Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salutare!
Ma adresez pe acesta cale tuturor celor care v-ati lovit de problema fumului alb emanat la prima pornire dimineata, trepidatiile si intreruperile(asemanator mersului in 3 pistoane) ce se manifesta timp de 5-10 min dupa prima pornire dimineata.mentionez ca am masurat bujiile si sunt ok,am facut o curatire chimica a sist de injectie pe aparat si degeaba.urmeaza masurarea compresiei (posibile pierderi de compresie pe vreun piston deoarece bataia este destul de mare cand e rece) si verificarea injectoarelor sa vad daca este vreunul care da mai mult pe retur.opelul care mi-a dat bataie de cap este o corsa c z13dt din 2006 ,98000km (sper ca sunt reali).Motorul trage foarte bine si nu are nici o alta problema in afara de cea mentionata mai sus si pe care sper sa o rezolv cat mai repede poate si cu ajutorul vostru. la cald masina este in parametrii normali nu scoate fum, nu bate.am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare.Consumabilele sunt noi, nu consuma ulei.Ce ar putea fi?
va multumesc si va astept cu sfaturile
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ce valori ai la bujii si ce valori ai la fise ?

In mod normal, la bujii ar trebui sa ai 6-9 K.
La fise, depinde de lungime, dar nu cred ca ar fi bine sa depaseasca 20 K.
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
o sa masor cu toate ca nu cred ca e de la bujii le-am schimbat aseara am pus noi si nici o schimbare.plus ca daca era pb de la bujii nu cred ca batea motorul asa rau si dadea si testerul eroare prezenta.dar nu aveam nici o eroare.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Dar fisele ? fisele de bujii ?
Skip ads

  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sincer fisele nu le-am masurat dar sigur dadea testerul ca e ceva in neregula daca era fro pb cu fisele
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
si pe desupra motorul mi se pare ca bate prea rau ca sa fie de la fise, nu merge rotund, ca si cum ar merge in 3 pistoane
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pai daca merge in 3 pistoane, de ce sa nu te gindesti la o fisa intrerupta ?

Dureaza asa mult sa masori si sa notezi rezistenta fiselor ?
Poate fi de folos si altora.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
a zis omu ca e diesel, ce atata bataie de cap cu fisele sau bujiile, nu au nicio importanta, poate putin la pornire cu fumul alb.
Daca reviziile au fost facute in romania cu un schimb real odata la 3,4 vizite de ce nu ar putea fi si tachetii sau vreo supapa cu uzura pronuntata.
Skip ads

  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da, masina este diesel.mie tare imi e teama sa nu fie vreun injector care nu lucreaza cum trebuie cand e rece.o sa incerc sa-i iau retururile sambata si va tin la curent.o sa incerc totusi ca masor si instalatia electrica a bujiilor sa nu fie vre-un fin intrerupt
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
reviziile sunt facute in germania masina am luat-o de o luna de zile.pe carte de service scrie ca reviziile sunt facute la 30000 km
  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nivelul la ulei cum e?-verifica-l(ce fel de ulei ai in ea?), poate bate un culbutor sau e un culbutor blocat si de acolo poate scoate si fumul alb(e supapa care nu mai inchide bine daca e blocat culbutorul- de aici si ralantiu instabil-vibratii pe motor, zgomot-bataie nasoala), tureaz-o un pic mai mult dupa ce o pornesti(amblaleaz-o un pic ca nu are ce sa se intample)
daca e diesel ce treaba au fisele?, stiu ca numai benzina are asa ceva, iar bujiile sunt niste rezistente defapt care se incalzesc si sunt folosite mai mult pt pornirea la rece - incalzeste aerul care intra in camera de ardere - nu prea au treaba cu mersul motorului dupa ce a fost pornit
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am ulei mobil 5w40 schimbat de 2000 de km si nu a consumat deloc de cand l-am schimbat.daca e culbutor blocat de ce nu mai are tremuratul asta dupa ce se incalzeste putin?plec cu ea schimb la 2500 vitezele si dupa 200 de metrii dispare si fumul si motorul merge rotund.daca afara nu este prea frig nu scoate nici fum asa mult dar tot se simte un miros iute si motorul tot trepideaza.asta numai daca masina stationeaza mai mult de 8 ore.daca nu porneste si merge normal
Skip ads

  • victorniculescu

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
pai cel mai bine fa cum a zis eu , dupa ce pornesti si vezi ca tremura motorul ambaleaz-o pe loc un pic aproape de maxim (cateva secunde la 4000-4500rot/min) si apoi las-o la ralanti sa vezi daca si-a revenit sau tot mai vibreaza(bine fa asta dupa 2-3 min de la pornire ca sa incalzeasca un pic motorul si sa nu omori turbina)
Nu spun ca sigur e de la vreun culbutor blocat dar poate fi si asta o varianta, de aia iti sugerez sa faci testul asta ca sa elimini o banuiala, de obicei se blocheaza de la depuneri din carter(ulei cu tot felul de depuneri sau cand nu mai ai ulei suficient si trebuie completat).
A patit un prieten de al meu la un opel pe benzina(scotea fum alb, motorul mergea ca in 3cil si avea o baiate nasoala) si vreau sa zic ca nu i s-a deblocat nici dupa ce turat-o pe loc la maxim ci abia dupa ce i-a dat forja cate sute de metri - poti incerca si treaba asta, depinde cata mila ai tu de masina, respectivul nu prea a avut atunci Smile
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
daca o turez la decelerare are o bataie ciudata cand coboara de la 2000 la 1000 si asa face si cand e calda la decelerare cand coboara sub 2000 are o bataie ciudata.eu cred ca e injector pt ca la cald masina merge bine.astept pareri ce la cei care au avut deaface cu motorul asta z13dt
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mersul cu intreruperi la pornire si fum le-am avut si eu cand aveam o bujie arsa. E normal sa tacane mai tare motorul la pornire si la rece, neavand ulei la paharele de la tacheti.
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
fratilor nu o mai dati cu bujiile nu intelegeti ca bujiile erau bune, cu toate astea am pus altele noi si tot asa face.deci bujiile pica
  • cristef

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
silau a scris:salutare!
Ma adresez pe acesta cale tuturor celor care v-ati lovit de problema fumului alb emanat la prima pornire dimineata, trepidatiile si intreruperile(asemanator mersului in 3 pistoane) ce se manifesta timp de 5-10 min dupa prima pornire dimineata.mentionez ca am masurat bujiile si sunt ok,am facut o curatire chimica a sist de injectie pe aparat si degeaba.urmeaza masurarea compresiei (posibile pierderi de compresie pe vreun piston deoarece bataia este destul de mare cand e rece) si verificarea injectoarelor sa vad daca este vreunul care da mai mult pe retur.opelul care mi-a dat bataie de cap este o corsa c z13dt din 2006 ,98000km (sper ca sunt reali).Motorul trage foarte bine si nu are nici o alta problema in afara de cea mentionata mai sus si pe care sper sa o rezolv cat mai repede poate si cu ajutorul vostru. la cald masina este in parametrii normali nu scoate fum, nu bate.am pus testerul pe ea si nu are nici o eroare.Consumabilele sunt noi, nu consuma ulei.Ce ar putea fi?
va multumesc si va astept cu sfaturile

ai grija, aceleasi simtome le-am avut si eu la o vectra c ( acum o repar) si pina la urma s-a rupt vibrochenul.cauza: un dinte rupt la pinionul care face legatura intre axa cu came si pompa de injectie
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
tu esti cel mai tare dintre toti, afla ca nu e niciun pinion intre axul cu came si pompa de injectie, e un lant sau o curea, chiar daca s-ar fi rupt unul din dintii acelor pinioane ar mai fi ramas nshpe la puterea nshpe factorial. Ca ti-a sarit distributia cu un dinte e altceva.
  • silau

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
posibil sa fie distributia sarita cu un dinte si la mine? foarte putin probabil,masina se comporta foarte bine dupa prima pornire de dimineata.a schimbat cineva injectiare la 1.3 cdti pana acum?eu lucrez la Fiat si motorul de 1.3 este de fiat noi pana acum nu am avut nici un fel de pb cu aceste motoare sunt inimaginabil de fiabile.vin masini in service cu 300000 de km si merg super bine.ma gandesc ca a mea corsuta fiind invatata cu motorina nemtesca sa nu prea ii placa asta a noastra Smile .si am intalnit cazuri in care au picat injectoarele la masini aduse sin afara imediat ce au avut deaface cu benzinariile de pe la noi.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de ce ti-e frica nu cred ca scapi, la noi e o problema mare cu cdti-urile, din cauza motorine in special 1.7 probabil pentru ca sunt mai comune. Cred ca o reconditionare a injectorului respectiv e undeva la 600 lei la craiova, n-ar strica sa treci la fapte pana nu se agraveaza mai rau.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR