Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu un top personal :

1.Audi A4 - de ce nu A6?
2.Honda Accord - este preferata mea (mai ales modelul 2008)
3.Vectra/Saab - Vectra am eu, sunt si plusuri si minusuri, despre Saab - nu are un interior deosebit
4.Toyota Avensys - mi se pare butucanoasa si lipsita de optionale, am niste colegi care se plang de ea

CristianTM.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Dodo - Am mers cu Octavia RS cand s-a lansat . Ne-au adus-o printre primii dealeri din tara . Smecherie mi s-a parut , ca atunci aveam bertone . Cand m-am suit in TT sau in Astra H acelasi motor turbo s-a terminat smecheria . E chesti de gusturi .
Octavia Tour(sau 1 cum ii zicea) nu comentez . E de prim secretar .
Deci multumesc de sugestie dar Skoda nu intra in vederile mele .
P.S. : Am eu senzatia sau incepi sa te "indepartezi" de Opel ? Laughing

@Slick
M-am uitat dupa Mercedes E klasse , DAR :
- mi-e teama de intretinere ;
- imaginea ei construita in Romania este de taran prost care nu rateaza seara de manele niciodata ;
- senzatia inauntru mi se pare putin batraneasca . Dar nu m-ar impiedica lucrul asta , cat ma impiedica primele doua ;

@Cristian TM
Cand oamenii vad interiorul unui Saab se impart automat , in doua categorii
- unii care-i dezgusta si le displac rau de tot bordul si ar prefera orice masina in locul ei ;
- altii care se indragostesc de el ;
De la posesorii de Saab am inteles ca atreia categorie nu exista .
Eu problema cu bordul am rezolvat-o . Din totdeauna mi s-a parut bestial cel de la 9-3 , insa habar n-am de tinuta de drum si de celelalte ingrediente care te fac sa-ti placa sau nu o marca ( piese schimb , service , fiabilitate , tinuta de drum , sportivitate la motoarele turbo si tot asa )
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
1. Fiind Mercedes cele mai mari sanse sa se strice foarte greu ceva la el si facand un calcul anual al pieselor de schimb, poate dai 3000 RON pe un nimic, dar daca doar nimicul ala s-a stricat intr-un an, mai bine schimb un nimic cu 3000 RON decat sa schimb radiator, ventilator, bucsaraie si/sau altele care insumeaza 3000 RON la alta masina..

2. De cand te intereseaza imaginea construita de manelari ? Eu as lua un E Klasse automatik diesel pentru drumuri lungi si confortabile pe langa o benzinara turbo cabrio fara sa ma intereseze ca unii manelari au aceeasi masina..

3. Mie mi se pare stilat interiorul, nicidecum batranesc.. depinde de gusturi.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ai dreptate , insa Mercedesurile le-au avut oameni cu bani . Si e cam mare probabilitatea sa gasesc ceva cu doi proprietari si cu 170.000 de km ( ca doare e diesel ) si ma gandesc ca masina e deja uzata in mare masura .
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Uite cati km fac Mercedes-urile si uita-te la starea lor (chiar daca au fost taxi)..
Link
Daca vrei masina sa o tii minim 3 ani, nu vad care e diferenta intre 100k si 150k la un Mercedes.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
De-abia in pagina 8 am gasit unul cu 120.000 de km Smile)))
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu asta era ideea Smile Pune filtru dupa Kilometraj sa le vezi doar pe cele ce te intereseaza.. Ideea era ca Mercedes-urile merg linistite multi Km fara sa se deterioreze.. ca si dovada sunt atatea taxi-uri cu 500K km.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu parasesc Opelul, cel putin atat timp cat nu ne paraseste el pe noi. Dar asta nu inseamna ca sunt legat la ochi si nu vad alternativele mai bune.

Am testat Opel Insignia si e din alt galaxie fata de Vectra. Iar Saab nu as incerca decat 4x4, altfel e tot o Vectra cu un sasiu mai rigid si masa mai mica. Si apoi, cum ai sa te uiti tu la Vectra ta sau Saab-ul tau cand o sa treaca cei cu Insignia pe langa tine?

Daca vrei Vectra, ia una de tavaleala pe care sa o tii pana se ieftineste Insignia. O Vectra 1.9CDTI 150CP/2.2 155CP de prin 2006 o gasesti sub 10mii euro. Ca oricum nu iti trebuie putere mai mare pe sasiul ala: nu duce in viraje, iar franele sunt mai slabe decat la Astra. Altfel, mai bine te orientezi spre ceva mai serios: Mercedes, Audi, BMW.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu mi-as lua Saab ca sa ma depaseasca Insignia Laughing
Totodata daca as vrea Insignia mi-as lua si n-as astepta sa se ieftineasca , insa nu ma incanta . Simt nevoia sa ma intorc in timp ca si design . Si ca sa o clarific , daca as avea bani multi mi-as lua LC120 sau LC100 . Sunt singurele masini " avioane " care mi le-as dori in mod special . Insignia ramane un Opel . Vectra la fel . Speram ca Saab-ul sa fie altceva . Modelul dupa care s-a facut Opelul ...
Oricum voi face test drive cu fiecare si voi vedea
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Tocmai mi-am adus aminte ca exista o Vectra C care nu are problema cu virajele si are si design clasic: Vectra 3.2 GTS 211CP, evident fara facelift. Nu are turbina, deci salutare "torque steer".
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
bertone la un bimmer 5 series (facelift din 2003-2004) te-ai gandit ? tin minte ca erai dispus sa iei o masina de genul..
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Seria 5 E60 nu gasesti sub 14.000 , iar ce gasesti la banii aia sunt neantretinute si cu multi proprietari . Pe de alta parte modelul a avut probleme multe cu electronica si ma gandesc sa stau in banca mea .

Dodo nu ma intelege gresit , insa evolutia designului auto ma cam depaseste . Insignia care seamana si concureaza cu Passat CC care la randul lui aduce a Mercedes CLS . Gasesc mai atractive liniile de design clasic , atata tot .
Auzi dar GTS-ul de la Vectra de 3.0 diesel nu face parte din Vectrele care nu au probleme la viraje ? Laughing
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
La ditamai cuplul pe care il are, cu siguranta te arunca de colo colo in viraje.

Teoretic, la un pilotaj clasic nu ar trebui sa ai problemele de care spun. Secventa de abordare a virajelor la tractiune fata e ceva de genul: frana, plutire in curba, apoi accelerare. Problema e ca motoarele diesel cu turbina au atata presiune incat la momentul curbei pierd mai repede viteza decat benzinarele non turbo. Astfel, ajungi sa ai o viteza mai mica la iesirea din curba pe care trebuie sa o compensezi cu inca un down shift, ceea ce nu e prea placut. Pe cand benzinarul non turbo e perfect pentru viraje: vii la 6000ture, franezi la 3-4000ture, tii acceleratia apasata constant, apoi iesi cu acceleratie plina pana la 6000.

Pentru exemplificare, te poti uita la WTCC: Seatul TDI pierde multa viteza in curba, pe cand BMW-ul nu. Bineinteles, Seatul TDI recupereaza dupa aia dar asta e din cauza limitarii la 300CP a competitiei, moment in care cuplul mai mare al Seatului isi spune cuvantul. Dar as putea pune pariu salariul meu pe doua luni ca TDI-ul consuma cat BMW-ul si nici nu e asa de placut la condus.

Cam asa fuge o masina de politie in Polonia, care se intampla sa fie Vectra C 3.2 GTS, probabil chipuit la 235CP (in general masinile de politie de genul asta sunt chipuite). Sa nu uitam ca ne uitam la viteza reala, masurata pe GPS, deci cam cu 15-20km/h mai putin decat vedem noi la 230km/h in bord:

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai expresiv video despre VectraC 3.2 V6 GTS, care arata si handling si confort.

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Tocmai mi-am adus aminte ca exista o Vectra C care nu are problema cu virajele si are si design clasic: Vectra 3.2 GTS 211CP, evident fara facelift. Nu are turbina, deci salutare "torque steer".


Inteleg ca suspensia nu difera fata de 3.0d , dar fiind aspirat tine mai bine pe sosea aceasta putere ?
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Exact. Si as putea ghici ca de asta ti-a ramas la inima Bertone, in ciuda faptului ca te-ai dat si cu 2.0T 170CP si cu 1.7CDTI 100CP: placerea comportamentului in viraje.

Taxa auto e 2200-3000EUR, functie de an, dar i-i dai in judecata si o recuperezi Smile Merge si cu benzina 95 foarte bine, e motor de compresie mica. Impozitul e cam la 10mil pe an, iar consumul e intre 2.0T 170 si 2.8T 280.

L.E. Mai clasic de atat este Omega 3.2 care s-a facut pana in 2003. Si are si tractiune spate Very Happy
  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Dintre Vectra si Audi A4(ca restul nu exista),as alege Audi A4(neaparat quattro).
Cu 13000 de euro poti sa iti i-ei multe masini.
Eu personal cu 13000 de euro cred ca mi-as lua un Mercedes E200 Kompresor sau E240 benzinar w221 bineinteles.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bre, recent am avut onoarea sa ating/conduc/simt un 9-5 de la SAAB, motorul de 2,3 si 260 cp din 2005. Este o masina la a carui conceptie se vede clar ca GM nu a intervenit(mult). Am mers cu o cunostinta pentru a o testa/cumpara ca alternativa la vectra opc(23.000e) aproape noua(1000 km).

Omul dorea o masina in care sa nu mai fie luat drept un cocalar, venind dupa Tuareg(il are si e de vanzare Very Happy, deh criza....) si A4. A vazut o vectra C opc, multe volvo si cateva SAAB-uri 9.3 si 9.5. Se pare ca 9.5 face cel mai mult cu ochiul.
Pot spune ca vectra C, chiar si in varianta opc, saab 1.9 TID+remap la 200 cp nu sunt masini concepute sa te simti bine in ele doar decat daca accepti unele compromisuri, insa 9.5 chiar este premium, nu am gasit lucruri de reprosat in ciuda km peste 100.000 iar pretul de achizitie al unui exemplar la mana a doua sare putin de 10.000 euro, in cazul de fata 11.000. Probabil ca sa te simti foarte bine trebui sa gasesti versiunea (cred) aero, parca la saab este cum e cosmo la opel.
Intradevar, 9.5 este dintr-o clasa mai mare, insa diferentele nu sunt asa notabile ca dimensiuni, insa din ce masini gasesti in acest buget, pot spune ca poti lua linistit un 9.5 ca alternativa la mert, bmw sau audi.
Atentie la motorizari, pe 9.5 mai sunt si 1.9 tid (fiat), 3.0 tid (isuzu), unele 2.0T de la opel, unele de la saab si 2.3 t (saab), 2.8t (holden)
Personal la ochi zic ca pentru motorina cea de 1.9 (cu problemele aferente ca la opel) sau benzina 2.0 sau 2.3 de la saab.
Motoarele de 2.3 sunt de 180 si ceva si 260 cp, cred ca este evident care se merita Very Happy

La SAAB nu ma pot pronunta privind costurile de intretinere, insa se pare ca 9.5 nu se strica des, iar cei de la Augusta sunt mai mult decat incantati cand le calca cineva pragul, dovedind totodata mult profesionalism
Succes.

LE: Parca si accord arata bine, insa pana nu testez una cum trebuie nu cred sa se merite.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Tot ce e 2.0 T la Saab e chiar Saab (nu sunt motoare Opel). Ar fi fost culmea Very Happy
Aero la Saab e echivalentul Opc la Opel.
2.3 de 260 CP exista doar pe 9-5 Aero facelift (2005 parca), cel dinainte avea 250 CP.
9-5 Aero are insa suspensie sport ceea ce il face mai putin confortabil.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru completare, insa retin ca motoarele de 2 l au doua variante de putere, respectiv doua variante de capacitate..... Este posibil sa ma insel si sa ma fi informat aiurea.......
Suspensia mi s-a parut mai mult decat agreabila pentru masa masinii......
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR