Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut!Imi cer scuze daca nu am postat unde trbuie!Detin un Opel Astra 1.4_16v,x14xe,si de cand am luato ma confrunt cu o problema,imi tacane avansu nu stiu ce sa ii fac am incercat cu mai multe tipuri de benzina si tot nimic,rog pe cineva sa ma ajute ca nu stiu ce sa ii fac,pe tester nu da nici o eroare,ce ar putea fi?Va Multumesc!
Skip ads

  • felix1984

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
sigur bate avansul?sa nu fie de la tacheti.
  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
eu asa cred,pentru ca nu se aude mereu,numai cand o fortez si accelerez brusc.nu stiu ce sa ii fac,cam ce ar putea avea?
  • marcus24007

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cum stai cu uleiul la ea?
eu a avut problema asta din cauza ca steteam prost cu uleiu
verifica.
la cit e schimbat?
Skip ads

  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Uleiul are 500km Castrol 10w40 si filtru,dar nu cred ca e de la ulei pt ca se aude sunetul ala de avans.voi ce credeti?
  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
nu ma poate ajuta nimeni cu problema asta?
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa cumperi un aditiv de benzina.
Alta rezolvare este micsorarea avansului dar nu stiu cum se face la tipurile astea de motoare.
  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am inteles ca la tipul asta de motor ar fi automat avansul cum ca ar avea un senzor,dar care ar fi acela nu stiu,poate ma poate ajuta cineva cu o poza.multumesc
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
domnilor, cand tzacane avansul, tzacane de fapt....ce? Nu exista o piesa care se numeste AVANS......deci nu tzacane avansul.
Nu stiu ce distributie are motorul tau, stiu doar ca la dacie, cand ii bagam gazolina si o calcam un pic, tzacanea avansul si toata lumea spunea ca .....ceva prin delcou.
Gresit! Tzacane lantul de distributie pentru ca gazolina are ardere diferita fata de benzina si are tendinta sa dea lantul peste cap.
Daca motorul tau are distributia pe lant (eu nu stiu) arunca un ochi acolo si vezi care-i treaba cu el. Daca e pe curea....buba e in alta parte.
Toate bune.
  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu am pe lant eu am pe curea,si distributia e schimbata nu stiu ce sa zic.
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
LANTUL de DISTRIBUTIE TACANe auzi la el mai ales daca bagi gasolina . Nu lantul tacane . E zgomotul arderii amestecului in cilindru de fapt este o ardere incompleta cu detonatie din cauza combustibilului slab calitativ iar avansul este de fapt avansul de aprinderea momentul in care se bujia da scinteie in cilindru .
Dar cu gazolina nu facea si autoaprindere? nu pot sa cred ca nu
  • cristimarian

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Problema este ca noi avem cea mai proasta benzina si motorina in tara si anume alimentez la lukoil imi tacane si mie linia de injectoare[astra h diesel 2005]iar cand alimentez la particular merge ca unsa,deci cam astai treaba cu tara noastra.Nu in toate locurile cu reclama de firma ai produse de calitate.Totusi PAREREA MEA INCEARCA SI LA STATIILE PARTICULARE sa vezi diferenta la combustibil.Stima si respect
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
simeontimplaru a scris:LANTUL de DISTRIBUTIE TACANe auzi la el mai ales daca bagi gasolina . Nu lantul tacane . E zgomotul arderii amestecului in cilindru de fapt este o ardere incompleta cu detonatie din cauza combustibilului slab calitativ iar avansul este de fapt avansul de aprinderea momentul in care se bujia da scinteie in cilindru .
Dar cu gazolina nu facea si autoaprindere? nu pot sa cred ca nu


Ba daaaaaaaaa, sigur ca facea. Si stii de ce? -Pentru ca gazolina are cifra octanica mai MARE decat benzina si ma intreb eu...?!?!?!?!....de unde ardere incompleta? si ...ce spui tu acolo cu z\gomotul facut in cilindru de arderea incompleta?
Cat despre avans, stiu ce este, stiu cum functioneaza si stiu cu ce se mananca. Ce nu stiu eu, este de unde ai luat tu informatiile astea.
Scuze daca te-am suparat, scuze daca mi-am bagat nasul unde nu-i oala mea si ...scuze inca o data.
voi........faceti cum vreti!
  • sorinel09

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu am bagat nici o data gazolina am alimentat numai de la Petrom si Rompetrol.Am inteles de la cineva de aici ca ar fi o ardere incompleta?Dupa ce am schimbat filtrele nu se mai aude asa tare,se mai aude putin,totusi de la ce o fi?
Probabil cand s-a schimbat distributia sa nu mai fie bine pusa la punct?
Mentionez ca eu am luato cu distributia schimbata din Italia,am desfacut capacele si pe ele este scris anul de fabricatie 2008.
  • horst

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Bate avansu este o expresie folosita de soferi care nu se refera la zgomote facute de lantul de distributie ci la detonatiile din camera de ardere provocate de combustibil de calitate inferioara respectiv cifra octanica mica ce provoaca viteza de ardere mica.
Arderea amestecului carburant pleaca de la bujie si arde cu front parcurgand intrun timp foarte scurt camera de ardere.
Datotita vitezei mici de anaintare anainte ca frontu arderi sa ajunga la capat partea arsa (temperatura si presiune mare ) are timp sa comprime partea nearsa (temperatura si presiune mica) care se autoaprinde datorita cresteri temperaturii rezultata din cauza comprimari.
Asta anseamna ca la anceput atata timp cat flacara anainteaza cu front presiunea creste an timp iar an momentul cand ultima parte de combustibil se autoaprinde toata deodata presiunea creste instantaneu si asta se aude ca niste cicanele care bat an chiuloasa.
  • Valy_Ibanez

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ai spus ca uleiul este 10w40.Daca masina e mai veche,atunci se intelege ca motorul are un anumit grad de uzura si-atunci necesita un ulei mai gros(15w40 sau 20w40). Schimba-i uleiul,pentru ca e prea subtire.La axa(ele) cu came(nu sunt culbutori ca la Dacia 1300,care se regleaza cu cheia si cu patentul)sunt culbutori care au in interior ulei,ce formeaza o anumita presiune pentru a tine supapele inchise.In momentul in care combustibilul a ars complet, se formeaza presiune in cilindru si se deschid supapele pe evacuare.Uleiul din culbutori nu e altul decat cel care urca in rampa la axa cu came.Iar daca uleiul este subtire si culbutorii sunt mai uzati,nu mai tin in interior presiunea necesara pentru a tine supapele inchise si acestea se deschid inainte de arderea completa a benzinei.Daca si dupa ce ai schimbat uleiul mai tacane,atunci inseamna ca axa cu came este uzata si ca atare,necesita schimbata sau in cazul tau,schimbate(la 16 valve,ai doua axe.)
  • Zamfir Cristi

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salutare baieti,
Stiu ca postez decalat ca timp, dar am si eu o problema de lamurit. La opelul meu (corsa b /1999/973 cm cubi/x10xe) ma schimbat distributia, completa GM, si culmea ca inainte de schimbare tacanea lantul, iar dupa schimbare tacane tachetii.
Spun asta deoarece, apare un tacanit care creste progresiv cu accelerarea motorului (odata cu cresterea turatiei).
Acum motorul are 125000 km, uleiul pus de mecanici este 5W40 si teava de esapament este afumata. Mentionez asta deoarece am vazut intr-o postare de a d-lui Dan Ciucureanu niste diagnosticari dupa cum arata teava tobei de evacuare pe interior.
Oare uleiul este prea subtire pentru motorul meu care are 125000?
Oare sa fie vreun tachet blocat?

Cum pot sa imi dau seama care din variante este cea care cauzeaza zgomotul tachetilor?

Si daca merg asa cu tachetii "tacanind" ce implicatii negative (defecte) pot aparea la motor?

Multumesc anticipat !


Astept cuminte si neabdator raspunsuri din partea celor care sunt stapani pe teorie sau cunosc situatii asemanatoare din practica?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR