Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • hstelian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Omega 2002 X25dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salutare
trebuie sa schimb rulmentul de la fulie si as dori un cod ca sa stiu ce sa cumpar
eu sunt din satu mare
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ai citit in pagina anterioara? Am dat acolo si codul pentru rulmentul tau. De ce crezi ca am postat acea lista?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
In satu mare e alt cod, tu ai dat cod de bucuresti.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu fii ironic! Omul trebuie sa invete sa foloseasca forumul, altfel de ce ne mai batem capul sa punem atatea informatii?
Skip ads

  • hstelian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Omega 2002 X25dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2009

  • Mesaj Privat
salut
scuze am citit in pagina anterioara
mersi si inca odata scuze de deranj
  • xpert-auto

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Pe acest site nu se face reclama decat cu acordul Adminului!
Citeste intai Regulamentul si apoi postezi, la rubrica la care se incadreaza postul tau.
Si daca vei continua sa faci altfel, o sa vezi ca nici nu te-ai inscris bine si ti se ia dreptul de a mai posta!
LDivora


Este ultimul avertisment!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sa mai punem odata codurile rulmentilor de AC, cu completari:

Rulment pentru compresor A/C Astra G Y17DT, Y17DTL Sanden SD6V12: NSK, codul: 35BD5020DUK;

Rulment pentru compresor A/C Astra G X20DTH, Sanden SD6V12-1414: NSK, codul: 35BD5020DUK;

Rulment pentru compresor A/C Astra G Y20DTH, Sanden SD6V12-1418F (-1428F, -1440F, -1441F): NSK, codul: 35BD5020DUK;

Rulment pentru compresor A/C Astra G 1.4 (1.6) benzina, Corsa 1.2 benzina, Astra H 1.4 (1.6) benzina, Delphi: NACHI, codul 35BG05S7G-2DL

Rulment pentru compresor A/C Astra G 1.8 benzina, Astra H 1,3 Diesel, Delphi: NACHI, codul 35BG05S7G-2DSL sau NSK, codul: 35BG05020DUM

Rulment pentru compresor A/C Harrison, pentru Vectra A, Calibra, motor c20ne, cod: 40BGS8G-2DS, 6559469; NSK, codul 40BGS8G-2DS, 6557884, sau ACB406200206

Rulment pentru compresor A/C Vectra C Y22DTR, Sanden PXV16 : NSK, codul: 35BD5220DUM25;

Rulment pentru compresor A/C Vectra C 1,9 Diesel, NSK, codul: 35BD5220DUM25;

Rulment pentru compresor A/C Vectra B 1.7TD, compresor DENSO, NSK, codul: 35BD5222DFX7

Rulment pentru compresor A/C Chevrolet Captiva (Opel Antara) 2.0 Diesel, compresor SP-17 Coreea, NSK, codul: 35BD5220DUM25
  • supercata18

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Va salut d-nule LDivora. Un numar de telefon se poate? Va multumesc!
Skip ads

  • supercata18

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2011

  • Mesaj Privat
....sau as putea sa va explic pe scurt...problema pe care o am ..in speranta ca ma puteti ajuta!
Zilele trecute am fost sa pun freon in instalatie si din pacate (desi sunt vigilent in astfel de cazuri) am nimerit pe mana unor baieti care nu aveau nici o treba cu asta, care au constatat ca, compresorul nu culpeza (am aflat ulterior ca motivul era lipsa de freon). Baietii respectivi au inceract sa il pornesca pe direct cu doua fire de la baterie...si intr-un final sa imi zica, dupa niste masuratori ca ar fi scurt in bobina!
Problema este ca dupa toate acestea se intampla trei fenomene:
1. Imi sta aprins martorul acela cu steluta incadrata intr-un dreptunghi (radiator)
2. In momentul in care apas butonul de AC imi arde siguranta de AC
3. In momentul in care apas butonul de AC. turatia motorului creste si ramane la 1 800 de rotatii

CU speranta ca am fost cat mai explicit, va rog mult sa ma ajutati, in ideea in care acum suflu si in iaurt, si vreau sa merg doar pe mana unor specialisti.
Va multumesc!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In primul rand, nu aici trebuia sa postezi, aici se discuta de cu totul altceva.
"Specialistii" tai, ti-au ars dioda deoarece nu au tinut cont de polaritate la alimentarea bobinei pe direct. Acum dioda este in scurt si trebuie remediat acest lucru.
  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Compresor blocat, curea rupta la un opel astra y20dth cred ca e un rulment blocat.Partea metalica exterioara (cred ca tine de ambreiaj) se invarte dar rola pe care se aseaza cureaua e teapana rau de tot, nu misca neam.Aveti idee care rulment e?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Rulmentul fuliei, daca spui ca e blocata...
Skip ads

  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca execede topicului dar in Bacau sunt nebuni toti din service-uri .....nu desface nimeni compresorul sa-l repare.Scuze inca odata da-s plin de draci.
  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am fost la un mic service pentru diverse scule si am reusit cu o presa sa scot rulmentul fuliei (rulment vine vorba ca erau o gramada de bilute). Camasa exterioara a ramas pe fulie si e prinsa in vreo 14 shanfrenuri (nu stiu sa le spun altfel dar sunt niste ciocuri din metal care tin camasa rulmentului), deci nu pot scoate camasa de pe fulie decat daca frezez cioculetele.Daca dispar ciocurile s-ar putea ca noul rulment sa nu mai stea teapan acolo.

Un sfat va rog imi puteti da?
  • sansansan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2013

  • Mesaj Privat
opel astra g motor y17 dt (1,7 tdi) 2002
probleme cu ac-ul dupa ce mi s-a spart o teava care am sudat-o, la cateva ore
a patinat cuplajul de la compresor si a ars bobina, am schimbat-o; desfacut compresor sanden sd6v12 (am crezut ca e o problema mecanica din el) si am pus ulei ca era putin, dupa care am vacumat si incarcat cu freon, problema e ca nu porneste ventilatorul de la condensator decat pe la 28 bar (am notiuni de frigotehnie, dar nu stiu exact cand ar trebui sa porneasca, din ceea ce am vazut pe diagrama la R134 cam 25 bar ar fi maxim) si nu imi decupleaza nici compresorul (teoretic ar trebui sa aiba protectie sa-mi decupleze compresorul); asha ca am dat o comanda de senzor de presiune, dar am o foarte mare rugaminte sa-mi spuna cineva daca fulia de la compresorul sanden sd6v12 in caz ca a patinat se schimba; intreb asta deoarece am vazut incastrat in ea un material antifrictiune (gen ferodou) care este in plan cu toata fulia nu iese deloc in afara, iar discul cu arcuri lamelare care este tras de bobina intra in contact cu toata suprafata fuliei nu numai cu materialul antifrictiune, banuiesc ca la patinare se roade fulia cu totul si creste distanta dintre disc si fulie nemaiputand transmite un moment motor suficient de mare cat sa antreneze compresorul mai ales la presiuni mari.
Si daca ar putea cineva sa-mi trimita documentatie cat mai completa de la instalatia de ac ar fi nemaipomenit ma intereseaza in mod special presiuni de lucru si distanta dintre fulie si disc
multumesc anticipat
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu exista nici un material antifrictiune, nu stiu despre ce vorbesti. Frictiunea este asigurata prin presiunea exercitata de ambreiajul electromagnetic si rugina de pe fulie si platan. Deci?
Distanta platan-fulie este 0,2-0,4mm.
Iar in alta ordine de idei, nu vad legatura postului tau cu titlul discutiei! Are vreo legatura cu tipurile de rulmenti?
  • sansansan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2013

  • Mesaj Privat
in fulie este incastrat un material antifrictiune cam ca la ambreiaj care este la nivel cu toata suprafata fuliei, vreau sa stiu daca el trebuie sa fie mai inspre discul lamelar cel tras de bobina si contactul sa se faca doar pe el (materialul antifrictiune) sau se face contactul pe toata suprafata fuliei caz in care materilaul antifrictiune nu trebuie sa mai iasa in afara
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu exista asa ceva!
Nu mai insista sa postezi aici, nu este locul potrivit sa postezi!
  • sansansan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am gasit pe net
merci oricum
apropo este material antifrictiune la sanden sd6v12
bye
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Arata-mi si mie unde scrie asta in manualul lui Sanden SD 6V12-14XX si te cred...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR