daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
merge cablul de kilometraj,merge tot bordul,e totul ok!acum am venit de jos de la masina si am desfacut bordul,am dat si de vss,pe care l-am desfacut si cand am facut bordul ca nu-mi mergea kilometrajul,era blocat...si eu doar atat i-am facut atunci,am dat vss-ul jos,l-am pus la loc si a luat-o razna...repede se strica....azi l-am dat iar jos--vss-ul,l-am pus iar,m-am uitat atent la banda,la clema,la tot,nimic aiurea....totul arata bine,dar merge la fel masina,adica daca am lasat-o pe liber,a scazut turatia si s-a oprit motorul,chiar azi mi s-a intamplat si altceva,dupa ce am umblat iar la vss...eram in acceleratie in viteza a3-a pe la 3000 ture si mi-a scazut din acceleratie direct la 1000-500 si a murit...deci eu acceleram degeaba....
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:eu as proba si alt ecu.tot din auzite pica la c14nz.pe capete.asta daca ai de unde sa imprumuti un ecu.
@gabriel sa inteleg ca a fost ecu de vina?
@dady fa testul agrafa daca ai bec aprins.sau atunci cand se opreste.
si inca ceva vss are treaba cu opritul motorului,mai ales dupa frana de motor.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Da, dar un defect minor.
Stabilizatorul de 5 V din ECU pentru ECT avea un condensator electrolitic defect.
Nu as spune ca aceasta eroare trebuie trecuta in categoria "ECU defect".
marius, ai idee ce conditii trebuie indeplinite pentru a aprinde becul de erori ?
In afara de tensiuni si masa, ce mai are nevoie ?
Stabilizatorul de 5 V din ECU pentru ECT avea un condensator electrolitic defect.
Nu as spune ca aceasta eroare trebuie trecuta in categoria "ECU defect".
marius, ai idee ce conditii trebuie indeplinite pentru a aprinde becul de erori ?
In afara de tensiuni si masa, ce mai are nevoie ?
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Scuze, de la _sro mi-a iesit marius.
Deci, Marian, eu am un ECU pe masa, l-am alimentat, trimite date dar nu i-am pus nici un senzor (simulat din rezistente).
Am vrut sa vad ce erori imi arata, dar becul de erori nu se aprinde.
Ai idee ce tip de senzor este crucial ?
Trebuie sa fie ceva fara de care becul nu functioneaza.
Deci, Marian, eu am un ECU pe masa, l-am alimentat, trimite date dar nu i-am pus nici un senzor (simulat din rezistente).
Am vrut sa vad ce erori imi arata, dar becul de erori nu se aprinde.
Ai idee ce tip de senzor este crucial ?
Trebuie sa fie ceva fara de care becul nu functioneaza.
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
in schema din autodata check primeste masa din pin a5 si plus de pe o siguranta.
banui ca in ecu vin mai multe fire de masa si plus.fara alea legate nu cred ca se aprinde mil.probabil mil e controlat de un integrat si trebuie indeplinite mai multe conditii sa se aprinda.sunt doar banuieli, din pacate nu am cunostinte asa vaste.
oricum mil se aprinde la punerea contactului.tu cum ai alimentat ecu?cate +si cate -?
banui ca in ecu vin mai multe fire de masa si plus.fara alea legate nu cred ca se aprinde mil.probabil mil e controlat de un integrat si trebuie indeplinite mai multe conditii sa se aprinda.sunt doar banuieli, din pacate nu am cunostinte asa vaste.
oricum mil se aprinde la punerea contactului.tu cum ai alimentat ecu?cate +si cate -?
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ai dreptate, eu tot pe pinul a5 am pus, fata de masa.
Am pus masa pe pe A12 (pe cablaj e lipit cu A11) am mai pus pe D1 si D2.
Plusul l-am pus pe C16 si B1.
Pe A6 este tot plus, de la contact.
Mai am banuiala ca trebuie masa si pe B3, dar nu s-a schimbat nimic.
Pentru test, am pus A9 la masa.
AAAA, stai ca acum vad.
Masa de pe A5 si celalalt la 12 V.
Imediat incerc.
Am pus masa pe pe A12 (pe cablaj e lipit cu A11) am mai pus pe D1 si D2.
Plusul l-am pus pe C16 si B1.
Pe A6 este tot plus, de la contact.
Mai am banuiala ca trebuie masa si pe B3, dar nu s-a schimbat nimic.
Pentru test, am pus A9 la masa.
AAAA, stai ca acum vad.
Masa de pe A5 si celalalt la 12 V.
Imediat incerc.
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
daddy1313- Mesaje scrise: 38
- Locatie: slatina
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:cod 12 e cod de initializare.nu e cod de defect.
e normal zic eu.ceilalti senzori daca nu sunt montati sau simulati nu cred sa dea eroare.
tu vrei sa probezi daca ecu da semnale ok?
e normal zic eu.ceilalti senzori daca nu sunt montati sau simulati nu cred sa dea eroare.
tu vrei sa probezi daca ecu da semnale ok?
Exact.
dar sa stii ca daca scoti un senzor, ECU iti da eroare de tip high voltage or open circuit.
Am stat sa ma gindesc, e normal sa fie eroare 12, atit timp cit opresc alimentarea si se reseteaza erorile.
Acum trebuie sa simulez ca merge motorul, pentru a inregistra si alte erori.
Erorile apar numai cind motorul merge.
Cine ii spune lui ECU ca merge motorul ?
Senzorul Hall, oare ?
BOASKA- Suspendat
- 173 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Astra 1992 c20ne
- Constanta
BOASKA- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cam greu de facut asta, ECU este pe masa.
Pot sa-i simulez senzorii ECT, MAP, TPS dar crank sensor e mai greu.
Multumesc pentru sprijin, chiar ma bucur cind vad ca lumea e solidara.
A, o paranteza.
La mine pe masina am eroarea 15 (ECT high).
Secventa este : cod 12, cod 12, cod 12, cod 15, cod 15, cod 15, cod 12, cod 12, cod 12, cod 15, cod 15, cod 15 etc.
Deci, nu se termina cu cod 12...
Pot sa-i simulez senzorii ECT, MAP, TPS dar crank sensor e mai greu.
Multumesc pentru sprijin, chiar ma bucur cind vad ca lumea e solidara.
A, o paranteza.
La mine pe masina am eroarea 15 (ECT high).
Secventa este : cod 12, cod 12, cod 12, cod 15, cod 15, cod 15, cod 12, cod 12, cod 12, cod 15, cod 15, cod 15 etc.
Deci, nu se termina cu cod 12...
boogle26
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Si eu am probleme cu pornirea si anume imediat dupa ce o pornesc da sa moara motorul (scade turatia la sub 500 rpm) si cateodata chiar moare, uneori porneste normal (mai rar se intampla). Am schimbat filtrul de benzina si cel de aer si nici o schimbare. Am un Vectra din 2001 1.6i 16v 74kw Z16XE.
Si eu am probleme cu pornirea si anume imediat dupa ce o pornesc da sa moara motorul (scade turatia la sub 500 rpm) si cateodata chiar moare, uneori porneste normal (mai rar se intampla). Am schimbat filtrul de benzina si cel de aer si nici o schimbare. Am un Vectra din 2001 1.6i 16v 74kw Z16XE.
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat