Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alexandrudicu

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Fara roata de rezerva ? Din ce motiv totusi ? Si la Oltcit aveam roata de rezerva.
Skip ads

  • speedman2006

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 2.0 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
De ieri sunt fericitul posesor al unui Ope Insignia 2.0cdti sport 5 usi.Masina e pur si simplu super,imi place la nebunie.Am tot citit prin reviste ca daca ai peste 1.80 inaltime nu incapi in spate si am zis sa vad daca e asa,eu am 1.86 inaltime si am intrat in spate fara sa dau cu capul de nimic si oricum nu mi-am luat masina ca sa stau in spate.
Ca aerodinamica dupa parerea mea e cel mai frumos coupe cu 4 usi.Inainte sa iau Insignia am vazut cam toate modelele din clasa ei.Poate singurul model care are o aerodinamica frumoasa este cls,dar acolo vorbim de o suma de bani tripla fata de insigna,nu degeaba Insignia este lider la vanzari in segmentul ei,am citit intr-o revista ca au vandut pana acum 170 000 de unitati sau asa ceva(pe la noi nu sunt prea multe).
Dupa ce am luat masina am mers vreo 50km prin Bucuresti,desi evit gropile uneori nu le poti evita pe toate si pot sa spun ca amortizeaza foarte bine,nu se simte nimic brutal.

Farmecul acestei masini este ca atunci cand esti nervos sau suparat te binedispune,nu ai cum sa te enervezi din cauza unor persoane din trafic care vocifereaza,eventual dai volumul mai tare la muzica si ignori acest gen de oameni.

Sunt foarte bucuros de achizitia facuta si doresc tuturor sa incerce macar o data o Insignia,sentimentul este unic.
  • pierre

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute. Eu o am de 10 luni si nici acum nu mi-a disparut placerea de a o conduce.
La multi ani ! atat tie cat si la toata lumea de pe acest forum.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
vetka a scris:Buna la toata lumea.

De la Vectra B2 am trecut la Insignia (dupa o perioada intermediara de Mitsubishi Lancer ) Smile

O doream de cand am vazut primele poze, am asteptat un an si iata-ma's posesor de Insignia. Neagra, 20 CDTI, echipare sport cu cate ceva in plus. Voiam mai multe dar chiar nu am mai avut rabdare sa astept inca 3-4 luni, am luat ce era pe stoc cat mai apropae de ceea ce doream.

Deocamdata 600 km prin oras, se comporta excelent - mai ales cu butonashul sport apasat. Am sa revin cu detalii cand am sa gasesc mai mult timp dar din pacate nu prea am Sad, pana atunci pot spune ca e ok.


Ce jenti ai la masina?
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am aproape o luna de cand merg cu noul meu Insignia 2.0 CDTI 130CP.....inca parca nu m-am trezit din vis! Arata atat de bine in "realitate" aceasta masina incat dupa ce parchez mai stau cateva minute si o studiez din diferite unghiuri. Pana acum din toate unghiurile arata superb! Are un look de coupe foare aerodinamic iar ceea ce imi place cel mai mult este spatele "opulent" care imi creaza senzatia de "fortza" si "putere". Cel mai mare pacat ar fi sa nu ai jenti de cel putin 18" inch pe ea (245/45/R18 am eu) - deoarece ofera masinii o senzatie de forta si se potrivesc foarte bine cu partea din spate cat si botul din fata.
Despre manevrabilitate nu are rost sa mai vorbim deoarece merge brici desi mi-a luat ceva timp sa ma acomodez cu jentile de 18" si "tramline" generat.
Despre stabilitate nota 10 - am luat cu 90km/h o curba de 90 de grade si umed pe jos (dupa ninsoare) si nici macar n-a scartzait ceva deci probabil ca rupe asfaltul in viraje desi nu prea am avut ocazia sa testez acest lucru.
Gurile rele spun ca masina e grea si motorul de 130CP e prea lent si nu trage...etc...etc...va spun: TOTAL FALS! M-am dat cu un Audi 1.9 TDI 130CP care e cu 100 si ceva de kile mai usor si l-am facut! Motorul trage de zici ca-i jucarie masina...si in treapta a 4-a mai am forja in acceleratie! Sa nu uitati ca toate aceste motoare diesel 2.0 CDTI au o functie de "overboost" - care oferta pentru un interval de maxim 15 secunde extra putere la masina. La modelul meu de motor din 130CP ai pentru 15 secunde cand esti cu turatia pe la 3500 de ture un extra boost de putere de 15CP (practic ai putere 145 CP) si cuplu 20Nm (cuplu total 320Nm).

Vreau sa mai spun ca se aude extraordnar atunci cand intra turbina - as zice eu ca la Porsche Cayenne Laughing Laughing ...dar s-ar putea sa exagerez. Aici eu pot sa par putin subiectiv deoarece mie imi plac masinile mai zgomotoase, chiar cu evacuare "sport". In interirorul masinii nu prea ajunge zgomotul de la motor, iar dupa ce se incalzeste motorul chiar as zice ca e linistitor sunetul.

Eu avand varianta cu 5 usi am luneta din spate mai mica - dar dupa 3-4 zile m-am invatat! Cine e carcotas ca nu vede bine in oglinzi...ca nu stiu ce...nu e sofer, nu le are cu masina - sa-si ia Matiz!
Cutia de viteze e opera de arta - am fost sceptic la inceput cand am vazut-o asa micutza, ma facea sa cred ca e lenta, ca agata....stiti voi...dar cand am pornit prima data masina si am plecat cu ea mergea asa frumos cutia si schimba asa repede ca aveam impresia totusi ca nu e bine ceva! Pozitia maini drepte pe cotiera si schimbatorul de viteze e super relaxanta!
Eu am 1.90 inaltime si stau lejer si in spate si in fata. Deoarece conduc de obicei drumuri lungi (peste 1000km) mi-am luat optional si scaune sport - va spun ca e un "must have" - stai in ele perfect, are reglaje pe 8 directii dar cel mai tare parca te trage in interorul scaunului ca o ventuza.

Un sfat mic, desi nu pare interesant, aveti grija ce e lunga masina iar raza de parcare e mult mai mare - nu gasiti usor loc de parcare, de cele mai multe ori poti sa ramai cu botul in afara sau spatele!

Mai am un sfat pentru cei ce intentioneaza sa achizitioneze un Opel Insignia - nu va zgarciti si luati cu geamuri atermice si oglinzi electro-cromate! Totul pare de cristal prin ele, indiferent de vreme!

Un lucru interesant pentru "cunoscatori" este ca poti dezactiva TC (traction control) cat si ESP-ul in totalitate. Am dezactivat pe rand TC-ul si intradevar se vedea diferenta - puteam sa plec cu scartz. Apoi am dezactivat si ESP-ul pe drum inzapezit si intradevar era sa ies de pe sosea Very Happy .

Tot un "must have" este clima "bizonica" automata - fara exagerare creaza un climat extraordinar in masina - nu-ti bate-n nas, in ochi sau iti usuca capul! E foarte bine gandita si aerul intra lent in habitaclu, fara a deranja sau sa-ti zboare parul din cap!

Sistemul audio la mine e cel mai low - adica CD300 - si char se vede, dar am planuri de viitor sa-l schimb cu ceva aftermarket belea!

Hai sa spun acum si cateva minusuri: am un greieras mic in bord cand e motorul rece si accelerez, dar nu apare intodeauna - insa am sa-l descopar eu pana la urma; nu prea-mi place pozitionarea butoanelor din portierea pentru comenzile geamurilor; tot un minus e faptul ca e prea furmoasa si mi-o deoache lumea - trebuie neaparat ceva rosu in interior iar mie nu-mi place rosu!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
" nu va zgarciti si luati cu geamuri atermice si oglinzi electro-cromate"

e prima masina care o am si la care la o temperatura externa de -21 grade C nu se aburesc geamurile pe interior cu AC-ul off. din pacate am si eu un greier cand este masina rece. urmeaza sa o las in reprezentanta peste noapte ca sa o porneasca cand e rece. am fost cu ea la service dar masina fiind calda nu scotea nici un zgomot.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
prima revizie la 15k a costat 1170 lei. cam mult pt 5 l ulei si cateva filtre.
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Opel Insignia 2.0 Diesel Cosmo,130 CP. Nu am decat 1000 km cu el, dar prima impresie e foarte buna.
Skip ads

  • crconst

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2010

  • Mesaj Privat
sebastian_dorca a scris:Sunt posesorul unui Opel Insignia 2.0 Diesel Cosmo,130 CP. Nu am decat 1000 km cu el, dar prima impresie e foarte buna.


Si cum se prezinta motorul? Este suficient de puternic pentru masina.#Si eu voi fi posesorul unuia la fel si am ascultat o multime de pareri pro si contra, cum ca 130 CP nu sunt suficienti pt greutatea ei.
Mai multe detalii daca se poate.
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
crconst a scris:
sebastian_dorca a scris:Sunt posesorul unui Opel Insignia 2.0 Diesel Cosmo,130 CP. Nu am decat 1000 km cu el, dar prima impresie e foarte buna.


Si cum se prezinta motorul? Este suficient de puternic pentru masina.#Si eu voi fi posesorul unuia la fel si am ascultat o multime de pareri pro si contra, cum ca 130 CP nu sunt suficienti pt greutatea ei.
Mai multe detalii daca se poate.


Nu pot sa-ti spun inca pentru ca am doar 1000 de km si l-am menajat pana acum. Am calcat pedala doar o data intr-o intersectie si a reactionat foarte bine. Cred ca sunt suficienti in functie de stilul de condus si de ce astepti de la masina. De un an conduc un Ford Focus 1.6 diesel de 90 CP si sunt multumit. Normal ca mi-ar placea un demaraj mai puternic,dar te asigur ca ceea ce imi ofera Focus-ul in momentul asta e chiar ok.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare.
Dupa primele 3 zile si cam 120 km pot spune ca masina isi face banii(daca mizerabilii de portocalii nu mareau tva era super, dar asta e).
Abia acum am rasfoit manualul masinii si am descoperit in mare cam ce face fiecare buton si functie(imi va trebui ceva sa imi dau seama in amanunt dar in mare am cam prins ideea).
Masina se comporta exemplar, tinuta de drum e satisfacatoare(mai mult de 100km/h nu am mers).
AFL e mortal, pe masura ce ii descopeream functiile ne tot minunam(eu si sotia).
Din primele impresii masina va cam consuma in oras(cel putin asta e prima impresie) si oricum 6.9 dat de producator e o minciuna sfruntata(am motorul diesel de 130cp).
Ce imi mai place dar asta nu e un feature(si cred ca aici nu merita o nota de trecere) este insonorizarea deficitara a habitaclului fata de compartimentul motor. Motorul fie e mai zgomotos fie este mai proasta izolatia fata de TDI de pe Octavia(fosta masina). Mie totusi imi place ca il aud dar totusi la reducerea costurilor trebuia sa nu intre si asta(daca au facut-o cumva). Inca nu am auzit vajaitul turbinei pana acum(o sa incerc fara muzica; la Octavia se auzea frumos).
Scaunele sport pe care le-am comandat sunt super OK, mai trebuie sa imi dau seama cum functioneaza exact suportul lombar.
Dupa ce am studiat portbagajul, imi dau seama ca accesul nu este asa mare cum ma asteptam, dar e destul de larg; finisarea din portbagaj (ma refer la buzunarele laterale cam lasa de dorit). Spatiul de depozitare de dedesupt mi se pare foarte bun(am reusit sa indes cam tot ce nu era de absoluta nevoie in portbagaj).
Dealerul a facut "cadou" presurile de panza; absolut nefolositoare dar le-am dat jos odata ce au venit cele de cauciuc(comandatede la o firma din Timisoara); o sa am o remarca aici, presurile sunt prinse intre ele in cate doua locuri iar prinderea se face in pres(gaura va lasa eventuala ala sa se scurga in mocheta de dedesupt). Nu stiu cum ar putea fi astupata, astept sugestii.
Spatiu in masina este super ok, trecerea la o alta clasa (fata de Octavia) e evidenta; la fel insa si cu manevrabilitatea, masina este in exterior mai mare si se simte.
Cam astea sunt primele impresii; cei care au vazut masina au fost incantati si le-a placut.

Configuratia masinii este Edition plus cateva pachete extra: scut motor, scaune sport, bixenon, clima pe doua zone, scaune incalzite; este varianta Sport Tourer si culoarea este alb(am considerat ca 500 eur nu merita pentru vopsea metalizata).

Dealerul(Autohuber Sibiu) a lasat o impresie buna, dar se putea mult mai bine(aici nu pot sa ma abtin sa nu remarc urmatorul aspect : desi ei traiesc in principal din revizii si reparatii nu iti pot insufla increderea si convingerea ca ei sunt cei mai buni; zambetul si destinderea din showroom nu se prea regaseste - tocmai m-am intors din SUA dupa o sedere de 3 saptamani si pot sa va spun ca orice vanzator/barman/chelner te intreba de 2-3 ori daca te simti bine, daca iti mai arata ceva, daca te poate ajuta, fara a fi insistent, lucru inexistent aici).

Desi am studiat manualul de utilizare, am cateva intrebari(pe care o sa i le pun si dealerului numai ca raspunde foarte greu la email si poate aici o sa gasesc raspunsurile mai repede):
- care e capacitatea rezervorului de apa de la spritiere
- cand stropeste apa pe faruri
- din cate am observat in prima excursie la peco, rezervorul are cel putin 71 l(cand am luat-o dealerul a insistat sa intru in pecoul situat la 50 m de el; era uscat in rezervor)
- lasand farurile pe auto, cand se comuta la faza lunga automat? pot sa comut si manual pe faza lunga daca e setat modul automat?

Cam atat pana acum. Atasez si cateva poze.

  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:Salutare.
Dupa primele 3 zile si cam 120 km pot spune ca masina isi face banii(daca mizerabilii de portocalii nu mareau tva era super, dar asta e).
Abia acum am rasfoit manualul masinii si am descoperit in mare cam ce face fiecare buton si functie(imi va trebui ceva sa imi dau seama in amanunt dar in mare am cam prins ideea).
Masina se comporta exemplar, tinuta de drum e satisfacatoare(mai mult de 100km/h nu am mers).
AFL e mortal, pe masura ce ii descopeream functiile ne tot minunam(eu si sotia).
Din primele impresii masina va cam consuma in oras(cel putin asta e prima impresie) si oricum 6.9 dat de producator e o minciuna sfruntata(am motorul diesel de 130cp).
Ce imi mai place dar asta nu e un feature(si cred ca aici nu merita o nota de trecere) este insonorizarea deficitara a habitaclului fata de compartimentul motor. Motorul fie e mai zgomotos fie este mai proasta izolatia fata de TDI de pe Octavia(fosta masina). Mie totusi imi place ca il aud dar totusi la reducerea costurilor trebuia sa nu intre si asta(daca au facut-o cumva). Inca nu am auzit vajaitul turbinei pana acum(o sa incerc fara muzica; la Octavia se auzea frumos).
Scaunele sport pe care le-am comandat sunt super OK, mai trebuie sa imi dau seama cum functioneaza exact suportul lombar.
Dupa ce am studiat portbagajul, imi dau seama ca accesul nu este asa mare cum ma asteptam, dar e destul de larg; finisarea din portbagaj (ma refer la buzunarele laterale cam lasa de dorit). Spatiul de depozitare de dedesupt mi se pare foarte bun(am reusit sa indes cam tot ce nu era de absoluta nevoie in portbagaj).
Dealerul a facut "cadou" presurile de panza; absolut nefolositoare dar le-am dat jos odata ce au venit cele de cauciuc(comandatede la o firma din Timisoara); o sa am o remarca aici, presurile sunt prinse intre ele in cate doua locuri iar prinderea se face in pres(gaura va lasa eventuala ala sa se scurga in mocheta de dedesupt). Nu stiu cum ar putea fi astupata, astept sugestii.
Spatiu in masina este super ok, trecerea la o alta clasa (fata de Octavia) e evidenta; la fel insa si cu manevrabilitatea, masina este in exterior mai mare si se simte.
Cam astea sunt primele impresii; cei care au vazut masina au fost incantati si le-a placut.

Configuratia masinii este Edition plus cateva pachete extra: scut motor, scaune sport, bixenon, clima pe doua zone, scaune incalzite; este varianta Sport Tourer si culoarea este alb(am considerat ca 500 eur nu merita pentru vopsea metalizata).

Dealerul(Autohuber Sibiu) a lasat o impresie buna, dar se putea mult mai bine(aici nu pot sa ma abtin sa nu remarc urmatorul aspect : desi ei traiesc in principal din revizii si reparatii nu iti pot insufla increderea si convingerea ca ei sunt cei mai buni; zambetul si destinderea din showroom nu se prea regaseste - tocmai m-am intors din SUA dupa o sedere de 3 saptamani si pot sa va spun ca orice vanzator/barman/chelner te intreba de 2-3 ori daca te simti bine, daca iti mai arata ceva, daca te poate ajuta, fara a fi insistent, lucru inexistent aici).

Desi am studiat manualul de utilizare, am cateva intrebari(pe care o sa i le pun si dealerului numai ca raspunde foarte greu la email si poate aici o sa gasesc raspunsurile mai repede):
- care e capacitatea rezervorului de apa de la spritiere
- cand stropeste apa pe faruri
- din cate am observat in prima excursie la peco, rezervorul are cel putin 71 l(cand am luat-o dealerul a insistat sa intru in pecoul situat la 50 m de el; era uscat in rezervor)
- lasand farurile pe auto, cand se comuta la faza lunga automat? pot sa comut si manual pe faza lunga daca e setat modul automat?

Cam atat pana acum. Atasez si cateva poze.


Farurile se spala doar cand ai faza scurta aprinsa si nu intervale mai scurte de 30 secunde intre spalari.
Ca sa activezi asistentul de faza lunga esti comutat pe auto si impingi maneta de lumini de 2 ori in fata.se aprinde un martor in bord.poti sa comuti si manual .
Skip ads

  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:Salutare.
Dupa primele 3 zile si cam 120 km pot spune ca masina isi face banii(daca mizerabilii de portocalii nu mareau tva era super, dar asta e).
Abia acum am rasfoit manualul masinii si am descoperit in mare cam ce face fiecare buton si functie(imi va trebui ceva sa imi dau seama in amanunt dar in mare am cam prins ideea).
Masina se comporta exemplar, tinuta de drum e satisfacatoare(mai mult de 100km/h nu am mers).
AFL e mortal, pe masura ce ii descopeream functiile ne tot minunam(eu si sotia).
Din primele impresii masina va cam consuma in oras(cel putin asta e prima impresie) si oricum 6.9 dat de producator e o minciuna sfruntata(am motorul diesel de 130cp).
Ce imi mai place dar asta nu e un feature(si cred ca aici nu merita o nota de trecere) este insonorizarea deficitara a habitaclului fata de compartimentul motor. Motorul fie e mai zgomotos fie este mai proasta izolatia fata de TDI de pe Octavia(fosta masina). Mie totusi imi place ca il aud dar totusi la reducerea costurilor trebuia sa nu intre si asta(daca au facut-o cumva). Inca nu am auzit vajaitul turbinei pana acum(o sa incerc fara muzica; la Octavia se auzea frumos).
Scaunele sport pe care le-am comandat sunt super OK, mai trebuie sa imi dau seama cum functioneaza exact suportul lombar.
Dupa ce am studiat portbagajul, imi dau seama ca accesul nu este asa mare cum ma asteptam, dar e destul de larg; finisarea din portbagaj (ma refer la buzunarele laterale cam lasa de dorit). Spatiul de depozitare de dedesupt mi se pare foarte bun(am reusit sa indes cam tot ce nu era de absoluta nevoie in portbagaj).
Dealerul a facut "cadou" presurile de panza; absolut nefolositoare dar le-am dat jos odata ce au venit cele de cauciuc(comandatede la o firma din Timisoara); o sa am o remarca aici, presurile sunt prinse intre ele in cate doua locuri iar prinderea se face in pres(gaura va lasa eventuala ala sa se scurga in mocheta de dedesupt). Nu stiu cum ar putea fi astupata, astept sugestii.
Spatiu in masina este super ok, trecerea la o alta clasa (fata de Octavia) e evidenta; la fel insa si cu manevrabilitatea, masina este in exterior mai mare si se simte.
Cam astea sunt primele impresii; cei care au vazut masina au fost incantati si le-a placut.

Configuratia masinii este Edition plus cateva pachete extra: scut motor, scaune sport, bixenon, clima pe doua zone, scaune incalzite; este varianta Sport Tourer si culoarea este alb(am considerat ca 500 eur nu merita pentru vopsea metalizata).

Dealerul(Autohuber Sibiu) a lasat o impresie buna, dar se putea mult mai bine(aici nu pot sa ma abtin sa nu remarc urmatorul aspect : desi ei traiesc in principal din revizii si reparatii nu iti pot insufla increderea si convingerea ca ei sunt cei mai buni; zambetul si destinderea din showroom nu se prea regaseste - tocmai m-am intors din SUA dupa o sedere de 3 saptamani si pot sa va spun ca orice vanzator/barman/chelner te intreba de 2-3 ori daca te simti bine, daca iti mai arata ceva, daca te poate ajuta, fara a fi insistent, lucru inexistent aici).

Desi am studiat manualul de utilizare, am cateva intrebari(pe care o sa i le pun si dealerului numai ca raspunde foarte greu la email si poate aici o sa gasesc raspunsurile mai repede):
- care e capacitatea rezervorului de apa de la spritiere
- cand stropeste apa pe faruri
- din cate am observat in prima excursie la peco, rezervorul are cel putin 71 l(cand am luat-o dealerul a insistat sa intru in pecoul situat la 50 m de el; era uscat in rezervor)
- lasand farurile pe auto, cand se comuta la faza lunga automat? pot sa comut si manual pe faza lunga daca e setat modul automat?

Cam atat pana acum. Atasez si cateva poze.


Cam 5 l e capacitatea la spritare.
trebuie sa tii apasata spalarea parbrizului 8-9 sec cu farurile aprinse si se spala farurile(am intrebat si eu Smile)
impingi de doua ori maneta inainte si se cupleaza chestia aia cu comutarea automata de pe faza scurta pe lunga si invers. Orice comutare ulterioara iti opreste chestia aia.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@crybabyro: alb ca alb, dar e minunat Tourerul. Sa il stapanesti sanatos. Iti recomand cu caldura sa-l prezinti in detaliu si in sectiunea celor laudarosi: Ai un Opel? Sa-l vedem!

@restul: e ok, nu mai citati ce s-a postat mai sus, se intelege oricum cui raspundeti. Sa va traiasca limuzinele! Wink
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 509
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Eu cum am spritat farurile prima data,cum mi-a dat mesaj pe bord de low level ,am bagat vreo 4 litri ca in nisip,nici nu s-a umplut vasul....Dupa 2-3 zile si cateva folosiri de spritare,mai bag 4 litri si in sfarsit vad bidonul plin,parerea mea este ca are in jur de 7 litri ca popa !
La Zafira am capacitatea rezervoruuil de lichid de stropit parbrizul sub 2 litri,dar nu am stropinela la faruri !
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu trebuie tinuta maneta asa mult timp.Esential e sa ai farurile aprinse, nu doar pozitia.Dupa mesajul Washing fluid low nu am reusit sa bag decat vreo 4 litri
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
vectragts1 a scris:Nu trebuie tinuta maneta asa mult timp.Esential e sa ai farurile aprinse, nu doar pozitia.Dupa mesajul Washing fluid low nu am reusit sa bag decat vreo 4 litri


Cat timp trebuie tinuta maneta? Eu am incercat cu farurile aprinse sa tin maneta cateva sec si nu a mers. Cei de la reprezentanta mi-au zis de 8-9 sec.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Comutarea automata pe faza lunga scurta o sa o incerc de indata ce voi putea; exista o viteza minuma de la care se activeaza faza lunga?
O alta intrebare pe care am scapat-o ieri e senzorul de ploaie; maneta stergatorului trebuie "fixata" intr-o anumita pozitie pentu a activa optiunea sau implicit vor pleca stergatoarele?

Studiind ieri manualul am reusit sa activez optiunea de blocare automata a usilor la plecare(am impresia ca pe undeva la 12-13km/h se blocheaza) si sa le deblochez la scoaterea cheii din contact. La dealer am intrebat de Opel Eye si mi s-a spus ca nu e valabila pentru Romania. Mi se pare ciudat ca nu e activa optiunea(unde mai pui ca sistemul de navigatie nu are harta Romaniei). Parca zicea cineva ca a fost activata optiunea undeva in Ungaria?
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
crybabyro a scris:Salut.
Comutarea automata pe faza lunga scurta o sa o incerc de indata ce voi putea; exista o viteza minuma de la care se activeaza faza lunga?
O alta intrebare pe care am scapat-o ieri e senzorul de ploaie; maneta stergatorului trebuie "fixata" intr-o anumita pozitie pentu a activa optiunea sau implicit vor pleca stergatoarele?

Studiind ieri manualul am reusit sa activez optiunea de blocare automata a usilor la plecare(am impresia ca pe undeva la 12-13km/h se blocheaza) si sa le deblochez la scoaterea cheii din contact. La dealer am intrebat de Opel Eye si mi s-a spus ca nu e valabila pentru Romania. Mi se pare ciudat ca nu e activa optiunea(unde mai pui ca sistemul de navigatie nu are harta Romaniei). Parca zicea cineva ca a fost activata optiunea undeva in Ungaria?


Maneta stergatorului de parbriz trebuie pusa in pozitia de temporizare (o ridici in prima pozitie). O sa-ti porneasca stergatoarele la ploaie si se regleaza intensitatea singura in functie de ploaie.
Cum ai setat sa se inchida usile ?
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Pe consola centrala ai un buton Config ; ii dai una si pe primul rand al afisajului(eu am cd 300) apare cate o linie din meniu. Browse faci cu butonul balans, intri in meniu apasand in mijlocul butonului si iesi din meniu cu butonul Back. Contactul trebuie sa fie pus insa.
Valorile care le-am modificat sunt
* Vehicle settings
***Power door lock
***** Avoid lock open door - asta e pus pe on si cred ca nu te lasa sa inchizi masina daca e o usa deschisa(nu am umblat aici)
***** Auto door lock am pus pe on
***** Auto door unlock am pus pe all doors
In cartea tehnica sunt deschise toate meniurile, trebuie doar sa le ignori pe cele pe care nu le ai.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR