stefan112
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut la toata lumea ! deci daca porneste greu la cald este dus capul hidraulic. eu l-am schimbat si acu porneste usor la cald . de fapt porneste normal nu mai conteaza ca e cald sau rece . asta e boala la ele . acu nu stiu cat tine un cap din asta . am auzit pe la baieti ca mai mult de 2 ani nu te tine. mai ales cu motorina de la noi. cam asta e cu omega sau cu 2.5 de bmw.
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
salut!ma bag si eu in problemaun pic.pt cei care au consum in bord de 0,4/h si 7l /% fratilor nu este bine.un motor de 2,5 nu o sa consume niciodata atat
si daca va arata atat inseamna ca masina are prea mult debit,asta inseamna ca este capul hidraulic uzat credetima pe cuvant caci am trecut prin asta.dar fum nu va scoate ceva mai mult decat inainte?cand luati piciorul de pe acc nu se opreste un pic pe la 1000 de ture si apoi scade la 750?
si daca va arata atat inseamna ca masina are prea mult debit,asta inseamna ca este capul hidraulic uzat credetima pe cuvant caci am trecut prin asta.dar fum nu va scoate ceva mai mult decat inainte?cand luati piciorul de pe acc nu se opreste un pic pe la 1000 de ture si apoi scade la 750?