diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Este adevarat ca o poti inlocui si mai tarziu,verific-o,deoarece ea este mult mai expusa la factori externi decat cea de distributie,in cazul ruperii acesteia nu vei avea mari probleme(directie greoaie,acumulatorul nu se mai incarca,aerul conditionat nu mai functioneaza).Acum ramane la aprecierea ta(sau a mecanicului) daca este necesara si inlocuirea acestora.
diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
diizzy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Astra Tielt
- *
- 22 mesaje
- din 27 Apr 2012
- Astra 2010
- Alta tara
Astra Tielt
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,283 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,283
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Astra Tielt
- *
- 22 mesaje
- din 27 Apr 2012
- Astra 2010
- Alta tara
Astra Tielt
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 379 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 379
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Cand le-am spus ca pe fostul meu Astra H schimbam la 10.000Km toate filtrele si uleiul (numai Gm pt. filtru de particule) si era filtru de motorina negru taciune -nu mai zic de cel de aer) s-au uitat cam urat pe mine. Dar,ce-i drept nu mi-au interzis sa vin mai devreme. Le-am spus daca la 15.000 este ok(desi mi se pare enorm de mult mie personal). Acum na,as face reviziile si la 10.000 dar din cate am inteles o sa cam imi iasa pe ''nas'' costul acestor revizii-referitor la pret+manopera.
Scuze ca am deviat discutia sau a fost deviata mai de dinainte dar am dorit sa precizez aceste lucruri. Toate cele bune,drumuri cat mai line va doresc.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Astra Tielt
- *
- 22 mesaje
- din 27 Apr 2012
- Astra 2010
- Alta tara
Astra Tielt
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mai detin si un BMW(cel din semnatura) si intervalul de service este de 30.000km,insa nu am incredere chiar daca este BMW,efectuez reviziile la 15.000km,pe cele intermediare le platesc,pe celelalte le am incluse in pretul de achizitie al masinii(5 ani sau 100.000km garantie,revizii gratuite,aiurea,au fost incluse in pretul masinii,dar sunt multumit ca am avut un discount destul de mare fiind capat de serie), pe cand si la Opel asa ceva?
- Astra Tielt
- *
- 22 mesaje
- din 27 Apr 2012
- Astra 2010
- Alta tara
Astra Tielt
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2012
- Mesaj Privat
stefonisandel- Suspendat
- 114 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
- deleted-75931
- *
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Ma bazez pe experienta personala cand spun ca 30.000 Km e mult pentru Romania. Tocmai am depasit 60.000 km si am facut a 2-a revizie. Insa filtrul de particule era atat de incarcat incat clima nu mai functiona corespunzator: in loc sa folosesc treapta 2 a ventilatiei am ajuns sa folosesc 4 si chiar 5; in anumite situatii masina pur si simplu nu dadea caldura daca nu puneam pe Hi, iar api trebuia sa reduc la 17-19 grade sau Lo ca sa nu mai dea caldura. Pentru mine asta inseamna ca un filtru curat este foarte important in functionarea sistemului de climatizare.
Filtrul de aer era si el foarte incarcat. Si asta pune stres mai mare pe turbo, care trage "fortat" aerul.
Asta in conditiile in care masina face mai mult drumuri in afara localitatii.
Probabil calitatea uleiului si folosirea unui carburant curat permite schimbarea la 30k, dar la fel de adevarat este ca nu putem compara conditiile din Romania cu cele din vest. Si aici ma refer la lipsa autostrazilor, calitatea drumurilor si a traficului, stilul de conducere agresiv din orasele noastre. Toate acestea adunate inseamna numar mult mai mare de aceelerari/decelerari, porniri mai multe si mers "la rece" mai mult. Stres mai mare pentru motor, transmisie.
Eu voi merge in continuare pe revizii la 30k ( si service-ul Opel poate doar sa recomande altceva, nu sa impuna), dar voi schimba pe cheltuiala mea filtrele de aer si polen. Mai ales pe cel de polen!
Enjoy Your Insignia! 😊
si
La Multi Ani !
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Adevarul este ca la ~2500-3000 de masini noi vandute pe 2013*, Opel baga mana-n buzunarele clientilor romani prin reducerea intervalului aferent reviziilor. In plus, cei cu sh-uri cred ca se inghesuie la revizii facute in service-urile reprezentantelor.
Opel / Vauxhall sales in Europe / 2012: 1,049,897 units
* Pt 2012, ~2500 unitati vandute: http://www.apia.ro/buletin-statistic/
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat

