k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- siner
- **
- 328 mesaje
- din 21 Oct 2009
- Vectra 2008 z19dth
- Bucuresti
siner
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
http://stirileprotv.ro/stir...la-taxa-auto.html abia acum o sa inceapa spectacolul... Probabil ca toti care au recuperat taxa pana acum or sa revina cu proces si pentru dobanda, iar cei care nu erau hotarati sa recupereze taxa au motive intemeiate acum! Eu am platit taxa 2500 lei in 2010, daca nu dau masina pana la paste o sa ma ocup de recuperarea taxei.
- gogo_y17dt
- **
- 492 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
- siner
- **
- 328 mesaje
- din 21 Oct 2009
- Vectra 2008 z19dth
- Bucuresti
siner
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
http://www.4tuning.ro/taxa-...ntului-18273.html
Asta ar fi cea mai buna varianta cu taxa auto dar cum spune si articolul ne putem trezi cu toate cotetele din '80 in tara. Oare inmatricularea la bulgari este o piedica in momentul de fata pentru cei care aduc masini vechi din germania? Care ar fi totusi solutia pentru scoaterea taxei auto dar sa nu ne trezim cu toate vechiturile fara directie si frane care lasa in urma un mare nor de gaze?
Impozitarea in functie de capacitatea cilindrica nu ne afecteaza decat pe noi cei care muncim pentru bani, ciorile care fura/cersesc pot aduce "ursuleti" cu motoare de 3000 ca oricum nu platesc impozite nici la palate deci la masini cu atat mai mult...
Asta ar fi cea mai buna varianta cu taxa auto dar cum spune si articolul ne putem trezi cu toate cotetele din '80 in tara. Oare inmatricularea la bulgari este o piedica in momentul de fata pentru cei care aduc masini vechi din germania? Care ar fi totusi solutia pentru scoaterea taxei auto dar sa nu ne trezim cu toate vechiturile fara directie si frane care lasa in urma un mare nor de gaze?
Impozitarea in functie de capacitatea cilindrica nu ne afecteaza decat pe noi cei care muncim pentru bani, ciorile care fura/cersesc pot aduce "ursuleti" cu motoare de 3000 ca oricum nu platesc impozite nici la palate deci la masini cu atat mai mult...
- omega y22dth
- ***
- 667 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 667
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
Eu am castigat procesul cu statul pentru recuperare taxa inmatriculare.A facut recurs ANAF-ul si m-a programat exact peste un an.Februarie 2014.In provincie dureaza 3-4luni si gata ,in Bucuresti dureaza 2 ani.La taxa se adauga dobanda fiscala .Am taxa de 6500lei+dobanda fiscala pe 2 ani.Avocatul m-a costat 500lei+taxa timbru de 54lei.
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
siner a scris:
dar cum spune si articolul ne putem trezi cu toate cotetele din '80 in tara. Care ar fi totusi solutia pentru scoaterea taxei auto dar sa nu ne trezim cu toate vechiturile fara directie si frane care lasa in urma un mare nor de gaze?
dar cum spune si articolul ne putem trezi cu toate cotetele din '80 in tara. Care ar fi totusi solutia pentru scoaterea taxei auto dar sa nu ne trezim cu toate vechiturile fara directie si frane care lasa in urma un mare nor de gaze?
Aceasta idee preconceputa cum ca toate masinile vechi aduse de afara sunt cotete numai la romani o poti auzi. Arunca un smecher de dealer sau guvernant o galusca si toti se grabesc s-o ia de buna pe nemestecate. In acceptiunea multora care propaga aceasta elucubratie ca altfel n-o pot numi o masina euro 2 cu TUV valabil e mai proasta ca un taximetru de RO cu inspectia luata ,,pe bune''!
In alta ordine de idei orice masina inainte sa fie inmatriculata trebuie sa treaca testele RAR-ului si crede-ma daca te duci cu pile si nu iese la noxe si directie poti sa te dai peste cap precum Greuceanu ca tot nu ti-o trec. Iti mai accepta o ciupitura la vopsea o pata mica de rugina dar in niciuncaz una din cauzele de mai sus.
Deci daca i-a RAR-ul pe bune mai e cotet, cazan......etc?
- siner
- **
- 328 mesaje
- din 21 Oct 2009
- Vectra 2008 z19dth
- Bucuresti
siner
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
@Tiaz - Putem deschide un subiect in care fiecare sa puna poze cu masinile intalnite in trafic care au peste 15 ani si sunt vai de steaua lor si iti garantez ca in cateva zile se umple de poze si exemple! Eu am trecut rar-ul absolut pe bune, fara nici cea mai mica interventie cu un renault twingo din '97 dupa ce am schimbat jumatate din masina cu piese absolut noi puse pentru ca era vorba de viata mea, dar pe langa mine treceau niste cotete de iti era frica sa stai sprijit de ele! Daca tu ai impresia ca la rar trebuie sa fie masina cum trebuie ca sa treaca te inseli amarnic!
Nu am spus ca toate masinile vechi sunt cotete, am spus ca sunt cotete alea aduse de romani in proportie de 90%! Asta o pot sustine cu dovezi oricand si oricine poate vedea asta printr-o simpla plimbare prin oras! Toti tuciurii sunt cu fiarele vechi dupa ei inmatriculate in bg, dupa asta o sa fie inmatriculate in ro.
Un "ursulet" intretinut foarte bine si care corespunde din toate punctele de vedere este scump si in Germania si oriunde in Europa, deci sunt foarte putini cei care dau bani multi pe o masina veche, pe cand la alea care stau parasite si le da neamtu pe 200-300 de euro numai ca sa nu mai plateasca impozit la ele nici nu corespund cu normele de siguranta si poluare. Iar toti indienii trebuie sa aiba mertane si bemveuri in care sa urle manelele ca pe ei nu ii intereseaza ca nu au frane si directie.
Cat despre ideile preconcepute ca masinile vechi sunt cotete numai in ideile romanilor prefer sa nu comentez... Neamtul de prost ce este schimba masina la 3 ani ca il pacaleste un diler... Si tot din cauza asta sunt zeci de mii de masini in Germania care costa 100-200 de euro, ca ele sunt de fapt scule dar prosti nemtii!
PS - In privat iti pot spune diverse preturi la rar, in functie de necesitate... Asta ca fapt divers...
http://suchen.mobile.de/aut...amp;ambitCountry= aici ai niste exemple de masini bune de la bmw
http://suchen.mobile.de/aut...amp;ambitCountry= aici ai exemple de la mercedes
100 euro era cartea service, la tuv trebuie sa intreb ca nu mai stiu...
Nu am spus ca toate masinile vechi sunt cotete, am spus ca sunt cotete alea aduse de romani in proportie de 90%! Asta o pot sustine cu dovezi oricand si oricine poate vedea asta printr-o simpla plimbare prin oras! Toti tuciurii sunt cu fiarele vechi dupa ei inmatriculate in bg, dupa asta o sa fie inmatriculate in ro.
Un "ursulet" intretinut foarte bine si care corespunde din toate punctele de vedere este scump si in Germania si oriunde in Europa, deci sunt foarte putini cei care dau bani multi pe o masina veche, pe cand la alea care stau parasite si le da neamtu pe 200-300 de euro numai ca sa nu mai plateasca impozit la ele nici nu corespund cu normele de siguranta si poluare. Iar toti indienii trebuie sa aiba mertane si bemveuri in care sa urle manelele ca pe ei nu ii intereseaza ca nu au frane si directie.
Cat despre ideile preconcepute ca masinile vechi sunt cotete numai in ideile romanilor prefer sa nu comentez... Neamtul de prost ce este schimba masina la 3 ani ca il pacaleste un diler... Si tot din cauza asta sunt zeci de mii de masini in Germania care costa 100-200 de euro, ca ele sunt de fapt scule dar prosti nemtii!
PS - In privat iti pot spune diverse preturi la rar, in functie de necesitate... Asta ca fapt divers...
http://suchen.mobile.de/aut...amp;ambitCountry= aici ai niste exemple de masini bune de la bmw
http://suchen.mobile.de/aut...amp;ambitCountry= aici ai exemple de la mercedes
100 euro era cartea service, la tuv trebuie sa intreb ca nu mai stiu...
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Tu compari mere cu pere. Compari puterea de cumparare a neamtului care intretine societatea de consum cu romanul care se chinuie sa-si traiasca ziua de maine. Motivul pentru care marea majoritate a romanilor cumpara masini ieftine este ca nu au bani nu ca si-ar dori un fier de 1k eruro si 12-13 ani vechime. In secolul vitezei este un rau necesar sa ai o masina nu un lux cum ar da unii sa se inteleaga.
Am si eu cunoscuti care lucreaza la RAR si nu prea se arunca sa-si puna pielea pe bat pentru o sutica de epuroi care i-o dai tu. In ziua de azi un salariu de 3k-4k de roni care sa vina la timp luna de luna nu prea il gasesti la orice colt de strada asa ca stai linistit ca nu-si mai risca nimeni locul pentru mizilicul oferit de x persoane. Singura manevra care o mai fac este sa colaboreze cu diferite firme de intermediere inscrieri masini facilitandu-le ,,programari peste rand''
In continuare incearca sa intelegi ca marfurile in comunitate nu trebuie taxate suplimentar defapt asta e si motivul pentru care s-au castigat procesele in RO si ca o masina care are TUV valabil nu este un cotet oricat de mult si-ar dori unii sa dea de inteles.
Ca si fapt divers nici nemtii nu-si mai schimba masina la 2-3 ani ai au mai crescut media pe la 4-5 deci criza se face simtita si pe la ei.
Si eu mi-am cumparat un astra g din 2000 cu 1200 euro din Spania. Spre deosebire de tine eu n-am bagat nici un ban in masina si am luat RAR-ul bine merci. Masina este mai mult decat ok, geamuri electrice, ac functional, 4 airbaguri, abs. Dotari minime si necesare in zilele de astazi.
Ar avea vreun rost sa-mi cumpar un h sau j nou la aproximativ acelaeasi dotari si cu vreo 12k euro mai scump. Se merita oare sa platesc aceasta diferenta de bani?
Pentru mine nu. Mi-am luat masina noua (H) si m-am saturat de cati bani am bagat in ea. Fara sa fac un efort prea mare de gandire numai ambreiajul, egr si capetele de planetare fac cam cat am dat pe g. Vorbim strict de piese nu mai pun si manopera in calcul ca atunci deja depasim bugetul.
Un alt lucru deoloc de neglijat este faptul ca multi in cautare de alternative si-au inscris masinile pe Bulgaria. Un lucru foarte deranjant, dar nu suficient de tare ca sa-i determine pe idiotii nostri de guvernanti sa inteleaga ca statul bulgar a facut o gramada de bani de pe seama contribuabililor romani si ca aceste masini oricat de mult s-a straduii ei sa le interzica accesul in RO nu v-or reusi.
Asa ca sa ne mai distram putin statul bulgar le raspunde imbecililor de guvernanti romani cu o oferta greu de refuzat de contribubilul roman si nu numai. Posibilitatea oricarui cetatean membru EU sa-si inscrie masina in tara lor.
Proiectul propus dedeputatii PNL este unul foarte destept si de bun simt. Taxand carburantul practic taxezi orice masina care circula in RO indiferent de tara in care este inmatriculata sau daca este in tranzit si intradevar aceasta taxa este una de mediu aplicand principiul poluatorul plateste. E un proiect salutar care ar trebui sprijinit sa fie votat de parlament.
Am si eu cunoscuti care lucreaza la RAR si nu prea se arunca sa-si puna pielea pe bat pentru o sutica de epuroi care i-o dai tu. In ziua de azi un salariu de 3k-4k de roni care sa vina la timp luna de luna nu prea il gasesti la orice colt de strada asa ca stai linistit ca nu-si mai risca nimeni locul pentru mizilicul oferit de x persoane. Singura manevra care o mai fac este sa colaboreze cu diferite firme de intermediere inscrieri masini facilitandu-le ,,programari peste rand''
In continuare incearca sa intelegi ca marfurile in comunitate nu trebuie taxate suplimentar defapt asta e si motivul pentru care s-au castigat procesele in RO si ca o masina care are TUV valabil nu este un cotet oricat de mult si-ar dori unii sa dea de inteles.
Ca si fapt divers nici nemtii nu-si mai schimba masina la 2-3 ani ai au mai crescut media pe la 4-5 deci criza se face simtita si pe la ei.
Si eu mi-am cumparat un astra g din 2000 cu 1200 euro din Spania. Spre deosebire de tine eu n-am bagat nici un ban in masina si am luat RAR-ul bine merci. Masina este mai mult decat ok, geamuri electrice, ac functional, 4 airbaguri, abs. Dotari minime si necesare in zilele de astazi.
Ar avea vreun rost sa-mi cumpar un h sau j nou la aproximativ acelaeasi dotari si cu vreo 12k euro mai scump. Se merita oare sa platesc aceasta diferenta de bani?
Pentru mine nu. Mi-am luat masina noua (H) si m-am saturat de cati bani am bagat in ea. Fara sa fac un efort prea mare de gandire numai ambreiajul, egr si capetele de planetare fac cam cat am dat pe g. Vorbim strict de piese nu mai pun si manopera in calcul ca atunci deja depasim bugetul.
Un alt lucru deoloc de neglijat este faptul ca multi in cautare de alternative si-au inscris masinile pe Bulgaria. Un lucru foarte deranjant, dar nu suficient de tare ca sa-i determine pe idiotii nostri de guvernanti sa inteleaga ca statul bulgar a facut o gramada de bani de pe seama contribuabililor romani si ca aceste masini oricat de mult s-a straduii ei sa le interzica accesul in RO nu v-or reusi.
Asa ca sa ne mai distram putin statul bulgar le raspunde imbecililor de guvernanti romani cu o oferta greu de refuzat de contribubilul roman si nu numai. Posibilitatea oricarui cetatean membru EU sa-si inscrie masina in tara lor.
Proiectul propus dedeputatii PNL este unul foarte destept si de bun simt. Taxand carburantul practic taxezi orice masina care circula in RO indiferent de tara in care este inmatriculata sau daca este in tranzit si intradevar aceasta taxa este una de mediu aplicand principiul poluatorul plateste. E un proiect salutar care ar trebui sprijinit sa fie votat de parlament.
nicu1108
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
nicu1108
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
- omega y22dth
- ***
- 667 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 667
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
Astazi mi am recuperat TAXA DE PRIMA INMATRICULARE un cadou bine venit de sarbatori . Totul a inceput la sfirsitul lui IANUARIE 2013 si astazi 19 decembrie mi am luat banii inapoi . Ce si cum am platit si cit am primit ? In octombrie 2010 am platit taxa 2008 lei si astazi am primit 3751 lei DIN CARE : 2008 lei taxa, 704 lei dobinda (calculata din luna 07 2011) nu din oct.2010 si 1039 lei cheltuieli de judecata bani care i-au revenit avocatei. Deci eu am luat taxa si dobinda adica 2712 lei. Multa succes tuturor pentru recuperarea taxei
- Vectra sri
- ***
- 879 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 879
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
http://indrumari-juridice.e...i-hotararea-aici/
aici gasti mai multi oameni si un blog care va poate ajuta sa va recuperati atat vechea taxa de poluare cat si timbrul de mediu , exista si date de contact de la avocatul care a reusit sa faca neplata/evitarea timbrului de mediu sper sa va ajute, la multi ani !
aici gasti mai multi oameni si un blog care va poate ajuta sa va recuperati atat vechea taxa de poluare cat si timbrul de mediu , exista si date de contact de la avocatul care a reusit sa faca neplata/evitarea timbrului de mediu sper sa va ajute, la multi ani !
nicu1108
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare in cazul meu astazi sa judecat recursul iar solutia a fost ''Amânã judecarea cauzei la data de 18 februarie 2014, sala 3 pentru a se cita intimatul-reclamant cu menþiunea de a depune actele de provenienþã ale autoturismului ºi dovada de primã înmatriculare a acestuia într-un stat membru UE'' imi poate spune cineva ce acte imi trebuie mai exact ,,si daca nu le posed daca mai pot face rost de ele ? Multumesc!
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Sunt 99% convins cã actele astea sunt deja la dosar, respectiv (ce inteleg eu prin actele cerute) contact de vanzare-cumpãrare și actele care dovedesc faptul cã a fost înmatriculat într-un stat al UE, certificat de înmatriculare si carte de identitate.
Chiar dacã mai sunt la dosar, e bine sã mai trimiți o copie din fiecare, conformã cu originalul.
Chiar dacã mai sunt la dosar, e bine sã mai trimiți o copie din fiecare, conformã cu originalul.
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
13.12.2013
Ora estimata: 9:00
Complet: D 3 c.a.
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite cererea formulata de catre reclamanta ********* in contradictoriu cu pirita Administratia Judeteana a Finantelor Publice Iasi. Obliga pirita sa plateasca reclamantei suma de 4730 lei, reprezentind taxa pe poluare, precum si dobinda prevazuta de codul de procedura fiscala, calculata de la data incasarii taxei si pina la data restituirii acesteia. Respinge cererea de chemare in garantie promovata de catre pirita Administratia Judeteana a Finantelor Publice Iasi in contradictoriu cu Administratia Fondului pentru Mediu.
Document: Hotarâre 5007/2013 13.12.2013
Ora estimata: 9:00
Complet: D 3 c.a.
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite cererea formulata de catre reclamanta ********* in contradictoriu cu pirita Administratia Judeteana a Finantelor Publice Iasi. Obliga pirita sa plateasca reclamantei suma de 4730 lei, reprezentind taxa pe poluare, precum si dobinda prevazuta de codul de procedura fiscala, calculata de la data incasarii taxei si pina la data restituirii acesteia. Respinge cererea de chemare in garantie promovata de catre pirita Administratia Judeteana a Finantelor Publice Iasi in contradictoriu cu Administratia Fondului pentru Mediu.
Document: Hotarâre 5007/2013 13.12.2013
problema e ca "inca nu e redactata" solutia ) ce m-a distrat cand am fost sa intreb la tribunal, mi-a zis tipa de-acolo " stati linistit, avem dosare care nu-s redactate din 2012" ...
astept... zilele trec... dobanda creste... sper...
adrian_b
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut,cum e posibil sa recupereze taxa de prima inmatriculare fara actele masinii?Fostul propetar ,un organ al statului cu 2 stele pe umar a inaintat actele(ianuarie 2011) la judecatorie dupa trei luni de la vanzarea masinii(octombrie 2010) catre mine!In 2012 reuseste sa obtina banii dati la taxa!Acu stau si ma uit la hartia de la ANAF!
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
este ceeace se numeste o jigodie de om! se intalneste indeosebi in randul cetatenilor romani! este o practica care apare din ce in ce mai des! depun actele pentru restituire taxa cand sant proprietari apoi vand masina! prin asta inseala cumparatorul!trebuie sa te interesezi la un avocat daca poti sa il dai in judecata pentru inselatoriie sau ceva asemanator!