tatallor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
vasilec
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Belgia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut! Vreau sa cumpar o Insignia. Imi puteti da niste sfaturi, pareri despre masina asta? http://fr.ww3.autoscout24.b...299194752?asrc=st|as
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Sixt se ocupa la greu de leasing operational. Cei care apeleaza la ei folosesc masinile, nu se joaca. Experienta mea cu ei nu-i pozitiva. Am vrut sa cumpar un Mondeo 70 k km si mi-au spus ca masinile trec prin service inainte de vanzare. Revizie plus inlocuit piese uzate/defecte. Toate bune, sa facem un test drive. La franare imi smulgea volanul din mana. Pai sa vedeti ca inlocuim noi discurile si un cap de bara. Pai nu spuneati ca service, ca verificare?
spectator
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am luat o masina in leasing operational si am rulat cu ea mai bine de 100k km, n-am menajat-o dar nici n-am birjarit-o, iar intertinerea conform indicatiilor fabricantului. La incheierea contractului am cumparat-o, valoarea ramasa a fost mica, taxa auto mai mult de 20k lei. Apoi am maritat-o in stare foarte buna. Asta nu-i neaparat un criteriu, insa orice masina folosita trebuie testata daca-i posibil in toate conditiile de trafic ca s-o poti percepe cu toate simturile. In cazul in care sesizeri riscuri trebuie sa decizi daca merita sa ti le asumi si sa hotarasti in consecinta.
tatallor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
Multam de sfaturi, si eu folosesc masini in leasing atat operational cat si financiar de vreo 8 ani si pe toate le-am tratat ca si cum ar fi ale mele. Intretinere ca la carte, condus normal, fara destruction derby. La mine urmeaza test drive-ul, sa vedem ce "mistere" scoate la iveala masina.
Mi-e usor suspect ca masina vine cu jante de tabla si roti de 17", motivatia fiind ca utilizatorul vechi a cerut alte roti dupa ce a taiat de mai multe ori cauciucurile originale de 20".
Mi-e usor suspect ca masina vine cu jante de tabla si roti de 17", motivatia fiind ca utilizatorul vechi a cerut alte roti dupa ce a taiat de mai multe ori cauciucurile originale de 20".
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
tatallor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 20 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2015
- Mesaj Privat
tatallor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
De asta nu am dat nasoale.
E ok, cine vrea automata, se poate uita cu incredere. Atentie la tapiteria scaunului soferului, e cam "patata", daca observ eu din poze, iar volanul pare matuit, ceea ce nu e chiar ok (nu inseamna km dati inapoi, ci mai degraba felul in care a fost utilizata).
Mergi sa dai un ochi, vezi cum iti pare, da o tura, doua. Cine stie, poate fi o campioana.
LE: ai observat ca e cedare de leasing, sper?
E ok, cine vrea automata, se poate uita cu incredere. Atentie la tapiteria scaunului soferului, e cam "patata", daca observ eu din poze, iar volanul pare matuit, ceea ce nu e chiar ok (nu inseamna km dati inapoi, ci mai degraba felul in care a fost utilizata).
Mergi sa dai un ochi, vezi cum iti pare, da o tura, doua. Cine stie, poate fi o campioana.
LE: ai observat ca e cedare de leasing, sper?
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
tatallor a scris:a mai aparut asta pe Autovit. Ce ziceti?
https://www.autovit.ro/anunt...p.html#470c4d5692
https://www.autovit.ro/anunt...p.html#470c4d5692
Pana la urma ce buget ai?te uitai la una de vreo 15000 acum la una de 23000
tatallor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
tatallor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2016
- Mesaj Privat
Facut test drive cu masina de la Sixt.
Plusuri:
Motorul trage bine si rotund, fara interuperi. I-am dat nitel in turometru si urca frumos si cum trece de 2500-3000 de ture trage bine tare. De asemenea se poate merge la 80 la ora treapta sase la 1800 de ture fara sa para subturat.
Masina e confortabila, spatioasa, trecerea de la Astra J la Insingnia se va face rapid.
Cele cateva chestii cosmetice se vor rezolva de dealerul Opel, in service autorizat, pe cheltuiala lor.
Am luat niste denivelari, masinuta nu are un greiere, dead silent.
Totul pare sa functioneze in cote normale: scaune electrice, incalzite, cruise control, stop and go, lumini, etc.
Minusuri:
Touchpad-ul e destul de ciudat cu feedbackul activat, dar cred ca e o chestie de obisnuinta.
Jantele de 20" care au fost pe masina le primesc fara cauciucuri, acum masina are 17" cu jante de tabla. 20" pare exagerat si cred ca scap de pietre la rinichi cu ele.
Martor de presiune aprins permanent, din cate imi dau seama dupa istoricul de service, a aparut de la schimbarea rotilor cu cele de tabla si nu s-a rezolvat niciodata.
Plusuri:
Motorul trage bine si rotund, fara interuperi. I-am dat nitel in turometru si urca frumos si cum trece de 2500-3000 de ture trage bine tare. De asemenea se poate merge la 80 la ora treapta sase la 1800 de ture fara sa para subturat.
Masina e confortabila, spatioasa, trecerea de la Astra J la Insingnia se va face rapid.
Cele cateva chestii cosmetice se vor rezolva de dealerul Opel, in service autorizat, pe cheltuiala lor.
Am luat niste denivelari, masinuta nu are un greiere, dead silent.
Totul pare sa functioneze in cote normale: scaune electrice, incalzite, cruise control, stop and go, lumini, etc.
Minusuri:
Touchpad-ul e destul de ciudat cu feedbackul activat, dar cred ca e o chestie de obisnuinta.
Jantele de 20" care au fost pe masina le primesc fara cauciucuri, acum masina are 17" cu jante de tabla. 20" pare exagerat si cred ca scap de pietre la rinichi cu ele.
Martor de presiune aprins permanent, din cate imi dau seama dupa istoricul de service, a aparut de la schimbarea rotilor cu cele de tabla si nu s-a rezolvat niciodata.
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna seara,
Dupa o pauza lunga de la opel doresc sa ma intorc inapoi. Ce parere aveti despre aceasta insignia? Mentionez ca masina va fi folosita ca taxi.
http://www2.autotrader.co.u...UXHALL&page=1
Dupa o pauza lunga de la opel doresc sa ma intorc inapoi. Ce parere aveti despre aceasta insignia? Mentionez ca masina va fi folosita ca taxi.
http://www2.autotrader.co.u...UXHALL&page=1
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
tatallor a scris:Facut test drive cu masina de la Sixt.
Plusuri:
Motorul trage bine si rotund, fara interuperi. I-am dat nitel in turometru si urca frumos si cum trece de 2500-3000 de ture trage bine tare. De asemenea se poate merge la 80 la ora treapta sase la 1800 de ture fara sa para subturat.
Masina e confortabila, spatioasa, trecerea de la Astra J la Insingnia se va face rapid.
Cele cateva chestii cosmetice se vor rezolva de dealerul Opel, in service autorizat, pe cheltuiala lor.
Am luat niste denivelari, masinuta nu are un greiere, dead silent.
Totul pare sa functioneze in cote normale: scaune electrice, incalzite, cruise control, stop and go, lumini, etc.
Minusuri:
Touchpad-ul e destul de ciudat cu feedbackul activat, dar cred ca e o chestie de obisnuinta.
Jantele de 20" care au fost pe masina le primesc fara cauciucuri, acum masina are 17" cu jante de tabla. 20" pare exagerat si cred ca scap de pietre la rinichi cu ele.
Martor de presiune aprins permanent, din cate imi dau seama dupa istoricul de service, a aparut de la schimbarea rotilor cu cele de tabla si nu s-a rezolvat niciodata.
Plusuri:
Motorul trage bine si rotund, fara interuperi. I-am dat nitel in turometru si urca frumos si cum trece de 2500-3000 de ture trage bine tare. De asemenea se poate merge la 80 la ora treapta sase la 1800 de ture fara sa para subturat.
Masina e confortabila, spatioasa, trecerea de la Astra J la Insingnia se va face rapid.
Cele cateva chestii cosmetice se vor rezolva de dealerul Opel, in service autorizat, pe cheltuiala lor.
Am luat niste denivelari, masinuta nu are un greiere, dead silent.
Totul pare sa functioneze in cote normale: scaune electrice, incalzite, cruise control, stop and go, lumini, etc.
Minusuri:
Touchpad-ul e destul de ciudat cu feedbackul activat, dar cred ca e o chestie de obisnuinta.
Jantele de 20" care au fost pe masina le primesc fara cauciucuri, acum masina are 17" cu jante de tabla. 20" pare exagerat si cred ca scap de pietre la rinichi cu ele.
Martor de presiune aprins permanent, din cate imi dau seama dupa istoricul de service, a aparut de la schimbarea rotilor cu cele de tabla si nu s-a rezolvat niciodata.
Daca ai pe cineva la vreo firma de asigurari....ti-o poate cauta in baza de date, sa verifici daca a avut deschis vreun dosar de dauna (masinile cu CASCO apar intr-o baza de date cu dosare de dauna chiar daca dauna a fost acoperita pe RCA-ul celuilalt)