Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Salutare!Ma vad nevoit sa incep o noua discutie despre acest subiect, deoarece din ceea ce am cautat pe site nu prea am reusit sa inteleg daca acesta e radiator de racirea uleiului sau a turbinei Rolling Eyes Cum problema intereseaza si pe altii din cate am vazut , am postat in garajul meu si 2 foto, poate cineva ne lamureste ce si cum cu radiatorul asta...Se repara, se schimba, e grava treaba???Multam celor ce isi vor rupe din timpul lor sa ne lumineze si pe noi
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ala e intercooler-ul
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ok. E grava treaba?Ce se poate face?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi daca e spart radiatorul si daca da schimba-l.
grav, nu prea e...
Skip ads

  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
in mod normal n-ar trebui sa ai ulei acolo. pe acolo ar trebui sa circule doar aer. uleiul poate semnala o defectiune la turbina, furtunele de vacuum, etc...
iti scoate fum albastru?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
virgil: ai sa fii surprins cat ulei o sa gasesti in acel radiator daca il desfaci. eu m-am uitat la cateva si aveau destul.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
uleiul pe circuitul de admisie aer apare pe unde se recircula gazele de carter, sunt vapori de ulei care se condeseaza ...in fine, prezenta uleiului acolo nu semnifica mai nimic decat ca acel circuit nu este etans...

@virgil: sistemul de vacuum nu are nici o legatura si cel de ungere.
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ok chiciuc!Mersi mult.m am mai linistit.Multumes si lui Visse care mi-a trimis mesaj pe privat si pe care il lipesc aici(poate fi de folos): Visse:mesterii zic ca este normal ca acel radiator[ intercooler] sa fie putin umezit de ulei datorita faptului ca turbina pe linaga aerul ce trece prin filtrul de aer mai trage si gazele din baia de ulei.Daca acel radiator este spart ar trebui ca masina sa nu prea aibe vlaga ptr ca aerul comprimat la 0.4-0.8Atm sa nu mai ajunga in capul pistoanelor
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
@virgil...nu scoate fum albastru (inca:) ).vad ca si tu ai acelasi motor.Radiatorul tau e curat?
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
eu am avut probleme cu turbina si a trebuit sa o schimb. atunci au spalat tot circuitul de aer care era plin de ulei. de atunci nu mai este ulei in intercooler (cel putin asa pare).

din cate mi s-au explicat si mie, turbina nu mai functioneaza corect atunci cand este defecta sau sunt scoase sau sparte furtunele de vacuum....

cand intra ulei in intercooler, stiu ca scoate fum albastru, motorul fiind obligat sa arda acel ulei.

la tine totusi pare doar spart intercoolerul deci nu ar trebui sa-ti faci griji prea mari.
totusi, merita vazut daca turbina functioneaza corect (mie mi-au spus ca daca o depistam mai repede se putea repara)
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ok!Turbina cum as putea sa o verific? O duc la service sau o pot verifica eu? Mersi
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
postez si eu tot aici: azi ma uit si eu pe dedesupt sa vad unde e intercoolerul la noua corsa si surpriza: il gasesc, e montat in fata , e nici jumate fata de cel de clima si de racire antigel, e mai gros, dar si plin de ulei intr-un capat, acolo la imbinarea celulelor de aluminiu cu plasticul; e montat foarte curios, deoarece nu se vede sub masina ca acesta lacrimeaza, tot uleiul se scurge in spoiler. Maine am programare la service in cluj , sper sa il schimbe baietii pe garantie, sau poate nu?!
Skip ads

  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
eu am lovit mai demult masina si de atunci pe intercolerul a inceput sa apara ulei.
m-am tot interesat eu si peste tot mi s-a spus ca nu mai este perfect etansat.
ideea este ca nu are nimik, pierzi poate putin din putere.nu se merita sa il schimbi pentru ca este destul de scump.
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Azi am fost la sevice, problema- furtunul care face legatura dintre intercooler si galeria de admisie nu etanseaza bine (este pe con la intrarea in intercooler) si trebuie schimbat; bineinteles nu au pe stoc si au dat comanda, ma anunta ei cand vine; mecanicul mi-a spus ca pot umbla linistit cu ea asa, am stat 10 minute si langa masina in atelier pana m-am convins si eu care-i treaba; nu m-a costat nimic, pe deviz au scris-in garantie. Am pierdut in service 2 ore.Acelasi mecanic mi-a spus ca si el are un fiat doblo, la care filtrul de motorina este cam ca si al meu si costa maxim 30 ron.
  • vectra_gts

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut ...si eu am problema cu unul din furtunele care pleaca de la turbina si merge la intercooler...mi s-a spart cand veneam de la mare sau poate mi-a fost montat unul spart cand am fost la service pt schimbarea radiatorului intercooler...nu stiu... cert e ca a inceput sa scoata fff mult fum negru in taimpul mersului ...masina e gts sia re toba sport dreapta si chiar mi-a afumat tot spatele masinii...am fost sa-l comand la o firma de piese si mi-au zis ca ar costa 600 ron....mi se pare fff scump acest banal furtun de 30 cm... oare n-as putea sa-i pun altul cu aceleasi dimensiuni de la alta masina... sau mai bine sa-i fac unul din inox?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR