Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florinberceni

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Habar nu am , dar la service?
Skip ads

  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
tot nu tine relantiul la rece...am facut proba si cu alta pompa de benzina si degeaba...chiar nu stie nimeni ce poate avea? o fi avion si nu stim noi....Smile
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am ajuns sa schimb si calculatorul....degeaba... stie cineva daca c14nz are senzor presiune admisie ? ca cineva mi-a zis ca nu am asa ceva desii ar fi trebuit....
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si eu ma chinui cu acest motor de 3 luni...a fost schimbat jumatate din masina.. deci nervi de otel iti urez
Skip ads

  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Candva am avut cam acelasi simptome, avea intreruperi mari si mi sa oprit de cateva ori pe la stopuri. Odata cand am plecat de acasa nu a vrut sa mai pornesca deloc. Am lasat-o cam 30min. si apornit. Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. Nu te baga sa schimbi ECU ca nu ai de ce. Apropo de debidmetru are si asa ceva cu toate ca si eu credeam ca nu are. Am citit in cartean de reparatii si exista sau cel putin asa il denumesc ei. Se afla in camera de rezonanta (capisonul de plastic negru ce vine peste injectie si din care porneste furtunul acela gros care merge la filtru de aer), acolo este si asa zisul debidmetru. Daca ai sa te uiti in acel capison negru in spate ai sa vezi ca intra 2 furtune: unul albastru si lung care merge la filtru de aer si unul negru care vine din baza corpului de injecti. Amandoua intra intr-o capsula aflata in interiorul acelui capison negru. Desfa camera de rezonanta si verifica aceea capsula sau alta de la S.H.
Bafta.
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
opel92 a scris:...Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. ...
Modul de aprindere in 4 pini se numeste
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
opel92 a scris:...Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. ...
Modul de aprindere in 4 pini se numeste
  • deleted-29512

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2009

  • Mesaj Privat
multumesc pentru informatii ! o sa verific si va tin la curent.
  • KERYBOSS

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Legat de variatile de relanti,verificati mufa ce intra in delcou,pt ca si eu am avut aceasi problema ,cind o atingeam masina isi schimba turatia sau chiar murea motorul.Am curat-o cu spray de contact dar tot mai face problem, dar am observat ca relantiul si-a revenit...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR