Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • b13udp

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
OK..si care ar fi solutia?..ii pot face ceva singur sau trebuie merg in service?
Merci!
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
trebuie sa cauti sa vezi pe unde intra aer.
ori pe la capacul filtrului ori pe la vre-un furtun de cauciuc de pe la motor (tur/retur)
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Deobicei se strica regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune. Din acest motiv cred eu ca iti porneste mai greu dupa ce stationeaza mai mult timp.
Poti verifica daca tine presiunea cu un aparat special pe care l-au in service-urile specializate.

Bafta
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Aveti aici si o captura din tis legata de necesitatea inlocuirii electromotorului. Am bolduit ce era mai important.

Field Remedy: 2013
Subject: Engine Y/Z13DT/H/J - Bad cold start behavior at low ambient temperatures
Models: Engines: Option:
All 2004... Y13DT| Z13DT| Z13DTH| Z13DTJ
Complaint: Bad cold start behavior at low ambient temperatures. In some cases it takes up to 15 seconds to start the engine / or several starting procedures. Sometimes a kind of rattling noise is audible during start.
Cause: Problem caused by too low starter performance. Several investigations revealed that a starter is needed which runs engine RPM much faster through the resonance band of the dual mass flywheel.
Production: As of the following VINs new part has been introduced (for Z13DTH only) in production: - Eisenach: W0L0SDL0876086701; - Zaragoza: W0L0SDL6874229466; - Ellesmere Port: W0L0AHL4878073662; - Bochum: W0L0AHL4872134678; - Antwerp: W0L0AHL0875125881. As of engineno.: 2428727 (12.12.2007) the new starter has been introduced in produktion for Z13DT and Z13DTJ .

Remedy:
For Y13DTH and Z13DTH:
In case of customer complaint please refer to Customer Satisfaction
Programm 07-R-029 Corsa D, Astra H - Y/Z13DTH Starter.
For Y13DT, Z13DT and Z13DTJ:
In case of customer complaint advice customer to press clutch during
starting procedure in order to detach additional inertia weight. Make
sure that customer install a modified starter (Part-No.: 93 192 995 /
Cat.-No.: 90 98 031).
will follow the preheat phase and that always a
fully charged battery is installed. If starting behaviour cannot be
improved,
FunctionalGroup: J - Engine
Complaint Group: 08 - Hard to operate
Trouble Code: None
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
problema e cand porneste greu mereu. la colegul porneste greu doar dupa stationari indelungate. prin urmare nu ar trebui sa fie electromotorul.
a zis ca are problema de cand a schimbat distributia. cand dai jos distributia trebuie sa deconectezi multe cabluri si furtunuri. depinzand de mecanici, e posibil sa fi umblat si la circuitul de alimentare.
  • b13udp

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat ambreiajul si volanta..si i-am facut revizie, n-am avut nimic cu distributia.
Problema e ca nu sunt sigur ca este electromotorul..daca o las cateva ore porneste la prima cheie. Dupa ce sta o zi aceeasi poveste. Stiti vreun service in Bucuresti care sa imi masoare presiunea pe circuitul motorinei?
Merci!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca te referi la ce ti-a zis colegu mai sus cu valva din pompa de presiune, orice tester o poate face.
eu tot cred ca intra aer pe circuit.
o sa recomand acelasi service pe care il recomand tuturor: maiandrei (user pe forum).
rar am intalnit om atat de bun si atat de dedicat. a nu se intelege ca e unicat, insa este singurul pe care l-as recomanda eu din bucuresti. La fel cum zic la toata lumea: fugiti de serviceurile de reprezentanta, tot ce fac e sa va fure la bani si experienta lor de mecanici e limitata la schimbat ulei (uneori si pe ala il fac prost) si ce le zice testerul.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mergi cu incredere la colegul nostru Maiandrei https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Skip ads

  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am mai reusit sa schimb electromotorul pt ca intre timp a aparut un zgomot foarte urat de sub capota...Toate parerile specialistilor de coltul blocului dadeau ca 99,99% sa fie volanta.M-am panicat avand in vedere preturile unei piese noi, mi-am luat inima in dinti si am mers la un mecanic profesionist..Verdictul:fulia de la alternator Very Happy bucurie mare avand in vedere ca ma costa in jur de 300 de lei cu tot cu manopera...o sa merg maine sa o schimb...Eu as vrea sa va intreb daca as putea sa iau electromotorul SH pentru ca am gasit unul de corsa D la 400 de lei...Multumesc anticipat de raspunsuri
  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! Legat de pornirea la rece am sa va povestesc pe scurt un episod din experienta pe care am avut-o cu masina mea (Astra H 1.3 cdti, 2006), cu gandul ca poate unora le poate fi de folos (zic unora pentru ca majoritatea soferilor nu procedeaza cum procedam eu). Asadar o sa incep direct cu concluzia: apasarea pedalei de ambreiaj la pornirea motorului este obligatorie (indiferent ca shimbatorul de viteze se afla intruna din trepte sau este lasat pe liber), mai ales iarna!
Iar acum povestirea cat mai pe scurt: de cand s-a lasat frigul am observat ca din cand in cand masina pornea doar la a doua cheie (si asta dupace tineam ceva timp la automat). Aveam totusi o dilema intrucat, spre exemplu, odata (aflandu-ma la Sinaia), dimineata, a pornit la prima cheie temperatura fiind -8 grade iar in aceeasi zi, dupa ce masina a stat destul timp oprita, iar temperature era 0 grade, a pornit greu la a doua cheie. Si acest episod s-a repetat frecvent pana acum doua zile. Rasfoind prin manualul de utilizare opel astra h pentru motoare diesel am citit urmatorul pasaj: “Apasati pedala de ambreiaj la pornire pentru a micsora suprasolicitarea demarorului si bateriei” – la capitolul “Intretinerea bateriei”. Citind asta mi-am dat seama ca de multe ori cand porneam masina, mai ales in ultima perioada, nu apasam ambreiajul si doar scoteam schimbatorul pe liber. Am dat un search pe Google si am gasit pe mai multe forumuri precum vw, seat, audi, bmw niste explicatii care confirmau cele citite in manual (explicatiile sunt in general legate de faptul ca daca ambreiasjul nu este decuplat, electromotorul este suprasolicitat suplimentar si inutil din cauza acestuia, mai ales ca, la rece, uleiul ambreiajului este foarte vascos, iar asta se intampla chiar daca schimbatorul se afla pe liber).
Am bagat la cap cele citite iar a doua zi dimineata (afara erau -2,5 grade), cand am plecat la serviciu, am apasat pedala de ambreiaj si … surpriza: masina a porit la prima cheie fara se se chinuie deloc… si asa s-a intamplat si se intampla in continuare.
Asa se explica si dilema pe care o aveam (pornea la prima cheie cand, fara sa-mi dau seama, apasam ambreiajul).
Mentionez ca masina are 130k iar electromotorul este cel original (nu s-a mers cu ea la acel recall despre care se vorbeste pe-aici).
Deci apasati cu incredere ambreiajul cand porniti masina!
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Chestiile astea trebuia sa le stii (invatate) de cand ai facut scoala de soferii.
  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Dupa cum am si mentionat, stiu ca majoritatea soferilor apasa ambreiajul si, intr-adevar, asa te invata si la scoala de soferi. Insa daca ai face un scurt sondaj de opinie ai sa constati ca sunt foarte putini cei care cunosc si explicatia / motivul pentru care fac asta. Pe de alta parte, daca nu apesi ambreiajul pe timp de vara cand afara sun 30 de grade nu cred ca e vreo problema
Skip ads

  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa schimb electromotorul...... in sfarsit...am luat unul SH un valeo de 1,8 kw.Rezultatul:masina porneste la sfert de cheie...
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cel vechi ce putere avea?fa o poza cu ce-l vechi sa vedem unde scrie cati kw are!
  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
O sa fac poza daca vrei dar nu scrie nicaieri ce putere are,pe el scrie doar alimentarea 12V si ceva coduri insa diferenta este evidenta...stiu sigur ca are 1,1 kw pt ca asa mi-au spus si de la reprezentanta Opel din Iasi ca masina a fost echipata din fabrica cu unul de puterea asta...
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Suceste-l pe toate partile,ar trebui sa scrie undeva!
  • deleted-55350

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Cam asta scrie pe el 0-001-107-437 12V
  • orlandosro

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Bosch, 1,1 kw.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu ai probleme cu bateria si bujiile, poate fi de la galeria de admisie + egr care pot fi infundate(aici se face amestecul aer+mororina+ulei). Verifica si vezi ce afli.

Bafta!
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare...aceeasi problema am si eu cu pornirea...faza tare este ca nu se mai gasesc electromotoare de 1.8kw...am cautat peste tot la reprezentante...la EDS...la importatori...la dezmembrari nu bag mana in foc pentru ca nu stiu ce cumpar...garantie nu ofera...etc...
Intrebarea mea este urmatoare...am un prieten care dezmembreaza numai Astra G se potriveste un electromotor de Astra G pentru ca a zis ca imi da cate vreau?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR