Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da, cranck senzor.
Sa vad cum reusesc sa fac un bistabil...
dar stiu cum fac, impulsurile care le da pinul de check engine, le pun pe pinul de crank senzor.

Later : am gasit solutia : un fisier wave, prin mufa de speakers.
Skip ads

  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
fratilor am aceeasi problema ca voi se opreste motorul cind o scot din viteza . Surpriza am descoperit ceva ce nu va vine sa credeti FILTRU DE CARBON ACTIV are sita sparta si intra particule de carbune in SENZORUL VAPORIZATOR DE BENZINA asta este problema celor care are benzina si li se oprteste motorul cind o scoate pe liber. INCERCATI ACOLO POATE O FI DE ACOLO si eu am schimbat multe pina sa descopar cu adevarat ce are.
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
fratilor am aceeasi problema ca voi se opreste motorul cind o scot din viteza . Surpriza am descoperit ceva ce nu va vine sa credeti FILTRU DE CARBON ACTIV are sita sparta si intra particule de carbune in SENZORUL VAPORIZATOR DE BENZINA asta este problema celor care are benzina si li se oprteste motorul cind o scoate pe liber. INCERCATI ACOLO POATE O FI DE ACOLO si eu am schimbat multe pina sa descopar cu adevarat ce are.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat ECU si nu se mai opreste.
Skip ads

  • mirceabute

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut! crsti_bz poti sa imi spui si mie unde se afla acel filtru de carbon activ ? si de unde il pot cumpara? sa ma ajute si pe mine cineva ..in legatura cu un astra f C14NZ mi se opreste si mie aiurea motorul am cod eroare 13...ce sa fac sa schimb sonda lamda ? un sfat ceva cine imi poate da ? MUltumesc
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut mirceabute filtru de carbon activ se afla amplasat sub aripa dreapta fata nu mai stiu cit am dat pe el ... dar inainte sa umbli acolo scoate furtunele de la vaorizatoru de benzina si sufla pe el si vezi daca nu cumva ai particule de carbuni pe acele furtune poti sufla si pe vaporizatoru de benzina .... bafta multa .
  • mirceabute

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
da mc mult cristi dar tot se opreste si imi da eroare 13 oare sa schimb sonda lambda ? daca e sa pun o sonda sh se merita?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
13 eroare de lambda.se verifica mufa sa fie curata si sa faca contact bine.da nu se schimba lambda.doar noua si bosch.
Skip ads

  • mirceabute

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
face contact bine dar tot am eroare si se opreste motorul in mers..
  • cristi_bz

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa il suni pe mihai ecu sa vb cu el sa ai explici despre ce este vb ( parerea mea este ca ecu e de vina )nr. de telefon til pot da eu vb cu el si vezi ce zice 0744319270
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
mirceabute,
Te-as ruga sa verifici bujiile, eu cred ca sint umede, de aici si eroarea de sonda lambda si oprirea motorului (innecare).
  • mirceabute

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
bujiile sunt curatate ca noi eroare de la sonda lambda nu imi mai da ca am schimbat-o dar tot pierde din turatie si se opreste.. Sad da mc cristi_bz am sa il sun...si eu cred ca ecu de vina..


am mai observat ceva ciudat la relanti cand sa se opreasca parca se autoaprinde apoi dupa cateva secunde se opreste.. o fii IAC-ul ? sau ecu ?


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

Skip ads

  • radu_stefan009

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti.....eu sunt nou pe aici
am achizitionat de curand si eu un opel astra si cand am ajuns acasa cu el am ajuns la concluzia ca imi merge exact cum va mergea si voua(se opreste cand apas ambreiajul dupa ce a fost in sarcina)
mi-ati putea spune si mie cum ati rezolvat voi problema?
mentionez ca am schimbat iac fise bujii fara nici un rezultat si ca motorul meu este un c14se
ma dispera masina la fel in care merge
cine ma poate ajuta mailul meu este radu_stefan009@yahoo.com si telefon 0768270618 beep sau sms si va sun eu.multumesc anticipat
  • radu_stefan009

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
chiar nu ma poate ajuta nimeni? Crying or Very sad
inebunesc...nu mai stiu ce sa fac
  • radu_stefan009

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
o alta problema care o am e ca nu pot sa ii citesc erorile(nu am idee de ce)
  • adalion11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am un Opel Corsa B 1.4,16v model 99, motor X14XE,se opreste motorul cand este in treapta de viteza inferioara 1-2 ,chiar si cand stationez cu motorul la relanti....accelerez si dupa,acul turometrului se ridica e ok dupa care ridic piciorul de pe acceleratie si acul turometrului scade pana aproape de 200 rot si se opreste....nu tot timpul dar destul de des cat sa devina enervant.Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat ar fi binevenit....Multumesc anticipat!

P.S. - Am un furtunas de cauciuc care iese din motor si aspira aer, nu este legat niciunde,daca incerc sa-l astup da sa se opreasca motorul,este in regula cu el sau treguie sa fie legat undeva? CRACIUN FERICIT !
  • radu_stefan009

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sa fie oare un furtun de vacuum?daca da cam aia ar trebui sa fie cauza opririlor inexplicabile.am citit undeva ca daca ii dai cu spray de carburator in nas in timp ce merge si se opreste motorul de la el s-ar cauza opririle:D
  • roccatgaming

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2016 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca mai multa lume se confrunta cu aceasta problema, la diferite motorizari. Eu am Z18XE si am aceeasi problema. Daca merg cu masina in frana de motor si apoi brusc calc ambreiajul, motorul se subtureaza si daca e rece tinde sa moara sau chiar moare (la cald nu scade asa de drastic turatia).

Am schimbat mai multe la masina (clapeta de acceleratie, debitmertul, bujii, filtre, etc) dar nu am reusit sa remediez 100% problema. Pot spune ca schimbarea clapetei si a debitmetrului au ajutat, dar nu de tot. Dupa mai multe investigari am descoperit ca furtunul de vacuum de la admisie la servo-frana era spart si tragea aer fals. L-am schimbat si acum problema e "aproape" rezolvata in sensul ca oscileaza mult mai rar, si doar la rece.

La mine se pare ca a fost o inlantuire de probleme, care au dus la functionarea defectuaoasa la relanti. Mai trebuie sa gasesc si cauza scaderilor de turatii la rece, cand merg in frana de motor si calc ambreiajul.

Daca aveti idei... va raman profund recunoscator Smile .
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca trebuie sa verifici iar circuitul de vacuum, mai mult ca sigur a mai ramas un furtun fisurat...
  • neag

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la un astra f c14nz.porneste motorul,intra socul in functiune timp in care motorul merge bine(5-10 secunde) dupa care nu sta nici la relanti si nici nu se accelereaza(sau daca se accelereaza o face anemic,se ineaca parca).,nici nu poate fi vorba de mers cu masina asa rau merge.ce am facut eu pana acuma:
-schimbat bujii
-schimbat senzorul de temperatura(cred ca asa ii zice,ii undeva sub carburator pe galerie,a curs apa cand l-am schimbat)
-curatat senzor de relanti
-schimbat senzor de acceleratie
-verificat furtune vacum
-verificat injector
-verificat filtru+pompa de benzina
-are scanteie la bujii
.nu mai stiu ce sa ii fac.cred ca in ultima faza o sa schimb ECU.astept si alte pareri. Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR