Ai uitat parola?


  • diizzy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
intradevar sunt ei, oare kit-ul de la ei sa nu cuprinda toate cele necesare ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Ei inteleg prin kit distributie doar ce tine de distributie.
Cureaua de accesorii si rola intinzatoare nu tin de distributie,de aceea ti-am spus sa-i contactezi telefonic pentru confirmare.
  • diizzy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat


Rola intinzaroare presupun ca se vede

Nu inteleg la ce te referi prin curea accesorii

Edit:

Te referi la cureaua de la alternator ? Plus rola pentru ea ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Exact,daca tot umbli nu este pacat,de regula si aceasta curea cu rola aferenta se inlocuieste odata cu distributia.
Este adevarat ca o poti inlocui si mai tarziu,verific-o,deoarece ea este mult mai expusa la factori externi decat cea de distributie,in cazul ruperii acesteia nu vei avea mari probleme(directie greoaie,acumulatorul nu se mai incarca,aerul conditionat nu mai functioneaza).Acum ramane la aprecierea ta(sau a mecanicului) daca este necesara si inlocuirea acestora.
  • diizzy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Inteleg, deocamdata o sa intarziu cu aceasta aprox. 2 luni fiindca am ajuns la limita schimburilor pentru aceasta luna.
Intradevar, daca schimbi costa in plus 421(AM) sau 591(GM).

Oare se merita sa pun original sau si AM(Inna) e bun ? Oare care sunt cele mai bune piese AM ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am pus GM,acum depinde si de bugetul de care dispui.
Stai linistit ca si piesele GM sunt fabricate prin Indonezia,am ramas uimit.
Despre cele Am nu prea pot sa-ti spun mare lucru deoarece nu am pus asa ceva pe masina.
  • diizzy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Mersi de hint-uri Smile
  • Astra Tielt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,am o insignia din 2011 cu motor 130hp,schimburile de ulei+filtre sunt la 30.0000km sau 1an si distributia la 150.000km sau 5 ani(plan de service urmat la reprezentanta in Belgia). Nesimtirea si aviditatea intrece orice masura in Ro si ma mir ca nu se autosesizeaza Opel la asemenea bazaconii impuse in Ro,pt ca totusi e o marca germana foarte discreditata de "specialistii" din Ro.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
N-ai mai fost demult prin ro sa vezi cat praf este in aer, schimba tu la 30.000 km uleiul si ai sa vezi cat de repede pica motorul ala.
  • Astra Tielt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Aceste masini nu sunt de off-road,apoi mai au si un filtru de aer si apoi nu cred ca praful "se opreste" la granita:in Ungaria au acelasi plan de service ca in EU! Deci bagati bani la greu in buzunarele meseriasilor care reusesc imbogatirea prin discreditarea marcii! Oare si pt distributie schimbata sub jumatate din termen,tot praful e de vina? Praf in ochi...e unul nu sunt de acord,dar clar libertatea e garantata de constitutie.... Sarbatori Fericite!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu trebuie sa te superi,nu te obliga nimeni sa respecti ce zic cei de la Opel RO,mai ales daca nu ai masina in garantie,intervalele de service pot fi si la 60.000km daca te tine...
Problema care se pune,uleiul de la noi este acelasi cu cel din Germania?
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20 DTH 160 CP din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Tind sa cred ca nu. Mie mi-au spus la fel : la 30.000 Km sau la un an sa merg la revizia (momentan am 2000 Km cu masina achizitionata pe 29 noiembrie).
Cand le-am spus ca pe fostul meu Astra H schimbam la 10.000Km toate filtrele si uleiul (numai Gm pt. filtru de particule) si era filtru de motorina negru taciune -nu mai zic de cel de aer) s-au uitat cam urat pe mine. Dar,ce-i drept nu mi-au interzis sa vin mai devreme. Le-am spus daca la 15.000 este ok(desi mi se pare enorm de mult mie personal). Acum na,as face reviziile si la 10.000 dar din cate am inteles o sa cam imi iasa pe ''nas'' costul acestor revizii-referitor la pret+manopera.
Scuze ca am deviat discutia sau a fost deviata mai de dinainte dar am dorit sa precizez aceste lucruri. Toate cele bune,drumuri cat mai line va doresc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Daca faci 30.000km/an atunci este ok,insa mai sigur este la 15.000km,mai ales cu motorina noastra,care cand este buna cand nu,mai mult nu.Vreau sa-l vad pe colegul Astra Tielt,dupa o luna de mers cu carburant din Romania ,cum va efectua revizii la 10.000km ,nu la 15.000km.
  • Astra Tielt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se supara nimeni gyzmo,eu doar ma intreb de ce draq sunt asa mari diferentele intre EU si RO sub aceeiasi sigla si acelasi tip de masini! Nu e Romania chiar Congo sa zicem ca se circula doar pe nisip,tind sa cred ca se speculeaza foarte puternic pe aceasta tema si cei de la Opel sunt "ajutati" de reprezentantele din Ro! Dar chiar nu-i corect ca y sa plateasca mai dublu la intretinere decat x,doar pt ca ruleaza pe drumurile romanesti! Aici se foloseste un ulei full sintetic garantat la 35.000 dar au stabilit sa se schimbe la 30.000 datorita diferentelor de exploatare(rulaj urban,condus sportiv,etc).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Pai de unde sa mai castige si ei ceva banuti in vremurile astea grele.
Mai detin si un BMW(cel din semnatura) si intervalul de service este de 30.000km,insa nu am incredere chiar daca este BMW,efectuez reviziile la 15.000km,pe cele intermediare le platesc,pe celelalte le am incluse in pretul de achizitie al masinii(5 ani sau 100.000km garantie,revizii gratuite,aiurea,au fost incluse in pretul masinii,dar sunt multumit ca am avut un discount destul de mare fiind capat de serie), pe cand si la Opel asa ceva?
  • Astra Tielt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Totusi hai sa ne vedem lungul nasului,acum si in viitorul apropiat nu avem cum compara cele 2 marci! BMW este si va fii de top,stam bine cu Insignia doar daca comparam dimensiuni,calitate,pret,pe cand la BMW regasim doar extra si lux! Eu nu comentez "necazurile" voastre,dar este incredibil ca in momentul in care esti impozitat si accizat european,sa ai motive sa te plangi la 10.000 km de apa in combustibil,de nesiguranta unui ulei bun(folosit de reprezentanta unei marci),de provenienta consumabilelor,etc. Si totusi dupa 23 de ani......cat mai poate dura hotia si "mish-mash-ul"? Cred ca nici tu gyzmo,nu ai reusit sa gasesti elemente comparative semnificativ intre ceke doua marci! Bucura-te de pretul Insigniei si de adrenalina BMW-ului!
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Colegul Astra Tielt,ai dreptate aici nu e vorba nici de praf nici de motorina, se poate face linistit revizia la 30 000,dar daca cei de la reprezentantele Opel din Romania o recomanda si o fac la 15.000 castiga dublu,iar celor de la Opel nu le prea pasa de romani,cat sunt ei de nemti, stiu bine situatia din RO si o acepta tacit,atata timp cat isi vand marfa si isi iau banii.Castigul cel mare al reprezentantelor nu provine din vanzarea de masini ci din partea de service,cu cat mai multe schimburi cu atat mai bine.Iar in ce priveste caitatea consumabilelor si a pieselor ar trebui sa fie la fe ca a celor din Germania doar la platim la aceeeasi bani,doar ca ai nostri sunt mult mai lacomi.
  • deleted-75931

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,

Ma bazez pe experienta personala cand spun ca 30.000 Km e mult pentru Romania. Tocmai am depasit 60.000 km si am facut a 2-a revizie. Insa filtrul de particule era atat de incarcat incat clima nu mai functiona corespunzator: in loc sa folosesc treapta 2 a ventilatiei am ajuns sa folosesc 4 si chiar 5; in anumite situatii masina pur si simplu nu dadea caldura daca nu puneam pe Hi, iar api trebuia sa reduc la 17-19 grade sau Lo ca sa nu mai dea caldura. Pentru mine asta inseamna ca un filtru curat este foarte important in functionarea sistemului de climatizare.
Filtrul de aer era si el foarte incarcat. Si asta pune stres mai mare pe turbo, care trage "fortat" aerul.
Asta in conditiile in care masina face mai mult drumuri in afara localitatii.
Probabil calitatea uleiului si folosirea unui carburant curat permite schimbarea la 30k, dar la fel de adevarat este ca nu putem compara conditiile din Romania cu cele din vest. Si aici ma refer la lipsa autostrazilor, calitatea drumurilor si a traficului, stilul de conducere agresiv din orasele noastre. Toate acestea adunate inseamna numar mult mai mare de aceelerari/decelerari, porniri mai multe si mers "la rece" mai mult. Stres mai mare pentru motor, transmisie.

Eu voi merge in continuare pe revizii la 30k ( si service-ul Opel poate doar sa recomande altceva, nu sa impuna), dar voi schimba pe cheltuiala mea filtrele de aer si polen. Mai ales pe cel de polen!

Enjoy Your Insignia! Smile
si
La Multi Ani !
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 856
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
stefonisandel a scris:Colegul Astra Tielt,ai dreptate aici nu e vorba nici de praf nici de motorina, se poate face linistit revizia la 30 000,dar daca cei de la reprezentantele Opel din Romania o recomanda si o fac la 15.000 castiga dublu,iar celor de la Opel nu le prea pasa de romani


Adevarul este ca la ~2500-3000 de masini noi vandute pe 2013*, Opel baga mana-n buzunarele clientilor romani prin reducerea intervalului aferent reviziilor. In plus, cei cu sh-uri cred ca se inghesuie la revizii facute in service-urile reprezentantelor.

Opel / Vauxhall sales in Europe / 2012: 1,049,897 units

* Pt 2012, ~2500 unitati vandute: http://www.apia.ro/buletin-statistic/
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia A20DTH din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Am o intrebare pentru cei care au schimbat distributia pe opel insignia 2.0cdti 160 hp, scrie undeva gm pe cureaua de distributie originala? Eu am schimbat distributia si nu am gasit pe cureaua veche scris gm, era doar o serie si am cautat pe google acea serie si am gasit cureaua respectiva la alfa romeo, fiat si ulterior am mai gasit pe un site si opel. Eu ma asteptam sa fie cureaua originala pt ca masina nu are inca 150.000 km si nici nu e trecut in carte cum ca ar fi schimbata si m-a cam pus pe ganduri. Atasez 2 poze cu ce am gasit dupa seria respectiva. Seria este :55183528


Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata