Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica presiunea uleiului, distributia si bujiile.
Pune un filmulet cu pornirea, poate ne dam seama.
Skip ads

  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Astra H, 1.3 cdti, 181.000 km si de 3 zile ma confrunt cu urmatoarea problema, masina a pornit din ce in ce mai greu, in special cand motorul era rece, pana ieri cand nu a vrut sa mai porneasca deloc. Mentionez ca dupa ce reuseam sa o pornesc, dadeam de 2-3 ori lung la automat motorul nu se auzea prea bine si avea o vibratie, parca mergea in 3 pistoane.
Pana sa ajung sa nu mai porneasca i-am verificat bujiile (cablu de la bateria la bujie pentru a vedea daca apare vreo scanteie) si par a fi ok, i-am facut si un test de injectoare (test de retur - injectorul 1 dadea putin mai mult pe retur, dar mecanicul mi-a spus ca nu el cauzeaza aceste probleme, mi-a pus un comparator pe fiecare injector si il actiona cu un aparat mic, dar mi-a masurat si presiunea in rampa care a spus ca e ok doar ca variaza cu 3-4 MPa, fapt datorat faptului ca motorul nu merge "rotund"), dar am verificat si codurile de eroare cu OpCom-ul din dotare unde mi-a aparut doar o erare de EGR de care stiam de vreo 6 luni.
A doua zi dimineata masina nu a dorit sa mai porneasca si am tractat-o pana la un service de langa casa, locuiesc in zona Crangasi. In timp ce o tractam am incercat de doua ori sa o pornesc in treapta a 2-a, dar fara succes.
Cei de la service mi-au spus ca i-au facut diagnoza si singura eroare e cea de EGR si ca propun cu o curatare de EGR. Astazi m-au sunat si mi-au spus ca au curatat EGR-ul, tija lui cica ar fi agatat putin, si ca au mai curatat senzorul de sub pompa de inalta presiune unde au observat ca pe peretii pompei ar fi ceva rugina (trebuia sa imi trimita pozele, dar pana acum nu le-am primit).
Cand am ajuns la service masina era pornita, dar motorul nu se auzea cum trebuie si cand am incercat sa o scoata din service masina s-a oprit si nu a mai pornit decat in momentul in care i-au scos furtunul ce se observa in poza si i-au dat cu un spary. Masina statea pornita doar cu acel furtun scos, motorul functiona cu intreruperi si scotea foarte, foarte mult fum. Am mai stat cu ea turata, furtunul scos, iar cei de la service-ul respectiv mi-au spus ca ei nu stiu ce sa ii faca si nu doresc sa inceapa sa inlocuieasca piese pe “bajbaite” si ca ma sfatuiesc sa merg la alt service. Problema era ca masina se opera daca puneam furtunul la loc si cei de la service m-au sfatuit sa merg usor, fara sa turez masina, cu furtul scos pana la service. Am decis sa merg sa las masina in parcarea din fata blocului (cam 800 m distanta) si sa ma decid ce fac cu masina, iar pana sa ajung in parcare masina a mers foarte prost si a scos mult, mult fum.
Am ajuns in parcare si am dorit sa fac un filmuet sa vedeti cum se aude motorul si cum se opreste in momentul in care cuplez furtunul respectiv, doar ca am pornit masina, i-am pus furtunul si, surpriza…, masina nu s-a mai oprit. Am dat o tura in jurul blocului, masina s-a comportat ok, dar motorrul tot parca nu se aude cum trebuie.
Am atasat o poza cu furtunul de care am tot vorbit, dar si un video pentru a vedea si auzi cum se comporta motorul.
Ce ma sfatuiti sa fac? E aiurea pt ca e perioada sarbatorilor iar multa lume este in concediu pana pe data de 9.01, exemplu EDS, service in care am 100% incredere.
Maine dimineata am sa incerc sa o pornesc iarasi si va anunt cum s-a comportat.

Scuze daca am scris prea mult, dar am vrut sa descriu problema cat mai clar;)
La multi ani, sanatate, bucurii si cat mai multi km fara probleme,
Radu

https://youtube.com/watch?v=xL6o6LItqec


  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verifica tubulatura de admisie,incepand cu filtrul de aer. Daca iti merge cu furtunul scos, inseamna ca e obturat de ceva(filtru aer, intercooler).
Cu ala scos merge prost pt ca nu citeste corect senzorul de la debitmetru. Dar macar ajunge aer in motor.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din filmuleț mororul se aude ca ar merge în 3 cilindrii. Posibil injector sau la fel de bine EGR-UL sã-ți facã probleme. Încearcã sa-l anulezi din soft și fizic, apoi vezi dacã îți mai face figuri.
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
posibil sa ai intercoolerul infundat plin de ulei de la turbo .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
La motoarele z13dth recomand curatirea egr-ului impreuna cu galeria de admisie si senzorul MAP. Vezi cu un op com si ce valori are debitmetrul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Furtunul ala iese din intercooler care e posibil infundat, de vazut si turbina filtru aer ca si acolo am vazut nesimtiti care numai sobolani nu aveau.
  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am incercat in seara asta sa vad daca porneste pentru a vedea ce valori are debitmetrul, dar din pacate nu a pronit. Am incercat in prima instanta cu furtunul de la intercooler conectat si am dat de doua ori la automat dupa care am scos furtunul am dat cu putin spray (spray primit de la service) si am mai dat de doua ori la automat, dar fara succes.
Maine pe zi am sa ii desfac filtrul de aer sa vad cum se prezinta si nu stiu daca sa ma duc la un service in cartier sa ii rog sa0mi curate intercooler-ul sau sa astept pana pe 9.01 cand deschide la EDS. Am vazut ca sa raceste vreme si mi-e frica sa nu cedeze si bateria chiar daca am cumparat-o acum 6 luni Sad

Multumesc mult pentru sfaturi si va tin la curent
Skip ads

  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Intrebare, pot sa se strice toate injectoarele si regulatorul de presiune simultan astfel incat sa conduca la imposibilitatea de a porni masina?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca trebuie sa se strice toate ca sa nu mai poti porni.
  • radumihalache

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Problema e ca cei de la service mi-au spus ca toate cele enumerate de mine mai sus sunt stricate...
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Cam greu de crezut, ar trebui luate si verificate pe rand, incepi cu regulatorul de presiune.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La ce service ai dus-o ? Tot in Crangasi ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR