Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Bujiile de 1.3 cdti, ca si de alte motoare de la opel, sunt bujii cu 2 filamente inseriate. Unul care incalzeste rapid pentru faza de pornire, dupa care filamentul secundar isi mareste rezistenta si scade curentul din bujii, facand posibila functionarea continua a bujiilor pana cand motorul se incalzeste, fara ca bujiile sa se supraincalzeasca si sa se distruga astfel.

FUNCTION
During pre-heating, high current initially flows via the conne-
cting bolt and the regulating coil to the heating coil. The latter
heats up quickly, causing the heating zone to glow. Glowing
quickly expands – after 2-5 seconds, the heating rod glows up
to near the plug body. This additionally increases the temperature
of the regulating coil that has already been heated up by the
current. Then, the electrical resistance increases and the current
are reduced to a point where it cannot cause any damage to the
glow rod. Overheating of the glow plug is thus not possible

La mine se intampla ca dupa pornire sa imi dea eroare de bujie arsa, caz in care releul de bujii observa ca nu se reducea curentul sau poate nu avea curent deloc prin bujie, dupa faza de pornire si semnala problema. Alteori, din cauza unei singure bujii arse, semnalate la pornire, aveam impresia ca releul a decuplat si celelalte 3 bujii, astfel functionarea motorului era haotica, sfarsind prin a se opri singur la relanti. Fum albastru, miros de motorina nearsa, cam cu asta se lasa.
Am observat ca si la temperaturi pozitive functionarea motorului este aproape imposibila fara bujii functionale. La motorul diesel renault 1.5 dci, necesitatea unor bujii incandescente apare la temeperaturi sub -, chiar si asa manifestarea este doar pornire greoaie nu lipsa relanti stabil ca la 1.3 cdti.
Skip ads

  • alexpuma

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema similara, nu am nici un cod de eroare la masina dar face urmatoarele feluri cand merg cu ea imi da sutur cand ajung cu pedala la anumita distanta si daca o accelerez mai tare nu mai face, am verificat cu opcomu pedala de acceleratie valorile, nu scade valorile cand apas incet pe ea creste cu cate 2 valori la fiecare apasare incete si nu da zero de la inceputu pedali pana jos, de la ce poate sa fie de la rampa comuna sau de la pedala tin sa zic ca la prima cheie oscileaza cand sa racit motoru, pun si un filumet sa vedeti cand face cand e rece, mai demult facea de cat daca era sub 0 grade acum face la fiecare cheie cand e rece masina daca o las 2 ore iar incepe sa faca oscilarea asta si daca o turez tot oscileaza... a patit cineva aceasta problema cum o am eu?

Tin sa zic ca EGR si galeria am curatato acum 3 zile iam dat luciu la galerie cat m-am chinuit sa o curat sa fie ca noua si tot asa face Sad cand a inceput sa faca asa, am venit mai tare cu ea de la bucuresti intre 130 si 160 si de atunci face asa rau... dupa aia cand a inceput sa faca am curatat EGR si galeria...

Inca ceva care este senzoru care comunica cu pedala de acceleratie se afla pe rampa comuna ca pe pompa nu are niciun senzor...? ma gandesc sa nu fie senzoru...

filmulet cu pornirea rece - https://www.youtube.com/watch?v=2BRHhOl_ue8


Ultima modificare facuta de alexpuma la Lun 24 Mar, 2014 12:11 am
  • alexpuma

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Mai ma gandeam sa nu fie senzoru de presiune dupa rampa comuna
  • ancabiz

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2014

  • Mesaj Privat
opel astra h 1.6 twinport – am probleme la pornire! Am fost la 2 testere si ambele au dat CIM defec! Acum 3 saptamani facea figura doar o data la cateva zile si dupa 2-3 incercari o lua dar de o saptamana nu mai vrea sa porneasca decat dimineata, indiferent de cate ori o pornesc o ia. Cum o las si bate soarele pe ea nu mai vrea deloc, foarte rar o ia seara. Tin sa specific ca pun contactul si se aprind toti martorii, merg toate la ea fara nici o problema, se aude pompa de benzina iar cand se stinge martorul ABS martorul cu masin si cheia in ea incepe sa licare , ii dau sa porneasca si nimic e moarta iar cheia parca merge in gol, nu se aude nici un tacanit nimic. La fel si cu cheia de rezerva! Daca CIM-ul e defec atunci de ce totusi mai porneste?
Skip ads

  • alexpuma

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Problema remediata la masina inca in teste cu turatia neregulata la pornire... dar cea cu zguduerea am rezolvato cu o sticla de decarburol si cateva ore Very Happy, am curatat corpu EGR pana a devenit ca nou inclusit inmuiat si dat cu periuta de dinti si pensula bine bine pana a iesit ca nou.
Concluzie toti care aveti problema asta nu mai dati bani pe piese pana nu curati admisia senzoru presiune plus EGR ca nou...
Cum testezi daca merge bn masina OP_COM la valori reale senzor masa aer valoarea trebuie sa fie 14 15 16 maxim. oscileaza intre valorile astea.

Ramane in teste cu oscilarea l-am curatat vad ca nu a facut pana acum dar nu zic hop pana nu o las vro 2 3 ore si sa o pornesc...
  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salutare...problema...astra h 1,3 cdti...2006...pornire grea la temperaturi scazute,3-4 chei,trepidatii la motor,de multe ori cand incepea sa trepideze decuplam demarorul si trepidatiile ramaneau,parca mergea in 3 pistoane!
am fost la mecanic 'priceput'....100% distributia...bine...16 mil distributie noua,desfundat turbo si egr...concluzie,am scapat de trepidatii pentru ca cica nu era la punct dar pornirea la fel!
Am incercat cu un tester...senzorul de presiune la rampa injectoarelor,problema este ca se manifesta doar dimineata,in restul zilei porneste ok.am zis k pierde presiunea pe undeva dak stationez mai mult...nu mai stiu ce sa-i fac...un senzor costa cam 800 lei...si nici pe electromotor nu as da vina cu toate ca se incadreaza in perioada de recall!
bujii bune,injectoare bune,nici o eroare!
  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez....la pornire un miros groaznic de motorina ne arsa
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De unde stii ca injectoarele sunt bune ? Le-ai pus pe banc de injectoare ?
Distributia 1600 lei ? Kitul e 750 lei.
Skip ads

  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
verificate pe banc iar cu 1600 lei japca...700 kit plus manopera desfundat turbo,egr plus nu mai stiu ce garnitura!
  • Burzo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am o problema cu pornirea, pana acum pornea relativ ok, desi uneori trebuia sa tin mai mult pe electromotor, dar nu tot timpul, azi a trebuit sa tin mai mult desi motorul era cald, apoi l-am pornit si l-am oprit de 2 ori sa vad daca face la fel, dar nu a facut, apoi peste 20 de minute a trebuit sa o pornesc, dar nu mai pornea, electromotorul se cupla pentru cateva secunde apoi se oprea si tot asa cat timp dadeam la automat, pe fundal cu contactul pus se auzea un bazait, un sunet eletric in orice caz, am deschis capota si tot in timpul in care era contactul pus se auzea ca si cum s-ar desumfla o roata din zona motorului, am impins masina, a pornit destul de greu apoi cand era la liber turatia oscila, am oprit masina si a pornit la sfert de cheie. Ce ar trebui sa fac?, este prima mea masina, nu prea are cine sa imi dea sfaturi si nu prea stiu ce sa fac in situatia asta. Multumesc anticipat.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Burzo,ce motorizare ai? Ar trebui facut o diagnoza prima data si vazut ce erori ai stocate.
  • Burzo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2015

  • Mesaj Privat
1.3 dcti 90cop, am mers la un electrician si mi-a zis ca ii slaba bateria, am cumparat baterie noua si porneste la sfert, dar are momente si acum cand trebuie sa tin mai mult la automat
Skip ads

  • Burzo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2015

  • Mesaj Privat
am uitat sa mentionez ca acum mai are momente la relanti cand imi oscileaza turatia si daca o bag in viteza si o las sa mearga fara sa ambalez merge in hopuri, din ce cauza?
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Verifica Egr-ul si curata admisia!
  • Vasile32

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna am achizitionat curand un opel astra h 1.3 cdti an 2007 curatat egr galerie baterie noua filtru motorina nou problema refuza sa porneasca cat timp ii dau cu sprey motorul functioneaza daca incetez sa ii mai dau cu sprey se opreste motorul am pus si alta pompa de inalte dar aceiasi simptome singura pe tester eroare sensor lambda care are rupte firele si cand se opreste motorul se aude ca si cum ar pierde presiune in zona EGR safuturi cine ma poate ajuta cu parei sau probleme intalnite
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Cauta pe cineva care se pricepe sa faca o diagnoza si pune-l sa citeasca presiunea din rampa comuna si celelalte erori. N-are cum sa dea doar eroare sonda O2.
Verifica daca iti arunca motorina pe injector cand dai la cheie. Desfa o conducta de la unul din injectoare. Asculta langa rezervor daca porneste pompa cand pui contactul.
Verifica atent panoul UEC de la motor si toate sigurantele din el.
Poti face testul cu pedalele ca sa citesti erorile de pe motor: apesi frana si acceleratie simultan si pui contactul. In display-ul ceasurilor o sa-ti apara coduri de tip ECNXXXXXX. Spune-ne ce coduri gasesti.
  • bada geo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2016

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra h 1.3 motorina dimineata la rece cand pornesc apare o trepidatie,ca si cum da sa porneasca da parca scapa ceva,dupa ce porneste se aude o bataie mai groasa,iar dupa ce se incalzeste se aude mai putin,poate sa imi spuna cineva ce se intampla
va multumesc si astept raspunsurile voastre
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
volanta?
  • bada geo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu


Ultima modificare facuta de bada geo la Mie 27 Jan, 2016 8:00 pm
  • bada geo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu este volanta ca am schimbato recent mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR