terim
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Acest lucru nu avantajeaza un posesor de autovehicul care parcurge 15000km/an,el va ajunge sa efectueze revizia la an.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Loghin Reny
- **
- 132 mesaje
- din 15 Feb 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Iasi
Loghin Reny
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2007
- Mesaj Privat
Am intrebat la dealer-ul de unde mi-am luat masina si la care imi fac si service-ul si mi s-a precizat ca planul de revizii la 30.000 KM sau un an este valabil pentru toata Europa. Totodata in manualul Insigniei este precizat exact acelasi lucru.
Prin urmare ori cei de la service-urile din Romania bat campii cu gratie fie sunt hoti (inclin spre a doua ipoteza).
Ca o mentiune suplimentara, dealer-ul de care vb este din Germania.
c0sty
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
PS mi se pare absurd chestia cu înjumãtãțirea intervalurilor, nu e pt binele posesorilor e pt ca sa Îți bage mana în buzunar. Cine își ia insignia noua nu o baga la arat!
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Sa spunem ca e mai bine sa schimbi uleiul la 15000km, dar ce legatura are distributia (curea, role) de trebuie sa o schimbi mai devreme, inclusiv pompa de apa? Doar ca iti ia niste bani in plus. Eu am schimbat distributia la 60000km, asa a impus reprezentanta.
terim
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2011
- Mesaj Privat
De masinile vandute incepand cu 2012 vorbeam si eu. Stiu ca s-a mai vorbit despre acest lucru pe forum si mai demult.
Am specificat foarte clar acest lucru in procesul verbal de predare-primire, masina fiind luata pe persona fizica de la Radacini.
Daca iti trebuie neaparat il pot scana dar cred ca e suficient ceea ce spun.
- klod
- **
- 207 mesaje
- din 22 Jan 2011
- Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Alta tara
klod
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2011
- Mesaj Privat
distributia se schimba prima data la 150 000km si a doua cred la 60 000km,
intervalele de revizie sant de 1 an/30 000 km si apoi nu cred ca conditiile de exploatare conteaza asa de mult, eu unul sant opelist din 2004 si revizia am facut-o o data pe an desi aveam intre 25 000-30 000km, am folosit doar ulei 5w30 GM long live
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asa este in Europa, 30000km/1an, dar cum Romania e nu prea e in Europa, reviziile se fac la 15000km/1an, am scris mai sus de injumatatirea intervalelor de service.
Cat despre distributie, eu nu am vazut sa scrie in cartea masinii la cat se schimba (poate mi-a scapat). Unele reprezentante spun la 60000km, altele la 90000km etc. Din ce am citit, "in afara" se recomanda la 150000km/10 ani.
Eu schimb uleiul o data pe an sau la 15000km, GM Dexos2 5W30.
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
stefonisandel- Suspendat
- 114 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
eu imi schimb distributie la Insignia la 145000km. am luat-o second la 140000. De asemenea, o sa fac si revizia.
La reprezentanta Opel ( Cluj - Ecomax ) mi-au spus ca ma costa ~940 lei sa schimb distributia cu una originala(cu tot cu manopera).
Tot aici mi-au spus ca revizia(toate filtrele si ulei GM) ma costa 630 lei - varianta Eco+ , sau aprox. 870 lei varianta originala( adica acelasi produs in ambalaj de Ford). Preturile includ si manopera. Din cate am inteles la mai multa lume, cu uleiul GM se pare ca motorul tinde sa "troncane" cand e ceva mai rece afara.
Iar pompa de apa ~270 lei(fara manopera).
Au mai spus ca trebuie sa schimb si turnul de la Intercooler fiindca scapa ulei(cica ar fii o problema generala si cunoscuta la Insignia). - 670 lei (fara manopera)
Cu tot cu manopera ajungeam undeva pe la 2900 lei.
Asa ca m-am luat eu putin la cautari pe net si am gasit piese originale la urmatoare preturi :
- kit distributie original - 425 lei
- filtre revizie 315 lei
- ulei Liquid Molly 5L - 195 lei
- pompa de apa 245 lei.
- furtun intercooler - 599 lei
- transport gratuit.
O sa ma duc sa fac toate schimburile la un service la care am mai fost cu alte masini si mi-a convenit calitatea si pretul. - manopera 460 lei
Cost total 2240 lei.
Deci diferenta de aproape 700 imi ramane in buzunar.
Toate cele bune!
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
Edit:
ce cuprinde kit-ul de distributie
Rola ghidaj pentru Insignia A20DTH GM
Rola intanzatoare pentru Insignia A20DTH GM
Curea distributie pentru Insignia A20DTH GM
Suruburi distributie Insignia A20DTH GM
ce cuprinde kit-ul de revizie :
Filtru polen carbon activ Opel Insignia A20DTH MANN
Filtru aer Opel Insignia A20DTH MANN
Filtru ulei Opel Insignia A20DTH MANN
Filtru motorina Opel Insignia A20DTH MANN
Oring buson baie ulei Opel Insignia A20DTH original GM
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cureaua de accesorii+rola intinzatoare.
Inca odata iti spun sa verifici.
Crede-ma doar le-am inlocuit.Vorbeste la telefon cu cei care ti-au facut oferta(dupa preturi sigur sunt cei de la revizii opel,recomand) sa-ti confirme ca ai tot kit-ul cu curea de accesorii si rola intizatoare.
Este adevarat la distributie ai o rola de ghidaj si una intinzatoare,insa la accesorii ai si acolo o rola intinzatoare.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat