Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu vecytra mea, nu prea trage, dimineata cand pornesc nu trage mai deloc iar dupa un km incepe putin sa traga dar nu imi trece de 3500 turatii, am schimbat debitmetru, am curatat valva EGR, nu mai stiu ce sa-u fac, si cand ajung la turatia maxima, adica pe la 3500 scade din demaraj , scade din putere, .asina porneste ok la sfert chiar si dimineata la frig. care s-a confruntata cu aceeasi situatie va rog poate ma ajuta si pe mine
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cumva masina ta intra in regim de avarie. Ti se aprinde vre-un bec pe bord? Oricum i-ti trebuie o diagnoza.
Simptomul pare a fi senzor turatie arbore cotit defect, dar pana nu faci o diagnoza nu poti sti sigur.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba filtrul de motorina si incearca si cu un curatator de injectoare
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Aproximativ aceeasi problema am avut-o si eu (Vectra C Y20DTH), numai ca la mine imi facea figuri din cand in cand si mi se aprindea si becul de avarie in bord. Solutia a fost foarte simpla , mufa de la senzorul de boost presure cel de pe galeria de admisie avea calamina depusa pe ea si nu mai facea bine contact, poti sa verifici si asta, dar cel mai bun sfat e sa o pui pe tester.
Skip ads

  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am pus pe tester si mia dat urmatoarele:
-debitmetru----l-am schimbat
-egr-------l-am curatat
-ceva de la pompa injectie
dar dupa ce am mai vb cu mai multi nu ar fi de la pompa pt ca pompa merge, masina porneste ok, nu scoate fum, doar ca nu imi intra turbo si nu imi trece de 3500 turatii, parca ar fi oprit acul pe la 3500 si nu imi trage masina deloc s-ar putea de la senzorul ala, am sa vad si revin cu detalii
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa am patit la un Cielo,nu stiu daca te ajuta,dar mergea la relanti perfect,la fel si pana in 2000 de ture..Peste nu mai vroia neam!Dupa ce s-a schimbat cam tot ce se putea schimba,am constatat ca toba finala era infundata...I-am demontat galeria si se ducea turometrul pana pe rosu..Si desfacand evacuarea pe bucati,asa am ajuns la finala...
Sau la Vectra asta de acum,mi-a bagat cineva freon si a iesit un furtunas de la un vacuum,si pana l-am gasit,(in 2 zile)imi venea sa ma bat singur...
  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
va salut am revenit cu noi amanunte
am schimbat senzorul de presiune de la galeria de admisie si parca masina trage putin mai tare dar f putin se cunoaste, insa tot nu trece de 3500 turatii, parca ar fi oprit la 3500, nici nu mai stiu ce sa fac
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai verificat daca cursa tijei de la turbina e completa?tija dintre waste-gate si membrana de actionare.daca nu deschide suficient nu intra destul aer,deci nu creste in turatie.
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am patit si eu la fel,nu tragea deloc si nu trecea de 3500rpm,la tester nu arata nici o eroare
buba a fost de la turbo,acesta nu functiona pt ca era spart un furtunas de vacum si tragea aer fals,am schimbat acel furtunas si acum se tureaza la 5000 rpm si trage bine.
verifica daca iti merge turbo>pune pe cineva sa accelereze cam la 2500rpm si strange cu mana de furtunul de la intercooler,daca este tare inseamna ca functioneaza turbo,daca nu este tare ai ceva la partea de turbo

bafta
  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pt adrian terinte
poti sa imi spui unde este situat acest furtun de la intercooler ,poate pui o poza cu el, motorul este y20dth
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cel gros care intra sub EGR

  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
vreau sa zic ca am pus mana pe acel furtun si am pus pe cineva sa accelereze si se intareste ceva dar el trebuie sa se intareasca tare ? sau il poti stringe ca eu il puteam strange chiar bine uneam peretii de la furtun
Skip ads

  • V3noM

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998 x20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mariandaria a scris:vreau sa zic ca am pus mana pe acel furtun si am pus pe cineva sa accelereze si se intareste ceva dar el trebuie sa se intareasca tare ? sau il poti stringe ca eu il puteam strange chiar bine uneam peretii de la furtun

Eu cred ca problema ta este de la turbo furtunul ala trebuie sa se intareasca astfel incat sa nu-l poti strange!Si eu am avut o problema asemanatoare nu trecea de 3000 rpm...cand ajungea la 3000 rpm furtunul de la intercooler in loc sa se intareasca se sugruma!Am schimbat turbina si nu am mai avut probleme acum este "beton" furtunul Very Happy
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
furtunu se intareste de nu poti sa il strangi si ai impresia ca sta sa explodeze Smile
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,240
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
asa este furtunul trebuie sa se intareasca "beton",oricum nu poti sa il strangi cu mana
verifica partea de turbo
  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
astazi am pus-o pe tester si mia iesit urmatoarele:
-p0400
-p1635
-p1631,
am sters codurile si dupa aia mia iesit doar p1631 cica e de la pompa de injectie, am verificat turbo si baga 1.5 bari cand accelerez si ala azis ca baga bine turbo, eu nu stiu cam cat baga unul normal unde sa caut sa vad nornmele? iar la pompa arata cam aprox cu plus sau minus cam 7,5 mg/c cam asa baga pompa a zis ala. acum nu stiu ce sa fac ? e de la pompa ? partea electrica sau mecanica? chiar nu stiu
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mai incearca si cu un alt mecanic sa ii faca un test !
pompa se manifesta altfel .
  • JupanXXX

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
vezi turbina....si mergi la un om care se pricepe f bine... la tester sa vezi daca nu e limitata in turatii ...
  • mariandaria

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2008

  • Mesaj Privat
turbina baga, dar nu poate sa fie furtunul beton pt ca motorul nu trece de 3500 turatii, am vazut la alta masina ca se face beton pe la 4000 turatii sau mai sus, am vb cu unul care se pricepe la pompe si a zis ca pompa nu se manifesta asa iar la codul de eroare p1631 pe autodata am gasit la posibile cauze ca trebuie verificat firele sau lipsa un plus de la modulul pompei. stie cineva un remediu?
  • badeaalexx

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2009

  • Mesaj Privat
fum scoate?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR