- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
S43 e sectionat ( prin latura odulata), asta indica ca se continua in alta plansa ( vezi de ex. ABS), si ca in diagrama de fata este ilustrat doar ciruitul relevat pt CC.
oricum, nu tre sa iti bati capu asa de mult cu astea, ambele nu fac atceva decat sa dezafecteze CC cand circuitul este deschis. au aceasi functie. poti face un bypass sa testezi restu.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Maneta CC are mufa X41 cu pinii A,B,C,D astfel:
A - negru/rosu - pin 45 ECU
B - rosu/albastru - pin 3 ECU
C - negru/maro - pin 63 ECU
D - negru/galben - pin 64 ECU
Mufa S28 - ambreiaj
1 - nu stiu ce e - maro
2 - gri - pin 31 ECU
3 - neconectat
4 - rosu/albastru - pin 3 ECU
Muga S43 - frana
1 - rosu/albastru - pin 3 ECU
2 - maro/gri - pin 65 ECU
3 - negru/galben - pin 30 ECU
4 - negru - siguranta 38 (stop pe frana) din tabloul de sigurante
Thanatos - Probabil la S43 sa umblu sa-mi conectez si BC-ul (vad ca am pin 4 care sper sa fie conectat si sa vad care e celalat pin ca sa fac bucla)
Revenim, deci singurul fir comun il vad pe cel catre pin 3 ECU... eu asta nu vad, unde se face bucla? Sau e suficient conectarea la pin 3 ECU si astfel se deconecteaza CC-ul...
Si am uitat sa verific ceva la o masina cu CC, poate imi spuneti voi... Daca apas frana se dezactiveaza CC-ul (asta am testat)... e acelasi lucru si daca apesi ambreiajul? (asta am uitat sa testez)...
P.S. Si la ce s-o conecta Pin-ul 1 din mufa S28? (cehii au folosit un cuvant care nu se poate traduce in engleza)
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
mai bine te mai "scufunzi" odata sub bord, si dai jos conducta aerotermei. e prinsa intr'o capsa de palstic din aia din 2 bucati si expandabila. daca te uiti atent la ea, imposibil sa nu reusesti sa o scoti. la S43 e simplu. mufa e aclolo si are in ea un S43 cu un singur circuit. Inchizi circuitul intre cei 2 pini nefolositi (1-2) si scapi de problema. Si poti sa mergi linistit si asa, pt ca CC se va decupla oricum cand sesizeaza scaderea de viteza.
Nu iti ramane decat sa cauti mufa pt S28, care eu zic ca e aclolo, lipita cu un scotch de un grup de fire care merge in bord. poti cumpara un switch original, sau poti adapta ceva.
revin
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
nu se prea potriveste situl cehesc cu diagrama, cel putin la culori. Pinul 1@S28 trebuia sa fie negru. esti sigur ca e vb de aceeasi masina?..motorizare..
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
La mufa S28 de la ambreiaj am gasit cele 3 fire si se potrivesc culorile... la frana e foarte greu de umblat la muga, dar am numarat firele si sunt toate 4 conectate...
Eu zic ca informatiile sunt pentru motorizarea mea pentru ca si MID-ul pe care l-am montat este de pe X20DTL si are acelasi ECU si cod de roti ca la mine (021)...
Eu din schema data de Mikki inteleg ca la ambele mufa S28 si S43 pinii 1 si 2 fac un fel de punte cand apas pe pedale si iau piciorul de pe ele... Dn celelalte informatii culese de voi trebuie sa-mi dau seama ca pe firul de la pinul B de la maneta pun mufa S28 (pinii 1 si 2) (ambreiajul), dar pe mufa asta are si +12 de siguranta 38, iar pe pinul A de la maneta pun mufa S43 (pedala de frana) si atat, toti pinii A,B,C si D mergand mai departe la ECU... Gresesc undeva?
A mai desfacut cineva mufa de la pedala de frana S43? Cum ati reusit ca eu abia am loc sa bag 2 degete chiar daca am scos capitonajul de deasupra de pedale, cutia de la sigurante si burlanul ala de vine aerul la picioare prin el...
Ultima modificare făcută de GabiB77 la Mar 20 Jun, 2006 10:08 pm, modificat de 2 ori în total
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Or exista oare toti Pinii de la ECU explicati pentru fiecare tip de motor???
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
raspuns scurt.
pt S43 ai toate firele, asa am avut si eu. dar asta nu inseamna ca si switchul are 2 circuite. ma intelegi? in interior doar 2 din fire sunt folosite. 3-4
lasa treaba cu midu putin, sa nu incurcam treburile.
numerele alea din casute sunt pinuri. sunt referinte la alte segmente din diagrama. mergi la numarul acela, si vei vedea referinta la plansa de la care ai plecat. asa sunt interconectate componentele in proiectia asta in plan.
revin
Ultima modificare făcută de Thanatos la Dum 11 Dec, 2005 5:23 pm
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Poate ma ajuta cineva sa descifrez ce e acolo (ca nu prea pricep):
Pentru Y20DTH
Pin-ul A - negru/gri - merge la 2547 (ce e asta?)
Pin-ul B - rosu/albastru - merge la 2503 (ce e asta?)
Pin-ul C - negru/maro - merge la 2544 (ce e asta?)
Pin-ul D - negru/galben - merge la 2543 (ce e asta?)
Sa fie oare 47,03,44 si 43 pinii la ECU (ma gandeam la ceva logic, nu de alta, dar am vazut ca pinul 4 de la S28 e rosu/albastru si din site-ul ceh merge la ECU - Pin 03, dar e singurul care se potriveste la pini cu ce am eu)? Atunci ce e 25 ala din fata...
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
in mod normal ele sunt plasate jos, numai ca in manualul asta se pare ca cineva a fost mai creativ
@CP
decupleaza Cruise Control daca apesi ambreajul.
ai intrerupatorul doar daca ai Cruise Control si cutie manuala, indiferent de motorizare.
- underscore
- *
- 13 mesaje
- din 19 Jul 2004
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
underscore
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2004
- Mesaj Privat
Switchul de frana il ai cu siguranta si e cablat corect. Nu ai de ce sa iti faci probleme despre el.
Switchul de ambreiaj s-ar putea sa il ai. Eu stiu ca sunt puse la motorizarile diesel. Eu de exemplu, il am desi nu am CC. Daca il ai e cablat corect si nu ai de ce sa-ti faci probleme despre el.
Asa ca raman cele 4 fire de tras de la ECU pentru S3.4. Probabil va mai trebui sa pui alt tip de mufa pe cele 4 fire ca sa le poti desface usor la nevoie. Am impresia ca asta a facut si cehul.
bafta
- GabiB77
- OP
- 2,346 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,346
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de GabiB77 la Lun 12 Dec, 2005 8:46 pm