Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am o problema cu al meu kadett de 1,3 hatchback motor 13nb pe carburator din 86. Am ajuns ieri in Bucuresti dupa o calatorie mai lunga timp in care a mers perfect, azi am incercat sa il pornesc si pace, motorul nu pornea. Dupa mai multe chei am reusit sa il pornesc, dar mergea putin si se oprea, Crying or Very sad, Iar in timp ce mergea motorul reusea sa stea pornit,mergea foarte neregulat de parca mergea in 3 pistoane. Am mai chinuit-o de vreo 3 ori a mai pornit am incercat sa o accelerez, nimik.... motorul mergea ce megea si se oprea,(mergea foarte neregulat si se zgaltia din toate incheieturile). Problema e ca nu stiu nici un mecanic in Bucuresti. Crying or Very sad
Skip ads

  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
poate fi aprinderea, uitate la platini ca distanta poate scadea dramatic de la un drum mai lung, uitate si la delco sa nu aiba vreo "impuscatura" intre electrozi,oricum curata bine delcoul si apoi incerca din nou; mai uitate si la fise si bujii
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
problema poate sa fie de la delcou.daca ai delco original pe 13NB poate sa fie bobina rotorului 'impuscata' sau aprinderea electronica propriu-zisa defecta(este o piesa sub forma de "U' electronica), sau ar mai putea fi de la reglajele carburatorului--s-a dereglat in timpul mersului;se mai intampla.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am sa verific delcoul daca e impuscat, in schimb la carburator nu prea ma pricep cum ar trebui sa il reglez, am luat kadettul pentru ca imi place sa mesteresc, dar unele probleme ma depasesc. Multumesc pentru sfaturi, am sa ma documetez cum e cu reglajul carburatorului( carburatoul stiu ca nu mai e original a fost schimbat mi-a zis fostul proprietar, si ce mi se pare ciudat este ca returul nu duce nicaieri, ba mai mult are si un surub in capat, de unde ar trebui sa porneasca de la carburator si nici socul nu e racordat la carburator).
Skip ads

  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mai vezi o chestie: scoate bujiile si vezi sa nu fie ude. eu asa am patit. si se comporta la fel pana nu a mai pornit de loc. le-am schimbat si e ok.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca e de la buji, trebuie sa imi cumpar o cheie de bujii. am avut am dat-o si dusa a fost....am incercat sa o pornesc azi a pornit si am vazut ca in carburator e cam multa benzina de asemenea am aflat ca e un carburatot pierburg 1b, si scrie un 51 pe clapita aceea care se misca cand accelerezi. Probabil o bujie functioneaza anormal sau deloc si nu arde benzina.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si acum vine dilema ce tip de cheie e buna, bujiile nu pot sa le scot sa probez si n-am nici una de rezerva. De cati mm? Nu vreau sa cumpar una degeaba... Very Happy
  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu am luat-o la pleznela fara sa-mi pun problema. dar cred ca la partea pe care bagi cheia sunt toate la fel. la filet cred ca difera.
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu cheia de buji e standard la masinile mai vechi,la cele mai noi se poate sa fie bujiile mai subtiri.daca ceri la magazin cheie buji pentru dacie sigur se potriveste si la tine.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Depinde de bujii,nu de masina.Sunt 2 feluri-mari,ca la Dacie,si mai mici.Daca nu i-ai pus tu bujii speciaale,inseamna ca e d`aia mare,si poti trage vreun taximetrist de maneca,sau sa o cumperi,e vreo 9 ron la benzinarii.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am descoperit o problema, am rugat-o pe prietena mea sa dea la cheie in timp ce eu stateam cu nasul in carburator si am observat ca printr-un orificiu din carburator, am atasat o poza izvora benzina, lucru ce nu se intampla inainte, inca nu am verifica bujiile. E normal sa izvorasca benzina pe acolo? Masina in schimb nu a mai pornit deloc....

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mie mi-a facut la fel acu vreo luna. am ajuns la urmatoarele concluzii...fisele papa curent, capacu delcou si rotoru fu**te, carburatorul plin de jeg.

pana la urma am pornit-o dupa ce am ars bujiile si am miscat putin de capacu de la delcou.

p.s. nu stiu daca pe acolo trebuie sa iasa ceva, desi nu prea ar avea rost. o sa caut o schema de pierburg.

zi pe unde stai si poate reusesc maine sa-ti dau o mana de ajutor cu bujiile alea si eventual sa verificam delcou si fisele. din pacate, fara masina ca inca nu merge. Wink)
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur masina e 'inecata' adica ai bagat prea multa benzina in cilindrii fara sa aiba scanteie si s-au umezit bujiile.poti sa dai la automat pana consumi bateria si tot nu o sa porneasca.trebuie scoase bujiile si sterse apoi eventual incalzite pe aragaz.sigur le gaseste inegrite si uleioase.incearca sa-ti montezi si furtun pe retur ca din cate vad eu nu ai.si verifica si garnitura de la carburator sa nu fie rupta.daca este rupta, benzina nu mai comunica exact cum trebuie prin orificiile si camerele din carburator si masina se 'ineaca"poate sa si curga afara din carburator.(trebuie desfacut carburatorul pentru verificarea garniturii ;are vreo 4 suruburi parca).daca motorul porneste dupa ce s-a incalzit si ai reglat carburatorul cat de cat poti regla aprindera din delco(se desface un surub si cu motorul pornit se invarte de delcou stanga-dreapta pana gasesti pozitia in care motorul merge rotund.
desfa bujiile mai intai si vezi starea lor si dupa aia iti pot da mai multe sfaturi.de la calculator nu se poate rezolva problema daca tu nu te implici cu nik.
Eu am acelasi motor si acelasi carburator.asta vara am avut si eu ceva probleme la carburator si cam cunosc cauzele posibile dar trebuie sa-mi zici niste simtome ca altfel nu am cum sa stiu.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mersi baieti, maine la prima ora cumpar cheie de bujii, am tot stat ieri pe langa masina sa gasesc un nene cu cheie sau vreun taximetrist mai bucuros sa ma ajute dar nu s-a ivit nimic. Daca nu reusesc singur white tzuly sunt mai mult decat bucuros sa te si platesc daca ma ajuti cu masina. Dar dupa ce scot bujiile. Multumiri inca odata.....
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
uite ca m-am trezit si eu... Embarassed

arde bujiile si pe urma verifica pe fiecare- scoate cate una, pune-o in fisa ei, apoi fa masa cu motoru si roaga pe cineva sa ea la cheie un picut si vezi daca da scanteie. Wink daca nu da, alta.
  • patratelyo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ala din poza e jigleru de ralanti si benzina nu are ce cauta acolo.iati bujii noi si fise chiar daca nu le-ai schimbat pana acum.bujiile te costa 50 roni bosch si fisele 60 ron de cielo.bafta multa si vezi ca s-ar putea sa gasesti in orice peco cheie de bujii!
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am cumparat o cheie de bujii de la o benzinarie...am reusit sa scot 2 bujii la a treia bujie am rupt cheia,Sad. Am oprit un nene cu o dacie care venit cu o cheie metalica mai sanatoasa ultimele 2 bujii nu am reusit s le scot am tras amandoi de ele. Un mecanic bun cred ca le-a strans cat timp a fost motorul cald. Am curatat cele 2 bujii care am reusit sa le scot a pornit mototul a mers cam 3 minute si sa oprit. Ce ar trebui sa fac sa mai cumpar ink o cheie nu vreau ca sa o rup iar. Sad
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ai 2 variante cu cheia aia...ori cheie d-aia ruseasca de acu 30 de ani, fieru patriei, dai jos si bujii sudate, ori, iti faci cheie din bucati:

una bucata crichet sau bara d-aia cu cap de criche (cioara)
una bucata cupla mobila
un prelungitor
o cheie tubulara cred de 19, pt crichetul de mai sus.

eu folosesc a2-a combinatie, dar fara cupla, sa-mi desfac prezoanele, deci tine. problema e ca la bujii trebuie grija mare. daca strici filetu la chiuloasa e trist...
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
White tzuly ma ajuti si pe mine cu o cheie din asta smechera construita de tine, n-am uneltele necesare sa imi fac cheia singur. Daca imi dai un mail sau un id de mess, sa comunicam mai pe indelete. Apreciez
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sal...ti-am lasat pm, nu stiu de cate ori insa ca netu asta e de tot rahatu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR