Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nici faza cu rezervorul plin nu functioneaza.
Am facut plinul ochi si nu am avut probleme cateva zile pana am facut vreo 50 km. Dar apoi iar nu mai porneste decat trasa. Acuma am 100 km facuti de la plin, deci am consumat vreo 6 litrii de motorina.

@marian_sro
Unde gasesc si eu surubul ala ca sa sugrum furtunul de retur?
trebuie sugrumat numai pana porneste sau de tot pana ajung in tara ca sa repar masina? Se sugruma complet sau doar partial?

Merci anticipat
  • danpaun

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Va salut, Problema mea este urmatoarea: Dupa ce nu am avut absolut nici o problema cu masina ieri dim. nu a mai vrut sa porneasca neam. Bateria e noua Varta si invarte motorul in draci dar acesta nu porneste. Am schimbat recent filtrul de motorina la un service de cartier insa masina mi-a plecat fara probleme de acolo si am mers cu ea sa tot fie 1 luna de atunci. In sfarsit am desfacut filtrul de motorina am tras toata motorina aceea afara din borcanul filtrului cu o carpa ca sa nu fie cu apa sau ceva am pus apoi motorina dintr-o sticla dupa ce am pus filtrul inapoi si nexam, nu porneste. Am verificat toate sigurantele si releele din compartimentul motor precum si cele din habitaclu. Am observat doar ca un releu verde de 12V 30A primul din stanga jos de pe panoul de sigurante de sub volan stanga,se incinge tare cand dau la automat.
Mentionez ca treaba asta a aparut dupa ce am mers cu ea pe o ploaie diluviana iar a doua zi nu a mai pornit, poate e doar o coincidenta.
Va rog sa ma ajutati cu niste poze cu locatia pompei de injectie la motorul meu Y17DT precum si locatia senzorului de turatie al volantei sa mai incerc si astea.
Masina e super intretinuta insa cand am luat-o am dus-o la Opel si ca sa-mi schimbe distributia role intinzatoare si 1 tampon mi-au luat 40milioane apoi am mai bagat 7mil in capacul de alternator ca ma trezisem tot asa brusc ca imi descarcase bateria si nu mai aveam servodirectie. Totul e bine cand incarci bateria pe redresor si te duci la service dar acum ?! Sa o tractez plus sume mari de bani nu mai am putere psihica sa fac treaba asta. Sper sa rezolv eu cu putin ajutor de la voi. Numai bine.
PS: Va rog daca nu cer deja prea multe doca imi puteti indica si care sunt furtunasele de retur de la injectoare( cu poza la motor Smile ca deh....)
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
danpaun a scris:Va salut, Problema mea este urmatoarea: Dupa ce nu am avut absolut nici o problema cu masina ieri dim. nu a mai vrut sa porneasca neam. Bateria e noua Varta si invarte motorul in draci dar acesta nu porneste. Am schimbat recent filtrul de motorina la un service de cartier insa masina mi-a plecat fara probleme de acolo si am mers cu ea sa tot fie 1 luna de atunci. In sfarsit am desfacut filtrul de motorina am tras toata motorina aceea afara din borcanul filtrului cu o carpa ca sa nu fie cu apa sau ceva am pus apoi motorina dintr-o sticla dupa ce am pus filtrul inapoi si nexam, nu porneste. Am verificat toate sigurantele si releele din compartimentul motor precum si cele din habitaclu. Am observat doar ca un releu verde de 12V 30A primul din stanga jos de pe panoul de sigurante de sub volan stanga,se incinge tare cand dau la automat.
Mentionez ca treaba asta a aparut dupa ce am mers cu ea pe o ploaie diluviana iar a doua zi nu a mai pornit, poate e doar o coincidenta.
Va rog sa ma ajutati cu niste poze cu locatia pompei de injectie la motorul meu Y17DT precum si locatia senzorului de turatie al volantei sa mai incerc si astea.
Masina e super intretinuta insa cand am luat-o am dus-o la Opel si ca sa-mi schimbe distributia role intinzatoare si 1 tampon mi-au luat 40milioane apoi am mai bagat 7mil in capacul de alternator ca ma trezisem tot asa brusc ca imi descarcase bateria si nu mai aveam servodirectie. Totul e bine cand incarci bateria pe redresor si te duci la service dar acum ?! Sa o tractez plus sume mari de bani nu mai am putere psihica sa fac treaba asta. Sper sa rezolv eu cu putin ajutor de la voi. Numai bine.
PS: Va rog daca nu cer deja prea multe doca imi puteti indica si care sunt furtunasele de retur de la injectoare( cu poza la motor Smile ca deh....)

nu mai cauta sa umbli la pompa ca nu are nimic.
cred ca s-a stricat calculatorul pompei de injectie .
este montat sub pompa si este prins in 4 suruburi de 6.
intra pe www.ecu.ro si iti explica Mihai ce ai de facut
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR