Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • poope

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare oameni....dupa ce am facut cum ati spus in legatura cu termocupla acum s-a ivit alta problema. Ideea e in felul urmator: cand pun pozitia e ok, cand pun faza scurta se stinge becul de pozitie si se aprinde cel de faza scurta dar foarte slab cam la 30 % din puterea lui si se mai aprinde in acelasi timp si becul de la semnalizare dar mai slabutz. cand pun faza lunga becul de la faza scurta ramane la fel: slab iluminat si becul de la semnalizare se stinge. cand merg cu faza scurta si dau sa semnalizeze nu merge semnalizarea absolut deloc si nici cu avariile puse. No acuma care ar putea fi problema? ceva siguranta? ceva contact aiurea? Nu a mai umblat nimeni la cabluri si pe acolo deci nu stiu cum ar fi aparut problema. am schimbat becul de faza scurta si lunga dar la fel face. m-am uitat pe acolo sa vad ceva contacte desprinse dar nu am vazut nici unul. La sigurante nu ma pricep sa schimb vreuna dar orcum e foarte dubioasa faza. Daca careva are vreo idee e bine venita.....N-u m-ar deranja dar de fiecare data cand e noapte si semnalizez tre sa pun pe pozitie farurile si pe urma sa le pun iara pe faza scurta si e naspa...precizez ca toate astea se intampla pe partea stanga si in fatza....multumesc anticipat de ajutor
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
e posibil sa ai vreun fir ros ori prajit si-ti face atingere, iar cand pornesti una, pleaca si alta. ia fiecare fir la mana si vezi pe unde e problema. asta daca nu a facut asa de la inceput.

daca e umblat deja la fire si face de cand s-a terminat operatiunea, ceva fire sunt puse aiurea. la mine merge becu de semnal din bord doar cu luminile stinse. daca dau drumu la faruri, semnal da, insa in bord nimic. si nu am ce-i face ca bordu nu e original, iar cablurile nu s-au mai potrivit pe mufe si undeva se intercaleaza.
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Poope...poti verifica daca ai bine bagata mufa in spatele butonului de avarie (scoate butorul de avarie din bord si verifica daca ai pus bine mufa, ea mai are la mijloc si un fir care intra intr-un pin de la buton - stiu asta pt ca asa imi facea si mie figuri cand am pus butonul de avarie aiurea). Cred ca pentru operatiunea asta trebuie sa dai jos plasticurile de la ceasuri, cel de sus si cel de deasupra volanului (asa am impresia ca poti ajunge la mufa butonului de avarie) si daca tot verifici acel buton, verifica si contactorul (butonul) de faruri - amandoua sunt puse la extremele ceasurilor...unul intr-o parte si unul intr-o parte. Nu strica sa verifici firele, si sa vezi care unde ajung.
PS: sper sa nu ma injuri pt sfaturi....dar macar ti-am dat o idee ce poti verifica in afara de mufele de la becurile din far. Very Happy
PPS: verifica si daca ai avut alarma inainte pe masina....si sa se fi legat la faruri alarma ... ca poate alarma a fost dezafectata, dar unele legaturi la faruri ramase.....cine stie...ce s-a mai facut inaintea ta la masina.
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
e posibil sa nu ai o masa prin circuite, si foloseste becurile drept masa
Skip ads

  • poope

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
wormostar a scris:e posibil sa nu ai o masa prin circuite, si foloseste becurile drept masa


poti sa ma lamuresti un pic de probl;ema asta? adika sa fi mai explicit....
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
masa inseamna (-). daca ai vreun fir rupt sau iesit de la (-), iti foloseste o faza, ca masa pentru alta. scoate mufele de la faruri si cu un multimetru, verifica pe ce fire ai curent la fiecare faza.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR