Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Poate sa-mi spuna si mie cineva ce cod GM are releul de temporizare pt. spalare faruri ?

Multumesc .
Skip ads

  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cod EPC releu pt Astra: 6238574(09114580)

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

M-am lamurit .


Multumesc .
  • crilia

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Iarna asta, poate din cauza inghetului, mi-a sarit o biluta care directioneza jetul de apa de la stropitorul de far. Cum nu am gasit de cumparat doar biluta, am cumparat toata diuza.
Intrebarea mea: pentru a schimba diuza este nevoie sa dau bara jos? Daca da, imi puteti spune va rog cum se da bara jos (pe unde sunt suruburile, clemele, etc)?
Este vorba de o Vectra C 1.9 CDTI.

Multumesc.
Skip ads

  • toco

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Uite o poza de la astra G https://www.postimage.org/image.php?v=gxBl_v9 la fel e si la tine prinsa. Desfaci aparatoarea de noroi de la roti ca sa poti ajunge la suruburile din lateral, ar trebui sa fie cate unu. Si mai ai de desfacut scutu care e prins de spoilar.
Poate te pot ajuta alti colegi cu poze eu nu am.
Numai bine !
  • georgelator

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut
am achizitionat un astra h cu stropitoare pt parbriz si nu merg,
cand vreau sa stropesc imi curge lichid pe la bara in partea din stanga farului dar ele efectiv nu merg
sau poate nu stiu eu sa le dau drumul,am avut luminile aprinse.
cateva sfaturi va rog
multumesc
  • IonutVD

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 X25XEi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca lichidul curge, inseamna ca ele merg, doar ca nu spala ce trebuie Smile . Uite-te sa nu cumva sa ai furtunul iesit din vreunul din T-urile de legatura!
  • georgelator

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut
cred ca mai inteles gresit cand spun ca nu merg chiar nu merg adica nu ies din bara sa stropeasca farurile decat imi curge lichid pe la bara ,vad ca rezervorul este destul de mare imi intra aproape 3 litri de lichid
o sa merg sa verific pe un elevator.multumesc
Skip ads

  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Revin cu acest topic. Am gasit un releu de Vectra B. Nu il am la indemana sa spun codul de pe el. Are cineva idee daca se potriveste la Astra G? Ca l-am montat, insa am alimentat doar 4 pini (din 5) si functioneaza ca si releul anterior, adica fara temporizare. Vreau sa alimentez maine si pinul ramas (87A) sa vedem daca functioneaza cu temporizare.
Cei 4 pini alimentati sunt:
30 - +permanent pe care eu il am acum de la pozitie pentru a functiona sistemul numai cu cel putin pozitia aprinsa. Va trebui sa trag din alta parte un + permanent;
Releul are 5 pini si anume:
87 - firul ce pleaca spre pompa de spalat faruri (+);
86 - masa
85 - comanda de la maneta de stergatoare
87A - neconectat in prezent, va trebui sa ajunga la el firul de la 30 si la 30 sa pun un plus permanent.

Daca am gresit undeva, va rog corectati-ma si daca are cineva idee cum e cu temporizarea. Ma intereseaza daca la Vectra se face tot din releu sau aceasta se face din alta parte...
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Releele de la Vectra B si Astra G sunt identice, le-am probat eu pe masina mea.
Legat de al 5-lea fir nu stiu ce sa-ti spun, eu am avut cablaj din fabrica.
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pe unde gasesc si eu spalatoarele stinga -dreapta? stie cineva ceva ieftin?
  • gaby63

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 2001 Y2.2DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2005

  • Mesaj Privat
@Nivelu'2:
Salut! Nu pot sa-ti trimit mesaj privat pentru ca nu am mai postat demult si vad ca m-au dezactivat. Am inteles ca poti face rost de tot ce trebuie pentru spalator faruri Astra G. Ma intereseaza toate piesele si daca ai timp, si montajul. Eu sunt din Sibiu dar vin destul de des la Bucuresti. Am mai inteles din posturile tale ca ti-ai montat faruri stock cu lupa. Ma intereseaza si pe mine faruri stock cu lupa si instalatie xenon (inclusiv montaj, daca se poate). De asemenea mi-as pune si proiectoare de ceata in bara, inclusiv bloc de lumini cu buton pentru ceata si releu.
Mail gaby63@gmail.com
Skip ads

  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ririnel a scris:Cod EPC releu pt Astra: 6238574(09114580)

@ririnel. Releul din dreapta, ce e cu el? Cam asa arata al meu... Sa nu fie releul me de spalare faruri asa cum mi-a zis vanzatorul? Am mai facut astazi niste incercari dar nu i-am dat de cap. Trebuie sa mai studiez problema insa nu mai reusesc sa instalez TIS.
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Releul din dreapta nu are temporizare si nici pinii nu sunt identici!
Cu el pus pe masina imi stropeau farurile imediat cum porneam pozitia Laughing
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pai si de la ce era releul ala? De unde provine? Ca asa functioneaza si al meu... Pana la urma se pare ca releul meu nu este bun...
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,083
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
E luat de la dezmembrari de la o vectra. Atunci nu stiam cum arata releul cel bun si am sperat ca este ceea ce caut. Zace si acum prin garaj...
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
aici trebuie sa fie releul , nu?

  • Nivelu'2

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da masinile care au cablaj din fabrica pt.spalator faruri au in cutia aia de la motor acel soclu maro pt.releu si automat si mufele la vasul lichid parbriz pentru pompa faruri si senzor nivel in vas libere prinse cu banda adeziva pe instalatia care vine la pompa pt stropit parbriz .

Succes !
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati: releul maro pe care il aveam eu nu era de la pompa de spalat farurile. Vanzatorul mi l-a schimbat cu cel care trebuie. Neintelegerea a pornit de la faptul ca eu am vrut releu maro, numai ca la respectiva Vectra B de pe care provenea, acesta era negru. In rest arata exact la fel ca cel din foto pusa de ririnel.
Intre timp am facut rost si de mufa maro si am refacut conexiunile. Acestea sunt dupa cum urmeaza:
P - spre pompa de spalat farurile;
S - firul de la comanda pompei de spalat parbrizul;
30 - plus permanent (eu am tras direct de la baterie, urmeaza sa-i pun si o siguranta pe traseu) - trebuie un fir ceva mai gros;
58 - plus de la pozitie (pentru ca sistemul sa nu functioneze decat la aprinderea pozitiilor; daca se trage de la faza scurta atunci sistemul va functiona numai cu cel putin faza scurta aprinsa);
31 - masa.
Acum sistemul functioneaza normal, adica: la actionarea manetei de spalat parbrizul cu minim pozitia aprinsa pompa de spalare faruri functioneaza doar vreo 2 secunde dupa care se opreste chiar daca se tine de maneta in continuare. Aceasta mai porneste daca se elibereaza maneta si se actioneaza din nou.
Ca observatie ar fi ca atunci cand se doreste economisirea lichidului de parbriz sa nu se dea sprituri ci sa se tina tras de maneta pana la curatarea parbrizului, in caz contrar pompa de spalat farurile va functiona mai tot timpul si va consuma rapid lichidul (aceasta are un debit cel putin dublu in comparatie cu pompa de spalat parbrizul)
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
raducrisstian :
nu cred ca este bine sa ai un plus permanent acolo.. ar trebui sa gasesti un plus pe contact si acolo sa faci legatura. este mai periculos sa ai plus permanent pe masina intr-o instalatie improvizata.
si de ce ai legat fir la pozitie si nu la faza scurta? ca sa consumi si cind ai doar pozitiile aprinse? eu zic ca era mai bine sa te legi direct la faza scurta. atunci ai nevoie de ele.
p.s. acestea sunt ceva sfaturi si intrebari. daca tu doresti sa faci legaturile cum ai detaliat tu , nu este rau.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR