- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Cred ca am scris prea mult si s-a pierdut esenta (e un defect la mine).
Daniel !
Cutia merge perfect, asa cum trebuie sa mearga o cutie automata, am comutat eu din greseala in P, in timp ce se frana.
Poate ar trebui sa umblu putin la intrerupatorul de la frana sa nu ma lase sa apas ambreajul decat daca e frana calcata la maxim.
Se aude un barait in mers ca de crampoane de anvelope, iar cand comut pe R (marsarier), atunci baraitul ala ca de cauciuc nu se mai aude, asta am constatat.
Si din pacate cred ca e de la cutie. Astept acum sa vad ce se intampla, se agraveaza sau nu.
Un baiat de la vulcanizare, cu ceva experienta, zice ca anvelopele noi sunt de vina, crampoanele sunt inegale, etc, filozofii.
Le-am schimbat in toate felurile si tot se aude. Deci nu stiu si nici mecanicii nu stiu.
Am mers la aia de unde am luat anvelopele, m-am urcat pe elevator si am pornit masina, nu s-a auzit absolut nimic suspect.
Pana nu se strica mai tare, este X-Files la mijloc.
PS:
Am profitat si am calcat-o, ( pe elevator) si am reusit sa ating 220 /h, credeam ca nu poate mai mult de 170, dar sunt happy ca poate.
Daniel !
Cutia merge perfect, asa cum trebuie sa mearga o cutie automata, am comutat eu din greseala in P, in timp ce se frana.
Poate ar trebui sa umblu putin la intrerupatorul de la frana sa nu ma lase sa apas ambreajul decat daca e frana calcata la maxim.
Se aude un barait in mers ca de crampoane de anvelope, iar cand comut pe R (marsarier), atunci baraitul ala ca de cauciuc nu se mai aude, asta am constatat.
Si din pacate cred ca e de la cutie. Astept acum sa vad ce se intampla, se agraveaza sau nu.
Un baiat de la vulcanizare, cu ceva experienta, zice ca anvelopele noi sunt de vina, crampoanele sunt inegale, etc, filozofii.
Le-am schimbat in toate felurile si tot se aude. Deci nu stiu si nici mecanicii nu stiu.
Am mers la aia de unde am luat anvelopele, m-am urcat pe elevator si am pornit masina, nu s-a auzit absolut nimic suspect.
Pana nu se strica mai tare, este X-Files la mijloc.
PS:
Am profitat si am calcat-o, ( pe elevator) si am reusit sa ating 220 /h, credeam ca nu poate mai mult de 170, dar sunt happy ca poate.
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihaitaraipan
- *
- 6 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Corsa 2008 1.4xep
- Bacau
mihaitaraipan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2008 1.4xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Da.
Manetuta aceea e o bobina cu un ax care nu permite mutarea schimbatorului in nici o pozitie pana nu se indeplinesc anumite conditii.
Primul switch este la pedala de frana, trebuie demontat si curatat.
Mai sunt 2 switchuri sub schimbator, acelea se pot curata cu spray contact, cu teava, nu cred ca trebuie demontate.
Tot ce trebuie sa faci, este sa cumperi un spray contact cu þeavã, iar tot ce gasesti switch, cureti si verifici, inclusiv papuceii si cablajul care duce la ele, ca doar acolo poate fi problema.
Manetuta aceea e o bobina cu un ax care nu permite mutarea schimbatorului in nici o pozitie pana nu se indeplinesc anumite conditii.
Primul switch este la pedala de frana, trebuie demontat si curatat.
Mai sunt 2 switchuri sub schimbator, acelea se pot curata cu spray contact, cu teava, nu cred ca trebuie demontate.
Tot ce trebuie sa faci, este sa cumperi un spray contact cu þeavã, iar tot ce gasesti switch, cureti si verifici, inclusiv papuceii si cablajul care duce la ele, ca doar acolo poate fi problema.
- mihaitaraipan
- *
- 6 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Corsa 2008 1.4xep
- Bacau
mihaitaraipan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2008 1.4xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,954 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,954 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mihaitaraipan
- *
- 6 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Corsa 2008 1.4xep
- Bacau
mihaitaraipan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2008 1.4xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
aquagen a scris:Da.
Manetuta aceea e o bobina cu un ax care nu permite mutarea schimbatorului in nici o pozitie pana nu se indeplinesc anumite conditii.
Primul switch este la pedala de frana, trebuie demontat si curatat.
Mai sunt 2 switchuri sub schimbator, acelea se pot curata cu spray contact, cu teava, nu cred ca trebuie demontate.
Tot ce trebuie sa faci, este sa cumperi un spray contact cu þeavã, iar tot ce gasesti switch, cureti si verifici, inclusiv papuceii si cablajul care duce la ele, ca doar acolo poate fi problema.
Manetuta aceea e o bobina cu un ax care nu permite mutarea schimbatorului in nici o pozitie pana nu se indeplinesc anumite conditii.
Primul switch este la pedala de frana, trebuie demontat si curatat.
Mai sunt 2 switchuri sub schimbator, acelea se pot curata cu spray contact, cu teava, nu cred ca trebuie demontate.
Tot ce trebuie sa faci, este sa cumperi un spray contact cu þeavã, iar tot ce gasesti switch, cureti si verifici, inclusiv papuceii si cablajul care duce la ele, ca doar acolo poate fi problema.
Ieri am demotat consola dintre scaune si nuca schimbatorului, si am dat cu spray de contacte wurth pe contactele de acolo, promblema nu s-a remediat imediat, initial am crezut ca nu merge si am montat totul la loc, dar dupa 24 de ore am incercat sa vad daca mai iese din P si a mers.
Mercy!
- Floricel89
- *
- 3 mesaje
- din 08 Feb 2014
- Astra 1998
- Bucuresti
Floricel89
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- fibby_1981
- *
- 15 mesaje
- din 09 Feb 2013
- Astra 2002 z16xe
- Constanta
fibby_1981
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am un Astra G Z16XE cutie automata, fabr 2002. Masina am cumparat-o de 2 ani si NU functioneaza butonul SPORT de pe schimbatorul de viteze.
A mai intampinat cineva o astfel de problema ? La reprezentanta Opel din Constanta mi-au zis ca doar la motoarele de la 1.8L in sus acesta este functional, dar am sunat pe cineva care vindea pe Autovit Astra G 1.6 16V ATT si mi-a zis ca butonul este functional.
Am citit tot acest topic si nu am gasit acest subiect dezbatut. Exista posibilitatea sa fie asa din fabrica si masina sa nu aiba aceasta optiune, trebuie activat din soft, ce sa verific, de unde sa incep ?
Multumesc,
Orice sfat e bine venit.
Am un Astra G Z16XE cutie automata, fabr 2002. Masina am cumparat-o de 2 ani si NU functioneaza butonul SPORT de pe schimbatorul de viteze.
A mai intampinat cineva o astfel de problema ? La reprezentanta Opel din Constanta mi-au zis ca doar la motoarele de la 1.8L in sus acesta este functional, dar am sunat pe cineva care vindea pe Autovit Astra G 1.6 16V ATT si mi-a zis ca butonul este functional.
Am citit tot acest topic si nu am gasit acest subiect dezbatut. Exista posibilitatea sa fie asa din fabrica si masina sa nu aiba aceasta optiune, trebuie activat din soft, ce sa verific, de unde sa incep ?
Multumesc,
Orice sfat e bine venit.
nhorbey
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut, butonul Sport functioneaza si la masina mea, care are motor 1.4 60 cai (X14SZ). Faza cu "doar la motoare peste 1.8L" este o porcarie.. Probabil nu au avut habar si trebuiau sa se scoata cumva.
Am patit si eu ca la Service-uri mari si renumite nu au putut rezolva problema cutiei mele automate si dupa cateva zile de cercetare pe net EU am reusit sa repar cutia in 2 ore.
Am patit si eu ca la Service-uri mari si renumite nu au putut rezolva problema cutiei mele automate si dupa cateva zile de cercetare pe net EU am reusit sa repar cutia in 2 ore.
dan2008
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
- duroninhoo
- *
- 1 mesaje
- din 13 Oct 2014
- Astra 2002
- Mures
duroninhoo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2014
- Mesaj Privat
- sniper00lock
- *
- 32 mesaje
- din 05 Mai 2009
- Constanta
sniper00lock
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
- KingBushido
- **
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna seara...va deranjez si eu cu o intrebare...Intentionez sa cumpar un Opel Astra G din 2002 1.6 benzina , hidramat.M-ar interesa mai multe detalii legat de tipul de cutie pe aceasta masina precum si eventualele bube sau defecte care se pot depista la cumpararea masinii.Sau la ce ar trebui sa fiu atent atunci cand doresc sa cumpar aceasta masina.Am mai avut un Opel Astra G 1.4(z14xep) manual cei drept.Eventual as dori sa stiu schimbul de ulei cat ar ajunge pentru cutie , precum si tipul de ulei ce ar trebui folosit.Exista vreo modalitate de a verifica cutia pe un tester..? Pana acum nu am mai avut o masina cu, cutie hidramata si nu stiu exact la ce ar trebui sa fiu atent. O seara buna.
artan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat
catalinss
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2015
- Mesaj Privat
KingBushido a scris:Buna seara...va deranjez si eu cu o intrebare...Intentionez sa cumpar un Opel Astra G din 2002 1.6 benzina , hidramat.M-ar interesa mai multe detalii legat de tipul de cutie pe aceasta masina precum si eventualele bube sau defecte care se pot depista la cumpararea masinii.Sau la ce ar trebui sa fiu atent atunci cand doresc sa cumpar aceasta masina.Am mai avut un Opel Astra G 1.4(z14xep) manual cei drept.Eventual as dori sa stiu schimbul de ulei cat ar ajunge pentru cutie , precum si tipul de ulei ce ar trebui folosit.Exista vreo modalitate de a verifica cutia pe un tester..? Pana acum nu am mai avut o masina cu, cutie hidramata si nu stiu exact la ce ar trebui sa fiu atent. O seara buna.