Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
merge cablul de kilometraj,merge tot bordul,e totul ok!acum am venit de jos de la masina si am desfacut bordul,am dat si de vss,pe care l-am desfacut si cand am facut bordul ca nu-mi mergea kilometrajul,era blocat...si eu doar atat i-am facut atunci,am dat vss-ul jos,l-am pus la loc si a luat-o razna...repede se strica....azi l-am dat iar jos--vss-ul,l-am pus iar,m-am uitat atent la banda,la clema,la tot,nimic aiurea....totul arata bine,dar merge la fel masina,adica daca am lasat-o pe liber,a scazut turatia si s-a oprit motorul,chiar azi mi s-a intamplat si altceva,dupa ce am umblat iar la vss...eram in acceleratie in viteza a3-a pe la 3000 ture si mi-a scazut din acceleratie direct la 1000-500 si a murit...deci eu acceleram degeaba....
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu are treaba vss.
La mine e aceeasi problema si eu am investigat la singe, chiar m-am luat dupa cineva de aici si am schimbat ECT ca spunea el ca 99 % este el de vina.
N-a fost, dar defectul are legatura cu ce spunea el.

Calculatorul defect, si am remediat defectul.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:eu as proba si alt ecu.tot din auzite pica la c14nz.pe capete.asta daca ai de unde sa imprumuti un ecu.


@gabriel sa inteleg ca a fost ecu de vina?
@dady fa testul agrafa daca ai bec aprins.sau atunci cand se opreste.
si inca ceva vss are treaba cu opritul motorului,mai ales dupa frana de motor.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, dar un defect minor.
Stabilizatorul de 5 V din ECU pentru ECT avea un condensator electrolitic defect.
Nu as spune ca aceasta eroare trebuie trecuta in categoria "ECU defect".


marius, ai idee ce conditii trebuie indeplinite pentru a aprinde becul de erori ?
In afara de tensiuni si masa, ce mai are nevoie ?
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
dar in ce categorie trebuia trecuta?putea foarte bine sa fie si altceva defect.oricum bine ca ai rezolvat.

care marius?
daca vorbesti cu mine....becul se poate aprinde si din alte cauze.rezistente mici,mari sau in afara parametrilor,lipsa oscilatii tensiune(vezi lambda-cod13)
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Scuze, de la _sro mi-a iesit marius.

Deci, Marian, eu am un ECU pe masa, l-am alimentat, trimite date dar nu i-am pus nici un senzor (simulat din rezistente).

Am vrut sa vad ce erori imi arata, dar becul de erori nu se aprinde.
Ai idee ce tip de senzor este crucial ?
Trebuie sa fie ceva fara de care becul nu functioneaza.
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
va rog mult sa-mi dati si mie ceva sfaturi in legatura cu ce am scris mai sus!multumesc!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
in schema din autodata check primeste masa din pin a5 si plus de pe o siguranta.

banui ca in ecu vin mai multe fire de masa si plus.fara alea legate nu cred ca se aprinde mil.probabil mil e controlat de un integrat si trebuie indeplinite mai multe conditii sa se aprinda.sunt doar banuieli, din pacate nu am cunostinte asa vaste.
oricum mil se aprinde la punerea contactului.tu cum ai alimentat ecu?cate +si cate -?
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, eu tot pe pinul a5 am pus, fata de masa.

Am pus masa pe pe A12 (pe cablaj e lipit cu A11) am mai pus pe D1 si D2.

Plusul l-am pus pe C16 si B1.

Pe A6 este tot plus, de la contact.

Mai am banuiala ca trebuie masa si pe B3, dar nu s-a schimbat nimic.

Pentru test, am pus A9 la masa.


AAAA, stai ca acum vad.
Masa de pe A5 si celalalt la 12 V.
Imediat incerc.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
masa a12 d1 si d6.in d2 se intalnesc mai multe mase de la diferiti senzori.
uita-te in autodata la pin data.
plus e bine.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am pus cum ai spus si imi arata permanent codul 12.

Sa inteleg ca daca scot toti senzorii merge bine ?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu merge deloc.daca scoti toti senzorii.
ecu daca ramane fara tensiune se reseteaza.deci cod 12.
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ok.
In acest moment am alimentat tot ce mi-ai spus, si am codul 12 permanent.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cod 12 e cod de initializare.nu e cod de defect.
e normal zic eu.ceilalti senzori daca nu sunt montati sau simulati nu cred sa dea eroare.
tu vrei sa probezi daca ecu da semnale ok?
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
si mai intreb si eu o data daca aveti buna vointa sa-mi dati si mie inca o parere ceva,la tot ce am scris mai sus...va rog!
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:cod 12 e cod de initializare.nu e cod de defect.
e normal zic eu.ceilalti senzori daca nu sunt montati sau simulati nu cred sa dea eroare.
tu vrei sa probezi daca ecu da semnale ok?


Exact.
dar sa stii ca daca scoti un senzor, ECU iti da eroare de tip high voltage or open circuit.
Am stat sa ma gindesc, e normal sa fie eroare 12, atit timp cit opresc alimentarea si se reseteaza erorile.

Acum trebuie sa simulez ca merge motorul, pentru a inregistra si alte erori.
Erorile apar numai cind motorul merge.
Cine ii spune lui ECU ca merge motorul ?
Senzorul Hall, oare ?
  • BOASKA

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cod 12 este semnalul ca testul a inceput
dupa ce se termina de afisat erorile testul se inchide tot cu 12
cod 12 nu este eroare
daca vrei sa afli erori monteaza tot si incalzeste motorul
cand o va lua razna si se opreste fa-i test
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cam greu de facut asta, ECU este pe masa.
Pot sa-i simulez senzorii ECT, MAP, TPS dar crank sensor e mai greu.

Multumesc pentru sprijin, chiar ma bucur cind vad ca lumea e solidara.

A, o paranteza.
La mine pe masina am eroarea 15 (ECT high).
Secventa este : cod 12, cod 12, cod 12, cod 15, cod 15, cod 15, cod 12, cod 12, cod 12, cod 15, cod 15, cod 15 etc.


Deci, nu se termina cu cod 12...
  • boogle26

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Si eu am probleme cu pornirea si anume imediat dupa ce o pornesc da sa moara motorul (scade turatia la sub 500 rpm) si cateodata chiar moare, uneori porneste normal (mai rar se intampla). Am schimbat filtrul de benzina si cel de aer si nici o schimbare. Am un Vectra din 2001 1.6i 16v 74kw Z16XE.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@dady ai facut testul agrafa cand se opreste motorul?cand ai probleme imdeiat faci testul si ne spui codul de eroare.
@gabriel senzorul de pe arbore ii spune ecu-lui ca motorul merge
@boogle masina ta e mult diferita ,mergi si fa o diagnoza profi sa vezi despre ce e vorba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR