Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Fratilor, un sfat va rog!
Opel Astra H 2005, motor 1,9, pilpiie continuu martorul de la bujiile incandescente, am facut un test cu Op-Com si nu arata nici-o eroare Shocked !Care sa fie problema?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ai filtru de particule? s-ar putea sa fie infundat si sa nu mai reuseasca regenerarea.
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu am idee daca are FAP, unde este montat? Dar daca asta ar fi problema, are legatura cu martorul de la bujii?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca scrie in cartea masinii. El cand face regenerarea se aprinde martorul de la bujii. Cand e pornit motorul iti palpaie, corect? Daca din toba intermediara iti iasa un cablu ai DFP.

Incearca sa mergi vreo 15 minute cu viteze constante la peste 40KM/H
Skip ads

  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cert este faptul ca masina parca nu merge asa cum ar trebui si tobele se cam incinta, adica atunci cind opresc masina se simte miros de incins iar in porbagaj, este break, se incalzeste in partea din stinga!
PS, ai dreptate, cu motorul pornit martorul de bujii pilpiie!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Incearca sa faci ce ti-am zis. Daca nu se stinge martorul nici atunci, trebuie sa iti regenereze filtru de pe tester. Daca a fost de prea multe ori resetat s-ar putea chiar sa trebuiasca sa-l schimbi.
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am facut exact cum ai spus, ulat cam 20 minute cu 60 la ora, colac peste pupaza acum s-a aprins si martorul de motor cu cheita! Crying or Very sad
Am Op-com, cum se poate reseta?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca ti-a aparut martoru cu cheita ai o eroare. Ai descoperit care?
Nu stiu sa lucrez cu Op-com
  • blue36

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Azi dimineata a disparut martorul cu cheita dar a ramas cel de bujii, nu am gasit nimic cu op-com!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR