Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • raduviorel71

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am o problema cu un Opel Astra F, motor Ecotec X16XEL. La relanti motorul parca merge in 3 timpi si asta se simte mai mult cand pun mana la toba de esapament. Ideea e ca merge, dar in mers, motorul se ineaca, parca da in nas, si isi pierde din putere la intervale scurte de timp. Saptamana trecuta am vrut sa schimb un bec de frana pe stanga, si in acel spatiu sunt si doua mufe, de fapt prin acel spatiu trec mai multe cabluri. Am gasit acele mufe ude si cand le-am deschis un pin era corodat si s-a rupt. Le-am curatat si etansat, dar nu stiu daca problema motorului este de acolo (pinul e inca rupt). Am dus masina de doua ori la mecanic si nimic... Sad Nu gasesc totusi unde sa ii faci o diagnoza pt ca nimeni nu are mufa corespunzatoare.
Stiti cumva ce ar putea sa aiba? Daca are cineva o idee ce as putea sa ii fac sau ce diagnostic are, va rog mult sa ma ajutati si miii de multumiri!

Skip ads

  • Rawi

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 1999 x16xeL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai un injector defect sau care functioneaza defectuos,scoate bujiile si verifica daca lucreaza toate sau pune-i un set de bujii noi porneste motorul lasal sa functioneze un timp apoi scoate bujiile iar daca gasesti vreo bujie curata asa ca noua atunci la acel injector ai probleme.
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa faci testul agrafa
https://www.clubopel.com/vie...ght=testul+agrafa
  • raduviorel71

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt raspunsuri. O sa incerc sa ii verific injectoarele. Am shimbat de 6 luni bujiile si de curand le-am verificat, iar pe cea de pe pistonul 1 am gasit-o cam afumata (incarcata). Am curatat-o cu diluant si a mers putin mai bine dar si-a revenit la forma veche. Am gasit si putin ulei pe ea, mai mult pe filet. Nu stiu daca mecanicul pusese sau este de la vreo defectiune. O sa schimb si fisele de bujii curand.
Am incercat si testul cu agrafa dar nu imi da nici un cod, adica da codul 12 de trei ori si apoi se opreste. Presupun ca nu are nimic in memorie.
Multumesc mult oricum.
Skip ads

  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sa sti ca si eu am aceeasi problema cu masina mea. Vectra B din 99 motor 1.6 16V X16XEL.
La relanti imi merge rau motorul(in trei pistoane)...exact aceleasi simptome ca si la tine. Aceeasi bujie afumata(prima) si eu le-am schimbat intre Craciun si Revelion.Le-am pus pe alea vechi si pe prima tot o afuma...am fost la cineva si mi-a verificat cat curent ii da...daca sunt bune injectoarele si se pare ca totul e in ordine(cel putin asa pare...
Urmeaza ca dumineca sau cel tarziu luni sa merg sa-i fac o diagnoza.
In momentul in care aflu ceva te anunt Raduviorel71 si am rugamintea daca reusesti sa afli ce are sa-mi scrii cat mai repede poti si tu ca sa stiu cam ce e de facut.
Bafta.
  • sorin03aib

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La fel face si a mea (vectra X16XEL) de cateva zile, poate datorita faptului ca am mers in ultimele saptamani numai prin oras... .
Si la mine bujiile sunt schimbate de cateva luni (NKG sper sa nu gresesc).
Maine ii bag o solutie pentru curatat injectoare si fac un drum pana la tara (30 km) sa vedem ce iese, am observat ca atunci cand merg mai mult in afara orasului parca isi revine, ma gandesc ca ar trebui putin forjata.
Revin cu informatii daca au aparut modificari Cool .
Daca nu vrea o sa incep sa schimb bujii, fise, senzori, filtre, ,,aprindere", ....
  • raduviorel71

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
S-ar putea ca X16XEL sa aiba un punct slab, nu stiu. Voi ati schimbat fisele de bujii? Eu o sa le schimb saptamana viitoare pe Miercuri, adica 18-19 Martie si va tin la curent daca e vreo schimbare. Ma gandesc sa merg sa ii testez injectorul de pe pistonul 1. O fi infundat sau defect. Am curatat totusi injectoarele cu ultra sunete la un service cam acum doi ani. In rest nu stiu ce sa ii fac pt ca nici mecanicul nu-i da de cap. Stiti vreun loc pt diagnoza la Opel Astra 96? Are mufa asta cu 10 pini. Sper sa le dam de cap
Bafta multa
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat si eu cu forja si am bagat si aditiv(o sticluta la 20l de benzina) si i-am dat pana in 6000 turatii. E adevarat ca si-a mai revenit dar a doua zi a inceput sa faca iarasi dar nu asa tare. Oricum nu cred ca asta chiar e o solutie buna, e doar de moment.
Cum v-am zis, am verificat fisele si par bune, cel putin dau curent bine de tot.
Eu o sa merg(cum v-am zis) dumineca sau luni cel tarziu sa-i fac o diagnoza completa la cineva din Timisoara si atunci sper sa rezolv si problema asta ca ma calca pe nervi...
O sa va tin la curent asa ca stati pe langa net.
Nu stiu ce sa ne facem cu ele.
Ulei va mananca? Cat? Cati Km. aveti?
Skip ads

  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Aveti idee careva cat costa un injector?
Eu am cautat dar nu am gasit un pret aproximativ...(in cazul in care ar fi injectorul)
Merci.
  • blandeat

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2008 y13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut vad ca toti aveti acelasi tip de motor. Eu am Z13DTH si am patit sa mearga in trei pistoane dar s-a rezolvat cu un tub de aditiv care era mai scump (26lei) si un plin cu Alpin Diesel
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat si eu cu aditiv(de 4 sau 5 ori) si nu merge la mine. Am incercat si cu plinul facut si am incercat si cu mai putina benzina ca sa fie mai concentrat si nu merge. Isi revine 1 zi sau maxim 2 dupa care aceeasi chestie. Si chiar i-am dat in gura dar nimic. Acum sa vad maine sau luni cand reusesc sa-i fac o diagnoza.
Va anunt cand am o solutie.
  • raduviorel71

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
tomytm sa ne anunti si pe noi ce ti-a iesit la diagnoza. Eu m-am interesat la un magazin de piese Opel cat costa un injector si mi-au spus 550 ron. M-am cam speriat dar asta e. Oricum vreau sa fiu sigur ca asta e problema. Si astazi am mers cu ea si tare naspa face. Problema e ca la testul cu agrafa nu imi da nimic. Am uitat sa zic ca uneori mi s-a intamplat sa dea si rateuri, nu rau dar cat sa aud eu. Insa nu des. Of, sper sa ii dau de cap.
Bafta si voua si sa ne tinem la curent cu noutatile.
Skip ads

  • sorin03aib

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am venit de la tara, am mers pana acolo (15 km) cam cu 130-140 cu viteza a 4-a, mergea ca ''naiba'', trepida, parca batea motorul, inainte sa plec am pus in rezervor o solutie de curatat injectoare cum am spus ca fac, cand am ajuns la tara am scos-verificat bujiile si aratau foarte, foarte bine, la drumul spre intoarcere a mers excelent parca avea alta viata, o revin saptamana viitoare cu informatii daca mai apar ceva modificari dupa ce voi merge toata aceasta saptamana numai prin oras.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Este buna si solutia respectiva dar mai bine fa un plin de benzina cu efix.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu as putea sa va ajut cu o diagnoza la modelele mai vechi de opel(dupa 1991),dar problema e ca sunt din Ploiesti. Problema intreruperilor cred ca se rezolva cu o curatare intensiva,profesionala a EGR-ului.Se ajunge foarte greu la el,dar merita.
  • daniel30

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
raduviorel71 a scris:tomytm sa ne anunti si pe noi ce ti-a iesit la diagnoza. Eu m-am interesat la un magazin de piese Opel cat costa un injector si mi-au spus 550 ron. M-am cam speriat dar asta e. Oricum vreau sa fiu sigur ca asta e problema. Si astazi am mers cu ea si tare naspa face. Problema e ca la testul cu agrafa nu imi da nimic. Am uitat sa zic ca uneori mi s-a intamplat sa dea si rateuri, nu rau dar cat sa aud eu. Insa nu des. Of, sper sa ii dau de cap.
Bafta si voua si sa ne tinem la curent cu noutatile.

cu lichidul de racire cum stai, iti consuma ? la cit iti urca temperatura? verifica si uleiul sa nu aiba spuma
  • sorin03aib

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
supervizor a scris:Este buna si solutia respectiva dar mai bine fa un plin de benzina cu efix.

La mine nu vrea sa ''mearga'' cu efix, dupa cativa km se aprinde check engine si da eroare de EGR.
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Stati linistiti ca o sa va anunt imediat ce stiu ceva.
Cu efix am incercat(am facut chiat si un plin) si tot nu si-a revenit.
Mai mult, eu am dat jos si EGR-ul cu toate ca nu mi se aprindea nici un bec. Oricum arata bine si l-am curatat foarte bine cu solutie si tot la fel facea.
Sincer, nu stiu ce sa mai zic...dar va anunt cat de curand.
O sa merg sa fac o dignoza la cineva in oras. Daca nu imi spune ceva concludent am vorbit cu un mecanic de la reprezentanta Opel din Timisoara si o sa merg acolo(cum am zis...daca nu imi zice prietenul asta dupa diagnoza nimic concludent).
O sa tin legatura cu voi.
Succes.
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat sa scriu ce zicea colegul mai sus: Lichidul de racire e in parametri, dupa ce urca pana la maxim 92,93 de grade acolo ramane...deci functioneaza normal lichidul de racire.
Uleiul l-am verificat si nu face spuma. Il schimb mai repede decat la 10000 Km. si nu bag decat castrol 10w40 cu schimbare de filtru.
Nu cred sa fie de la asta. Oricum acum o sa vad ce are si vreau sa schimb la ea tot ce nu e conform indiferent cat ar costa.
  • sorin03aib

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Signum 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
@tomytm-- nu mai posta consecutiv, foloseste butonul modifica din dreapta - sus, nu trebuie sa-mi raspunzi.
On topic, si la mine nivelul lichidului de racire este in parametri, uleiul ok, la diagnoza nu a iesit nimic deosebit, asteptam noutati de la tine dupa ce faci testul..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR