schimbat distributia,bujiile,uleiul,filtru aer,filtru ulei!
Sau macar imi poate spune cineva mai exact ce este VSS-ul si unde se afla,sau macar sa imi spuns cineva unde mai exact sa ma uit dupa probleme ca nu mai stiu ce sa-i fac!
va multumesc!
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
si imi explici si mie te rog vss-ul asta vine pe ceasuri,sau in spatele lor?(ma gandesc ca poate daca am umblat la ceasuri ,am umblat si la el..) si acest vss ce face?mai exact te rog,ca nu gasesc nici o explicatie...pentru ce e pus vss-ul asta si ce legatura are cu opritul motorului....
mersi mult!
mersi mult!
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat