Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am decis sa incep acest topic in ideea de a scapa singuri de unele probleme sau de a nu ne lasa dusi de nas de pseudo mecanici


Pentru inceput eu unul am masina in garaj devreo 2 zile pe motivul ruperii conductelor frana spate si a turului si returului.Asa ca daca vreti sa scapati de aceasta problema sfatul meu este sa curatati cat mai bine cu wapul caroseria pe dedesupt In cazul acesta la pasajul conductelor de la roata spate dreapta in cazul masinii mele Frontera A SWB.....daca va uitati cu atentie in dreptul sasiului la roata dreapta spate cum am mai zis veti vedea manunchiul conductelor sunt 5 la numar deoarece mai este si cea de lichid pt spalatorul din spate care stau pe un suport sudat care tine apa afectiv si noroiul aferent Lucru care in timp duce la ce am patit eu...deci take care of your car
Skip ads

  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. este foarte bine ca ai gindit asa ceva si cred ca o sa fie foarte util pentru multi.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal.cred ca ar trebui sa poti scie un subtitlu care sa anunte problema pe care ai rezolvat-o. ex.: oprirea picurarii la rece a radiatorului. eu am rezolvat problema prin inlocuirea busonului de la vasul de expansiune care erea vechi de 8 ani si avea toata arcurile decalibrate di cauza vechimii si a lucrului la temperaturi ridicate si care nu mai deschidea la presiunea normala indicata pe el (127), ci la una mai mare sau deloc, de unde marirea presiunii de lucru a sistemuluyi, si de aici pierderea de lichid pe la mufari.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Deci am rezolvat problema ...
Costuri....10 m conducta de frana pe ORIGINAL=200lei
Niplurix4buc=120lei
lichid de frana DOT 4 1 L=40 lei din care am folosit sa schimb si lichidul de la ambreaj si mi-a ramas 1/4 l


A fost foarte dificila pozarea conductelor la pasajul peste roata din spate (peste punte mai precis ) Am introdus conductele in tub de cauciuc cu interiorul de 6mm conductele fiind de 3 mm si nu mai are moarte ....


Am schimbat cu aceasta ocazie si traseul ruginit al turului si returului insa nu complet deoarece era prea mare costul si inutil Am completat cu furtun la 20 bari cu insertie textila si rezistent la carburant bucatile taiate .
Skip ads

  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
din pacate problemele nu sint aceleasi la frontera a sau b
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
florinrai a scris:din pacate problemele nu sint aceleasi la frontera a sau b



Evident...insa nu cred ca frontera b este fara probleme...de multe ori problemele cresc cu cat masina e mai noua...lucrurile vechi sunt facute sa dureze cele noi ...marketingul....


Si topicul a fost deschis sa facem lumina si sa fie un fel de DIY.....poate ajuta pe unul sau altul care are ceva cunostinte si posibilitatea sa surubareasca si sa evite costuri suplimentare de mecanici "iscusiti"
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR