- florinberceni
- **
- 138 mesaje
- din 09 Mai 2008
- Vectra 1997 X18XE
- Bucuresti
florinberceni
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
opel92
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Candva am avut cam acelasi simptome, avea intreruperi mari si mi sa oprit de cateva ori pe la stopuri. Odata cand am plecat de acasa nu a vrut sa mai pornesca deloc. Am lasat-o cam 30min. si apornit. Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. Nu te baga sa schimbi ECU ca nu ai de ce. Apropo de debidmetru are si asa ceva cu toate ca si eu credeam ca nu are. Am citit in cartean de reparatii si exista sau cel putin asa il denumesc ei. Se afla in camera de rezonanta (capisonul de plastic negru ce vine peste injectie si din care porneste furtunul acela gros care merge la filtru de aer), acolo este si asa zisul debidmetru. Daca ai sa te uiti in acel capison negru in spate ai sa vezi ca intra 2 furtune: unul albastru si lung care merge la filtru de aer si unul negru care vine din baza corpului de injecti. Amandoua intra intr-o capsula aflata in interiorul acelui capison negru. Desfa camera de rezonanta si verifica aceea capsula sau alta de la S.H.
Bafta.
Candva am avut cam acelasi simptome, avea intreruperi mari si mi sa oprit de cateva ori pe la stopuri. Odata cand am plecat de acasa nu a vrut sa mai pornesca deloc. Am lasat-o cam 30min. si apornit. Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. Nu te baga sa schimbi ECU ca nu ai de ce. Apropo de debidmetru are si asa ceva cu toate ca si eu credeam ca nu are. Am citit in cartean de reparatii si exista sau cel putin asa il denumesc ei. Se afla in camera de rezonanta (capisonul de plastic negru ce vine peste injectie si din care porneste furtunul acela gros care merge la filtru de aer), acolo este si asa zisul debidmetru. Daca ai sa te uiti in acel capison negru in spate ai sa vezi ca intra 2 furtune: unul albastru si lung care merge la filtru de aer si unul negru care vine din baza corpului de injecti. Amandoua intra intr-o capsula aflata in interiorul acelui capison negru. Desfa camera de rezonanta si verifica aceea capsula sau alta de la S.H.
Bafta.
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
opel92 a scris:...Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. ...
Modul de aprindere in 4 pini se numeste
- Lorand
- ****
- 1,375 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,375
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
opel92 a scris:...Safturi: futunele de vacum (foarte importante mai ales cele din spatele injectiei), daca este unul fisurat si trage aer pe acolo mersul este supraturat in relanti si se opreste, sub bobina este un "chip" care mai face figuri dar in general de ala nu prea mai porneste deloc. ...
Modul de aprindere in 4 pini se numeste
- deleted-29512
- OP
- 166 mesaje
- din 07 Feb 2009
deleted-29512
- Mesaje scrise: 166
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
KERYBOSS
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat