- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
opel tech 2 merge doar la masinile fara can (controlled area network). eu am vectra c 2003 si la mine singura interfata care am gasit-o e opcom(soft +interfata) si costa 750 euro. luna viitoare cand ajung acasa vreau sa o comand in ungaria. am un soft demo de la ei si mi-a placut. eu am acasa o interfata de la ozen electronic(3200) care merge si pe can ,dar la vectra c nu(a fost testata si merge la audi si seat).e curios ca vag com e 450euro oficial, iar opcom e 750. si altceva: nici interfetele cu elm nu merg la opel pe can!
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu vreau sa te dezamagesc (dezarmez), dar cei care se ocupa (s-au ocupat) de asa ceva au "inghitit" sute de materiale despre diagnoza si interfete. Cine crezi ca poate sintetiza un material asa de 20 de randuri din care sa si intelegi ceva? Pune mana cu nadejde si googaluieste dupa interfete si diagnoza auto si o sa vezi ce gasesti (pentru masini mai vechi, mufa ALDL, pentru cele mai noi, mufa OBD II).
- kapp
- **
- 361 mesaje
- din 18 Apr 2006
- Astra 2000 y20dth
kapp
- Mesaje scrise: 361
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2006
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Imi pare rau sa va spun dar interfetele alea sunt niste clone ale unor vechi interfete de test.
Programul livrat odata cu ele este o copia de dezvoltare a actualului OPCOM.
Ca hardware sunt relativ ok, dar tineti minte ca voi platiti intre 200 si 350 ron pe o cutie de plastic, o mufa OBDII ( 45 ron), un max232, optocuplori , tranzistori si rezistori.
Problema va fi mereu softul.
Deocamdata cei de la opcom au dat unda verde unei variante demo care functioneaza cu aceste interfete dar care este f. limitata. Puteti vedea cu full text primele 2 DTC-uri si maxim 20 de blocuri de masura.
Eu unul am cautat ca un bezmetic mai toate softurile posibilie ca sa vad ce naiba are cutia mea automata.
Am conversat cu cei de la OPCOM pe mail. Au fost baieti saritori dar nada.
Cu programul lor am reusit sa citesc niste DTC-uri la motor si parametri la imobilizator, in rest nada....
Singura interfata care a functionat si a facut ce promit selleri este cea cu care Maiandrei si Mikki mi-au scanat codurile de la cutie ( si altele:D)
Sincer pana acum as alege OpelScanerul in detrimentul lui OPCOM.
De ce ?
1. Pentru ca acopera o gama mai larga de masini.
2. Masuratori in timp real.
3. Hinturi privind interpretarea codurilor de eroare.
4. Pretul mult mai mic (sub jumatate din cel al lui opcom).
Decat sa cumparati 4 interfete K,KL,KKL mai bine luati una bucata OpelScanner.
Pentru majoritatea opelurilor va trebuie interfata K-line. Daca aveti instrumente mai exotice care necesita initializare pe L-line, atunci va trebuie interfata KL-line. CAN bus ....
Mai exista o solutie dar trebuie sa aveti niscaiva cunostinte de programare ( in Delphi).
Este vorba despre chipul OE90C2700 de la Ozen Elektronik ( sper ca am scris bine).
Chipul este preprogramat cu mai multe protocoale de diagnoza, inclusiv cele opel ( KWP2000, KW(12)81, KW82).
Nu trebuie decat sa va cumparati piesele din schemele date in PDF-ul chipului, sa realizati montajul si apoi sa va faceti programelul vostru de diagnoza ( = nevoie de mult timp liber, nervi tari si lipsa documentatie la greu)
PS: Mii de multumiri Mikki si Maiandrei.
PS2: Am uitat ceva Mikki dar ma revansez la intalnirea clubopel
Programul livrat odata cu ele este o copia de dezvoltare a actualului OPCOM.
Ca hardware sunt relativ ok, dar tineti minte ca voi platiti intre 200 si 350 ron pe o cutie de plastic, o mufa OBDII ( 45 ron), un max232, optocuplori , tranzistori si rezistori.
Problema va fi mereu softul.
Deocamdata cei de la opcom au dat unda verde unei variante demo care functioneaza cu aceste interfete dar care este f. limitata. Puteti vedea cu full text primele 2 DTC-uri si maxim 20 de blocuri de masura.
Eu unul am cautat ca un bezmetic mai toate softurile posibilie ca sa vad ce naiba are cutia mea automata.
Am conversat cu cei de la OPCOM pe mail. Au fost baieti saritori dar nada.
Cu programul lor am reusit sa citesc niste DTC-uri la motor si parametri la imobilizator, in rest nada....
Singura interfata care a functionat si a facut ce promit selleri este cea cu care Maiandrei si Mikki mi-au scanat codurile de la cutie ( si altele:D)
Sincer pana acum as alege OpelScanerul in detrimentul lui OPCOM.
De ce ?
1. Pentru ca acopera o gama mai larga de masini.
2. Masuratori in timp real.
3. Hinturi privind interpretarea codurilor de eroare.
4. Pretul mult mai mic (sub jumatate din cel al lui opcom).
Decat sa cumparati 4 interfete K,KL,KKL mai bine luati una bucata OpelScanner.
Pentru majoritatea opelurilor va trebuie interfata K-line. Daca aveti instrumente mai exotice care necesita initializare pe L-line, atunci va trebuie interfata KL-line. CAN bus ....
Mai exista o solutie dar trebuie sa aveti niscaiva cunostinte de programare ( in Delphi).
Este vorba despre chipul OE90C2700 de la Ozen Elektronik ( sper ca am scris bine).
Chipul este preprogramat cu mai multe protocoale de diagnoza, inclusiv cele opel ( KWP2000, KW(12)81, KW82).
Nu trebuie decat sa va cumparati piesele din schemele date in PDF-ul chipului, sa realizati montajul si apoi sa va faceti programelul vostru de diagnoza ( = nevoie de mult timp liber, nervi tari si lipsa documentatie la greu)
PS: Mii de multumiri Mikki si Maiandrei.
PS2: Am uitat ceva Mikki dar ma revansez la intalnirea clubopel
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
In ce directie vreti sa apucati? Diagnoza sau CarPC?
Daca va apucati de CarPC, ma implic si eu pe partea de analiza/specificatie/testare.
Cum discutam si cu mihait aseara, o astfel de interfata, cu un soft ergonomic, s-ar integra perfect intr-un CarPC.
Softul OpelScanner-ului e dedicat diagnozei. Pentru CarPC interfata (software) trebuie sa fie prietenoasa, customizabila (hmmm, skin-uri ce bine ar fi), sa ofere functii precum monitorizare consum (cu un log, ar putea oferi informatii despre consumul instantaneu si/sau mediu pe orice segment), ar putea avea functii de accelerometru, ar putea oferi informatii despre cuplu, putere, ar putea...
Vointa sa avem
Daca va apucati de CarPC, ma implic si eu pe partea de analiza/specificatie/testare.
Cum discutam si cu mihait aseara, o astfel de interfata, cu un soft ergonomic, s-ar integra perfect intr-un CarPC.
Softul OpelScanner-ului e dedicat diagnozei. Pentru CarPC interfata (software) trebuie sa fie prietenoasa, customizabila (hmmm, skin-uri ce bine ar fi), sa ofere functii precum monitorizare consum (cu un log, ar putea oferi informatii despre consumul instantaneu si/sau mediu pe orice segment), ar putea avea functii de accelerometru, ar putea oferi informatii despre cuplu, putere, ar putea...
Vointa sa avem
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
@maiandrei:
Skinurile sunt cea mai mica problema
Cu documentatia va fi mai greu.
Astept ca cei de la autoscan sa aduca chipul pentru ca nu-l mai au pe stoc.
Cei de la Ozen au spus ca vor lansa si o interfata bazata pe el in luna aprilie ( anul acesta).
Pentru cine vrea sa vada specificatiile si modul de "conversatie" cu chipul : http://www.obdcenter.com/doc/oe90c2700.pdf
Skinurile sunt cea mai mica problema
Cu documentatia va fi mai greu.
Astept ca cei de la autoscan sa aduca chipul pentru ca nu-l mai au pe stoc.
Cei de la Ozen au spus ca vor lansa si o interfata bazata pe el in luna aprilie ( anul acesta).
Pentru cine vrea sa vada specificatiile si modul de "conversatie" cu chipul : http://www.obdcenter.com/doc/oe90c2700.pdf
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Zaoane
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Alba
- Masina: Astra Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
- sergionel
- **
- 276 mesaje
- din 12 Jul 2005
- Vectra 2002 2.2dti y22dtr
- Bucuresti
sergionel
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:opel tech 2 merge doar la masinile fara can (controlled area network). eu am vectra c 2003 si la mine singura interfata care am gasit-o e opcom(soft +interfata) si costa 750 euro. luna viitoare cand ajung acasa vreau sa o comand in ungaria. am un soft demo de la ei si mi-a placut. eu am acasa o interfata de la ozen electronic(3200) care merge si pe can ,dar la vectra c nu(a fost testata si merge la audi si seat).e curios ca vag com e 450euro oficial, iar opcom e 750. si altceva: nici interfetele cu elm nu merg la opel pe can!
poate ne spune maiandrei daca opel scannerul merge si pe can-bus la vectra c.
multumesc!
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:opel tech 2 merge doar la masinile fara can (controlled area network). ....
1. CAN = Controller Area Network, asta din cursul de automatizari.
S-a inchis ca protocol industrial, acum se foloseste CANopen
pt mai multe detalii: http://www.can-cia.org/
2. Tech 2 este facut de GM!
Eu imi pun capul pt afirmatia: TECH2 MERGE SI LA MASINILE CU CAN,
asta pt ca eu am CAN pe Astra H-ul meu si TECH2 a stat de vorba cu Botoasa fara nici o problema
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat