- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
xmenmaxx
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Cu testul agrafa, din cate stiu eu, se pot vedea erorile de la motor, nu de la AirBag.
In orice caz cu o simpla interfata KKL (modificata cu microcontact care sa schimbe pini cum face un multiplexor) pe serial si cu un soft ABCOM sau Opel Tech2 poate sa faca o diagnoza.
Dar atentie nu rezolvi problemele numai dupa codurile de eroare, trebuiesc verificati si alti parametri.
Cine citeste codurile si da rezolutii sa sti de la mine ca acela e un neavenit in domeniul asta al diagnozelor.
In orice caz cu o simpla interfata KKL (modificata cu microcontact care sa schimbe pini cum face un multiplexor) pe serial si cu un soft ABCOM sau Opel Tech2 poate sa faca o diagnoza.
Dar atentie nu rezolvi problemele numai dupa codurile de eroare, trebuiesc verificati si alti parametri.
Cine citeste codurile si da rezolutii sa sti de la mine ca acela e un neavenit in domeniul asta al diagnozelor.
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
1,33, adica softuri 2008 la corsa ta va vedea doar codurile de eroare. Nu va vedea KM reali si nici parametri motor cum trebuie. De programari nici nu vorbim. La vremea respectiva, nu era implementat in soft acest aspect.
1.39, adica softuri 2009 au implementate aceste aspecte.
Vad ca nu sti sa citesti MP
1.39, adica softuri 2009 au implementate aceste aspecte.
Vad ca nu sti sa citesti MP
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
I-a o interfata 1.33 si fa-i un upgrade singur s-au i-a una 1.39 si softuri se gasesc (ultima versiune 090820d) chiar si in limba Romana daca vrei,
Nu necesita activare. Ai instalat softul, bagi interfata, o testezi si te conectezi.
Asta nu ar fi nimic, restul o sa-ti timp pana o sa intelegi (daca esti novice)
Bafta
Nu necesita activare. Ai instalat softul, bagi interfata, o testezi si te conectezi.
Asta nu ar fi nimic, restul o sa-ti timp pana o sa intelegi (daca esti novice)
Bafta
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
mishu_b a scris:
...
poti te rog sa detaliezi?!
bafta
mattydr67 a scris:
Nu necesita activare.
Nu necesita activare.
...
poti te rog sa detaliezi?!
bafta
Softul Op-Com necesita activare dupa ce faci testarea interfatei. Daca ai o interfata China sau clona si nu este una originala nu treci testul interfatei. Daca ai acest soft Op-Com 090820d de4 care iti spun eu treci de chestia cu testul interfatei.
Dupa care softul ca sa fie full activated trebuie sa-l activezi bineinteles si atunci iti trebuie codul de activare.
Op-Com 090820d nu se mai poate activa prin varianta HEX asa ca niste baieti destepti au cracuit si chestia asta si nu mai ai nevoie de codul de activare. Insa trebuie sa-l setezi pe revision B ca sa aiba toate functiile nu pe D. Asta e tot. Cam ce ai mai dori sa sti?
Este in limba Romana , Engleza, Germana si Poloneza daca nu ma insel.
Bafta.
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
...
In primul rand iti multumesc pentru raspuns!
Dupa care - modul de adresare e bine sa fie linistit nu artagos - nu rezolvi nimic cu o asa atitudine.
Intrebarea mea a venit firesc la ce ai postat anterior si anume - Nu necesita activare - din cate inteleg eu, rezulta ca ar fi fost la liber ceea ce nu este adevarat cum de altfel ai spus in postul de mai sus. Chestia cu crack-uitul este adevarata (asta e postat cu cateva pagini mai in urma daca aveai rabdare sa citesti) la fel si trecutul pe rev B (tot scris cu cateva pagini mai in urma).
Nu contest cunostintele tale in materie de instrumenete de diagnosticare - insa de cand ai inceput sa postezi in acest topic ai fost mai tot timpul pus pe harta si te consideri atotstiutor. Incearca pe viitor sa fii mai calm in modul de abordare a problemelor in acelasi timp inceraca sa aduci informatii utile, verificate si bine argumentate altfel vei creea numai confuzie.
bafta
In primul rand iti multumesc pentru raspuns!
Dupa care - modul de adresare e bine sa fie linistit nu artagos - nu rezolvi nimic cu o asa atitudine.
Intrebarea mea a venit firesc la ce ai postat anterior si anume - Nu necesita activare - din cate inteleg eu, rezulta ca ar fi fost la liber ceea ce nu este adevarat cum de altfel ai spus in postul de mai sus. Chestia cu crack-uitul este adevarata (asta e postat cu cateva pagini mai in urma daca aveai rabdare sa citesti) la fel si trecutul pe rev B (tot scris cu cateva pagini mai in urma).
Nu contest cunostintele tale in materie de instrumenete de diagnosticare - insa de cand ai inceput sa postezi in acest topic ai fost mai tot timpul pus pe harta si te consideri atotstiutor. Incearca pe viitor sa fii mai calm in modul de abordare a problemelor in acelasi timp inceraca sa aduci informatii utile, verificate si bine argumentate altfel vei creea numai confuzie.
bafta
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
mishu_b a scris:...
In primul rand iti multumesc pentru raspuns!
Dupa care - modul de adresare e bine sa fie linistit nu artagos - nu rezolvi nimic cu o asa atitudine.
Intrebarea mea a venit firesc la ce ai postat anterior si anume - Nu necesita activare - din cate inteleg eu, rezulta ca ar fi fost la liber ceea ce nu este adevarat cum de altfel ai spus in postul de mai sus. Chestia cu crack-uitul este adevarata (asta e postat cu cateva pagini mai in urma daca aveai rabdare sa citesti) la fel si trecutul pe rev B (tot scris cu cateva pagini mai in urma).
Nu contest cunostintele tale in materie de instrumenete de diagnosticare - insa de cand ai inceput sa postezi in acest topic ai fost mai tot timpul pus pe harta si te consideri atotstiutor. Incearca pe viitor sa fii mai calm in modul de abordare a problemelor in acelasi timp inceraca sa aduci informatii utile, verificate si bine argumentate altfel vei creea numai confuzie.
bafta
In primul rand iti multumesc pentru raspuns!
Dupa care - modul de adresare e bine sa fie linistit nu artagos - nu rezolvi nimic cu o asa atitudine.
Intrebarea mea a venit firesc la ce ai postat anterior si anume - Nu necesita activare - din cate inteleg eu, rezulta ca ar fi fost la liber ceea ce nu este adevarat cum de altfel ai spus in postul de mai sus. Chestia cu crack-uitul este adevarata (asta e postat cu cateva pagini mai in urma daca aveai rabdare sa citesti) la fel si trecutul pe rev B (tot scris cu cateva pagini mai in urma).
Nu contest cunostintele tale in materie de instrumenete de diagnosticare - insa de cand ai inceput sa postezi in acest topic ai fost mai tot timpul pus pe harta si te consideri atotstiutor. Incearca pe viitor sa fii mai calm in modul de abordare a problemelor in acelasi timp inceraca sa aduci informatii utile, verificate si bine argumentate altfel vei creea numai confuzie.
bafta
Mai prins intr-o zi buna pentru pentru mine, asa ca nu am sa-ti raspund.
Imi asum toate comentariile tale ca nu vreau sa intram in polemica , altul e scopul forumului.
Multa bafta
- valyd11
- **
- 388 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
mattydr67 a scris:
Cam astea sunt preturile. Investitiile costa. Dar daca esti din Bucuresti cu o resetare te pot ajuta eu.
valyd11 a scris:Va salut. De ceva timp am schimbat contactul la o Vectra A si de atunci mi s-a aprins becul de la airbag in bord.Electricianul mi-a zis ca trebuie resetat calculatorul cu o interfata specifica opel.Am fost la un service si mi-a cerut 50 ron pentru chestia asta....naiba, am dat atat pentru schimbarea contactului si a durat ceva timp....dau 50 ron pentru o resetare!? va rog sa imi spuneti si mie o solutie...sau un service mai ieftin..va multumesc
Cam astea sunt preturile. Investitiile costa. Dar daca esti din Bucuresti cu o resetare te pot ajuta eu.
Am gasit la service dibas in spatele spitalului colentina.mi-a resetat calc foarte repede 2-3 minute, avea tester tech1 cu cablu (nu avea nici un adaptor).Ce nu mi-a placut a fost ca sunt cam piperati, m-a costat 60 ron.Dar bine ca am rezolvat problema. Doamne fereste sa am nevoie de airbag.
- deleted-42852
- **
- 371 mesaje
- din 11 Dec 2009
deleted-42852
- Mesaje scrise: 371
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
valyd11 imi pare rau ca nu am momentan adaptorul ca te ajutam eu si nu dadeai atatia bani.
aparatul lor e de fabrica si se schimba cablul din acea cauza nu au folosit adaptor.
adica la interfata aceea se schimba cablul de conectare cu totul. are 2 cabluri diferite, unul cu 16 pini si altul cu 10 pini ( ceea ce a folosit la tine )
Op-comul este o interfata cu mufa OBD II (16 pini) si ca sa te conectezi la masina ta iti trebuie un cablu adaptor de la 16pini la 10 pini.
Aproximativ e acelasi lucru dar sub o alta forma.
Sper sa nu mai ai nevoie in viitor dar pana atunci poate imi primesc cablul inapoi si mai trebuie sa dai atatia bani.
Bafta
aparatul lor e de fabrica si se schimba cablul din acea cauza nu au folosit adaptor.
adica la interfata aceea se schimba cablul de conectare cu totul. are 2 cabluri diferite, unul cu 16 pini si altul cu 10 pini ( ceea ce a folosit la tine )
Op-comul este o interfata cu mufa OBD II (16 pini) si ca sa te conectezi la masina ta iti trebuie un cablu adaptor de la 16pini la 10 pini.
Aproximativ e acelasi lucru dar sub o alta forma.
Sper sa nu mai ai nevoie in viitor dar pana atunci poate imi primesc cablul inapoi si mai trebuie sa dai atatia bani.
Bafta
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat