Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am avut nici o belea cu motorul asta, pana de curand cand mi s'a rupt la schimbatorul de viteze un levier de plastic si a ramas blocata in a 2-a. Am mers asa vre'o 50km, am forjat'o putin ca ma grabeam ... a doua zi a venit si noul levier ... l'am montat ... toate bune si frumoase ... dar masina nu mai merge deloc la fel ... adica sa fiu mai exact ... are pierderi foarte mari de cuplu, urca destul de greu in turatii (lent) si consuma in medie ... 10-12l/100km ... adica cat un tanc. S'a aprins si becul portocaliu in bord ... evident gandul m'a dus la sonda lambda. Am facut testul cu agrafa, cod 13 - senzor de oxigen, l'am schimbat, dar motorul merge la fel. Am fost cu masina, am pus'o pe tester, nu a mai dat nici un cod de eroare, motorul merge in paramentrii se pare ca ... Shocked Cei de acolo mi'au spus ca este valva EGR vinovata, am incercat sa ii fac un bypass ... dupa ce am pus aceea flansha, motorul moare la relanti. Am curatat si pus valva la loc, masina a revenit la modul cum mergea inainte ... dar tot prost.

Am o gaura undeva prin evacuare in zona catalizatorului (l'am schimbat anul trecut si a cedat cred ca o imbinare) ... oare sa aiba o atat de mare influenta chestia asta?! Nu am reusit inca sa dau coloana de tobe jos, am avut nevoie de masina zilele astea ... dar parca ... totusi ... si sa sufle si tot nu imi vine sa cred ca poate sa fie doar de la asta?!

Motorul lucreza in temperatura normala, nu mananca ulei, nu scoate fum de nici o culoare ... dar imi aduce aminte de o vorba care o stiam de pe vremuri ... "scanteieste, benzineste, fumega dar ... nu prea merge" .... Very Happy

Orice idee/sfat este binevenita ... si va multumesc anticipat.
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ai verificat furtunasele?

Malin (pe X16SZ) a gasit o fisura la un furtunas, l-a schimbat, si acum se lauda ca trage mai bine !
care, cum, ce, de ce... nu stiu ! il intreb daca vrei...

PS: daca mai ai nevoie de EGR, am un prieten cu Vectra A (C16NZ) la dezmembrat, merg sa il iau daca vrei !
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
anuleaza egr-ul din vacum si vezi ce spune.verifica toate furtunasele de vacum.vezi si fise,bujii.scaparile de gaze de dupa lambda nu conteaza.nu de acolo e buba.
posibil inclusiv aprinderea sa faca figuri.la c16nz pica cam des mai ales dupa ce pui aftermarket.
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:anuleaza egr-ul din vacum si vezi ce spune.


Cei de acolo mi'au spus ca este valva EGR vinovata, am incercat sa ii fac un bypass ... dupa ce am pus aceea flansha, motorul moare la relanti.


Deci am incercat sa fac aceea anulare, dar moare la relanti. Aprinderea este ok, da scanteie pe toate bujiile fara probleme.

Hormon - te rog sa vezi cat vrea pe valva aia si suna'ma!

Multumesc pentru ajutor si raspunsuri!
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Boon ... ieri ... ma hotarasc sa ies cu masina putin in afara orasului, parca tragea din ce in ce mai bine ... nu cum mergea ea dar ... incepusem chiar sa imi fac sperante. Merg vreo 16km ... la un momendat incepe sa traga din ce in ce mai greu, brusc, imi creste temperatura la apa ... si ajunge aproape de zona rosie ... :eek5nr: Trag masina pe dreapta, opresc motorul ... deschid capota ... apa fierbea in borcan. :Sigh: Eram si intr'o zona misto ... Defileul Jiului ... pentru cine stie zona ... pentru cine nu ii spun eu ca este un defileu superb ca si vizitator, dar cosmar daca ramai pe acolo, pentru ca sunt curbe foarte stranse, semnalul GSM este unde si unde ...

Gasesc un loc unde aveam ceva semnal la telefon, sun mecanicul si toata povestea se termina pe platforma cu care am carat'o pana la mecanic la garaj ... zicand'ui ca daca nu o face sa mearga ... sa ii dea foc mai bine. Plec de acolo ... ma suna dupa jumatate de ora "hai sa iei masina ca e gata" ... :Thinking: ... hai ma las'o dracului ... ca m'a chinuit atatea zile sa nu imi zici ca si'a revenit ea asa ciudat si subit. Ok .. ma duc sa o iau ... ii dau o cheie ... bag piciorul in pedala si ma trezesc aruncat brutal pe scaun ... schimb a 2-a ... la fel ... a treia .. la fel ... ma uit la consum ... mai putin decat a consumat vreodata si de tras tragea mai bine decat am stiut eu vreodata :Hypnotized: WTF?!? Acum bineinteles ca m'am dus sa vad despre ce era vorba si ce m'a chinuit pe mine toate aceste zile ... ei bine ... o sa radeti ... cum am ras si eu ... se dereglase ... avansul! :Straight Face: Asta era tot ... si nimic mai mult ...

Acum trage de rupe, instantul pe loc a scazut la 0,9l/h, si ajunge acolo in maxim 2 minute dupa ce am pornit'o de la rece ... consumul mediu 6,7l/100km ... motorul a redevenit foarte silentios si elastic ... MIA is back on line ... mai sprintena ca niciodata ... iar eu sunt fericit :clapping5jp: ... ca imi luasem speranta sa ii mai vad dat de cap vreodata ... mai ales dupa patania de ieri!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR